X دانلود اهنگ نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

میرنیوز

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی به ۱۷۳۰۰ تومان رسید

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی به ۱۷۳۰۰ تومان رسید 2020-05-23T09:51:21+04:30

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به ۱۷۳۰۰ تومان رسید.

قیمت خرید هر اسکناس دلار نیز ۱۷۲۰۰ تومان است.

همچنین در صرافی های بانکی قیمت هر اسکناس یورو ۱۸۷۰۰ تومان برای خرید و ۱۸۸۰۰ تومان برای فروش است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

در مورد زیرتشکی‌ها از جنس چوب بامبو اطلاعی دارید؟

در مورد زیرتشکی‌ها از جنس چوب بامبو اطلاعی دارید؟
2020-06-07T09:21:27+04:30
خواب نقش مهمی در سلامت جسمی و روحی انسان دارد. افزایش وزن، مشکلات قلبی و عروقی، افزایش اضطراب و افسردگی تنها بخشی از مشکلات ناشی از کاهش کیفیت خواب هستند. ...

جزییات قیمت رسمی انواع ارز/نرخ تمام ارزها ثابت ماند

جزییات قیمت رسمی انواع ارز/نرخ تمام ارزها ثابت ماند
2020-06-07T08:51:16+04:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

قالب‌های راست‌چین و فارسی‌سازی شده تم فارست را از کجا تهیه کنیم؟

قالب‌های راست‌چین و فارسی‌سازی شده تم فارست را از کجا تهیه کنیم؟
2020-06-06T17:54:39+04:30
اگر کمی با فضای طراحی سایت با وردپرس یا راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس آشنا باشید حتما با مارکت تم فارست آشنا هستید.

چندتکه لباس نوزاد سایز صفر تهیه کنیم؟

چندتکه لباس نوزاد سایز صفر تهیه کنیم؟
2020-06-06T17:14:40+04:30
خرید لباس نوزاد تقریبا بیشترین زمان را در میان سایر وسایل کودک در هنگام خرید سیسمونی از ما خواهد گرفت چرا که باید بتوانیم درست‌ترین سایز و نوع را برای نوزاد ...

ظهور سوپراپلیکیشن‌ها در اکوسیستم پرداخت کشور

ظهور سوپراپلیکیشن‌ها در اکوسیستم پرداخت کشور
2020-06-06T17:14:39+04:30
دنیای اپلیکیشن‌های امروز، دنیایی فراتر از تک محصول یا تک خدمت بودن است.

فروش مکنده نجاری و لوله خرطومی مکنده در فروشگاه اینترنتی چوبینر

فروش مکنده نجاری و لوله خرطومی مکنده در فروشگاه اینترنتی چوبینر
2020-06-06T17:01:22+04:30
در کارگاه‌ها و کارخانجات صنایع چوب هنگام برش، سوراخ‌کاری و عملیاتی از این قبیل براده‌های چوب و گردوغبار در هوا منتشر می‌شود. این گردوغبار و خرده‌های چوب منتش...

علی اصغر حاجی بابا ؛ مردی که آتش را در مشت داشت

علی اصغر حاجی بابا ؛ مردی که آتش را در مشت داشت
2020-06-06T17:01:21+04:30
علی اصغر حاجی بابا پدر صنعت ریخته گری ایران هفته گذشته روی در نقاب خاک کشید اما مسیری که این کارآفرین متعهد به پیشرفت ایران اسلامی، در صنعت کشور گشود تا همیش...

آشنایی با تحصیل در فرانسه

آشنایی با تحصیل در فرانسه
2020-06-06T16:48:04+04:30
در متن زیر به بررسی اعزام دانشجو به فرانسه، تحصیل دندانپزشکی در فرانسه، تحصیل داروسازی در فرانسه پرداخته ایم.با ما همراه باشید.

خرید آنلاین از افق کوروش آغاز شد

خرید آنلاین از افق کوروش آغاز شد
2020-06-06T16:34:38+04:30
با راه‌اندازی خرید آنلاین افق کوروش، مشتریان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن یا وب‌سایت اُکالا، سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند و در کمتر از یک ساعت و...

بازدید سرپرست وزیر صنعت معدن و تجارت از کارخانه‌جات گروه صنعتی میهن

بازدید سرپرست وزیر صنعت معدن و تجارت از کارخانه‌جات گروه صنعتی میهن
2020-06-06T16:21:20+04:30
سرپرست وزیر صنعت معدن و تجارت از کارخانجات گروه صنعتی میهن از جمله "شهرلبنیات" میهن که دومین سایت بزرگ و مدرن تولید لبنیات در خاورمیانه است ضمن اشا...

نیمی از ساکنان کلانشهرها مستأجر هستند

نیمی از ساکنان کلانشهرها مستأجر هستند
2020-06-06T15:38:01+04:30
معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: ۴۳ درصد تهرانی ها و حدود ۵۰ درصد ساکنان کلانشهرها اجاره نشین هستند.

قیمت سکه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ به ۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ به ۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید
2020-06-06T15:38:00+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ در معاملات بازار آزاد تهران به ۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید.

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن
2020-06-06T15:14:42+04:30
اینکه با توجه به محدودیت‌های خود برای یادگیری زبان انگلیسی، به دنبال روش‌های سریع و کوتاه‌ترین زمان ممکن باشید چیز بدی نیست؛ اما آیا کوتاه‌ترین زمان ممکن یعن...

مزایای کفپوش و دیوارپوش های پی‌وی‌سی

مزایای کفپوش و دیوارپوش های پی‌وی‌سی
2020-06-06T15:14:41+04:30
کفپوش و دیوارپوش هر دو از پرمصرف‌ترین محصولات در دکوراسیون داخلی به شمار می‌روند. این دو محصول را در محل‌های مختلفی می‌توان نصب کرد و محدودیت خاصی برای آنها ...

استعلام خلافی خودرو با موبایل+ خرید طرح ترافیک

استعلام خلافی خودرو با موبایل+ خرید طرح ترافیک
2020-06-06T14:58:02+04:30
اینکه خلافی خودرو به روز باشد، برای عده زیادی اهمیت دارد. برای کسانی که می‌خواهند به محض پرداخت کامل خلافی، رسید تسویه آن را نیز در اختیار داشته باشد، استعلا...

رایج‌ترین مشکلات گوشی موبایل را بشناسید + راه‌حل رفع

رایج‌ترین مشکلات گوشی موبایل را بشناسید + راه‌حل رفع
2020-06-06T14:48:05+04:30
مشکلات گوشی موبایل متفاوت می‌باشد و کاربران گوشی‌های موبایل ممکن است بنا به دلایل گوناگونی با مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیاری مواجه شوند. ...

خرید اینترنتی از فروشگاه‌ها  با  ارسال سراسری در شیپور رسما رونمایی شد

خرید اینترنتی از فروشگاه‌ها  با  ارسال سراسری در شیپور رسما رونمایی شد
2020-06-06T14:48:05+04:30
رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور از رونمایی رسمی قابلیت "خرید امن" از هزاران فروشگاه  با امکان ارسال سراسری  محصول به محل مورد نظر کاربران شیپور خبر دا...

سمپل عطر چیست؟ خرید بهترین سمپل عطر زنانه و مردانه

سمپل عطر چیست؟ خرید بهترین سمپل عطر زنانه و مردانه
2020-06-06T14:31:22+04:30
سمپل عطر نمونه کوچکی از عطر اصلی است که توسط شرکت‌ها و برندهای سازنده هر عطر برای معرفی و تست هر محصول تولید می‌شود.

خرید مبل چستر با رنگ سال ۹۹ بدون مراجعه حضوری

خرید مبل چستر با رنگ سال ۹۹ بدون مراجعه حضوری
2020-06-06T13:51:22+04:30
با خرید مبل چستر شبیه حرفه‌ای‌ها دست به ایده‌پردازی بزنید.

قیمت جدید شکر ابلاغ شد/نرخ مصوب درب کارخانه ۶۳۰۰ تومان

قیمت جدید شکر ابلاغ شد/نرخ مصوب درب کارخانه ۶۳۰۰ تومان
2020-06-06T13:24:41+04:30
نرخ مصوب هر کیلوگرم شکر، درب کارخانه در نود و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار ۶۳۰۰۰ ریال تعیین شد.

طراحی حرفه‌ای سایت باربری، فروشگاهی و سفارشی

طراحی حرفه‌ای سایت باربری، فروشگاهی و سفارشی
2020-06-06T13:11:23+04:30
اگر برای کسب و کار خود در حوزه‌های مختلف به سایتی نیاز دارید که نیاز مشتریان شما را تا حدود زیادی رفع کند باید یک طراحی حرفه‌ای سایت را در برنامه خود بگنجانید.

آوای ترمه، مجری تبلیغات محیطی و بیلبوردهای تبلیغاتی

آوای ترمه، مجری تبلیغات محیطی و بیلبوردهای تبلیغاتی
2020-06-06T13:11:22+04:30
تبلیغات محیطی در ابعاد بزرگ یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌تواند سبب دیده شدن برند شما شود.

قیمت جدید شکر ابلاغ شد/نرخ مصوب؛ ۶۳۰۰ تومان درب کارخانه

قیمت جدید شکر ابلاغ شد/نرخ مصوب؛ ۶۳۰۰ تومان درب کارخانه
2020-06-06T13:11:22+04:30
نرخ مصوب هر کیلوگرم شکر، درب کارخانه در نود و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار ۶۳۰۰۰ ریال تعیین شد.

قیمت جدید شکر ابلاغ شد/نرخ اعلامی، ۶۳۰۰ تومان درب کارخانه

قیمت جدید شکر ابلاغ شد/نرخ اعلامی، ۶۳۰۰ تومان درب کارخانه
2020-06-06T12:58:01+04:30
نرخ مصوب هر کیلوگرم شکر، درب کارخانه در نود و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار ۶۳۰۰۰ ریال تعیین شد.

شهردار اصفهان از شرکت به پرداخت ملت بازدید کرد

شهردار اصفهان از شرکت به پرداخت ملت بازدید کرد
2020-06-06T11:24:42+04:30
شهردار اصفهان و هیئت همراه او با هدف آشنایی و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت «به‌پرداخت ملت» به‌منظور هوشمندسازی کلان‌شهر اصفهان از این شرکت بازدید ...

خرید کولر گازی

خرید کولر گازی
2020-06-06T11:11:20+04:30
با نزدیک شدن به فصل گرم سال بازار خرید کولر گازی بسیار داغ است و همه افراد در خانه یا محل کار خود را آماده گذراندن تابستان می کنند.

اسباب‌کشی آنلاین، مطمئن و ارزان با نوبار

اسباب‌کشی آنلاین، مطمئن و ارزان با نوبار
2020-06-06T11:11:20+04:30
اگر قصد اسباب کشی دارید، حتماً یکی از مهمترین دغدغه‌های شما انتخاب اتوباری است که بهترین خدمات را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیارتان قرار دهد.

چند ساعت بخوابیم؟

چند ساعت بخوابیم؟
2020-06-06T11:11:19+04:30
اگر به میزان خواب توصیه شده (بین ۷ تا ۹ ساعت در شبانه روز) توجه کنید، متوجه می‌شوید تقریباً حدود یک سوم از زندگی خود را در خواب می‌گذرانید.

سینک، هود، گاز و فر چی بخریم؟

سینک، هود، گاز و فر چی بخریم؟
2020-06-06T11:11:19+04:30
این سوالی است که برای اغلب خریداران تجهیزات آشپزخانه پیش می‌آید و با رشد تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه و فروشگاه‌ها و اطلاعات بسیار درباره محصولات، چالش بزرگ...

شیمی بازار؛ اولین پلتفرم B۲B صنایع شیمیایی ایران

شیمی بازار؛ اولین پلتفرم B۲B صنایع شیمیایی ایران