میرنیوز
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هلپیکال، هدف از سامانه تیکتینگ، ارائه بستر دریافت، رسیدگی و پاسخگویی به درخواستهای مختلف کاربران است.
محمد باقر صابری مقدم مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پرنیا (تولید کننده نرم افزار تیکتینگ هلپیکال) گفت، رویکرد سازمانها و کسب و کارها در ابعاد مختلف بیش از پیش به سمت استفاده از چنین سیستمهایی رفته است و حجم چشمگیری از مراجعات روزمره حضوری و تماسهای تلفنی جای خود را به درخواستهایی دادهاند که در این سامانهها از آنها به تیکت یاد میشود.
در یک سیستم تیکتینگ مانند هلپیکال (Helpical) که به عنوان یک نرم افزار Help Desk فارسی و ایرانی نیز شناخته می شوند، مراجعین و مشتریان در ارتباطات برون سازمانی و پرسنل و مدیران در ارتباطات درون سازمانی قادر میباشند تا بدون محدودیتهای زمانی و مکانی، اتلاف وقت، سفرهای درون شهری غیر ضروری و از سویی دیگر با بالاترین سطح کیفیت و انسجام، درخواستهای مختلف خود را برای واحدهای مختلف سازمان و یا پرسنل تعریف شده در آنها ارسال نموده و از مراحل طی شده بر این درخواست ها مطلع گردند.
محمد باقر صابری در ادامه توضیحات خود افزود که بیماری کرونا و لزوم پاسخگویی های غیر حضوری برای قطع زنجیره شیوع این بیماری باعث شده است که استفاده از یک نرمافزار تیکتینگ در سازمانها و شرکتهایی که مراجعات سنتی خود را به صورت حضوری پذیرا بودهاند بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در مقابل، آن دسته از کسب و کارها و سازمانهایی که همچنان در استفاده از این سیستمها تعلل می نمایند، با نارضایتی ارباب رجوع و حتی پرسنل خود مواجه گردیدهاند.
بدیهی است در شرایطی که درب این سازمانها و شرکتها به روی مراجعهکنندگان بسته است و برای ارتباطات تلفنی نیز باید دقایق طولانی در صف انتظار باقی ماند، نمیتوان از تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی مشتری حرفی را به میان آورد.
لذا در این شرایط، مجموعههایی که از فناوریهای نرمافزاری نظیر سیستم تیکتینگ استفاده مینمایند، امکان پیشی گرفتن از مجموعههای رقیب و افزایش رضایتمندی مشتریان خود را به میزان چشمگیری به دست خواهند آورد.
وی در ادامه اشاره نمود که در سامانه تیکتینگ هلپیکال که محصول شرکت فناوری اطلاعات پرنیا بوده و در سال ۱۳۹۸ به عنوان یک محصول دانش بنیان ایرانی مورد تأیید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت، امکانات و ویژگیهایی پیاده سازی گردیدهاند که امکان استفاده از این نرم افزار در کاربردهایی متنوع نظیر پشتیبانی آنلاین، صدای مشتری، پرسش و پاسخ آنلاین، مشاوره اینترنتی، ثبت شکایات، مدیریت گردش کار، مدیریت وظایف و اتوماسیون اداری را فراهم میسازند.
همین امر منجر به استفاده از این نرم افزار تیکتینگ ایرانی در سازمان ها، دانشگاه ها و شرکت های خصوصی مختلفی در کشور گردیده است.
هلپیکال، از اولین سیستم تیکتینگ کاملاً ایرانی در کشور است که در سال ۱۳۹۶ به دو صورت ابری و مبتنی بر سرویس (SaaS) و غیر ابری (Self-Hosted) ارائه گردید و بر همین اساس توانست علاوه بر جلب توجه شرکت ها و سازمان های معتبر کشور، منجر به عضویت شرکت فناوری اطلاعات پرنیا در پارک علم و فناوری خراسان نیز گردد.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
قیمت روز ارزهای مبادلهای/ یورو رشد کرد
آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
دستیابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات عید فطر
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونهای موفق در خدمات بانکی کشور است
حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگیهای خاص
بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعهکشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند