میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مقیاسپذیری توانایی همگام شدن یک سیستم، زیرساخت و یا فرآیند با تغییرات به گونهای مؤثر است. برای یک کسبوکار، مقیاسپذیری بدان معنی است که سیستمها و فرآیندها آمادگی تطبیق خود با رشد و یا کوچک شدن سازمان را داشته باشند. درواقع همه چیز در سازمان، از ارتباطات گرفته تا بازاریابی، باید مقیاسپذیر باشد. اما مسئله مهم این است که در هنگام رشد و یا کوچک شدن، اولویت و تمرکز سازمان باید بر کدام بخش باشد؟
یکی از مهمترین عواملی که مانع از مقیاسپذیری یک سازمان میشود، سیستم ارتباطات سازمان و محدودیتهای بهروزرسانی تجهیزات و زیرساخت است. هزینه و زمانی که سازمان باید صرف کند تا زیرساختهای خود را با روند تغییرات سازمان همگام کند، بسیار زیاد است و واقعیت این است که، اکثر شرکتها منابع و بودجه لازم را برای این تغییرات در زیرساختهای خود ندارند. بنابراین انتخاب یک سیستم ارتباطی با قابلیت مقیاسپذیری بالا و مقرونبهصرفه، همواره یکی از دغدغههای سازمانها است.
فناوریهای مبتنی بر ابر اغلب بهترین راهحل برای این مسئله است. رایانش ابری یک رویکرد جدید برای زیرساختهای فناوری اطلاعات و گامی منطقی در مسیر استفاده بهتر از منابع است. به عبارت سادهتر، رایانش ابری به معنای ذخیره و دسترسی به دادهها از طریق اینترنت به جای سختافزارهای پیچیده و سرور است. همین حذف سختافزار پیچیده و سرور، قابلیت توسعهپذیری و مقیاسپذیری را برای سازمان فراهم میآورد.
یکی از راههای بهره بردن از این فناوری، سیستم تلفن ثابت سازمانی ( VoIP) مبتنی بر ابر است که نه تنها میتواند نیازهای متغیر یک کسبوکار به سیستمی انعطافپذیر و مقیاس پذیر را برآورده کند بلکه راهحل ارتباطی مقرون به صرفهتری به نسبت تلفنهای سنتی است.
تلفن ثابت سازمانی ابری، در واقع نسل جدید تلفن ثابت سازمانی است که بر بستر اینترنت کار میکند. مقیاسپذیری ارائه شده در تلفنهای مبتنی بر ابر، این اطمینان را میدهد که سازمانها قادر باشند هر زمان که بخواهند، در کمترین زمان به تعداد داخلیهای سازمان خود اضافه و یا از آن کم کنند.
این سیستم تلفن، با انواع وسایل ارتباطی قابل استفاده است و برای بهره بردن از آن نیاز به هیچگونه تجهیزات و سروری وجود ندارد. بنابراین هر زمان که سازمان بخواهد بدون نگرانی از هزینه و زمانی که باید صرف کند تا تغییرات موردنظر در زیرساخت سرویس اعمال شود، میتواند تمامی تنظیمات مانند اضافه یا کم کردن تعداد داخلیها و پیکربندیها را با استفاده از پنل مدیریت و در کمتر از یک دقیقه انجام دهد و نیاز به اعمال تغییرات در زیرساخت نیست.
نکسفون اولین تلفن سازمانی (VoIP) مبتنی بر سرورهای ابری رسپینا است و این امکان را برای کسبوکارها فراهم میکند تا با کمترین هزینه و هر زمان که نیاز باشد تعداد داخلیها و همزمانیهای خود را با چند کلیک ساده تغییر دهند.
لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر از سرویس نکسفون و مشاوره رایگان این فرم را تکمیل نمائید.
این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
شرایط ابطال گارانتی خودرو اعلام شد
راهنمای کامل برای استایل اسپرت مردانه
قیمت دلار به ۵۲۹۲۴ تومان رسید
جوجهریزی امسال نسبتبه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت
راهنمای سفر به مشهد در خلوتترین زمانها
قیمت آجر سفال ۱۴۰۳؛ محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع دیوار ۲۰سانتی
بررسی مهمترین دلایل کار نکردن ماشین لباسشویی
چگونه سوختگی فرش را از بین ببریم؟
تقویت سئو با افزایش دامین اتوریتی و خرید ورودی گوگل
خدمات تخصصی شیشه اتومبیل تهران
قیمت سکه یک میلیون تومان افزایش یافت
برنجهای وارداتی در حال ترخیص است
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد+ جدول
امروز اول آذر سکه در بازار طلا ۵۲میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد
مقایسه ویدئو پروژکتور با تلویزیون
سیستم ERP چیست؟
چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم؟
آموزش برق خودرو آموزشگاه تهران پایتخت
معرفی و خرید بهترین تشک های خارجی
آغاز حراج جدید سکه از ساعت ۱۲
آغاز حراج جدید سکه ازساعت۱۲
قیمت هر اونس طلا امروز به ۲۶۴۰ دلار و ۸۵ سنت رسید
قیمت طلا و سکه ۲۹ آبان؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۲۹ آبان؛ پیشتازی دلار نیما
از خلاقیت تا تولید؛ چرا خدمات پرینت سه بعدی تحولی در صنعت شماست؟
معرفی بهترین مقاصد برای سفر در فصول سرد سال
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ؛ استراتژی برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل
رجیستری گوشی های آیفون آغاز شد
هدیه ای خاص برای فرزندتان با فروشگاه کودک شاپ
انواع دیوار سبک و ارزان