میرنیوز

حتی برای خرید مواد خوراکی از خانه خارج نشوید

حتی برای خرید مواد خوراکی از خانه خارج نشوید 2020-10-15T18:01:01+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با شروع موج سوم کرونا و قرنطینه مجدد در اکثر شهرهای ایران، بهترین و مؤثرترین راه برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا ماندن در خانه است.

در همین راستا سوپرمارکت اینترنتی با تعداد شعب فراوان در سراسر ایران آماده خدمات رسانی به همه عزیزانی است که در خانه می‌مانند و پروتکل‌های بهداشتی را برای حفظ جان و خانواده خود رعایت می‌کنند.

در اکالا همه محصولات سوپرمارکتی با برندهای متنوع و با بالاترین کیفیت موجود است. کافی است به سایت یا اپلیکیشن اکالا سری بزنید تا تنوع بیش از ۵۰۰۰ قلم محصول را مشاهده نمائید. همچنین در سایت اکالا می‌توانید ازفروشگاه افق کوروش نیز با تنوع کالایی بیش از ۳۰۰۰ قلم خریداری نمائید. کافی است در هر شهری که زندگی می‌کنید با ثبت موقعیت مکانی و انتخاب فروشگاه خود هر محصول مورد دلخواه خود را در کمتر از ۱ ساعت درب منزل تحویل بگیرید.

در سوپرمارکت اینترنتی اکالا شما می‌توانید تمام محصولات و نیازهای سوپرمارکتی روزانه خود را از انواع مواد پروتئینی و لبنیاتی به همراه میوه و سبزیجات، خواربار، نوشیدنی و دمنوش‌های ضد کرونا، به همراه محصولات بهداشتی به همراه ماسک، ژل و ضدعفونی کننده‌های محلول، تهیه نمائید.

همه محصولات ارسالی در اکالا ضدعفونی شده و با بسته‌بندی‌های بهداشتی به دست مشتریان خواهد رسید. پرداخت خرید، به سه روش، شارژ کیف پول، پرداخت آنلاین یا به صورت حضوری از طریق کارت بانکی امکان پذیر است. همچنین از کدهای تخفیف که برای شما ارسال خواهد شد و در اپلیکیشن اکالا قابل مشاهده است می‌توانید به هنگام خرید استفاده نمائید.

در اکالا همواره رضایت مشتری حرف اول را خواهد زد و چنانچه از خرید ارسالی رضایت کافی را نداشته باشید امکان مرجوع شدن کالا تا ۷۲ ساعت وجود دارد. تمام محصولات ارائه شده در این سوپرمارکت اینترنتی دارای مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع مربوطه بوده و تاریخ مصرف هر کالای ارسالی به‌ صورت مجزا کنترل می‌شود.

با توجه به مزایایی که در اکالا ذکر شد، بی شک خرید از بزرگترین سوپرمارکت اینترنتی ایران امری مقرون به صرفه در زمان و جان خود در دوران کرونا است. با خرید از سوپرمارکت اینترنتی اکالا دغدغه بیمار شدن را از خود دور خواهید کرد.

دانلود اپلیکشن اکالا

وبسایت مجله اکالا

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

رونمایی جاروبرقی برند کرال از گروه پاکشوما

رونمایی جاروبرقی برند کرال از گروه پاکشوما
2020-10-22T06:07:42+03:30
گروه پاکشوما در راستای تقویت تولید ملی و اشتغال زایی جوانان تحصیل کرده ایرانی دومین مدل جاروبرقی خود را با برند کرال طی یک مراسم رونمایی اینترنتی رسما معرفی ...

آیین رونمایی از کارت هواداری باشگاه پرسپولیس برگزار شد

آیین رونمایی از کارت هواداری باشگاه پرسپولیس برگزار شد
2020-10-21T23:27:42+03:30
آیین رونمایی از کارت هواداری باشگاه پرسپولیس با حضور مدیران ارشد بانک گردشگری و باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

افسردگی چه تبعاتی به دنبال دارد؟

افسردگی چه تبعاتی به دنبال دارد؟
2020-10-21T15:04:26+03:30
افسردگی یکی از رایج‌ترین دغدغه‌های روانی در جهان است و میلیون‌ها نفر در جهان تجربه ابتلا به آن را دارند.

آشنایی با محصولی به نام عایق الاستومری

آشنایی با محصولی به نام عایق الاستومری
2020-10-21T15:04:25+03:30
امروزه در صنعت تاسیسات،استفاده از عایق الاستومری جهت عایق کاری سیستم کانال های تهویه مطبوع و سیستم های گرمایش- سرمایش از قبیل لوله های سرد و گرم، مخازن، قطعا...

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل
2020-10-21T15:04:24+03:30
یکی از المان‌های اساسی در آموزش مناسب انتخاب یک آموزشگاه خیلی خوب است.

چالش های خدمات پس از فروش در دوران کرونا

چالش های خدمات پس از فروش در دوران کرونا
2020-10-21T15:04:23+03:30
حتماً تاکنون با عبارت جذاب “فروش پایان کار نیست، آغاز یک تعهد است” مواجه شده‌اید.

انواع دوربین های مداربسته

انواع دوربین های مداربسته
2020-10-21T15:04:22+03:30
تاکنون برای هر کدام از ما پیش آمده که به منظور امنیت محیط پیرامون خود، در سایت های مختلف یا فروشگاه های گوناگون، دوربین مداربسته مورد نظر خود را جست و جو کرد...

تبیین جایگاه بانک گردشگری بین باشگاه و هواداران پرسپولیس

تبیین جایگاه بانک گردشگری بین باشگاه و هواداران پرسپولیس
2020-10-21T15:01:07+03:30
مدیرعامل بانک گردشگری در آیین رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس گفت: با تفاهم های به وجود آمده بین هر سه ضلع مثلت بانک گردشگری، باشگاه پرسپولیس و کارگزار، شاه...

پیشرفت در کسب و کارهای اینترنتی

پیشرفت در کسب و کارهای اینترنتی
2020-10-21T14:51:02+03:30
امروزه در سطح فضای مجازی شاهد فعالیت مراکز متعددی در زمینه خدمات رزرواسیون هستیم که هر یک از این مراکز ویژگی ها و مزیت های مختلفی نسبت به یکدیگر دارند. ...

اهمیت توجه به رفتارهای کلیشه‌ای در کودکان با اختلال طیف اُتیسم

اهمیت توجه به رفتارهای کلیشه‌ای در کودکان با اختلال طیف اُتیسم
2020-10-21T14:24:24+03:30
کِدی، سرزمین رنگ‌ها و رویاهایی است که درهایش به روی آن‌هایی که نگاه متفاوتی دارند باز است. اُتیسم تنها یکی از دروازه‌های این سرزمین است. ما ساکنان کِدی اعتقا...

چگونه به طور موثری کسب درآمد کنیم؟

چگونه به طور موثری کسب درآمد کنیم؟
2020-10-21T14:24:23+03:30
زمانی که کم پول هستید و شرایط مالی خوبی ندارید، ذهنیت فقر به سراغ تان می آید که کاملا منفی است و مانع کسب درآمد موثر در زندگی تان می شود. اگر خود را در چنین ...

قیمت جدید مرغ اعلام شد/قیمت مصرف‌کننده ۲۰ هزار و ۴۱۰ تومان

قیمت جدید مرغ اعلام شد/قیمت مصرف‌کننده ۲۰ هزار و ۴۱۰ تومان
2020-10-21T14:21:04+03:30
کارگروه ستاد تنظیم بازار قیمت جدید مرغ زنده و مرغ گرم را تعیین کرد.

چطور میزان آبی که باید بنوشیم را محاسبه کنیم؟

چطور میزان آبی که باید بنوشیم را محاسبه کنیم؟
2020-10-21T14:11:01+03:30
بیشتر مردم دقیقا نمی‌دانند چه میزان آب باید بنوشند.

قیمت جدید مرغ اعلام شد/قیمت مصرف‌کننده ۲۰ هزارتومان

قیمت جدید مرغ اعلام شد/قیمت مصرف‌کننده ۲۰ هزارتومان
2020-10-21T14:07:41+03:30
کارگروه ستاد تنظیم بازار قیمت جدید مرغ زنده و مرغ گرم را تعیین کرد.

اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی چیست؟

اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی چیست؟
2020-10-21T13:54:23+03:30
با توجه به افزایش استفاده از فضای مجازی، تبلیغات در آن هم بالاتر رفته است؛ شما می‌توانید با استفاده از تولید یک محتوای متنی قوی مشتریان خود را به خرید محصولا...

لذت زندگی هوشمند با محصولات جدید آنر

لذت زندگی هوشمند با محصولات جدید آنر
2020-10-21T13:54:22+03:30
اکوسیستم هوشمند آنر که با نام ۱+۸+N شناخته می‌شود، محصولات گسترده و متنوعی را در حوزه زندگی هوشمند شامل می‌شود.

افزایش ۱۰۰ هزار دستگاهی تولید ایران خودرو

افزایش ۱۰۰ هزار دستگاهی تولید ایران خودرو
2020-10-21T13:54:22+03:30
گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای امسال تا روز پایانی مهر ماه، بیش از ۲۷۸ هزار دستگاه خودرو تولید کرده که حدود ۱۰۰ هزار دستگاه بیش‌تر از مدت مشابه سال گذشته ...

 ۹ نکته طراحی سربرگ حرفه‌ای

 ۹ نکته طراحی سربرگ حرفه‌ای
2020-10-21T13:31:15+03:30
در وهله‌ی اول بروکراسی و نظم سازمانی شما در نظر مخاطب جلوه می‌کند بنابراین طراحی سربرگ حرفه‌ای می‌تواند یکی از مهمترین مقوله‌ها برای نشان دادن نظم و تقویت رو...

لیست قیمت اتصالات گالوانیزه چینی

لیست قیمت اتصالات گالوانیزه چینی
2020-10-21T13:17:41+03:30
اتصالات یکی از مهم‌ترین تاسیساتی است که در لوله کشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این اتصالات یکی از پر کاربردترین انواع اتصالات در بازار می‌باشد. ...

همه چیز درباره هواپیمایی ایران ایر

همه چیز درباره هواپیمایی ایران ایر
2020-10-21T13:17:41+03:30
آشنا شدن با شرکت‌های هواپیمایی مانند ایران ایر برای کاربرانی که دائماً از مسیرهای هوایی برای مسافرت استفاده می‌نمایند؛ می‌تواند در انتخاب بلیط پروازی تأثیرگذ...

راهنمای مزایا و استعلام شرایط بیمه عمر دانا

راهنمای مزایا و استعلام شرایط بیمه عمر دانا
2020-10-21T13:04:24+03:30
بیمه دانا یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه فروش انواع محصولات بیمه‌ای فعالیت می‌کند و در سال ۹۷ حدود ۷ درصد از حق‌بیمه‌های تولیدی در بازار بیمه را به خود اخت...

خرید لوستر ارزان قیمت مناسب با دکوراسیون محیط

خرید لوستر ارزان قیمت مناسب با دکوراسیون محیط
2020-10-21T12:51:03+03:30
ایران لوستر از اوایل دهه ۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید لوستر کلاسیک آغاز نموده و به تدریج و با توجه به نیاز بازار، پا به عرصه واردات و تولید لوسترهای مدرن...

راهنمای خرید تشک ایران خواب

راهنمای خرید تشک ایران خواب
2020-10-21T12:37:44+03:30
ما انسان ها یک سوم عمر خود را در حال خواب هستیم و به همین دلیل باید در انتخاب تشک خواب دقت و وسواس به خرج دهیم.

معرفی شغل های پولساز و درآمدزا مرتبط با خودرو

معرفی شغل های پولساز و درآمدزا مرتبط با خودرو
2020-10-21T12:24:26+03:30
رشد روز افزون تولید خودرو در کشور و افزایش تقاضا برای خرید آن، مشاغل مرتبط با خودرو را به مشاغلی پولساز و درآمدزا تبدیل کرده است. ...

رویکرد جدید مشاوره سرمایه‌گذاری در ۵۰ شعبه کارگزاری مفید برای راهنمایی کاربران بورس

رویکرد جدید مشاوره سرمایه‌گذاری در ۵۰ شعبه کارگزاری مفید برای راهنمایی کاربران بورس
2020-10-21T12:17:50+03:30
در سال‌های گذشته، سرمایه‌گذاران برای ورود به بازار سرمایه باید صرفا با تکیه بر دانش و تحلیل خود، اقدام به سرمایه‌گذاری در بورس می‌کردند اما در حال حاضر خدمات...

سه مشکل رایج گوارش که باید جدی گرفته شوند!

سه مشکل رایج گوارش که باید جدی گرفته شوند!
2020-10-21T12:04:23+03:30
تا به حال چند بار با اختلالات گوارشی مواجه بوده‌اید؟ از سلامتی کبد خود باخبرید؟ بی‌توجهی به بیماری‌های  گوارش می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد. بنابرا...

چگونه درآمد ۲۰ میلیونی از بازار کار شغل تعمیرات لپ تاپ به دست آوریم؟

چگونه درآمد ۲۰ میلیونی از بازار کار شغل تعمیرات لپ تاپ به دست آوریم؟
2020-10-21T12:04:22+03:30
با روی کارآمدن لپ تاپ ها تمایل به استفاده از کامپیوترهای رومیزی به دلیل مزایای بسیار لپ تاپ نسبت به آنها کاهش یافته است.

سهمیه بنزین آبان ساعت ۲۴ امشب واریز می‌شود

سهمیه بنزین آبان ساعت ۲۴ امشب واریز می‌شود
2020-10-21T11:47:45+03:30
سهمیه بنزین آبان ماه بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های سوخت خودروها و موتورسیکلت‌ها شارژ می‌شود.

خوش آب و هواترین مناطق برای سفر در ایران

خوش آب و هواترین مناطق برای سفر در ایران
2020-10-21T11:37:44+03:30
در این پست شما با خوش آب و هواترین مناطق برای سفر در ایران آشنا می‌شوید.

تلاش سیدوک برای تحقق زندگی قانونمند

تلاش سیدوک برای تحقق زندگی قانونمند
2020-10-21T11:24:24+03:30
مدیرعامل سیدوک از آغاز دور جدید فعالیت‌های این سامانه با محوریت و رویکرد «تحقق زندگی قانونمند» خبر داد.