میرنیوز
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نوژن، اجرای پارتیشن به عنوان یکی از مهم ترین بخش های خرید مبلمان اداری ، به طراحی و زیبایی فضای داخلی شرکت کمک می نماید.
این پارتیشن ها در انواع رنگ های مختلف و طرح های گوناگون برای سلیقه های مختلف وجود دارند. کارمندان در هنگام کار درون اتاق های ساخته شده با پارتیشن تمرکز بر کار خود دارند و سر و صدای محیط موجب مزاحمت یا تاثیر بر کار آن ها نمی شود.
پارتیشن ها در اجناس مختلف چوبی، شیشه ای و فلزی و ... موجود می باشند. مهم ترین مزیت پارتیشن آسیب نرساندن به فضای کف و دیوارها در هنگام نصب است.
انواع پارتیشن اداری
از شرکت ها دارای فضای بزرگ و یک دستی هستند که در این حالت کارمندان در فضای مشترک کنار یکدیگر مشغول به کار هستند. برای تفکیک کردن این فضا و ایجاد فضای خصوصی برای افراد از پارتیشن اداری استفاده می شود.
پارتیشن در انواع مختلف با قابلیت های خاص هر دسته، که بر اساس خواسته و سلیقه مشتری طراحی و نصب می گردد. کاربردی ترین پارتیشن های موجود در بازار پارتیشن تک جداره دوجداره و شیشه ای هستند. به دلیل اینکه در همه فضا ها و ساختمان ها قابل اجرا هستند و قیمت آن برای مشتری مقرون به صرفه می باشد.
پارتیشن اداری تک جداره
این پارتیشن ها از جنس ام دی اف و شیشه در اندازه های مختلف ساخته می شوند. ارتفاع پارتیشن ها قابل تنظیم می باشد که این ارتفاع می توان کوتاه بلند یا نیمه بلند در نظر گرفته شود.
درب پارتیشن ارتفاع بیشتر از ۲ متر دارد و همچنین قابلیت نصب قفل و دستگیره و سایر ملزومات را دارا می باشد. این پارتیشن ها دارای استحکام بالا، قابل جابه جایی و کم هزینه هستند.
پارتیشن اداری دو جداره
در این دسته پارتیشن ها به طور معمول از شیشه دو جداره استفاده می کنند. به صورت یک عایق صوتی عمل می کند و باعث می گردد تا سر و صدا و آلودگی های صوتی وارد اتاق کارمندان نشود.
در سازمان ها و شرکت هایی که رفت و آمد ارباب رجوع و مشتری در آن زیاد باشد، سر و صدا و آلودگی های صوتی فراوان است که این قبیل پارتیشن ها مناسب می باشند. ارتفاع پارتیشن قابل تنظیم و تغییر می باشد. به علاوه این موارد نصب پرده کرکره ای در این پارتیشن ها بر زیبایی آن افزوده و می تواند نور به اتاق وارد شود.
پارتیشن اداری شیشه ای
این پارتیشن ها از نظر زیبایی محبوبیت بیشتری در بین مشتریان دارند. پارتیشن شیشه ای علاوه بر تقسیم بندی فضای کار به زیبایی و شیک کردن محیط کار کمک می کند. مزیت های این دسته پارتیشن ها قیمت مناسب در کنار آن جابه جایی آسان و صرفه جوی در مصرف برق می باشد. این پارتیشن با حفظ حریم خصوصی راهی برای شیک و لوکس کردن فضای کاری می باشد.
پارتیشن ام دی اف
در این دسته پارتیشن ستون و قسمت های اصلی از جنس آلومینیوم استفاده شده و برای ساختار ظاهری آن از ام دی اف و یا شیشه یا مواد دیگر بکار رفته است. از مزیت های پارتیشن ام دی اف دوام و استقامت بالا، برش و فرم دهی آسان، تنوع در طرح و رنگ اشاره نمود.
ساخت پارتیشن
در آغاز کار لازم است تصمیم بگیرید که با توجه به فضای موجود و خواسته های شما، می خواهید یک تقسیم کننده کف تا سقف داشته باشید یا اینکه جدا کننده کوتاه تر که تنها فضا را تفکیک کند.
به علاوه اینکه در مورد دیوار کاذب، متحرک باشد یا ثابت تصمیم گیری نمایید. ابتدایی ترین مرحله در ساخت این دیوار های کاذب ایجاد یک چارچوب است. برای این منظور پس از اندازه گیری از فضای مورد نظر یک چارچوب مناسب با آن ساخته شود.
نحوه نصب پارتیشن اداری
پارتیشن های اداری به اضافه اینکه برای تقسیم نمودن فضای کاری مورد استفاده قرار می گیرند برای موارد دیگری چون دیده نشدن ستون ها یا قناسی دیوار یا کج بودن دیوار کاربرد دارند.
پارتیشن ها غالباً به شکل فریم های جدا از هم می باشند که در کارخانه تولید و مونتاژ می شوند. و تنها موردی که بر عهده نصاب می باشد نصب پارتیشن در محل پروژه است که این کار سبب افزایش سرعت می شود.
مزایای پارتیشن اداری
تقسیم بندی بهینه فضای کاری
جلوگیری از سرو صدا و کمک به تمرکز داشتن کارمندان
امکان تغییر دکوراسیون
صرفه جویی در هزینه ها
تقسیم بندی محیط کار بدون آسیب رسیدن به ساختمان
صرفه جویی در زمان با سرعت بالا در نصب
حفظ حریم خصوصی افراد
استفاده از پارتیشن به عنوان پناهگاه در زمان بروز حوادث مانند زلزله
قیمت پارتیشن
گذشته از شیوه محاسبه قیمت انواع پارتیشن، باید ارزش معماری هر نوع از پارتیشن لزوماً تعیین کننده قیمت پارتیشن های اداری باشد به این معنی که قیمت پایین محصول در برخی برندها شاید نتواند کاربری مورد انتظار ما را برآورده سازد. همانطور که قیمت بالای محصول غیرمنطقی است.
نمی توان دو نوع محصول با قابلیت های متفاوت را فقط بر پایه قیمت با یکدیگر مقایسه کرد. چرا که عوامل زیادی در قیمت گذاری پارتیشن موثر هستند از جمله آن ها جنس، رنگ، طرح، ابعاد و یراق آلات و... می باشند.
طراحی دکوراسیون اداری و مبلمان اداری باید دارای استانداردهای دکوراتیو، معماری و کاربردی باشد. زیرا که مشتریان این استانداردها را از مبلمان اداری نوژن می خواهند.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
نویان مقام اول مدیریت نوین رستورانداری کشور شد
شیراز، نگین گردشگری ایران و هتلهایی برای خاطرهسازی
راهنمای معاملات سامانه ارز تجاری منتشر شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۵ آذر؛ دلار نیما ۵۱ هزار و ۶۴۱ تومان شد
نرخ ارز مبادله ای ۵ آذر؛ دلار نیما ۵۱ هزار و ۶۴۱ تومان شد
راهنمای جامع خرید پردازنده سرور HP
تعمیر توربو شارژ دنا رو دست متخصصش بسپار
نوبتدهی آنلاین آسان و سریع با دکتریاب
بلیط هواپیما چارتر چه کمکی به کنترل هزینههای سفر میکند؟
گامی دیگر دربازآفرینی برند بیمه تجارتنو؛ پاسخگویی و ایفای تعهدات
چگونه برند خود را در ذهن مشتریان جاودانه کنیم؟
حضور شرکت به پرداخت ملت در همایش بانکداری نوین و نظامهای پرداخت
عملیات بازسازی هتل جهانگردی جلفا به ایستگاه پایانی نزدیک میشود
ساده ترین روش طراحی سایت فروشگاهی در ۲۰۲۴
معرفی کامل اقامتگاههای لوکس و هتلهای معروف کیش
معرفی بهترین هتلهای شهر مشهد
شروط مهم واردات خودرو در آیین نامه جدید دولت
قیمت جهانی طلا ۵ آذر؛ هر اونس ۲۶۹۵ دلار و ۶ سنت
آیین نامه جدید واردات خودرو ابلاغ شد
چرا نرم افزار حسابداری آنلاین، امروزه یک ضرورت است؟
شرایط ابطال گارانتی خودرو اعلام شد
راهنمای کامل برای استایل اسپرت مردانه
قیمت دلار به ۵۲۹۲۴ تومان رسید
جوجهریزی امسال نسبتبه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت
راهنمای سفر به مشهد در خلوتترین زمانها
قیمت آجر سفال ۱۴۰۳؛ محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع دیوار ۲۰سانتی
بررسی مهمترین دلایل کار نکردن ماشین لباسشویی
چگونه سوختگی فرش را از بین ببریم؟
تقویت سئو با افزایش دامین اتوریتی و خرید ورودی گوگل
خدمات تخصصی شیشه اتومبیل تهران