میرنیوز

قیمت سکه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید 2020-09-16T13:59:07+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در معاملات بازار آزاد تهران رسید.

همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۹۷۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۶۵ دلار و ۶۴ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۳۲ هزار و ۹۶۹ تومان است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

اجاره اتوبوس و کاربرد آن

اجاره اتوبوس و کاربرد آن
2020-09-26T18:35:41+03:30
امروزه رفت و آمد در سطح شهر و خارج از شهر با خودروی شخصی کمی دشوار شده است. افراد به دلیل گران شدن بنزین و ترافیک های سنگین، وسیله نقلیه عمومی را ترجیح می ده...

خرید بلیط هواپیما و ۵ نکته ضروری

خرید بلیط هواپیما و ۵ نکته ضروری
2020-09-26T18:35:40+03:30
برای خرید بلیط هواپیما باید زیرک باشید.

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب در تهران و کرج

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب در تهران و کرج
2020-09-26T18:22:20+03:30
در این خبر قصد داریم نحوه پیچ و رولپلاک سنگ نما را برای مقاوم سازی نما به شما توضیح دهیم.

اینترنت بخش لاینفک زندگی است

اینترنت بخش لاینفک زندگی است
2020-09-26T17:55:40+03:30
امروزه اینترنت از با نفوذترین تکنولوژی هایی است که تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده و به راحتی و بدون هزینه می توانیم با استفاده از این...

با لامینگو قراردادتان را آنلاین بسازید و الکترونیکی امضا کنید

با لامینگو قراردادتان را آنلاین بسازید و الکترونیکی امضا کنید
2020-09-26T17:02:21+03:30
در اکثر مواقع، دریافت خدمات حقوقی تخصصی با قیمت مناسب، به یکی از دغدغه‌های کسب‌وکار و افراد تبدیل می‌شود.

ایده‌های کاربردی برای اتاق خواب عروس

ایده‌های کاربردی برای اتاق خواب عروس
2020-09-26T16:49:01+03:30
امروزه تقریبا در سراسر دنیا در هر کشور و با هر آداب و رسومی، دکوراسیون و خرید سرویس خواب عروس حائز اهمیت است.

ازسرگیری تور استانبول  مهر ۱۳۹۹

ازسرگیری تور استانبول  مهر ۱۳۹۹
2020-09-26T16:35:40+03:30
اخبار جدید حاکی از بازگشت پرواز تهران به استانبول است.

ترمز گرانی‌ دلار کشیده شد؟/ صراف‌ها: تزریق درهم زیاد شد؛ خریدار نداریم، مردم فروشنده شدند

 ترمز گرانی‌ دلار کشیده شد؟/ صراف‌ها: تزریق درهم زیاد شد؛ خریدار نداریم، مردم فروشنده شدند
2020-09-26T16:39:00+03:30
قیمت ارز از چند هفته قبل وارد مدار صعودی شده است و همچنان در بازار می‌تازد، افزایش قیمت ارز و رکوردزنی‌های پی‌درپی دلار موجب شده است مردم نگران افزایش بیشتر...

اپل و آیفون

اپل و آیفون
2020-09-26T16:22:20+03:30
امروزه شرکت های متعددی در امر تولید لوازم الکترونیکی در حال فعالیت هستند. اما تنها یکی از آنها به شرکت عظیم اپل تبدیل شده است. این شرکت امروزه در تمام شهرهای...

مهلت فروش سهام عدالت تا چه زمانی است؟

مهلت فروش سهام عدالت تا چه زمانی است؟
2020-09-26T15:52:21+03:30
مهلت فروش سهام عدالت از جمله مسائل مورد توجه دارندگان این سهام است و سهامداران می‌توانند تا هر زمان که بخواهند،‌ سهام عدالت خود را نگهدارند.

کفش اسپرت و کالج مردانه و زنانه در فروشگاه چرم کروکو

کفش اسپرت و کالج مردانه و زنانه در فروشگاه چرم کروکو
2020-09-26T15:39:00+03:30
در صورتی که به دنبال خرید کفش یا کالج اسپرت مردانه یا زنانه هستید، می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری در فروشگاه اینترنتی چرم کروکو بهترین و باکیفیت‌ترین کف...

آموزش سرمایه گذاری در بورس به روش بیل گیتس و اطلاعاتی درباره کدال

آموزش سرمایه گذاری در بورس به روش بیل گیتس و اطلاعاتی درباره کدال
2020-09-26T15:15:41+03:30
چارت ایران سایت آموزش بورس از مقدماتی تا پیشرفته رایگان است.

لزوم ترویج بانکداری‌ الکترونیک در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا

 لزوم ترویج بانکداری‌ الکترونیک در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا
2020-09-26T15:19:03+03:30
یکی از اقداماتی که می تواند به کاهش رفت‌وآمدها در شرایط کرونایی منجر شود، ترویج بانکداری الکترونیک است چراکه در این شرایط مشتریان بانک‌ها می‌توانند از خدمات...

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۷/۰۵|رکوردزنی دلار در صرافی‌ها؛ دلار ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان شد

 قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۷/۰۵|رکوردزنی دلار در صرافی‌ها؛ دلار ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان شد
2020-09-26T15:19:03+03:30
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با افزایش ۷۵۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۷/۰۵؛افزایش چشم‌گیر قیمت ارز؛ سکه ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان شد

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۷/۰۵؛افزایش چشم‌گیر قیمت ارز؛ سکه ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان شد
2020-09-26T15:19:03+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۸ هزار و ...

ترمز گرانی‌ دلار کشیده شد؟/صراف‌ها: تزریق درهم زیاد شد؛ خریدار نداریم، مردم فروشنده شدند

 ترمز گرانی‌ دلار کشیده شد؟/صراف‌ها: تزریق درهم زیاد شد؛ خریدار نداریم، مردم فروشنده شدند
2020-09-26T15:19:03+03:30
قیمت ارز از چند هفته قبل وارد مدار صعودی شده و همچنان در بازار می‌تازد، افزایش قیمت ارز و رکوردزنی‌های پی در پی دلار موجب شده تا مردم نگران افزایش بیشتر قیم...

قیمت سکه ۵ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۵ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید
2020-09-26T14:59:06+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ در معاملات بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

معرفی نخستین سیستم اسکوتر اشتراکی ایران در روز جهانی بدون خودرو

معرفی نخستین سیستم اسکوتر اشتراکی ایران در روز جهانی بدون خودرو
2020-09-26T14:19:06+03:30
شرکت یوراید با سیستم اسکوترهای اشتراکی خود در رویداد روز جهانی بدون خودرو در تهران حضور پیدا کرد.

خدمات متخصص مغز و اعصاب

خدمات متخصص مغز و اعصاب
2020-09-26T14:19:06+03:30
مغز و اعصاب شاخه پزشکی است که با مطالعه و درمان اختلالات سیستم عصبی درگیر است. سیستم عصبی یک سیستم پیچیده است که فعالیت های بدن را تنظیم و هماهنگ می کند.

گره کور افزایش سرمایه آذرآب

گره کور افزایش سرمایه آذرآب
2020-09-26T13:39:02+03:30
«شرکت صنایع آذرآب» یک ابرشرکت از صنایع مادر است که در بخش صنعتی بسیاری مانند زیرساخت­‌های صنعتی، ساخت پالایشگاه­‌ها و مجتمع­‌های پتروشیمی، نیروگاه­‌ها، سیمان...

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن
2020-09-26T13:29:04+03:30
لوله پلی اتیلن جزو پرکاربردترین لوله ها در صنایع مختلف می باشند و از پلیمری مصنوعی به نام پلی اتیلن ساخته شده است.

سرعت در بسته‌بندی صنعتی با نایلون استرچ پالت بند

سرعت در بسته‌بندی صنعتی با نایلون استرچ پالت بند
2020-09-26T13:25:46+03:30
با ورود نایلون استرچ به عرصه‌ بسته بندی صنعتی نگرانی‌ها برای حفظ محصول تا مقصد کاهش چشمگیری داشت. این نایلون‌ها نیازهای تولیدکننده از بسته بندی تا مراقبت از ...

چاپ کتاب چیست؟ از نشر متخصصان جواب بگیرید!

چاپ کتاب چیست؟ از نشر متخصصان جواب بگیرید!
2020-09-26T13:25:45+03:30
خیلی از افراد با تصور غلط از مراحل و هزینه چاپ، هیچ‌گاه قدمی برای چاپ کتاب خود بر نمی‌دارند، در ادامه به روشن شدن تصور شما از چاپ کمک خواهیم کرد تا با دیدی ب...

رسپینا؛ لزوم استفاده مدارس از اینترنت اختصاصی برای آموزش آنلاین

رسپینا؛ لزوم استفاده مدارس از اینترنت اختصاصی برای آموزش آنلاین
2020-09-26T13:25:45+03:30
شرکت رسپینا در راستای حل مشکلات مربوط به اینترنت برای آموزش آنلاین، در یک طرح ویژه، سرویس پهنای باند اختصاصی خود را با تخفیف به مدارس و موسسات آموزشی ارائه م...

آغاز توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب در میادین و فروشگاه‌ها/ محدودیتی برای توزیع نداریم

آغاز توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب در میادین و فروشگاه‌ها/ محدودیتی برای توزیع نداریم
2020-09-26T12:45:44+03:30
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: دفاتر شرکت‌های پشتیبانی امور دام در کل کشور موظف شده اند، نسبت به هماهنگی برای خرید تخم مرغ از مرغداران با قیمت مصو...

تقویت بنیان خانواده چگونه میسر می شود؟

تقویت بنیان خانواده چگونه میسر می شود؟
2020-09-26T12:09:07+03:30
مهمترین عامل اجتماعی شدن در زندگی هر انسان، تجارب دوران کودکی وی در محیط خانواده است.

مرحله دوم افزایش سرمایه به روش تجدید ارزیابی در برنامه قرار دارد

مرحله دوم افزایش سرمایه به روش تجدید ارزیابی در برنامه قرار دارد
2020-09-26T11:55:42+03:30
مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران"سمگا" به عنوان یکی از سهامداران عمده بانک گردشگری گفت: بنا به اطلاعات ارائه شده توسط ا...

خرید ویلایی در فاز سه اندیشه با امکاناتی که تا به حال نشنیده اید

خرید ویلایی در فاز سه اندیشه با امکاناتی که تا به حال نشنیده اید
2020-09-26T11:55:41+03:30
خرید ویلایی در فاز سه اندیشه چند سالی است که تبدیل به خوشحالی بسیاری از افراد و خریدارانی شده است که برای خرید یک ویلا باید به مناطق شمالی کشور و یا نزدیک به...

عملکرد بانک رفاه قابل تقدیر است

عملکرد بانک رفاه قابل تقدیر است
2020-09-26T11:42:29+03:30
بررسی شاخص های بانک رفاه کارگران نشان دهنده عملکرد خوب و مثبت است و امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک را از فون سیستم بخواهید

قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک را از فون سیستم بخواهید
2020-09-26T11:39:00+03:30
قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک به صورت روزانه و آپدیت شده یکی از خدماتی است که تیم پشتیبانی و خرید فون سیستم در اختیار شما قرار می دهند.