میرنیوز
به گزارش ایسنا، بنابراعلام بایودنت، این روزها ویروس کرونا خود را بهعنوان یکی از نمونههای بارز و مهم تغییر ناگهانی و بحرانی در چرخه عمر محصولات و خدمات به جهانیان معرفی کرده و در قامت تهدیدی عظیم و جدی حتی غولهای کسبوکار جهان را به چالش کشیده است.
بازار فروش بسیاری از برندها با پاندمی کرونا داغتر شد و برخی هم با کسادی بازار مواجه شدند. چه آنها که بازار کسب و کارشان داغ شد و چه آنها که با سقوط فروش مواجه شدند، در دوره شیوع کرونا به ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود ادامه داده و در کنار آن به حفظ ارتباط با مشتریان وفادارشان پرداختند.
برندهای مشهور جهان با اجرای برنامههای متفاوت در صفحات اینستاگرام خود سعی کردهاند تا ارتباط خود را با مخاطبانشان حفظ کنند.
بسیاری از برندهای تولیدکننده لباس در این دوران زنجیره تأمین خود را برای تولید ماسک به کار گرفتند و حتی لوگوی برندها در این دوران با هدف ترغیب به استفاده از ماسک و فاصلهگذاری اجتماعی دستخوش تغییراتی شده است.
در راستای همین تحولات، شاهد آن هستیم که برند «بایودنت» نیز در آگهیهای جدید خود رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است.
بایودنت با شعار «با ماسک زدن و فاصله، سلامتی حاصله» به دنبال فرهنگ سازی، آموزش و پیشگیری از ابتلاء مردم به کروناست و با استفاده از این شعار در آگهیهای جدید تلویزیونی خود و در قالب طراحی جذاب ماشینهای که در سطح شهر تردد میکنند، کودکان را تشویق میکند تا دستورالعملهای بهداشتی را رعایت و این دستورالعملها را در سطح خانواده خود الگوسازی کنند.
بایودنت که سابقه طولانی در حوزه مسئولیت اجتماعی دارد و فعالیتهایی همچون اجرای طرحی با نام بایودنتیست را با هدف آموزش بهداشت دهان و دندان، معاینه و درمان دندانهای آسیب دیده کودکان در مناطق محروم در کارنامه خود دارد، از اواخر سال گذشته در کنار کادر درمان بیمارستانها و با هدف کمک به حفظ سلامت و حفظ رطوبت دهان و گلوی کادر درمانی، توزیع آدامس رایگان در بیمارستانهای تهران و کرج را آغاز کرده که این اقدام نیز با استقبال چشمگیری مواجه شده است.
این اقدامات بایودنت نه تنها از سوی مردم بلکه از سوی سایر برندها نیز با استقبال مواجه شده و توانسته همراهانی از میان سایر برندها نیز ایجاد کند.
بحران کرونا با وجود تمام مشکلاتی که برای کسب و کارها در تمام جهان ایجاد کرده، همزمان باعث رشد و زمینهساز بروز تحولات و خلاقیت برندها در جهان بوده که مورد توجه مخاطبین این برندها در این دوران قرار گرفته است.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
چرا نرم افزار حسابداری آنلاین، امروزه یک ضرورت است؟
شرایط ابطال گارانتی خودرو اعلام شد
راهنمای کامل برای استایل اسپرت مردانه
قیمت دلار به ۵۲۹۲۴ تومان رسید
جوجهریزی امسال نسبتبه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت
راهنمای سفر به مشهد در خلوتترین زمانها
قیمت آجر سفال ۱۴۰۳؛ محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع دیوار ۲۰سانتی
بررسی مهمترین دلایل کار نکردن ماشین لباسشویی
چگونه سوختگی فرش را از بین ببریم؟
تقویت سئو با افزایش دامین اتوریتی و خرید ورودی گوگل
خدمات تخصصی شیشه اتومبیل تهران
قیمت سکه یک میلیون تومان افزایش یافت
برنجهای وارداتی در حال ترخیص است
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد+ جدول
امروز اول آذر سکه در بازار طلا ۵۲میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد
مقایسه ویدئو پروژکتور با تلویزیون
سیستم ERP چیست؟
چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم؟
آموزش برق خودرو آموزشگاه تهران پایتخت
معرفی و خرید بهترین تشک های خارجی
آغاز حراج جدید سکه از ساعت ۱۲
آغاز حراج جدید سکه ازساعت۱۲
قیمت هر اونس طلا امروز به ۲۶۴۰ دلار و ۸۵ سنت رسید
قیمت طلا و سکه ۲۹ آبان؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۲۹ آبان؛ پیشتازی دلار نیما
از خلاقیت تا تولید؛ چرا خدمات پرینت سه بعدی تحولی در صنعت شماست؟
معرفی بهترین مقاصد برای سفر در فصول سرد سال
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ؛ استراتژی برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل
رجیستری گوشی های آیفون آغاز شد
هدیه ای خاص برای فرزندتان با فروشگاه کودک شاپ