میرنیوز

عمل پلک چشم یا بلفاروپلاستی

عمل پلک چشم یا بلفاروپلاستی 2020-01-27T08:41:37+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، معمولاً در هنگام سنجش زیبایی افراد، چشم‌ها به‌عنوان یکی از بخش‌های مهم چهره، بیشترین نقش را در این مورد دارند. چشم‌ها می‌تواند بیانگر حالات روحی و جسمی یک فرد باشد و حتی می‌توان اثراتی از سن فرد را نیز در چشم و بافت‌های اطراف آن مشاهده نمود. این‌بخش از بدن، گاهی نماد مشکلات جسمی بوده و هرگونه ناراحتی در هر قسمت از بدن، فورأ بر روی چشم‌ها و یا با سست‌شدن پلک‌ها، نمایان می‌شوند و همچنین معمولاً عوارض پیری در این‌قسمت بیشتر و زودتر از سایر اجزای صورت، مشخص می‌گردد. از این‌رو توجه به بافت‌های اطراف چشم برای شادابی و زیبایی چهره بسیار با اهمیت است. وجود عمل‌های زیبایی که به‌صورت اختصاصی با هدف ترمیم پلک‌ها و زیبایی‌بخشی به چشم‌ها صورت می‌گیرد، خود نشان‌دهنده میزان اهمیت این‌بخش در چهره بوده که به این‌نوع از جراحی‌های زیبایی، عمل پلک چشم یا بلفاروپلاستی گفته می‌شود.

عملکرد بلفاروپلاستی به چه‌صورت است؟

عمل پلک چشم یا بلفاروپلاستی نوعی جراحی زیبایی با هدف جمع‌شدن و کشیده‌شدن بافت‌های سست و آویزان بالای پلک و رفع پف زیر چشم است که به‌وسیله این جراحی، پوست اطراف چشم فرد، به‌طرز چشمگیری جوان‌تر و زیباتر خواهد شد. بلفاروپلاستی، معمولاً به قصد زیبایی انجام می‌شود و در صورتی که شما نیز قصد انجام این‌نوع عمل زیبایی، را داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به کلینیک‌های زیبایی معتبر مانند کلینیک جراحی بینی دکتر هادی سرمست مراجعه کنید و یا جهت دریافت اطلاعات کامل‌تر به سایت ایشان سر بزنید. البته در مواردی‌که شدت افتادگی پلک به‌دلیل افزایش سن یا بخاطر عوامل ژنتیک و یا بروز سوانح و اتفاقات، بسیار زیاد باشد، به‌طوری‌که موانع و مشکلاتی را برای دید فرد، ایجاد نماید، از عمل پلک چشم یا بلفاروپلاستی برای برطرف‌نمودن آن، استفاده می‌شود.

بلفاروپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟

معمولاً افراد بالای ۳۵ سال که به‌دلایل مختلف دچار چروک‌ها و لایه‌های شل‌شده پشت پلک و پف زیر چشم هستند و یا افرادی‌که به‌واسطه افزایش سن، بافت‌های اطراف چشم آنها، فرم طبیعی خود را از دست داده باشد، مناسب انجام چنین عملی برای زیباسازی چهره و پلک خود می‌باشند. البته موارد استثنا نیز وجود دارد که در سنین کمتر از ۳۵ سال، مجبور به انجام عمل پلک چشم هستند، این افراد به‌دلایل خاص و یا ارثی‌بودن افتادگی پلک، ممکن است نیاز به‌عمل داشته باشند. البته انجام این عمل، مستلزم داشتن شرایط دیگری نیز هست که از آن جمله، سلامت جسمی و نداشتن سابقه بیماری‌های خاص است.

انتظار یک فرد از چهره خود پس از بلفاروپلاستی

اگر شما نیز یکی از متقاضیان انجام عمل پلک چشم یا بلفاروپلاستی هستید، باید سطح توقعتان از چهره مورد انتظار پس از انجام عمل، کاملاً واقع‌بینانه و منطقی باشد. از این‌رو بهتر است حتمأ پیش از انجام عمل، تحقیقات کافی و لازم را در این‌زمینه انجام داده و همچنین از افرادی که تجربه چنین عملی را داشته‌اند نیز مشورت‌های لازم را دریافت کنید. مشاهده تصاویر گرافیکی قبل و بعد از عمل نیز می‌تواند به معقولانه‌بودن انتطار شما از چهره خود، کمک کند. همچنین معمولاً شما باید پس از حدود ۶ تا ۱۰ ماه منتظر نتیجه نهایی عمل پلک چشم خود باشید. زودتر از این زمان، نظر قطعی در مورد عمل با خطا همراه است.

بلفاروپلاستی در په مواردی بی تأثیر است؟

به‌طورکلی تأثیر انجام عمل پلک چشم بر روی کشیده‌شدن لایه‌ها و کاهش افتادگی بافت بالا و زیر چشم است. به همین‌دلیل افرادی‌که دارای سیاهی دور چشم هستند و یا افرادی‌که ابروهای آنها دچار افتادگی است، نمی‌توانند از این‌نوع جراحی زیبایی برای برطرف ساختن عیوب صورت خود استفاده کنند. همچنین برخی چروک‌های اطراف چشم و خطوط بین ابرو و یا پیشانی نیز، از مواردی نیستند که بتوان با استفاده از عمل پلک چشم، آنها را رفع نمود. بهبود هریک از موارد فوق، نیازمند روش‌های دیگری است که می‌بایست به طور جداگانه مورد بررسی و درمان قرار بگیرند.

نحوه انجام عمل پلک چشم یا بلفاروپلاستی

نکته‌ای که در رابطه با عمل پلک چشم یا بلفاروپلاستی باید بدانید، انجام آن بدون بستری یا به اصطلاح، سرپایی است. این‌نوع جراحی در کلینیک جراحی بینی دکتر هادی سرمست، عمومأ توسط بی‌حسی موضعی در نواحی مورد نظر صورت می‌گیرد. البته در برخی موارد نادر نیز، متناسب با حال و شرایط بیمار و یا با صلاحدید و دستور جراح، انجام عمل با بیهوشی بیمار انجام خواهد شد.

به‌طورکلی، عمل بلفاروپلاستی شامل موارد زیر است:

· پلک بالایی

در بلفاروپلاستی پلک بالا، کلیه پوست‌ها و بافت‌های شل و چربی‌های اضافی را توسط ابزار برش جراح که می‌تواند لیزر، چاقوی جراحی و یا حتی امواج رادیویی باشد، بریده و از پلک جدا می‌کنند. سپس با استفاده از بخیه‌های ظریف و نازک، اطراف بافت جداشده به‌هم دوخته می‌شود. انجام این‌کار علاوه بر بهبودیافتن شکل ظاهری پلک، هرگونه افتادگی که مانعی برای دید فرد محسوب می‌شود را نیز برطرف می‌سازد و باعث ایجاد چهره‌ای شاداب‌تر و جوان‌تر برای فرد خواهد شد.

· پلک پایینی

عمل پلک پایین نیز همانند پلک بالا، به جداکردن بافت‌های پف‌دار و اضافی زیر چشم و سفت‌شدن عضلات این نواحی می‌انجامد. اما روش‌های جراحی مورد استفاده برای این‌بخش به چند شکل مختلف خواهدبود. به‌این‌صورت‌که؛ یکی از روش‌هایی که برای برش این‌قسمت استفاده می‌شود، درونی است و به‌این شکل، جای هیچ نوع زخمی بر روی پوست باقی نمی‌ماند و همچنین سرعت بهبودی فرد نیز بیشتر است. در برخی موارد دیگر، چربی‌های زیر پوست در این نواحی، تنها حرکت داده و یا پخش می‌شوند و نیازی به جراحی و برش نیز در این‌صورت، احساس نمی‌شود. اما پروسه جراحی در افرادی‌که دچار سست‌شدگی پوست در زیر چشم هستند، مشابه پلک بالایی و با ایجاد برش و جداکردن بافت‌های اضافی، چربی‌ها و یا عضلات انجام می‌گیرد و سپس توسط بخیه‌های ریز، می‌دوزند. لازم‌به ذکر است، برشی‌که در پلک پایینی ایجاد می‌شود نیز همانند پلک بالا، توسط لیزر و امواج رادیویی ایجاد می‌شود.

دوران نقاهت عمل پلک چشم

پس از عمل پلک چشم، بیمار می‌تواند بلافاصله چشم‌های خود را باز کند و این احتمال وجود دارد که بیمار با کمی تورم و کبودی در روزهای بعد مواجه شود که بهتر است فرد در روزهای اول، استراحت بیشتری داشته باشد. بلفاروپلاستی معمولاً بدون درد است و اگر مختصر دردی هم احساس شود، نهایتأ روز دوم رفع خواهد شد. توصیه می‌شود، کمپرس سرد را از لحظه پس از عمل تا روز بعد، فراموش نشود. شستن و آب‌زدن به چشم‌ها نیز از دو روز پس از عمل، بلامانع خواهد بود. بهتر است در موقع خوابیدن، زیر سر زیاد بلند نباشد و تا حدودی تخت باشد. برای دریافت مشاوره‌های لازم در رابطه با عمل پلک چشم می‌توانید با مراجعه به وبسایت کلینیک جراحی بینی دکتر هادی سرمست در جریان کامل همه نکات مربوط به این عمل قرار بگیرید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

حراج بعدی شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 حراج بعدی شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-05-19T20:32:34+03:30
بیست و پنجمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران فردا یک‌شنبه  ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

همکاری خاتم‌الانبیا با تاپیکو در راستای اجرای منویاتِ رهبری

 همکاری خاتم‌الانبیا با تاپیکو در راستای اجرای منویاتِ رهبری
2024-05-19T20:32:33+03:30
مدیرعامل تاپیکو گفت: همکاریِ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با این مجموعه‌ در راستای اجرای منویاتِ مقام معظم رهبری است.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۳

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
2024-05-19T20:32:31+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون تومان است.

عزم فولادی‌ها برای تحقق شعار سال؛ احیای تولید با تکیه برداخل

 عزم فولادی‌ها برای تحقق شعار سال؛ احیای تولید با تکیه برداخل
2024-05-19T20:32:30+03:30
بدون شک یکی از عواملی که منجر به روشن‌تر کردن چراغ تولید در داخل کشور می‌شود، رونق صنایع مادر و بر روی ریل حرکت کردن قطار تولید کارخانه‌های عظیم داخلی است.

بیمه‌گر حج تمتع مشخص شد

 بیمه‌گر حج تمتع مشخص شد
2024-05-19T20:32:29+03:30
از سوی سازمان حج و زیارت، بیمه میهن به عنوان بیمه گر حجاج ایرانی سال ۱۴۰۳ برای پوشش بیمه های درمان، عمر، حادثه و مسئولیت انتخاب شد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
2024-05-19T20:32:28+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۶ درصد کاهش به ۲۳۵۹ دلار و ۹ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
2024-05-19T20:32:27+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۴۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار/ دلار به ۵۸هزار تومان نزدیک شد

 ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار/ دلار به ۵۸هزار تومان نزدیک شد
2024-05-19T20:32:26+03:30
مشاهدات میدانی از بازار سبزه‌میدان نشان می‌دهد: قیمت دلار در این بازار امروز با کاهش بیشتری نسبت به روزهای قبل همراه شده و به کانال ۵۸هزار تومان نزدیک شده ا...

تحویل اولین سری لاماری ایما هیبرید به مشتریان

 تحویل اولین سری لاماری ایما هیبرید به مشتریان
2024-05-19T20:32:25+03:30
لاماری ایما هیبرید جدیدترین محصول شرکت آرین پارس موتور است که اولین سری از این محصول با فروش فوری و قطعی در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه عرضه خودرو...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
2024-05-19T20:32:24+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۵ درصد افزایش به ۲۳۴۴ دلار و ۵۱ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۶

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
2024-05-19T20:32:23+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

"ری‌را "در آستانه تجاری‌سازی شد

 "ری‌را "در آستانه تجاری‌سازی شد
2024-05-19T20:32:23+03:30
مدیرعامل ایران خودرو در بازدید از خط تولید ری‌را، در جریان آخرین وضعیت صحه‌گذاری و تاییدیه‌های کیفیت این محصول قرار گرفت.

۶ موفقیت کچاد در سال ۱۴۰۲

 ۶ موفقیت کچاد در سال ۱۴۰۲
2024-05-19T20:32:22+03:30
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال ۱۴۰۲ موفقیت‌های زیادی در حوزه تولید، فروش، صادرات و بهره وری کسب کرده است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
2024-05-19T20:32:21+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۶۱ درصد افزایش به ۲۴۱۵ دلار و ۲۲ سنت رسید.

وکالتی کردن حساب مشتریان در بانک رفاه برای خرید خودرو برقی

 وکالتی کردن حساب مشتریان در بانک رفاه برای خرید خودرو برقی
2024-05-19T20:32:20+03:30
مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند به صورت غیرحضوری و یا از طریق مراجعه به شعب این بانک، نسبت به وکالتی کردن حساب‌های خود اقدام و در طرح عرضه خودروهای برقی...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
2024-05-19T20:32:20+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

حفظ کیفیت خط قرمز و اولویت نخست مدیران خودرو است

 حفظ کیفیت خط قرمز و اولویت نخست مدیران خودرو است
2024-05-19T20:32:19+03:30
مدیرعامل شرکت مدیران خودرو با بیان این که رضایت مشتری و حفظ کیفیت همواره خط قرمز و اولویت نخست ما است، گفت: بنز و تویوتا نیز در گذشته فراخوان های مشابهی داش...

ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت

 ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت
2024-05-19T20:32:18+03:30
بانک تجارت امکان وکالتی کردن سریع و غیرحضوری حساب، برای ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی سامانه یکپارچه خرید خودرو را از طریق آدرس car.tejaratbank.ir فراهم کرد.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد
2024-05-19T20:32:17+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴هزار و ۸۶۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱هزار و ۸۹۴ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)