میرنیوز

نشان عالی مدیر سال باز هم به ایران کیش رسید

نشان عالی مدیر سال باز هم به ایران کیش رسید 2020-10-15T18:01:00+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این اجلاس با حضور عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور، علی اکبر مونسان وزیر میراث فرهنگی، داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و برات قبادیان معاون وزیر صمت و با رویکرد تجلیل از مدیران موفق و جوان، معرفی مدیران خلاق در عرصه کارآفرینی برگزار شد.

هومن پناهی پور دبیر اجرایی پنجمین اجلاس نشان عالی مدیر سال در مورد شاخص‌های ارزیابی انتخاب شرکت‌ها و مدیران برتر در این اجلاس گفت: ارزیابی سازمان‌ها با توجه به سر فصل‌های تعیین شده در معاونت پژوهشی وزارت صمت، صورت گرفته است. برات قبادیان به عنوان معاونت آموزش و پژوهش وزارت صمت ریاست کمیته علمی این ارزیابی را برعهده داشت.

وی درباره این شاخص‌ها اظهار کرد: با بررسی چند شاخص رهبری و مدیریت سازمان، منابع انسانی و کارکنان، میزان توجه به حوزه آموزش، کیفیت، خدمات و محصولات، نتایج رضایت مشتریان و مصرف کنندکان، عملکرد هرسازمان با توجه به مجموعه اسناد ارائه شده ارزیابی شد.

نشان عالی مدیر سال باز هم به ایران کیش رسید

پناهی پور با بیان اینکه نشان‌ها در سه سطح زرین، سیمین و برنزی به هفتاد شرکت ایرانی تعلق گرفته است، گفت: با توجه به مجموعه اسناد ارائه شده، دراین شاخص‌ها ایران کیش به عنوان شرکت پرداخت ایرانی نشان زرین و بالاترین سطح نشان عالی مدیریت را دریافت کرده است.

گفتنی است تورج آروان مدیر روابط عمومی و تبلیغات ایران کیش این تندیس را به نمایندگی از مدیر عامل این شرکت دریافت کرد.

این دومین بار است که ایران کیش ومدیرعامل آن موفق به دریافت نشان عالی مدیریت شده اند.

این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های پایانه فروش کشور شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است ارائه آخرین روش‌های نوین مدیریتی در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشتراک و انتقال دانش و تجارب متخصصین و مسئولین و نخبگان مدیریت ایران در دوران کرونا و پساکرونا و ارائه الگوی حمایت از تولید داخلی در سال جهش تولید از جمله دیگر اهداف پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال بود.

پنجمین اجلاس نشان عالی مدیریت بیست و دوم مهر در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه کشور برگزار شد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

رونمایی جاروبرقی برند کرال از گروه پاکشوما

رونمایی جاروبرقی برند کرال از گروه پاکشوما
2020-10-22T06:07:42+03:30
گروه پاکشوما در راستای تقویت تولید ملی و اشتغال زایی جوانان تحصیل کرده ایرانی دومین مدل جاروبرقی خود را با برند کرال طی یک مراسم رونمایی اینترنتی رسما معرفی ...

آیین رونمایی از کارت هواداری باشگاه پرسپولیس برگزار شد

آیین رونمایی از کارت هواداری باشگاه پرسپولیس برگزار شد
2020-10-21T23:27:42+03:30
آیین رونمایی از کارت هواداری باشگاه پرسپولیس با حضور مدیران ارشد بانک گردشگری و باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

افسردگی چه تبعاتی به دنبال دارد؟

افسردگی چه تبعاتی به دنبال دارد؟
2020-10-21T15:04:26+03:30
افسردگی یکی از رایج‌ترین دغدغه‌های روانی در جهان است و میلیون‌ها نفر در جهان تجربه ابتلا به آن را دارند.

آشنایی با محصولی به نام عایق الاستومری

آشنایی با محصولی به نام عایق الاستومری
2020-10-21T15:04:25+03:30
امروزه در صنعت تاسیسات،استفاده از عایق الاستومری جهت عایق کاری سیستم کانال های تهویه مطبوع و سیستم های گرمایش- سرمایش از قبیل لوله های سرد و گرم، مخازن، قطعا...

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل
2020-10-21T15:04:24+03:30
یکی از المان‌های اساسی در آموزش مناسب انتخاب یک آموزشگاه خیلی خوب است.

چالش های خدمات پس از فروش در دوران کرونا

چالش های خدمات پس از فروش در دوران کرونا
2020-10-21T15:04:23+03:30
حتماً تاکنون با عبارت جذاب “فروش پایان کار نیست، آغاز یک تعهد است” مواجه شده‌اید.

انواع دوربین های مداربسته

انواع دوربین های مداربسته
2020-10-21T15:04:22+03:30
تاکنون برای هر کدام از ما پیش آمده که به منظور امنیت محیط پیرامون خود، در سایت های مختلف یا فروشگاه های گوناگون، دوربین مداربسته مورد نظر خود را جست و جو کرد...

تبیین جایگاه بانک گردشگری بین باشگاه و هواداران پرسپولیس

تبیین جایگاه بانک گردشگری بین باشگاه و هواداران پرسپولیس
2020-10-21T15:01:07+03:30
مدیرعامل بانک گردشگری در آیین رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس گفت: با تفاهم های به وجود آمده بین هر سه ضلع مثلت بانک گردشگری، باشگاه پرسپولیس و کارگزار، شاه...

پیشرفت در کسب و کارهای اینترنتی

پیشرفت در کسب و کارهای اینترنتی
2020-10-21T14:51:02+03:30
امروزه در سطح فضای مجازی شاهد فعالیت مراکز متعددی در زمینه خدمات رزرواسیون هستیم که هر یک از این مراکز ویژگی ها و مزیت های مختلفی نسبت به یکدیگر دارند. ...

اهمیت توجه به رفتارهای کلیشه‌ای در کودکان با اختلال طیف اُتیسم

اهمیت توجه به رفتارهای کلیشه‌ای در کودکان با اختلال طیف اُتیسم
2020-10-21T14:24:24+03:30
کِدی، سرزمین رنگ‌ها و رویاهایی است که درهایش به روی آن‌هایی که نگاه متفاوتی دارند باز است. اُتیسم تنها یکی از دروازه‌های این سرزمین است. ما ساکنان کِدی اعتقا...

چگونه به طور موثری کسب درآمد کنیم؟

چگونه به طور موثری کسب درآمد کنیم؟
2020-10-21T14:24:23+03:30
زمانی که کم پول هستید و شرایط مالی خوبی ندارید، ذهنیت فقر به سراغ تان می آید که کاملا منفی است و مانع کسب درآمد موثر در زندگی تان می شود. اگر خود را در چنین ...

قیمت جدید مرغ اعلام شد/قیمت مصرف‌کننده ۲۰ هزار و ۴۱۰ تومان

قیمت جدید مرغ اعلام شد/قیمت مصرف‌کننده ۲۰ هزار و ۴۱۰ تومان
2020-10-21T14:21:04+03:30
کارگروه ستاد تنظیم بازار قیمت جدید مرغ زنده و مرغ گرم را تعیین کرد.

چطور میزان آبی که باید بنوشیم را محاسبه کنیم؟

چطور میزان آبی که باید بنوشیم را محاسبه کنیم؟
2020-10-21T14:11:01+03:30
بیشتر مردم دقیقا نمی‌دانند چه میزان آب باید بنوشند.

قیمت جدید مرغ اعلام شد/قیمت مصرف‌کننده ۲۰ هزارتومان

قیمت جدید مرغ اعلام شد/قیمت مصرف‌کننده ۲۰ هزارتومان
2020-10-21T14:07:41+03:30
کارگروه ستاد تنظیم بازار قیمت جدید مرغ زنده و مرغ گرم را تعیین کرد.

اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی چیست؟

اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی چیست؟
2020-10-21T13:54:23+03:30
با توجه به افزایش استفاده از فضای مجازی، تبلیغات در آن هم بالاتر رفته است؛ شما می‌توانید با استفاده از تولید یک محتوای متنی قوی مشتریان خود را به خرید محصولا...

لذت زندگی هوشمند با محصولات جدید آنر

لذت زندگی هوشمند با محصولات جدید آنر
2020-10-21T13:54:22+03:30
اکوسیستم هوشمند آنر که با نام ۱+۸+N شناخته می‌شود، محصولات گسترده و متنوعی را در حوزه زندگی هوشمند شامل می‌شود.

افزایش ۱۰۰ هزار دستگاهی تولید ایران خودرو

افزایش ۱۰۰ هزار دستگاهی تولید ایران خودرو
2020-10-21T13:54:22+03:30
گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای امسال تا روز پایانی مهر ماه، بیش از ۲۷۸ هزار دستگاه خودرو تولید کرده که حدود ۱۰۰ هزار دستگاه بیش‌تر از مدت مشابه سال گذشته ...

 ۹ نکته طراحی سربرگ حرفه‌ای

 ۹ نکته طراحی سربرگ حرفه‌ای
2020-10-21T13:31:15+03:30
در وهله‌ی اول بروکراسی و نظم سازمانی شما در نظر مخاطب جلوه می‌کند بنابراین طراحی سربرگ حرفه‌ای می‌تواند یکی از مهمترین مقوله‌ها برای نشان دادن نظم و تقویت رو...

لیست قیمت اتصالات گالوانیزه چینی

لیست قیمت اتصالات گالوانیزه چینی
2020-10-21T13:17:41+03:30
اتصالات یکی از مهم‌ترین تاسیساتی است که در لوله کشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این اتصالات یکی از پر کاربردترین انواع اتصالات در بازار می‌باشد. ...

همه چیز درباره هواپیمایی ایران ایر

همه چیز درباره هواپیمایی ایران ایر
2020-10-21T13:17:41+03:30
آشنا شدن با شرکت‌های هواپیمایی مانند ایران ایر برای کاربرانی که دائماً از مسیرهای هوایی برای مسافرت استفاده می‌نمایند؛ می‌تواند در انتخاب بلیط پروازی تأثیرگذ...

راهنمای مزایا و استعلام شرایط بیمه عمر دانا

راهنمای مزایا و استعلام شرایط بیمه عمر دانا
2020-10-21T13:04:24+03:30
بیمه دانا یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه فروش انواع محصولات بیمه‌ای فعالیت می‌کند و در سال ۹۷ حدود ۷ درصد از حق‌بیمه‌های تولیدی در بازار بیمه را به خود اخت...

خرید لوستر ارزان قیمت مناسب با دکوراسیون محیط

خرید لوستر ارزان قیمت مناسب با دکوراسیون محیط
2020-10-21T12:51:03+03:30
ایران لوستر از اوایل دهه ۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید لوستر کلاسیک آغاز نموده و به تدریج و با توجه به نیاز بازار، پا به عرصه واردات و تولید لوسترهای مدرن...

راهنمای خرید تشک ایران خواب

راهنمای خرید تشک ایران خواب
2020-10-21T12:37:44+03:30
ما انسان ها یک سوم عمر خود را در حال خواب هستیم و به همین دلیل باید در انتخاب تشک خواب دقت و وسواس به خرج دهیم.

معرفی شغل های پولساز و درآمدزا مرتبط با خودرو

معرفی شغل های پولساز و درآمدزا مرتبط با خودرو
2020-10-21T12:24:26+03:30
رشد روز افزون تولید خودرو در کشور و افزایش تقاضا برای خرید آن، مشاغل مرتبط با خودرو را به مشاغلی پولساز و درآمدزا تبدیل کرده است. ...

رویکرد جدید مشاوره سرمایه‌گذاری در ۵۰ شعبه کارگزاری مفید برای راهنمایی کاربران بورس

رویکرد جدید مشاوره سرمایه‌گذاری در ۵۰ شعبه کارگزاری مفید برای راهنمایی کاربران بورس
2020-10-21T12:17:50+03:30
در سال‌های گذشته، سرمایه‌گذاران برای ورود به بازار سرمایه باید صرفا با تکیه بر دانش و تحلیل خود، اقدام به سرمایه‌گذاری در بورس می‌کردند اما در حال حاضر خدمات...

سه مشکل رایج گوارش که باید جدی گرفته شوند!

سه مشکل رایج گوارش که باید جدی گرفته شوند!
2020-10-21T12:04:23+03:30
تا به حال چند بار با اختلالات گوارشی مواجه بوده‌اید؟ از سلامتی کبد خود باخبرید؟ بی‌توجهی به بیماری‌های  گوارش می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد. بنابرا...

چگونه درآمد ۲۰ میلیونی از بازار کار شغل تعمیرات لپ تاپ به دست آوریم؟

چگونه درآمد ۲۰ میلیونی از بازار کار شغل تعمیرات لپ تاپ به دست آوریم؟
2020-10-21T12:04:22+03:30
با روی کارآمدن لپ تاپ ها تمایل به استفاده از کامپیوترهای رومیزی به دلیل مزایای بسیار لپ تاپ نسبت به آنها کاهش یافته است.

سهمیه بنزین آبان ساعت ۲۴ امشب واریز می‌شود

سهمیه بنزین آبان ساعت ۲۴ امشب واریز می‌شود
2020-10-21T11:47:45+03:30
سهمیه بنزین آبان ماه بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های سوخت خودروها و موتورسیکلت‌ها شارژ می‌شود.

خوش آب و هواترین مناطق برای سفر در ایران

خوش آب و هواترین مناطق برای سفر در ایران
2020-10-21T11:37:44+03:30
در این پست شما با خوش آب و هواترین مناطق برای سفر در ایران آشنا می‌شوید.

تلاش سیدوک برای تحقق زندگی قانونمند

تلاش سیدوک برای تحقق زندگی قانونمند
2020-10-21T11:24:24+03:30
مدیرعامل سیدوک از آغاز دور جدید فعالیت‌های این سامانه با محوریت و رویکرد «تحقق زندگی قانونمند» خبر داد.