میرنیوز

جایروکوپتر، جدید ترین تفریح در کیش

جایروکوپتر، جدید ترین تفریح در کیش 2020-11-21T18:33:23+03:30

به گزارش ایسنا، بنابراعلام پرشین هتل، این تفریح هیجان انگیز نه تنها در جزیره کیش، بلکه در دیگر شهرهای ایران هم برگزار می شود. مخترع جایرو کوپتر چه کسی بود؟ جایروکوپتر از چه لوازمی تشکیل شده است؟ اگر به دنبال پاسخ آن ها هستید، ادامه متن را مطالعه فرمایید.

جایرو کوپتر، کلمه که شاید برای عده ای آشنا و برای برخی نا آشنا باشد. در این متن سایت پرشین هتل قصد دارد، جایرو کوپتر که یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات کیش است را معرفی نماید. در این مطلب به شرح جایرو کوپتر چیست؟، قوانین استفاده از جایرو کوپتر و محل برگزاری این تفریح در کیش پرداخته ایم.

جایرو کوپتر توسط چه کسی اختراع شد؟

جایرو کوپتر که در واقع به آن هواچرخ هم می گویند، توسط یک مهندس اسپانیایی تبار اختراع شد. این مهندس اسپانیایی علاوه بر تحصیلات بالایی که داشت، به هوانوردی نیز علاقه مند بود.

نام این مهندس خوآن دِلا سیِربا می باشد که برای شرکت در مسابقه طراحی ارتش اسپانیا، یک وسیله عجیب را طراحی و اختراع کرد. وی یک بمب افکنی را طراحی نمود که از ۳ موتور  برخوردار بود، اما متاسفانه در زمان پرواز، این هواچرخ از حرکت ایستاد.

اما این شکست باعث شد تا خوآن دِلا سیِربا جایروکوپتر را با موفقیت آزمایش و به ثبت برساند. در سال ۱۹۲۳ این هواچرخ، نام روتور کرافت را به خود گرفت.

جایروکوپتر از بدنه یک هواپیما، یک پروانه و موتور در قسمت جلو، یک «روتور» روی دیرک و ۲ پایدار کننده عمودی و افقی که نقش دم هواپیما را ایفا می کنند ساخته شده است. البته این هواچرخ، جدّ هلیکوپترهای امروزی به شمار می رود.

جایرو کوپتر و لذت هیجان در کیش

سفر به جزیره مرجانی کیش برای هر گردشگری دلایل مختلفی دارد، ولی مسلماً استفاده از تفریحات کیش مهم ترین دلیل جذب گردشگر به کیش می باشد.

از این رو جایروکوپتر که از تفریحات خاص کیش و گران محسوب می شود، در لیست برنامه های تفریحی مسافران جای گرفته است. تصور کنید آسمان آبی جزیره پیش رو و آب های نیلگون خلیج فارس، زیر پای شما قرار دارد. حتی وصف کردن چنین حسی، فوق العاده دلپذیر است.

با رزرو تفریح جایروکوپتر از سایت پرشین هتل که تفریحات کیش را با تخفیفات ویژه ای ارائه می دهد، می توانید لذت هیجان و ترشح آدرنالین در خون را به حداکثر برسانید.

استفاده از جایروکوپتر، مختص ۲ نفر (خلبان و سرنشین) است و این بدان معنی می باشد که اگر آموزش خلبانی ندیده اید، یک خلبان حرفه ای همراه شما خواهد بود.

جایروکوپتر، جدید ترین تفریح در کیش
نمای دیگری از جایروکوپتر

قوانین جایروکوپتر چیست؟

جایروکوپتر نیز مانند دیگر تفریحات کیش، دارای قوانین و مقررات مخصوص به خود است که باید آن ها رعایت شود. عده ای سوال می پرسند که آیا بانوان اجازه استفاده از جایرو کوپتر را دارند؟ در پاسخ به سوال مطرح شده باید بگوییم؛ قوانین جایرو کوپتر هیچ منعی برای استفاده بانوان از این تفریح را وضع نکرده است.

از دیگر قوانین جایروکوپتر منع استفاده برای افراد کمتر از ۱۰ سال می باشد. همچنین آن دسته از گردشگرانی که وزنی بیش از ۱۰۵ کیلوگرم داشته باشند، نمی توانند از این تفریح استفاده کنند. تمامی تدابیر امنیتی در این هواچرخ تعبیه شده و ساخت آن با رعایت استانداردهای جهانی؛ انجام گردیده است.

تفریح جایروکوپتر در چه مکانی انجام می شود؟

برای انجام این تفریح هیجان انگیز و جذاب کیش باید به فرودگاه بین المللی کیش مراجعه نمایید. در فرودگاه کیش یک باند گلایدر وجود دارد که مخصوص انجام این نوع تفریح در کیش است.

طول این باند گلایدر ۱۵۰۰ متر بوده و عرض باند ۳۰ متر می باشد. باند گلایدر که از زیرمجموعه فرودگاه بین المللی کیش محسوب می شود، بسیار مجهز و ایمن بوده و فضایی نیز برای پذیرایی از افراد علاقه مند به جایرو کوپتر، در نظر گرفته شده است.

جایروکوپتر، جدید ترین تفریح در کیش
جایروکوپتر، تفریحی جذاب

کلوپ هوایی کیش که در این باند وجود دارد، آموزش های لازم را به گردشگران می دهد. پس از آشنایی نسبی با تفریح جایرو کوپتر و قوانین آن، می توانید از لذت پرواز در آسمان خشنود شوید. اما کدام هتل کیش به فرودگاه کیش نزدیک است؟ با اقامت در کدام هتل کیش دسترسی راحتی به باند گلایدر فرودگاه کیش داریم؟ برای پاسخ همراه ما باشید.

هتل ایران کیش، از هتل های نزدیک فرودگاه

مسلماً گردشگران می خواهند هتل در کیش را به گونه ای انتخاب کنند که به مکان های دیدنی و تفریحی کیش دسترسی راحتی داشته باشند. اگر شما بعد از اتمام پاندمی کرونا ویروس در سفر به کیش استفاده از جایرو کوپتر را در برنامه خود دارید، پیشنهاد ما به شما هتل ایران کیش، هتل سورینت صدف و ... می باشد. از آنجایی که هتل ایران کیش یک هتل ۵ ستاره است، اقامتی فوق العاده را تجربه خواهید نمود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

سرخطی با سرور مجازی بورس

سرخطی با سرور مجازی بورس
2020-12-02T14:53:19+03:30
امروزه افرادی که در بورس فعالیت می کنند دچار ضررهای فراروانی شده اند و همگی دنبال جبران کردن این ضررها هستند.

فروش فوق‌العاده ۶۰ هزار خودرو تا پایان سال

فروش فوق‌العاده ۶۰ هزار خودرو تا پایان سال
2020-12-02T14:50:00+03:30
قرعه کشی مرحله نهم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

قیمت سکه طرح جدید ۱۲ آذر ۹۹ به ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه طرح جدید ۱۲ آذر ۹۹  به ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید
2020-12-02T14:49:59+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۹ به ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

فواید و اهمیت استفاده از قفسه بندی در انبار ها چیست؟

فواید و اهمیت استفاده از قفسه بندی در انبار ها چیست؟
2020-12-02T14:40:04+03:30
یکی از بزرگترین چالش ها در کارخانجات و کارگاه های صنعتی و تولیدی، چیدمان کالاها و دسترسی آسان به آنها بدون آسیب وارد شدن به کالاها می باشد. به همین دلیل از س...

اسپات چهارساله شد!

اسپات چهارساله شد!
2020-12-02T14:40:03+03:30
شرکت اسپات چهارمین سالروز تأسیس خود را در تاریخ ۹/۹/۹۹ جشن گرفت. در این مراسم که به دلیل بیماری کرونا امکان گردهم آمدن کلیه پرسنل میسر نبود، واحدهای سازمانی ...

مراحل نصب دوربین هایک ویژن

مراحل نصب دوربین هایک ویژن
2020-12-02T14:26:37+03:30
کمپانی هایک ویژن پیشرو در تولید محصولات نظارت تصویری در جهان، در نوامبر سال ۲۰۰۱ به صورت مستقل تاسیس شد. این شرکت بارها اعتبار خود را در زمینه تولید محصولات ...

سقف کشسان با طعم مدرن سقف در زمستان امسال

سقف کشسان با طعم مدرن سقف در زمستان امسال
2020-12-02T14:09:59+03:30
وقت آن رسیده که شما هم به دنیای زیبایی ها بپیوندید و منزل یا محل کار خود را مدرن کنید. مدرن سقف این افتخار را دارد که در سال های متمادی به عنوان یکی از شرکت ...

با حق بیمه کرونا در آپ، چه چیزهایی می‌شود خرید؟

با حق بیمه کرونا در آپ، چه چیزهایی می‌شود خرید؟
2020-12-02T14:09:59+03:30
حق بیمه کرونا در اپلیکیشن آپ از ۵۶۰۰ تومان در ماه آغاز می‌شود که در سبد خانوارهای ایرانی مبلغ پایینی است  و در بسیاری از نقاط پایتخت فقط می‌شود با آن دو قرص ...

رادیاتور پنلی راهکاری بهینه برای گرمایش ساختمان

رادیاتور پنلی راهکاری بهینه برای گرمایش ساختمان
2020-12-02T13:40:00+03:30
در این مطلب قصد داریم شما را هر چه بیشتر با رادیاتور پنلی ( فولادی ) آشنا کنیم. این نوع رادیاتور هم مثل دیگر وسایل دارای مزایا و معایبی می باشد که در حد امکا...

قیمت هر اسکناس دلار ۱۲ آذر ۹۹ به ۲۵۶۲۰ تومان رسید

قیمت هر اسکناس دلار ۱۲ آذر ۹۹ به ۲۵۶۲۰ تومان رسید
2020-12-02T13:36:42+03:30
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۹۹ برای خرید در صرافی های بانکی به ۲۴ هزار و ۶۲۰ تومان و برای فروش به ۲۵ هزار و ۴۲۰ تومان رسید.

چگونه درباره‌ی مرگ با کودکان صحبت کنیم؟

چگونه درباره‌ی مرگ با کودکان صحبت کنیم؟
2020-12-02T13:13:24+03:30
مرگ جزئی از زندگی ماست. کودکان درباره‌ی مرگ آگاه‌اند و گاه، شاید این موضوع باعث شگفتی‌مان شود.

جزئیات جلسه مهم سازمان بازرسی با خودروسازان/ خودروهای انبارشده تعیین تکلیف می‌شوند

جزئیات جلسه مهم سازمان بازرسی با خودروسازان/ خودروهای انبارشده تعیین تکلیف می‌شوند
2020-12-02T12:43:23+03:30
خودروسازان و برخی دستگاه‌های اجرایی در جلسه‌ای که هم اکنون در سازمان بازرسی در حال برگزاری است درباره تحویل خودروهای انبار شده به مشتریان تصمیم گیری می کنند.

جزئیات جلسه مهم سازمان بازرسی با خودروسازان / خودروهای انبارشده تعیین تکلیف می‌شوند

جزئیات جلسه مهم سازمان بازرسی با خودروسازان / خودروهای انبارشده تعیین تکلیف می‌شوند
2020-12-02T12:16:44+03:30
خودروسازان و برخی دستگاه‌های اجرایی در جلسه ای که هم اکنون در سازمان بازرسی در حال برگزاری است درباره تحویل خودروهای انبار شده به مشتریان تصمیم گیری می کنند.

فروش سهام عدالت از طریق بانک یا کارگزاری های بورس؟

فروش سهام عدالت از طریق بانک یا کارگزاری های بورس؟
2020-12-02T12:06:44+03:30
بازگشت رونق به بازار سهام پس از یک دوره رکود و ریزش قیمت ها، بار دیگر انگیزه فروش و عرضه سهام عدالت را در مالکان این سهم تقویت کرده است. ...

عرضه ۶۰ هزار کیلووات ساعت برق در بورس انرژی

عرضه ۶۰ هزار کیلووات ساعت برق در بورس انرژی
2020-12-02T11:53:37+03:30
تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران در جلسه معاملاتی سه شنبه ۱۱ آذر ماه، میزبان عرضه ۶۰ هزار کیلووات ساعت برق توسط شرکت‎ نیروگاهی تجارت فارس- نیروگاه سی...

دمای بدن خود را با مدل پورشه دیزاین هوآوی Mate ۴۰ RS کنترل کنید

دمای بدن خود را با مدل پورشه دیزاین هوآوی Mate ۴۰ RS کنترل کنید
2020-12-02T11:53:34+03:30
مدل پورشه دیزاین آخرین پرچمدار هوآوی یعنی Mate ۴۰ RS از ویژگی هوشمندانه‌ دماسنج برخوردار است که در برهه کنونی کارایی بسیاری دارد. یک پتنت ثبت‌شده‌ی جدید هم ن...

فوت و فن طرز تهیه سبزی پلو با ماهی

فوت و فن طرز تهیه سبزی پلو با ماهی
2020-12-02T11:00:05+03:30
سبزی پلو با ماهی یکی از غذاهای لذیذ و پرطرفدار بر سر سفره ما ایرانی‌­هاست که در بسیاری از مناسبت­‌های بزرگ و خاص مثل عید نوروز این غذا را انتخاب می ‌کنیم. ای...

ابر آروان بازه‌ زمانی حمایت از استارت‌آپ‌ها را یک سال افزایش داد

ابر آروان بازه‌ زمانی حمایت از استارت‌آپ‌ها را یک سال افزایش داد
2020-12-02T10:43:24+03:30
ابر آروان که تا پیش از این در یک‌سال نخست فعالیت استارت‌آپ‌ها به آن‌ها خدمات زیرساختی رایگان اعطا می‌کرد، با توجه به کرونا و آسیب‌پذیری کسب‌وکارها این بازه‌ی...

آنر چگونه به یک برند با ارزش تبدیل شد؟

آنر چگونه به یک برند با ارزش تبدیل شد؟
2020-12-02T10:43:24+03:30
فعالان حوزه فناوری دست به کار شده و یک انقلاب دیجیتال به پا کرده‌اند. در ادامه این مسیر، هوآوی با هدف بازاریابی و فروش محصولات آنلاین و پس زدن سایر رقبای ا...

تعمیر یخچال در محل در تهران

تعمیر یخچال در محل در تهران
2020-12-02T10:43:23+03:30
در صورت خرابی یخچال می توانید هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با ریک سرویس تماس بگیرید. تکنسین ریک سرویس در کمتر از ۱ ساعت و قبل از اینکه سرمای یخچال فریزر از...

معرفی بهترین سرگرمی‌های قرنطینه؛ با کرونا هم میشه تفریح کرد

معرفی بهترین سرگرمی‌های قرنطینه؛ با کرونا هم میشه تفریح کرد
2020-12-02T10:43:23+03:30
کرونا همیشگی نیست. اما اگر دوران قرنطینه و خانه‌نشینی را به‌درستی استفاده نکنیم، پس از پایان اپیدمی این بیماری احساس خوبی نخواهیم داشت. چراکه یک فرصت عالی را...

جدیدترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را می شناسید؟!

جدیدترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را می شناسید؟!
2020-12-02T10:33:26+03:30
خرید جدیدترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی تاثیر زیادی بر ارائه خدمات رستوران های مختلف و کارخانه ها خواهد داشت.

ناگفته‌هایی از کره‌شمالی در آژانس کتاب

ناگفته‌هایی از کره‌شمالی در آژانس کتاب
2020-12-02T10:06:44+03:30
کره شمالی نمونه واقعی یک کشور عجیب است که توسط یک شخص عجیب و با قوانین عجیب تر اداره می شود.

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ نرخ ۶ ارز کاهش یافت

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ نرخ ۶ ارز کاهش یافت
2020-12-02T09:36:43+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز چهارشنبه ۱۲ آذرماه، اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۷ ارز افزایش و ۶ ارز کاهش یافت.

قیمت طلا ۲ درصد جهش کرد و از پایین‌ترین سطح ۵ ماهه بازگشت

قیمت طلا ۲ درصد جهش کرد و از پایین‌ترین سطح ۵ ماهه بازگشت
2020-12-02T06:03:22+03:30
قیمت جهانی طلا با سقوط دلار تحت تاثیر امید به بسته کمک مالی جدید آمریکا بیش از ۲ درصد جهش کرد.

پرداخت تسهیلات تا سقف یک‌میلیارد ریال بزودی از طریق اپلیکیشن ایوا

پرداخت تسهیلات تا سقف یک‌میلیارد ریال بزودی از طریق اپلیکیشن ایوا
2020-12-01T18:56:41+03:30
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد از پرداخت تسهیلات به مشتریان بانک ملی تا سقف یک میلیارد ریال از طریق اپلیکیشن ایوا خبر داد.

صفر تا صد آموزش آنلاین آیلتس

صفر تا صد آموزش آنلاین آیلتس
2020-12-01T16:46:41+03:30
امروزه با توجه به رشد روزافزون تقاضا برای اخذ مدرک آیلتس و نیز محدودیتهای زمانی این دسته از افراد برای گذراندن سریع دوره های آیلتس که در شرایط پاندمیک کرونا ...

تابستان داغ مسکن در تهران/ افزایش ۹۲ درصدی معاملات زمین در پایتخت

تابستان داغ مسکن در تهران/ افزایش ۹۲ درصدی معاملات زمین در پایتخت
2020-12-01T15:36:41+03:30
مرکز آمار گزارش داد: قیمت زمین در تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۶.۵ درصد رشد کرده و تعداد معاملات نیز ۹۲.۲ درصد افزایش یافته است.

تفاوت میان دیوارکشی با انواع بلوک

تفاوت میان دیوارکشی با انواع بلوک
2020-12-01T15:26:39+03:30
در این متن سعی بر آن است تا تفاوت میان دیوارکشی با بلوک پیش ساخته بتونی با دیوارهای بتونی قالب ریزی شده مورد بررسی قرار گیرد.

تقدیر از همراه اول توسط وزیر ارتباطات و استاندار زنجان

تقدیر از همراه اول توسط وزیر ارتباطات و استاندار زنجان
2020-12-01T15:13:22+03:30
وزیر ارتباطات و استاندار زنجان از انجام صد درصدی تعهدات همراه اول در این استان تقدیر کردند.