میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سابقه فعالیت شرکت تکرانمبرد (ایستکول) به سال ۱۳۵۶ و تأسیس آن توسط برادران محمدی برمیگردد. فعالیت تکرانمبرد با تولید یخچالهای صنعتی در استان قم شروع شد و در دهههای ۷۰ و ۸۰ تولید یخچالها و فریزرهای سایز کوچک آنها با نام تجاری ایستکول استارت خورد.
حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده وبسایت دیجیکالا برای فروش سال ۱۳۹۸ در حوزه لوازمخانگی و به ویژه یخچال فریزر ها، یخچال ۵ فوت و یخچال ۹ فوت ایستکول رتبه اول و دوم را از نظر تعداد فروش در وبسایت دیجیکالا کسب کردهاند. همچنین یخچال ۵ فوت از نظر ارزش ریالی رتبه اول و یخچال ۹ فوت هم رتبه سوم را در وب سایت دیجیکالا از آن خود کردهاند.
مدیرعامل تکرانمبرد اعلام کرد: ایستکول پس از موفقیتهای خود در محصولات صنعتی به سمت تولید محصولات خانگی و تجاری رفت. محصولات ایستکول در سه گروه محصولی یخچال فریزر، آبسردکنهای دو منظوره و دستگاههای تصفیههوا قرار دارد. در محصولات خانگی، فریزرهای کوچک و تصفیههوا و در محصولات اداری و تجاری یخچالهای ۵ و ۹ فوت ایستکول حرف اول را در بازار میزند.
محمدی از تغییراتی در تولیدات این شرکت در طول سالیان گذشته میگوید که از جمله آن میتوان اضافه شدن سالانه محصولات جدید براساس نیازسنجی بازار را سیاست اصلی توسعه محصول این شرکت دانست.
محصولات شرکت تکرانمبرد شامل یخچالخودرو، یخچال جذبی بدون کمپرسور، یخچالهای دیسی ۱۲ ولت مخصوص کمپینگ، یخچال فریزر، چندین کلاس از آبسردکنهای دومنظوره و دستگاههای تصفیههوا است.
مهرداد محمدی در زمینه ورود این شرکت به حوزه تولید آبسردکن میگوید: با توجه به اضافه شدن آبسردکنها به سبد محصولات اداری و تجاری در کشورهای اروپایی و چین، نیاز تولید این محصول در ایران هم دیده شد و با افتتاح اولین خط تولید آبسردکن در ایران توانستیم طی چند سال ۵۰ درصد از سهم بازار را بهدست آوریم. زمانی که محصول آبسردکن توسط ما وارد ایران شد، بازخوردها به گونهای بود که مردم حس یک محصول غیرضروری نسبت به آن داشتند، اما با گذر زمان وقتی که مشخص شد اضافه شدن این محصول به ادارات، سازمانها و مراکز فروشگاهی باعث بهینه شدن کار میشود، مردم از این محصول بیشتر استقبال کردند.
وی در زمینه فروش محصولات ایستکول در سطح کشور اضافه میکند: ۸۰ درصد فروش محصولات از طریق نمایندگان رسمی انجام میشود. علاوه بر فروش آنلاین در سا یت www.eastcool.com مشتریان ما میتوانند برای خرید حضوری به نمایشگاه مرکزی ایستکول مراجعه کنند.
از مدیرعامل تکرانمبرد در زمینه خط تولید کاملاً داخلی محصولات یخچال و فریزر و آبسردکن میپرسیم، محمدی روند را اینگونه توضیح میدهد: تولید ۱۰۰ درصد داخلی محصولات لوازم خانگی در ایران و اکثر کشورهای جهان علمی و امکانپذیر نیست و توجیه اقتصادی هم ندارد. به همین دلیل حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی مواد اولیه و برخی از قطعات خود را به دلیل تولید با تیراژ بالا و هزینههای تولید کمتر از کشورهایی مثل چین وارد میکنند. در این موضوع بهینه بودن سهم قطعات وارداتی مطرح میشود که خوشبختانه در تمامی محصولات تولیدی، ایستکول در جایگاه بهینه و ارزبری پایین قرار دارد.
وی درباره توان رقابتی با برندهای دیگر هم محمدی از توانایی بالای شرکتش میگوید: بالاترین سهم بازار در محصولات یخچالهای سایز کوچک و آبسردکن از آن ایستکول است و در حوزه آبسردکن عمده دیگر محصولات موجود در بازار، قاچاق و یا برندهای متفرقه هستند. از این رو میتوان گفت نیمی از سهم بازار با در نظر گرفتن محصولات متفرقه و اجناس قاچاق، در اختیار ایستکول است. همچنین با تکیه بر سطح بالای خدمات مشتریان در کنار محصولات با کیفیت، با وجود حضور برندهای بزرگ و قدیمی، ایستکول جایگاه رقابتی و ممتاز خود را حفظ کرده و به سرعت در حال ورود به حوزههای جدید بازار است.
مدیرعامل تکرانمبرد در زمینه گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش چنین توضیح میدهد: ما بیش از ۳۰۰ مرکز خدمات پس از فروش در کل کشور داریم. با در نظر گرفتن شاخصهای خدمات مشتریان، استانداردهای مهمی شامل ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۰۰۰۴، ایزو ۵۰۰۰۱، ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۴۰۰۱ دریافت کردهایم، در ۴ سال متوالی تندیس نقرهای سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان را دریافت کردهایم و به همین دلیل از این منظر در بالاترین سطح کشور قرار داریم. زمان پاسخگویی به مشتریان در تکرانمبرد بسیار کم است و هیچ هزینه پنهانی مانند هزینههای ایاب و ذهاب برای مصرفکننده ایجاد نمیکنیم. گاهی تأمین قطعههای وارداتی هزینههای قابل توجهی برای شرکت دارد اما یکی از دلایل خوشنامی خدمات مشتریان ما، تأمین قطعه به هر قیمت جهت رضایت مشتریان است.
محمدی اضافه میکند: همین وسواس برای تأمین قطعات در خدمات پس از فروش، یک مزیت رقابتی در برابر برندهای با سهم قطعات وارداتی بالاتر به حساب میآید. این موضوع در آبسردکنها و دستگاههای تصفیههوا از اهمیت بالاتری برخوردار است، چرا که بسیاری از قطعات آبسردکن مانند فیلترهای تصفیهآب و در تصفیههوا، فیلترهای هپا و کربن قطعات مصرفی هستند و نیاز به تأمین قطعه وجود دارد.
در پایان مدیرعامل تکرانمبرد به حضور محصولات این شرکت در عرصههای گوناگون اشاره کرده و میگوید: شعار ما ایستکول همه جا است. محصولات ما در حوزه خدمات رفاهی، تجاری، خانگی، درمانی و اداری حضور گسترده دارند. البته بسته به محصول این موضوع متفاوت است. به طور مثال محصولات فریزر ما در کاربری خانگی و محصولات یخچالهای سه فوت و پنج فوت ما در هتلها، بیمارستانها و ادارهها حضور قدرتمندی دارند. آبسردکنهای ایستکول هم در فروشگاهها، دفاتر و ادارهها در حال استفاده هستند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
امروز اول آذر سکه در بازار طلا ۵۲میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد
مقایسه ویدئو پروژکتور با تلویزیون
سیستم ERP چیست؟
چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم؟
آموزش برق خودرو آموزشگاه تهران پایتخت
معرفی و خرید بهترین تشک های خارجی
آغاز حراج جدید سکه از ساعت ۱۲
آغاز حراج جدید سکه ازساعت۱۲
قیمت هر اونس طلا امروز به ۲۶۴۰ دلار و ۸۵ سنت رسید
قیمت طلا و سکه ۲۹ آبان؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۲۹ آبان؛ پیشتازی دلار نیما
از خلاقیت تا تولید؛ چرا خدمات پرینت سه بعدی تحولی در صنعت شماست؟
معرفی بهترین مقاصد برای سفر در فصول سرد سال
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ؛ استراتژی برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل
رجیستری گوشی های آیفون آغاز شد
هدیه ای خاص برای فرزندتان با فروشگاه کودک شاپ
انواع دیوار سبک و ارزان
ترکیب رنگ تجهیزات اداری؛ ایجاد محیطی جذاب و کارآمد
قیمت طلا ۲۸ آبان؛ قیمت سکه ۵۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد
اهدای تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به هتلهای ایرانگردی و جهانگردی
سرطان پروستات شایعترین علت مرگ و میر مردان/ضرورت معاینات دورهای
تقسیم ارث و ترکه و قوانین حقوقی که باید بدانید
معرفی مؤسسه حقوقی در سعادت آباد
راهنمای خرید عطر پاییزی؛ عطر و ادکلن مناسب پاییز کدام است؟
دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و پرو ۲۰۲۴؛ قیمت و ویژگی ها
قیمت میلگرد؛ نوسانات قیمت میلگرد و عوامل تاثیرگذار بر بازار فولاد
غذاهای محلی قشم؛ طعم بینظیر جنوب ایران
آیا ۵ روتین مهم و اساسی یک فروشنده حرفهای را میدانید؟
بهترین دریل شارژی کدام است؟ معرفی بهترین مارک های دریل شارژی
صادرات ۹۵ هزار تنی تخم مرغ در ۷ ماه؛ قیمت ثابت است