میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر برندها با طراحی لوگو تصویر و شخصیت قوی خود را ایجاد نکنند مشتریها، خریداران و یا کاربران نمیتوانند شما را به عنوان برند مطرح با طراحی لوگو قوی شناسایی کنند. در واقع طراحی لوگو خوب، در حد چند ثانیه حرفهای بسیاری برای مشتری بیان خواهد کرد. با طراحی لوگو یا طراحی آرم میتوانیم پیامهای بیشتری برای دیگران داشته باشیم.
طراحی لوگو علامت اصلی هویت برند، مهمترین نماد تصویر برند و اساس استراتژی بازاریابی موثر است که ارتباط طراحی لوگو با مخاطب هدف را ممکن میسازد. یکی از برداشتهای نادرست در دنیای کسبوکار این است که اگر محصول یا خدمات خوب باشد، به سرمایهگذاریهای اضافه زمان و پول جهت ارتقاء آن (مانند طراحی لوگو) نیازی نداریم، اما اینگونه نیست. بدون هویت برند به کمک طراحی لوگو یا طراحی آرم، حتی محصول با کیفیت بالا میتواند تنها به این دلیل دیده نشود که کاربران و یا خریداران شانس کمی برای کسب اطلاع از آن داشته باشند. در مقابل، استراتژی برندینگ قوی با طراحی لوگو، ارتباط فوری محصول یا شرکت و منافع اصلی آن را با طراحی لوگو نشان میدهد. برندها، محصولات و شرکتها به طراحی لوگو یا طراحی آرم نیاز دارند تا افراد را به شیوهای غیر محسوس جذب کنند.
طراحی لوگو، زبان تمام مردم دنیا
به گفته آرون واتر نمایش شخصیت با طراحی لوگو، وب سایت، یا برند میتواند راه قدرتمندی با طراحی لوگو برای مخاطب شما باشد تا با محصول یا خدماتتان همراهی کند. مردم میخواهند با چیزهای واقعی به واسطه طراحی لوگو ارتباط برقرار کنند و اغلب فراموش میکنیم که کسب و کارها فقط مجموعهای از افراد هستند، پس نمایش این مجموعه با طراحی لوگوی دقیق میسر میشود.
طراح مشهور جهانی یعنی کارل لاگرفلد زمانی گفت «طراحی لوگو یا طراحی آرم بسیار مهم هستند. در بخش بزرگی از جهان بدون طراحی لوگو، مردم نمیتوانند از یک زبان مشترک استفاده کنند، اما در به خاطر سپردن نشانهها به واسطه طراحی لوگو عالی هستند». با توجه به اینکه او تا چه حد در حوزه طراحی لوگو پیش رفتهاست، به راحتی میتوان پذیرفت که در این زمینه حق با اوست، با توجه به اینکه شرکتهای بزرگ و کوچک از طریق تجربه بازاریابی خود ثابت کردهاند پس طراحی لوگو به این جریان قدرت میبخشد.
جریان طراحی لوگو
یکی از ویژگیهای کلیدی طراحی لوگو، سادگی است. از یک طرف، طراحی لوگو یا طراحی آرم به یک چالش برای طراح جهت ایجاد یک طراحی لوگو جدید میشود که هم ساده و در عین حال قابلتشخیص است. از طرف دیگر، طراحی لوگو میتواند این توهم را به مشتریان بدهد که این کار نوعی عملیات ساده است که به چند ساعت زمان نیاز دارد و برای طراحی لوگو به مهارتهای خاص، زمان یا تلاش زیادی احتیاج ندارید.
طراحی لوگو یک استراتژی پیچیده است که شامل تمام مراحل طراحی و فرآیند بازاریابی میشود. طراحی لوگو شامل؛
* تعیین هدف طراحی لوگو
* تحقیقات کاربر
* تحقیق بازاریابی
* جستوجوی خلاقانه
* انتخاب سبک طراحی لوگو
* انتخاب پالت رنگ
* آزمایش در اندازهها و محیطهای مختلف جهت طراحی لوگو
* ایجاد یک راهنمای سبک برای تنظیم موارد درست و نادرست از استفاده از طراحی لوگو و غیره
همانطور که میدانیم طراحی لوگو یک فرآیند پیچیده است. در طراحی لوگو اقدامات بسیاری برای رسیدن به نتیجه موثر با طراحی لوگو باید انجام شود. این دلیل بسیاری از شرکتهای طراحی لوگو یا طراحی آرم از جمله شرکتهای نوپا است. یک طراحی لوگو متوسط نشان میدهد که طراح جهت انجام طراحی لوگو به کمترین جزئیات فکر میکند، اما طراحی لوگو صحیح و دقیق با آزمایش و بررسیهای دقیق همراه است.
تعیین خط مشی با طراحی لوگو
این مرحله اساس تمام فرآیند طراحی لوگو و طراحی آرم است. یعنی زمانی که طراحی لوگو باید تا جایی که ممکن است اطلاعات را از مشتری برای رسیدن به سمت راست هدف به دست آورد. به عنوان مثال در حوزه طراحی لوگو، میگویند کسی که بدون وجود یک مقصد در ذهنش پیادهروی میکند احتمالاً به هیچ کجا نمیرسد.
در طراحی لوگو (بدون هدف و نام تجاری) به همین طریق عمل میشود، برای رسیدن به نتیجه باید به وضوح اهداف طراحی لوگو را از نقطه شروع مشخص کنید. این بدان معنا نیست که اهداف طراحی در پایان یکسان باقی خواهند ماند. طراحی لوگو یا طراحی آرم میتواند بسته به خلاقیت اشکال و اندازه گوناگونی داشته باشد. با این حال اگر اهداف در ابتدا مشخص نشده باشد فرایند خلاقانه طراحی لوگو یا طراحی آرم میتواند به سادگی به یک طراحی آشفته تبدیل شود.
علاوه بر این در طراحی لوگو، چیزی که در عمل به آن دست می یابیم این است که ارتباط با مشتریان نه تنها باید خواستههای آنها را شامل شود، بلکه باید با طراحی لوگو، ایدهها و دلایل این خواستهها را به دست آورید. اگر به کمک طراحی لوگو متوجه شوید که چرا مشتریها میخواهند رنگها، شکلها و گزارهای خاص را ببیند، طراحی آسانتر خواهد بود و اگر لازم باشد برای توجیه روشهای دیگر طراحی و تحقق این ایدهها به نتیجه مطلوب مشتری خواهید رسید.
بنابراین توصیه میشود که طراحان برای طراحی لوگو اطلاعات را به دست آورند؛
* ماهیت محصول برای طراحی لوگو
* مخاطبان هدف برای طراحی لوگو
* هدفگیری منطقه ای برای طراحی لوگو
* کلمات کلیدی برای طراحی لوگو
*پالت رنگ طراحی لوگو
* سازگاری با هویت سازمانی برای طراحی لوگو
برنامه نویسی، آموزش برنامه نویسی طراحی اپلیکیشن
طراحی لوگو در کنار برنامه نویسی، آموزش برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن یک نیاز است. در واقع نمیتوانیم بگوییم که با طراحی لوگو به طور کامل به نتیجه میرسیم. ما با برنامهنویسی، آموزش برنامهنویسی، طراحی اپلیکیشن به عنوان بستر استفاده میکنیم تا طراحی لوگو را به مشتری نشان داده و پکیج بازاریابی خود را به نتیجه برسانیم. برای یادگیری برنامه نویسی، آموزش برنامه نویسی، طراحی اپلیکیشن و طراحی لوگو میتوانید با کمک سایت لیمو به نتایج ذکر شده در این مطلب برسید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
قیمت طلا و سکه امروز ۷ آذر؛ سکه ۵۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد
۲۹۴۱۸ خودرو از گمرک ترخیص شد
خودروبر شرکت پاسارگاد چه خدماتی ارائه می دهد؟
پوششهای بادوام برای کف؛ مناسب محیطهای ورزشی و خانگی
نکات مهمی که قبل از خرید پارتیشن شیشهای باید بدانید
معرفی انواع الکترود جوشکاری آما
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ چهارشنبه ۷ آذر
علت گرانی خودرو به روایت یک نماینده مجلس
قیمت جهانی طلا امروز ۷ آذر؛ هر اونس ۲۶۳۷ دلار و ۹۵ سنت
قیمت طلا و سکه امروز ۶ آذر؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
تکنیکهایی برای ساختن کرم ترک پا خانگی؛ ۱۰ ماده موثر برای رفع ترک پا
دکوراسیون اتاقهای هتل لاله تهران
ارزان ترین قیمت گوشی بازار در ماه آذر
مسابقه عکاسی تهران دوستداشتنی ۱۴۰۳؛ فرصتی برای ثبت زیباییهای پایتخت
تجربهای آموزشی و حرفهای با دانشگاه های اروپا
استقبال گسترده از سفرکارت فلایتودی
ثبت نام برای عرضه جدید خودروهای وارداتی از هفته آینده
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله امروز ۶ آذر؛ دلار نیما ۵۱ هزار و ۶۹۶ تومان
قیمت جهانی طلا امروز ۶ آذر ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
نویان مقام اول مدیریت نوین رستورانداری کشور شد
شیراز، نگین گردشگری ایران و هتلهایی برای خاطرهسازی
راهنمای معاملات سامانه ارز تجاری منتشر شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۵ آذر؛ دلار نیما ۵۱ هزار و ۶۴۱ تومان شد
نرخ ارز مبادله ای ۵ آذر؛ دلار نیما ۵۱ هزار و ۶۴۱ تومان شد
راهنمای جامع خرید پردازنده سرور HP
تعمیر توربو شارژ دنا رو دست متخصصش بسپار
نوبتدهی آنلاین آسان و سریع با دکتریاب
بلیط هواپیما چارتر چه کمکی به کنترل هزینههای سفر میکند؟
گامی دیگر دربازآفرینی برند بیمه تجارتنو؛ پاسخگویی و ایفای تعهدات