میرنیوز

چرا مردم تمایل فراوانی را برای خرید آپارتمان در اندیشه و سکونت در این شهر زیبا را دارند؟

 چرا مردم تمایل فراوانی را برای خرید آپارتمان در اندیشه و سکونت در این شهر زیبا را دارند؟ 2020-09-23T12:05:40+03:30

خرید آپارتمان در اندیشه در سال‌های اخیر با افزایش چشم‌گیری همراه بوده است و افراد بسیاری قصد دارند تا در شهر جدید اندیشه سکونت کنند ولی به راستی علّت این همه اشتیاق برای خرید ملک در این شهر چیست؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.

شهر جدید اندیشه یکی از شهر‌هایی است که در سال‌های گذشته توجّه خریداران ملک را به خود جلب کرده است و افراد بسیاری تمایل دارند تا برای خرید آپارتمان در اندیشه اقدام نمایند و این پدیده دارای علّت‌های مختلفی می‌‌باشد. شهر جدید اندیشه به دلیل ویژگی‌های بارز خود مقصد کسانی محسوب می‌شود که قصد خرید ملک با قیمتی ارزان را دارند و عوامل مختلفی این فرایند را تحت تاثیر قرار داده‌اند. برای کسب اطّلاعات در زمینه‌ی مزایای خرید آپارتمان در این شهر و علّت تمایل مردم برای سکونت در شهر جدید اندیشه در ادامه‌ با ما همراه باشید.

چه ویژگی‌هایی موجب شده‌اند تا مردم برای خرید آپارتمان در اندیشه چنین تمایل بالایی را داشته باشند؟

موقعیّت جغرافیایی خارق‌العادّه شهر جدید اندیشه:

شهر جدید اندیشه در حد فاصل میان شهر‌های تهران و کرج واقع شده است و دارای دسترسی مناسبی به این شهر‌ها می‌باشند و این مسئله یکی از دلایل تمایل بالای مردم برای خرید آپارتمان در اندیشه می‌باشد زیرا با سکونت در این شهر امکان دسترسی آن‌ها به امکانات رفاهی، تجاری و صنعتی هر دو شهر فراهم است و همان‌گونه که از آن‌ اطّلاع دارید، این شهر‌ها به دلیل برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و متنوّع گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شروع کسب و کار‌های مختلف هستند و می‌توان با خرید آپارتمان در شهر رویایی اندیشه و دسترسی به این شهر‌ها، تجارت و کسب و کار جدیدی را ایجاد کرد و از منافع مالی آن بهره‌مند شد.

امکان خرید آپارتمان در اندیشه با قیمتی مناسب:

قیمت ملک یکی از فاکتور‌هایی است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی خریداران ملک و صاحبان سرمایه بگذارد و زمینه را برای پیشرفت بیشتر شهر‌ها فراهم نماید. شهر جدید اندیشه از نظر قیمت ملک گزینه‌ی بهتری نسبت به کلان شهر‌های تهران و کرج محسوب می‌شود و این مسئله موجب شده است تا مرد با اشتیاق فراوانی برای خرید آپارتمان در اندیشه اقدام نمایند تا از این طریق بتوانند در هزینه‌های سکونت خود در تهران صرفه‌جویی کنند. همچنین، افتتاح چندین فاز جدید در این شهر موجب بوجود آمدن موقعیّت‌های ایده‌آلی برای برای مردم شده است و افراد بسیاری را برای خرید خانه و آپارتمان در این شهر زیبا ترغیب کرده است.

 

 

وجود زیرساخت‌های مناسب موجب تمایل مردم برای خرید آپارتمان در اندیشه شده است

زیرساخت‌های شهری مناسب در شهر جدید اندیشه:

قیمت زمین نمی‌تواند همواره عامل تعیین کننده در هنگام خرید ملک محسوب شود زیرا در برخی از موارد، پایین‌ بودن قیمت ملک به معنای عدم وجود زیرساخت‌های شهری مناسب است و بسیاری از کسانی که برای خرید ملک در شهر اندیشه اقدام می‌کنند قصد دارند تا در مناطقی که بر اساس اصول شهرسازی و مهندسی ایجاد شده‌اند سکونت کنند. شهر جدید اندیشه از نظر زیرساخت‌های شهری یکی از بهترین شهر‌های استان تهران محسوب می‌شود و از آن‌جایی که از قدمت زیادی برخوردار نیست، بر اساس جدید‌ترین اصول شهرسازی بنا شده است و خرید آپارتمان در اندیشه می‌تواند مزایای بسیاری را برای مردم به همراه داشته باشد. خیابان‌های با عرض مناسب، وجود پارک‌ها و مناطق تفریحی متنوّع و دسترسی مناسب به امکانات رفاهی مختلف تنها بخشی از زیرساخت‌های این شهر نوپا و جذّاب محسوب می‌شوند و این مسئله باعث شده است تا خرید آپارتمان در این شهر به ایده‌ای هوشمندانه تبدیل شود.

آینده‌ی درخشان شهر اندیشه و امنیّت بالای خرید آپارتمان در اندیشه از دید سرمایه‌گذاری:

 قدمت فاز‌های آپارتمانی شهر اندیشه کم‌تر از 30 سال می‌باشد و هم اکنون نیز فاز‌های آپارتمانی جدید‌تری در این شهر در حال احداث هستند و همچنان امکان پیشرفت، گسترش و ارتقاء این شهر زیبا و نو ظهور وجود دارد و این ویژگی موجب شده است تا خرید آپارتمان در اندیشه از جذّابیت کافی بای مشتریان و خریداران ملک برخوردار باشد. همچنین، ممکن است اطّلاع داشته باشید که شهر تهران از نظر آپارتمان سازی به حدّ اشباع خود رسیده است و امکان دسترسی به زمین‌های باکیفیّت و کافی برای شروع پروژه‌های جدید‌تر در این شهر نیست ولی این مشکل در رابطه با شهر جدید اندیشه وجود ندارد و این شهر از آینده‌ی بسیاری درخشانی در زمینه‌ی املاک و مستقلّات برخوردار است و حتّی کسانی که قصد سکونت در این شهر زیبا را ندارند، به فرایند خرید ملک در اندیشه از دید یک سرمایه‌گذاری باکیفیّت و مطمئن نگاه می‌کنند و می‌توان مطمئن بود که در سال‌های آینده قیمت ملک در فاز‌های مختلف این شهر افزایش قابل توجّهی را تجربه خواهد کرد و سود سرشاری را عاید کسانی خواهد نمود که سریع‌تر از دیگران برای خرید آپارتمان در اندیشه اقدام کرده‌اند.

 

 

خرید آپارتمان در اندیشه ایده‌ی مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی مسکن محسوب می‌شود

 

شهر جدید اندیشه در چند فاز ساخته شده است؟

شهر جدید اندیشه دارای 6 فاز مسکونی می‌‌باشد که فاز شماره 1 قدیمی‌ترین فاز آن محسوب می‌شود و هم اکنون نیز واحد‌های آپارتمانی در این فاز‌ در حال ساخت می‌باشند. با این حال، فاز‌های 2 تا 5 گزینه‌های مناسب‌تری برای خرید آپارتمان در اندیشه محسوب می‌شوند و تمامی پروژه‌های این فاز‌ها بر اساس اصول شهری بنا شده‌اند و انتخاب‌های مناسبی محسوب می‌شوند. فاز 6 شهر جدید اندیشه جدید‌ترین فاز این شهر زیبا می‌باشد و اکثر زمین‌های این فاز به بخش خصوصی تعلّق دارد ولی شهرداری هنوز مجوّز شروع ساخت و ساز در این فاز را صادر نکرده است.

خرید آپارتمان در اندیشه؛ بله یا خیر؟

با توجّه به موارد گفته شده، خرید آپارتمان در اندیشه انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی است که قصد سکونت در مناطق رو به رشد تهران و شهریار را دارند ولی به دلیل گران بودن ملک و آپارتمان در تهران از توان مالی کافی برای خرید ملک مورد نظر خود در این شهر‌ها برخوردار نیستند و قرار گرفتن موارد ذکر شده در کنار آینده‌ی بسیار درخشان این شهر باعث شده است تا افراد بسیاری با دید سرمایه‌گذاری برای خرید ملک در این شهر خارق‌آلعادّه اقدام نمایند.

 

 

مسکن هدیش امکان دسترسی مردم به جامع‌ترین فایل‌های آپارتمانی برای خرید آپارتمان در اندیشه را فراهم کرده است

آیا امکان خرید ویلاهای با متراژ بالا و یا آپارتمان‌های لوکس در شهر اندیشه وجود دارد؟

مناطق و فاز‌های مختلف شهر اندیشه از نظر الگوهای ساخت و ساز با یکدیگر متفاوت هستند و در برخی از فاز‌های این شهر ویلاهایی با متراژ بالا و یا آپارتمان‌های لوکس برای خرید و یا سرمایه‌گذاری وجود دارند که از نظر کیفیّت در سطح بسیار بالایی هستند و از جدید‌ترین امکانات رفاهی روز دنیا برخوردار می‌باشند. بطور کلّی، امکان خرید ویلا‌های با متراژ بالا و یا آپارتمان‌های لوکس در فاز‌های 2، 3 و 4 شهر جدید اندیشه وجود دارد و فایل‌های بسیار جذّاب و متنوّعی از املاک لوکس در این فاز‌ها قابل دسترسی هستند و شما می‌توانید ملک رویایی خود را با کمی جستجو در این فاز‌ها بیابید.

کدام یکی از فاز‌های شهر جدید اندیشه برای خرید ملک بهتر است؟

تمامی فاز‌های شهر جدید اندیشه  از آینده‌ی بسیار درخشانی برخوردار هستند و خرید آپارتمان در هر کدام از این فاز‌ها دارای مزیّت‌هایی می‌باشد. با این حال، به نظر می‌رسد که فاز سوّم شهر جدید اندیشه از جذّابیت بیشتری برای خریداران ملک برخوردار است و وجود برخی از شرایط در این فاز این امر را محقّق کرده است. فاز سوّم شهر اندیشه در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی بسیار مناسبی را به مراکز تجاری و مسکونی این شهر دارد و موقعیّت منحصر به فرد این فاز از شهر جدید اندیشه نسبت به سایر فاز‌های این شهر باعث شده است تا فاز 3 اندیشه دسترسی بسیار مناسبی را به سایر فاز‌ها و مناطق شهر اندیشه داشته باشد و از آن‌جایی که در این فاز آپارتمان‌هایی در متراژ‌ها و قیمت‌های مختلف قابل خریداری هستند، این منطقه به گزینه‌ای جذّاب برای خرید آپارتمان در اندیشه تبدیل شده است.

آیا امکان استفاده از فایل‌های املاک در دسترس برای خرید و یا اجاره ملک در اندیشه وجود دارد؟

بله! بنگاه‌ها و گروه‌های معاملاتی بسیاری وجود دارند که آماده‌ی ارائه‌ی خدمات برای کسانی هستند که قصد خرید آپارتمان در اندیشه را دارند ولی با این حال، ما به شما توصیه می‌کنیم که از خدمات مسکن هدیش برای جستجو و خرید ملک مورد نظر خود از میان انبوه پروژه‌ها و فایل‌های موجود استفاده کنید. مسکن هدیش دارای بزرگ‌ترین دیتابیس املاک در شهر جدید اندیشه می‌باشد و با استفاده از خدمات آن می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرایند انتخاب و خرید ملک در این شهر خوش آتیه و زیبا را انجام داد و شما دیگر نیازی ندارید تا برای انتخاب ملک مورد نظر خود به صورت حضوری به بنگاه‌‌های املاک مراجعه نمایید زیرا مسکن هدیش بهترین‌ها را در مجموعه‌ی خود گرد آورده است و شما می‌توانید با ورود به سایت MASKANHADISH.COM  و استفاده از مشاوره تخصصی و ارزشمند مسکن هدیش برای خرید آپارتمان در اندیشه اقدام نمایید و از مزایای سکونت در این شهر رویایی بهره‌مند شوید. همچنین، لازم به ذکر است که مسکن هدیش از 10 سال سابقه‌ی موفّق در زمینه‌ی مشاوره‌ی املاک و ساخت و ساز واحد‌های مسکونی و تجاری برخوردار است و به دلیل ارتباط قدرتمند و طولانی مدّتی که با سازندگان شناخته شده در شهر جدید اندیشه دارد می‌تواند گزینه‌های ایده‌آلی را برای خرید آپارتمان در شهر رویایی اندیشه به شما عزیزان پیشنهاد دهد و مشاوره‌های لازم را در اختیار شما بگذارد.

"این مطلب صرفا تبلیغاتی بوده و محتوای آن مورد تایید خبرگزاری تسنیم نیست"

انتهای پیام/

منبع : خبرگزاری تسنیم


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت

 آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت
2024-02-20T16:21:27+03:30
فروش خودرو بک X۳ را با قیمت قطعی ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
2024-02-20T16:21:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۸۱۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید

 حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید
2024-02-17T12:54:53+03:30
کارشناس بازار طلا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین اعیاد شعبانیه، تقاضا برای خرید انواع سکه ایجاد شده که همین تقاضا منجر به افزایش حباب شده ...

تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر

 تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر
2024-02-17T12:54:52+03:30
تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست اتومبیل رانی مجموعه ورزشی آزادی با حضور رسانه های تخصصی حوزه خودرو برگزار شد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:52+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد افزایش به ۲۰۱۳ دلار و ۵۹ سنت رسید.

وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است

 وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است
2024-02-17T12:54:51+03:30
وزیر صمت از عرضه خودروی «ری‌را» از اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: این خودرو از نظر کیفی در تراز جهانی است.

جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول

 جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول
2024-02-17T12:54:50+03:30
متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی دربخش "استعلام نوبت دهی" نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-17T12:54:49+03:30
هشتمین جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:49+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و۸۵۰ هزار تومان است.

ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور

 ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین کنگره ملی"راهبردهای پیشرفت صنعت ساختمان با تعامل مجلس، دولت، نظام مهندسی ساختمان و سازندگان" با حضور محمدرضا رضایی...

فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است

 فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین هم‌اندیشی فناورانه دبیران اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی کشور...

جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد

 جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
2024-02-09T18:14:40+03:30
طی برگزاری آیین‌های جداگانه و با حضور نمایندگان بانک پارسیان، جوایز ۱۰ برنده قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده ارزشمند سبای باشگاه مشتریان اهدا شد.

کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر

 کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر
2024-02-09T18:14:40+03:30
پانزدهمین سال تأسیس بانک شهر، گرامیداشت تأسیس نهادی است که فصل جدیدی در سپهر اقتصادی ایران اسلامی آغاز کرد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
2024-02-09T18:14:40+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۶۵۰هزار تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد
2024-02-09T18:14:39+03:30
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: از ظرفیت محصولات تجاری سنگین گروه بهمن می توان در حوزه حمل و نقل محصولات معدنی استفاده کرد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
2024-02-09T18:14:38+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد کاهش به ۲۰۳۳ دلار و ۴۲ سنت رسید.

ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود

 ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود
2024-02-06T11:14:33+03:30
ششمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز سه شنبه مورخ ۱۷  بهمن ماه ۱۴۰۲، انجام خواهد گرفت.

فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول

 فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
از امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، ۳ محصول شرکت کرمان موتور با مدل ۱۴۰۳ ویژه دهه مبارک فجر عرضه خواهد شد.

تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول

 تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۰ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
2024-02-06T11:14:32+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۲۰۲۸ دلار و ۳۶ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
2024-02-05T12:14:23+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد کاهش به ۲۰۳۰ دلار و ۳۱ سنت رسید.

فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-05T12:14:23+03:30
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: در کمتر از ۲۰ روز گذشته ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا طی پنج مرحله حراج در مرکز مبادله ایران به فروش رسیده که تاثیر آن در کنترل بازا...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)