میرنیوز

راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری

راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری 2020-09-26T23:02:22+03:30

به گزارش ایسنا، پیش از خرید با بررسی کافی می توانید از مشکلات و هزینه های محتمل در هنگام خرید و سال های آتی جلوگیری نمایید.

کارکرد پکیج شوفاژ دیواری

پکیج شوفاز دیواری دستگاهی با ابعاد تقریبی کمتر از یک کابینت می باشد که به طور معمول در آشپزخانه یا بالکن نصب می شود. این دستگاه وظیفه تامین آب گرم بهداشتی و گرمایش محیط با چرخش آب گرم در انتقال دهنده گرما - معمولا رادیاتور را به عهده دارد.

پکیج شوفاز دیواری یا موتورخانه؟

اگر منزل شما برای پکیج شوفاژ دیواری طراحی شده گزینه دیگری ندارید چرا که لوله کشی ساختمان بر آن اساس تنظیم شده است. ولی چنانچه در مرحله طراحی تاسیسات ساختمان هستید می توانید به موتورخانه های سنتی هم فکر کنید.

چنانچه موتورخانه مرکزی را در نظر داشته باشید ابتدا باید قید فضایی به اندازه حد یک پارکینگ را در طبقه زیرین بزنید و آگاه باشید که در بلند مدت هزینه گاز بیشتری خواهید پرداخت و سهم مصرف هر واحد قابل تفکیک نیست. از طرفی اگر هر واحد آپارتمانی چندین دوش حمام دارد، موتورخانه امکان استفاده از چند دوش همزمان را به خوبی برای شما ایجاد می کند.

از سوی دیگر چنانچه علاوه بر گرمایش مطبوع، استقلال هر واحد آپارتمانی، مصرف بهینه گاز و آب گرم بهداشتی نامحدود برای شما اهمیت دارد، پکیج شوفاژ دیواری گزینه مناسب شما می باشد.

نکات مهم در انتخاب و خرید پکیج شوفاژ دیواری

انتخاب برند مناسب

شاخص های زیر به شما در انتخاب بهترین برند پکیج شوفاژ دیواری کمک می کند:

. قدمت و اصالت برند شوفاژ دیواری

اگر در بازار به شما مارکی معرفی شد که تاکنون نام آن را نشنیده اید و در خانه کسی هم ندیده اید، در همان لحظه آن را از لیست خود خط بزنید. در بازار پکیج های درجه سه فراوانی وجود دارد که معمولا توسط یک شخص یا شرکت ناشناخته وارد شده و عمدتا به اسم ایتالیایی، آلمانی یا کره ای به فروش می رسد.

در این موارد علاوه بر کیفیت پایین، به زودی با مشکل عدم امکان تعمیر ناشی از نبود قطعات و گارانتی های بی اعتبار مواجه می شوید.

. توصیه دوستان و آشنایان

از اطرافیان و آشنایانی که در حال استفاده از پکیج شوفاژ دیواری هستند، جویای رضایت خاطرشان از برند مورد استفاده شوید. مطمئن ترین معیار مقایسه برندها، آسایش و رضایت خاطر افراد در حال استفاده می باشد. از ایشان در مورد کیفیت و خدمات برند مورد استفاده ایشان سوال کنید.

. خدمات مشتریان قابل اتکا

این دستگاه نیاز به سرویس های دوره ای و تامین قطعات شرکتی دارد. شرکت های معتبر یک شماره تماس در وب سایت خود معرفی نموده اند که کارشناسان مربوطه (نه ماشین) پاسخ سوالات شما را می دهند و از سر دواندن مشتری و دادن شماره دیگران جهت تماس مجدد مشتری خودداری می کنند.

کافی است با دو دقیقه صرف وقت و تماس با شرکت مربوطه جهت دریافت مشاوره خرید، پاسخگویی ایشان را بسنجید چون بعد از خرید تا ۱۰ سال برای اخذ خدمات با شرکت مربوطه کار خواهید داشت.

. میزان دسترسی به محصول و خدمات

تا این مرحله احتمالا نام هایی از برند مورد انتخاب خود در ذهن دارید. بررسی کنید آیا سرویسکاران مجاز آن برندها در نزدیکی شما هستند؟ آیا آن برند در استان شما دفتر خدمات دارد؟

آیا قطعات شرکتی دستگاه به راحتی در دسترس شما قرار می گیرد؟ و ... خدمات گسترده و در دسترس از جمله مواردی است که در انتخاب برند پکیج شوفاژ دیواری از اهمیت بالایی برخوردار است.

. عدم اتکا به توصیه فروشندگان

واقعیت این است که فروشندگان بر مبنای منافع خود و میزان سودی که از فروش هر برند نصیبشان می شود ممکن است به شما توصیه های جهت دار و نادرست کنند. لذا در صورت نیاز به اخذ مشاوره حضوری، تکنیسین های فنی گزینه های بهتری هستند.

. عدم اتکا به تبلیغات

تبلیغات فراوان یک برند خاص، دلیلی بر کیفیت محصولات آن برند نیست. چه بسا برای تامین هزینه های گزاف تبلیغات، آن برند  از قطعات با سطح کیفی پایین تری در تولید  محصول خود استفاده می نمایید.

انتخاب ظرفیت گرمایشی مناسب

رایج ترین اشتباه هنگام خرید، مربوط به ظرفیت پکیج است، تصور ناصحیحی وجود دارد که ظرفیت بیشتر دستگاه به معنای گرمایش مطلوب تر و در نتیجه آسایش بیشتر به خصوص در فصل سرد سال است و این موضوع باعث می شود در بسیاری از موارد ظرفیت های بالاتر از میزان مورد نیاز، خریداری گردد.

 از این رو، انتخاب ظرفیت گرمایشی مناسب، اهمیت بالایی دارد. ظرفیت پایین تر از نیاز، منجر به عدم تامین نیاز گرمایشی می گردد و ظرفیت فراتر از نیاز، باعث تحمیل هزینه های اضافی برای خرید و نگهداری می شود.

تعیین ظرفیت پکیج شوفاژدیواری به عوامل متعددی از جمله متراژ واحد، طبقه، نوع عایق بندی ساختمان، آب و هوای منطقه، تعداد حمام و ... بستگی داشته و امری تخصصی است.

شرکت های معتبر امکان این محاسبه را در وب سایت خود برای شما مهیا کرده اند، به صورت تلفنی مشاوره رایگان در این خصوص ارائه می دهند و حتی خدمات کارشناسی حضوری پیش از خرید را به منظور انتخاب بهترین مدل فراهم نموده اند.

جهت تشخیص ظرفیت گرمایشی مورد نیاز به طور تقریبی در منطقه معتدل، می توانید از اطلاعات زیر استفاده کنید:

۲۲ کیلووات تا ۱۴۰ متر مربع

۲۴ کیلووات تا ۱۶۰ متر مربع

 ۲۸ کیلووات تا ۲۰۰ متر مربع

ولی باز هم توصیه ما استفاده از مشاوره و کارشناسی شرکت های معتبر و یا سرویسکاران مجاز آن شرکت ها می باشد.

انتخاب نوع فن دار یا بدون فن

چنانچه محل نصب دستگاه در بالکن باشد، استفاده از مدل محفظه بسته - فن دار - الزامی است. در مواردی که محل نصب در آشپزخانه بوده و محل فاقد دودکش قطر ۱۵ سانتیمتر با حداقل سه متر ارتفاع باشد، همچنان استفاده از مدل محفظه بسته فن دار ضرورت قانونی دارد.

در اکثر موارد شرایط نصب منجر به مدل محفظه یسته فن دار می شود. ولی باز هم بهترین گزینه استفاده از مشاوره تخصصی است.

انتخاب و خرید لوازم جانبی برای نصب دستگاه

به طور معمول همراه دستگاهی که خرید می کنید اقلام اولیه نصب وجود دارد ولی جهت نصب دستگاه نیاز به خرید اقلام دیگری نیز دارید. برخی اقلام مانند اتصالات دودکش را باید تهیه کنید و برخی اقلام مانند سختی گیر آب و محافظ برق را بهتر است تهیه نمایید.

نکته کلیدی در تهیه لوازم جانبی این است که فقط و فقط نوع شرکتی آن را که مورد تایید شرکت سازنده می باشد، خریداری نمایید. انواع غیر شرکتی و متفرقه فراوانی در بازار وجود دارند که از لحاظ کیفی مطمئن نبوده و ممکن است منجر به کاهش ضریب ایمنی دستگاه و همچنین خارج شدن دستگاه از شمول گارانتی شود.

برای تشخیص لوازم جانبی مورد تایید شرکت سازنده، کافی است به وب سایت   آن مراجعه نمایید.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

حراج بعدی شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 حراج بعدی شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-05-19T20:32:34+03:30
بیست و پنجمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران فردا یک‌شنبه  ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

همکاری خاتم‌الانبیا با تاپیکو در راستای اجرای منویاتِ رهبری

 همکاری خاتم‌الانبیا با تاپیکو در راستای اجرای منویاتِ رهبری
2024-05-19T20:32:33+03:30
مدیرعامل تاپیکو گفت: همکاریِ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با این مجموعه‌ در راستای اجرای منویاتِ مقام معظم رهبری است.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۳

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
2024-05-19T20:32:31+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون تومان است.

عزم فولادی‌ها برای تحقق شعار سال؛ احیای تولید با تکیه برداخل

 عزم فولادی‌ها برای تحقق شعار سال؛ احیای تولید با تکیه برداخل
2024-05-19T20:32:30+03:30
بدون شک یکی از عواملی که منجر به روشن‌تر کردن چراغ تولید در داخل کشور می‌شود، رونق صنایع مادر و بر روی ریل حرکت کردن قطار تولید کارخانه‌های عظیم داخلی است.

بیمه‌گر حج تمتع مشخص شد

 بیمه‌گر حج تمتع مشخص شد
2024-05-19T20:32:29+03:30
از سوی سازمان حج و زیارت، بیمه میهن به عنوان بیمه گر حجاج ایرانی سال ۱۴۰۳ برای پوشش بیمه های درمان، عمر، حادثه و مسئولیت انتخاب شد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
2024-05-19T20:32:28+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۶ درصد کاهش به ۲۳۵۹ دلار و ۹ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
2024-05-19T20:32:27+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۴۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار/ دلار به ۵۸هزار تومان نزدیک شد

 ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار/ دلار به ۵۸هزار تومان نزدیک شد
2024-05-19T20:32:26+03:30
مشاهدات میدانی از بازار سبزه‌میدان نشان می‌دهد: قیمت دلار در این بازار امروز با کاهش بیشتری نسبت به روزهای قبل همراه شده و به کانال ۵۸هزار تومان نزدیک شده ا...

تحویل اولین سری لاماری ایما هیبرید به مشتریان

 تحویل اولین سری لاماری ایما هیبرید به مشتریان
2024-05-19T20:32:25+03:30
لاماری ایما هیبرید جدیدترین محصول شرکت آرین پارس موتور است که اولین سری از این محصول با فروش فوری و قطعی در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه عرضه خودرو...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
2024-05-19T20:32:24+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۵ درصد افزایش به ۲۳۴۴ دلار و ۵۱ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۶

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
2024-05-19T20:32:23+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

"ری‌را "در آستانه تجاری‌سازی شد

 "ری‌را "در آستانه تجاری‌سازی شد
2024-05-19T20:32:23+03:30
مدیرعامل ایران خودرو در بازدید از خط تولید ری‌را، در جریان آخرین وضعیت صحه‌گذاری و تاییدیه‌های کیفیت این محصول قرار گرفت.

۶ موفقیت کچاد در سال ۱۴۰۲

 ۶ موفقیت کچاد در سال ۱۴۰۲
2024-05-19T20:32:22+03:30
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال ۱۴۰۲ موفقیت‌های زیادی در حوزه تولید، فروش، صادرات و بهره وری کسب کرده است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
2024-05-19T20:32:21+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۶۱ درصد افزایش به ۲۴۱۵ دلار و ۲۲ سنت رسید.

وکالتی کردن حساب مشتریان در بانک رفاه برای خرید خودرو برقی

 وکالتی کردن حساب مشتریان در بانک رفاه برای خرید خودرو برقی
2024-05-19T20:32:20+03:30
مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند به صورت غیرحضوری و یا از طریق مراجعه به شعب این بانک، نسبت به وکالتی کردن حساب‌های خود اقدام و در طرح عرضه خودروهای برقی...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
2024-05-19T20:32:20+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

حفظ کیفیت خط قرمز و اولویت نخست مدیران خودرو است

 حفظ کیفیت خط قرمز و اولویت نخست مدیران خودرو است
2024-05-19T20:32:19+03:30
مدیرعامل شرکت مدیران خودرو با بیان این که رضایت مشتری و حفظ کیفیت همواره خط قرمز و اولویت نخست ما است، گفت: بنز و تویوتا نیز در گذشته فراخوان های مشابهی داش...

ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت

 ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت
2024-05-19T20:32:18+03:30
بانک تجارت امکان وکالتی کردن سریع و غیرحضوری حساب، برای ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی سامانه یکپارچه خرید خودرو را از طریق آدرس car.tejaratbank.ir فراهم کرد.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد
2024-05-19T20:32:17+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴هزار و ۸۶۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱هزار و ۸۹۴ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)