میرنیوز
به گزارش ایسنا، بنابراعلام بایودنت، این روزها ویروس کرونا خود را بهعنوان یکی از نمونههای بارز و مهم تغییر ناگهانی و بحرانی در چرخه عمر محصولات و خدمات به جهانیان معرفی کرده و در قامت تهدیدی عظیم و جدی حتی غولهای کسبوکار جهان را به چالش کشیده است.
بازار فروش بسیاری از برندها با پاندمی کرونا داغتر شد و برخی هم با کسادی بازار مواجه شدند. چه آنها که بازار کسب و کارشان داغ شد و چه آنها که با سقوط فروش مواجه شدند، در دوره شیوع کرونا به ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود ادامه داده و در کنار آن به حفظ ارتباط با مشتریان وفادارشان پرداختند.
برندهای مشهور جهان با اجرای برنامههای متفاوت در صفحات اینستاگرام خود سعی کردهاند تا ارتباط خود را با مخاطبانشان حفظ کنند.
بسیاری از برندهای تولیدکننده لباس در این دوران زنجیره تأمین خود را برای تولید ماسک به کار گرفتند و حتی لوگوی برندها در این دوران با هدف ترغیب به استفاده از ماسک و فاصلهگذاری اجتماعی دستخوش تغییراتی شده است.
در راستای همین تحولات، شاهد آن هستیم که برند «بایودنت» نیز در آگهیهای جدید خود رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است.
بایودنت با شعار «با ماسک زدن و فاصله، سلامتی حاصله» به دنبال فرهنگ سازی، آموزش و پیشگیری از ابتلاء مردم به کروناست و با استفاده از این شعار در آگهیهای جدید تلویزیونی خود و در قالب طراحی جذاب ماشینهای که در سطح شهر تردد میکنند، کودکان را تشویق میکند تا دستورالعملهای بهداشتی را رعایت و این دستورالعملها را در سطح خانواده خود الگوسازی کنند.
بایودنت که سابقه طولانی در حوزه مسئولیت اجتماعی دارد و فعالیتهایی همچون اجرای طرحی با نام بایودنتیست را با هدف آموزش بهداشت دهان و دندان، معاینه و درمان دندانهای آسیب دیده کودکان در مناطق محروم در کارنامه خود دارد، از اواخر سال گذشته در کنار کادر درمان بیمارستانها و با هدف کمک به حفظ سلامت و حفظ رطوبت دهان و گلوی کادر درمانی، توزیع آدامس رایگان در بیمارستانهای تهران و کرج را آغاز کرده که این اقدام نیز با استقبال چشمگیری مواجه شده است.
این اقدامات بایودنت نه تنها از سوی مردم بلکه از سوی سایر برندها نیز با استقبال مواجه شده و توانسته همراهانی از میان سایر برندها نیز ایجاد کند.
بحران کرونا با وجود تمام مشکلاتی که برای کسب و کارها در تمام جهان ایجاد کرده، همزمان باعث رشد و زمینهساز بروز تحولات و خلاقیت برندها در جهان بوده که مورد توجه مخاطبین این برندها در این دوران قرار گرفته است.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
قیمت روز ارزهای مبادلهای/ یورو رشد کرد
آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
دستیابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات عید فطر
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونهای موفق در خدمات بانکی کشور است
حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگیهای خاص
بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعهکشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند