میرنیوز
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرداخت الکترونیک سپهر، در این مراسم مهندس بابک رهنماپور مدیرعامل، دکتر یاشار نجف زاده رئیس هیات مدیره و دیگر معاونین و مدیران شرکت حضور داشتند.
مهندس رهنماپور با اشاره به همراهی تیم شرکت در روزهای سخت گفت: در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برندسازی جدید اتفاق افتاد تا خدمات در حوره پرداخت با بهترین کیفیت به سهامداران و مردم ارائه شود.
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک با اشاره به برخی دستاوردهای شرکت از جمله رتبه ۲ کشوری روابط عمومی، ادامه داد: سعی کردیم تعداد پوزهای کم تراکنش و فاقد تراکنش را کم و این رکورد را در ماه های گذشته حفظ کنیم و همچنین در تداوم سرویس نیز در شبکه پرداخت رتبه یک را داشته باشیم.
وی با اشاره به حضور افراد متخصص در شرکت افزود: محصولات بسیار خوب نرم افزاری توسط قسمت های فنی پیاده سازی و تولید شده است. دستگاه پوز اندرویدی sepehr A۱ برند اختصاصی شرکت است و توانستیم با کمک بانک صادرات ایران و دیگر بانک ها مشتریان خوبی را جذب کنیم.
مهندس رهنماپور در ادامه با ابراز امیدواری اینکه sepehr A ۱ به عنوان یک محصول استراتژیک بتواند به جایگاه خوبی دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: ما دنبال ارزش افزوده هستیم. در فرهنگ بانک صادرات ایران شعار خاصی وجود دارد که میگوید حق با مشتری است.
این شعار در شرکت ما هم شکل پیدا کرده است. باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم تا مشتری مداری را رعایت کردیم و در این راستا یکی از موضوعات مهم ارتقای کال سنتر است.
کلیه نرم افزارها و سخت افزارهایی که ارتقا اداره ارتباط با مشتریان لازم دارد را در اختیارش گذاشتیم و امروز نیز توانستیم این سرشماره کشوری را راه اندازی کنیم.
مهندس رهنماپورتصریح کرد: امیدواریم در ادامه کار با برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان آنها را بیش از پیش از خدماتی که شرکت می تواند ارائه دهد، آگاه کنیم.
دکتر یاشار نجف زاده رئیس هیات مدیره پرداخت الکترونیک سپهر نیز ضمن ابراز خرسندی از به ثمر رسیدن یکی از دستاوردهای ارزشمند شرکت گفت: یکی از الزامات برای ارائه خدمات درست، پشتیبانی خوب است. قطعا یکی از ابزارهای مهم کال سنتر است.
۱۶۸۶ شماره ای است که هم در ذهن میماند هم شرکت را در رده و سطح جدیدی به مشتریان نشان خواهد داد. از مدیرعامل محترم و همکاران بر ای به ثمر رسیدن این پروژه تشکر می کنم.
در ادامه جلسه بهزاد عالم رجبی مدیر این پروژه ضمن تشکر از مهندس رهنماپور گفت: با توجه به افق های بلند شرکت، بهینه سازی کال سنتر در دستور کار قرار گرفت. دریافت کد کشوری پیشنهاد شد. گرفتن این کد به برندینگ و مارکتینگ بسیار کمک می کند.
همچنین تماس با این خط هزینه خاصی ندارد. زمان انتظار مشتریان کمتر می شود. در حال حاضر ۶۰ کانال داریم و تا ۲۴۰ کانال قابل افزایش است.
در پایان نیز از شماره ۱۶۸۶ به عنوان خط خدمات کشوری شرکت پرداخت الکترونیک سپهر رونمایی شد.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
آیین نامه جدید واردات خودرو ابلاغ شد
چرا نرم افزار حسابداری آنلاین، امروزه یک ضرورت است؟
شرایط ابطال گارانتی خودرو اعلام شد
راهنمای کامل برای استایل اسپرت مردانه
قیمت دلار به ۵۲۹۲۴ تومان رسید
جوجهریزی امسال نسبتبه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت
راهنمای سفر به مشهد در خلوتترین زمانها
قیمت آجر سفال ۱۴۰۳؛ محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع دیوار ۲۰سانتی
بررسی مهمترین دلایل کار نکردن ماشین لباسشویی
چگونه سوختگی فرش را از بین ببریم؟
تقویت سئو با افزایش دامین اتوریتی و خرید ورودی گوگل
خدمات تخصصی شیشه اتومبیل تهران
قیمت سکه یک میلیون تومان افزایش یافت
برنجهای وارداتی در حال ترخیص است
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد+ جدول
امروز اول آذر سکه در بازار طلا ۵۲میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد
مقایسه ویدئو پروژکتور با تلویزیون
سیستم ERP چیست؟
چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم؟
آموزش برق خودرو آموزشگاه تهران پایتخت
معرفی و خرید بهترین تشک های خارجی
آغاز حراج جدید سکه از ساعت ۱۲
آغاز حراج جدید سکه ازساعت۱۲
قیمت هر اونس طلا امروز به ۲۶۴۰ دلار و ۸۵ سنت رسید
قیمت طلا و سکه ۲۹ آبان؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۲۹ آبان؛ پیشتازی دلار نیما
از خلاقیت تا تولید؛ چرا خدمات پرینت سه بعدی تحولی در صنعت شماست؟
معرفی بهترین مقاصد برای سفر در فصول سرد سال
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ؛ استراتژی برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل
رجیستری گوشی های آیفون آغاز شد