میرنیوز

مرکز دوره‌های آزاد مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران

مرکز دوره‌های آزاد مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران 2024-09-17T13:51:53+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مرکز دوره‌های مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران ( vla)، فرصتی بی‌نظیر برای ارتقای مهارت‌های مدیریتی و رهبری در دنیای پرچالش امروز است. این مرکز با بهره‌گیری از اساتید برجسته و دوره‌های آموزشی MBA و DBA به مدیران و علاقمه‌مندان به حوزه کسب و کار کمک می‌کند تا به‌روزترین دانش و تکنیک‌های مدیریت را فرابگیرند. دوره‌های این مرکز با تمرکز بر کاربردی بودن و انطباق با نیازهای بازار، زمینه‌ساز پیشرفت حرفه‌ای و تحقق اهداف استراتژیک شرکت‌ها و سازمان‌هاست. اگر به‌دنبال تقویت توانمندی‌های خود در عرصه مدیریت هستید، مرکز دوره‌های آزاد دانشگاه تهران انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شود که آینده حرفه‌ای شما را نیز تضمین می‌کند.

دانشگاه تهران برگزارکننده دوره‌های مدیریت کسب و کار

دانشگاه تهران به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین نهادهای علمی ایران با برگزاری دوره‌های مدیریت کسب و کار مسیری جدید و حرفه‌ای را برای مدیران و علاقه‌مندان به حوزه کسب و کار فراهم کرده است. این دانشگاه با اتکا به سابقه طولانی و غنی خود در آموزش و پژوهش دوره‌هایی را طراحی کرده که هدف اصلی آن‌ها تربیت مدیرانی با دیدگاه استراتژیک، مهارت‌های تحلیلی پیشرفته و توانایی رهبری اثربخش است. دوره‌های مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران با رویکردی جامع و کاربردی به دانش‌پذیران این امکان را می‌دهد که دانش خود را در زمینه‌های مختلف از جمله مدیریت مالی، بازاریابی، منابع انسانی و استراتژی کسب و کار به‌روز کنند.

این دوره‌ها با استفاده از اساتید برجسته، محتوای به‌روز و روش‌های آموزشی مدرن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مهارت‌های ضروری برای موفقیت در دنیای پیچیده و متغیر کسب و کار را به شرکت‌کنندگان منتقل کنند. اهداف این دوره‌ها شامل توانمندسازی مدیران در جهت افزایش بهره‌وری، بهبود فرآیندهای تصمیم‌گیری، تقویت توانایی‌های رهبری و ایجاد مزیت‌های رقابتی پایدار است.

دانشگاه تهران با برگزاری این دوره‌ها تلاش می‌کند تا نه‌تنها نیازهای آموزشی افراد را پاسخ دهد؛ بلکه آن‌ها را به رهبرانی تبدیل کند که می‌توانند با اطمینان در مواجهه با چالش‌های بازار، سازمان‌های خود را به سمت موفقیت‌های بزرگ هدایت کنند.

مرکز VLA دانشگاه تهران؛ پیشرو در آموزش‌های MBA و DBA

مرکز VLA دانشگاه تهران به‌عنوان یکی از معتبرترین مراکز آموزشی در ایران است که دوره‌های MBA و DBA را با هدف تقویت مهارت‌های مدیریتی و رهبری برای مدیران و کارشناسان ارشد ارائه می‌دهد. این مرکز که تحت نظر دانشگاه تهران به فعالیت می‌پردازد با تکیه بر تجربه، دانش و تخصص اساتید برجسته مسیر موفقیت را برای مدیرانی که به‌دنبال ارتقای دانش خود و بهبود عملکرد سازمان‌هایشان هستند، هموار می‌سازد.

دوره‌های MBA و DBA؛ پل‌های ارتباطی به‌سوی موفقیت کسب وکار و تربیت مدیر حرفه‌ای

مرکز VLA با ارائه دوره‌های MBA یا همان کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار و DBA که دکترای مدیریت اجرایی کسب و کار محسوب می‌شود به مدیران و علاقه‌مندان به حوزه کسب و کار فرصتی منحصربه‌فرد برای دستیابی به مهارت‌های پیشرفته در زمینه‌های مختلف از جمله استراتژی و بازاریابی را ارائه می‌دهد.

دوره MBA

مرکز دوره‌های آزاد مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران

MBA مخفف اصطلاح Master of Business Administration بوده که معادل فارسی آن “ دوره پیشرفته مدیریت کسب و کار ” است. نگاه دوره MBA دانشگاه تهران به مسائل حوزه مدیریت بیش از آنکه پژوهشی و تحقیقاتی باشد، کاربردی و عملی است. به بیان دیگر هدف اصلی این دوره آموزشی MBA تبدیل دانش صرف مدیریتی به مهارت کاربردی و اجرایی مدیریت است.

دوره MBA برای افرادی طراحی شده است که به‌دنبال ارتقای دانش و مهارت‌های خود هستند. در این دوره ویژه، شرکت‌کنندگان با مفاهیم پیشرفته مدیریت کسب و کار آشنا می‌شوند و توانایی‌های خود را در زمینه‌هایی مانند تصمیم‌گیری استراتژیک، مدیریت مالی، بازاریابی، رهبری و… توسعه می‌دهند. این دوره برای کسانی که در مراحل اولیه یا میانی کار خود قرار دارند، ایده‌آل است.

دوره DBA

مرکز دوره‌های آزاد مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران

دوره DBA مخفف اصطلاح Doctor of Business Administration یک دوره دکترای حرفه‌ای در حوزه مدیریت و کسب‌وکار است که به مدیران ارشد، کارآفرینان و متخصصان مدیریت کمک می‌کند تا دانش و مهارت‌های خود را در زمینه رهبری، استراتژی و مدیریت پیشرفته تقویت کنند. این دوره بیشتر بر پژوهش‌های کاربردی و حل مسائل واقعی کسب‌وکارها تمرکز دارد و به افراد امکان می‌دهد تا با انجام تحقیق و تحلیل علمی، راه‌حل‌های نوآورانه‌ای برای چالش‌های سازمانی پیدا کنند.

دوره DBA مخصوص مدیران ارشد و افرادی است که به‌دنبال کسب دانش عمیق‌تری در مدیریت و رهبری هستند. دوره DBA با تمرکز بر پژوهش‌های کاربردی و تحلیل‌های استراتژیک، شرکت‌کنندگان را برای مواجهه با چالش‌های پیچیده در سطح اجرایی آماده می‌کند. این دوره مناسب افرادی خواهد بود که به‌دنبال ارتقای سطح دانش و مهارت‌های خود برای مدیریت سازمان‌های بزرگ و پیچیده هستند.

رویکرد آموزشی مرکز VLA دانشگاه تهران؛ ترکیب تئوری و عمل

یکی از ویژگی‌های مهم و برجسته مرکز VLA رویکرد آموزشی آن است که به ترکیبی از تئوری‌های مدیریت و تمرینات عملی می‌پردازد. این مرکز با استفاده از مطالعات موردی، پروژه‌های گروهی و کارگاه‌های آموزشی، دانش‌پذیران را در محیطی واقعی به چالش می‌کشد تا آنچه را که می‌آموزند به‌صورت عملی اجرا کنند. این رویکرد نه‌تنها به افزایش دانش تئوریک کمک می‌کند؛ بلکه به تقویت توانایی‌های عملی و تصمیم‌گیری نیز کمک خواهد کرد.

ویژگی دوره‌های مدیریتی VLA

دوره MBA گرایش استراتژی و بازاریابی به‌مدت ۲۵۰ ساعت در طول ۱ سال برگزار می‌شود. امکان پرداخت هزینه این دوره‌ها به‌صورت نقد و اقساط فراهم است. مدرکی که پس از فارغ‌التحصیلی به شرکت‌کنندگان دوره MBA مرکز دوره‌های آزاد مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران اعطا می‌شود، مورد تأیید دانشگاه تهران است و محل برگزاری آن دانشکدگان فنی دانشگاه تهران خواهد بود.

اصول و فنون مذاکره، مبانی سازمان و مدیریت، اصول بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، اقتصاد برای مدیران، برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت پروژه مقدماتی، مدیریت مالی، تدوین طرح کسب و کار، مدل‌های کسب و کار و… از جمله عناوین و سرفصل‌هایی است که در دوره MBA گرایش استراتژی تدریس می‌شود.

اصول و فنون مذاکره، اصول بازاریابی، مبانی سازمان و مدیریت، مدیریت فروش، برندینگ، مدیریت منابع انسانی، برنامه‌ریزی استراتژیک، دیجیتال مارکتینگ، تحلیل رفتار مصرف‌کننده، آشنایی با تکنیک‌های زبان بدن، اصول و فن بیان سخنوری، راهبری شرکتی، روش‌های انتقال فناوری و… از سرفصل‌های دوره MBA بازاریابی به‌شمار می‌روند.

دوره DBA مرکز دوره‌های آزاد مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران به‌مدت ۳۵۰ ساعت در طول ۱ سال در مرکز دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و پذیرای دانشجویان دوره DBA خواهد بود. ازسرفصل‌های مهم دوره DBA می‌توان به تفکر سیستمی، اصول مذاکره پیشرفته، رهبری، مدیریت منابع انسانی پیشرفته، مدیریت سرمایه‌گذاری و بورس، حقوق کسب و کار، مدل‌های کسب و کار، حسابداری مدیریت پیشرفته، برنامه توسعه فردی، خلاقیت و نوآوری، آینده‌پژوهی، تحول دیجیتال و… اشاره کرد.

مرکز VLA دانشگاه تهران با تکیه بر سابقه علمی و پژوهشی غنی دانشگاه تهران و استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که به مدیران و کارشناسان این امکان را می‌دهد تا با چالش‌های دنیای کسب و کار به بهترین شکل ممکن مواجه شوند. این مرکز با فراهم آوردن محیطی پویا و مشارکتی به دانش‌پذیران این فرصت را می‌دهد تا با همتایان خود از صنایع مختلف به تبادل نظر بپردازند و شبکه‌های حرفه‌ای خود را گسترش دهند. مرکز VLA دانشگاه تهران پلی به سوی آینده‌ای روشن‌تر و موفق‌تر است؛ جایی که دانش و تجربه در کنار هم، مسیر پیشرفت را برای شما هموار می‌سازد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت خودرو ثابت ماند/ بازار همچنان درگیر رکود+ جدول

قیمت خودرو ثابت ماند/ بازار همچنان درگیر رکود+ جدول
2024-09-19T08:38:31+03:30
بررسی بازار آزاد خودروی ایران نشان می‌دهد که قیمت انواع خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته ثابت است.

قیمت طلا و سکه امروز ۲۸ شهریور؛ سکه ۴۴ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان شد

قیمت طلا و سکه امروز ۲۸ شهریور؛ سکه ۴۴ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان شد
2024-09-18T16:25:05+03:30
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز در بازار طلای تهران به ۴۴ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان رسید.

راهنمای باز کردن پیچ زنگ زده؛ معرفی ۷ روش کاربردی

راهنمای باز کردن پیچ زنگ زده؛ معرفی ۷ روش کاربردی
2024-09-18T15:31:44+03:30
پیج‌های زنگ زده به دلیل افزایش اصطکاک، گیر کردن پیج به مهره و آسیب این دو به راحتی باز نمی‌شوند و ممکن است مجبور شویم برای باز کردن آن به روش‌های غیرمعمول مت...

کمتر از یک هفته تا بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث خودرو و موتورسیکلت

کمتر از یک هفته تا بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث خودرو و موتورسیکلت
2024-09-18T14:38:28+03:30
اگر بیمه شخص ثالث خودرو یا موتور سیکلت خود را به موقع تمدید نکنید، مشمول پرداخت جریمه خواهید بود. اما در دوره بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث، رانندگان از پرداخت...

معرفی دو مورد از بهترین کشتی تفریحی کیش

معرفی دو مورد از بهترین کشتی تفریحی کیش
2024-09-18T13:25:06+03:30
برای تجربه کردن تفریحی متفاوت و جذاب در جزیره کیش، می‌ توان با کشتی تفریحی کیش یعنی کارینا و امیرکبیر، لحظات خوشی را رقم زد.

سیستم ترخیص و واردات بندر بصره و ارتباط آن با ایران

سیستم ترخیص و واردات بندر بصره و ارتباط آن با ایران
2024-09-18T12:58:25+03:30
بندر بصره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بنادر کشور عراق، دارای فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

قیمت روز برندهای مختلف گوشی

قیمت روز برندهای مختلف گوشی
2024-09-18T11:38:29+03:30
در این مطلب، بررسی جامعی از قیمت انواع تلفن‌های همراه و مشخصات هر برند، به شما ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

علت تنوع در قیمت ترموود چیست؟

علت تنوع در قیمت ترموود چیست؟
2024-09-18T11:38:28+03:30
ترموود فنلاندی که از چوب کاج فنلاندی ساخته می‌شود است و قیمت آن با عبارت قیمت ترمووود یا قیمت ترموود فنلاندی در میان فعالان حوزه صنعت چوب شناخته به رسمیت شنا...

نرخ ارز در مرکز مبادله ایران امروز ۲۸ شهریور

نرخ ارز در مرکز مبادله ایران امروز ۲۸ شهریور
2024-09-18T10:18:41+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۹هزار و ۴۷۵ تومان و حواله دلار نیز به ۴۶هزار و ۱۵۲ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۲۸ شهریور؛ هر اونس ۲۵۷۲ دلار و ۹۴ سنت

قیمت جهانی طلا امروز ۲۸ شهریور؛ هر اونس ۲۵۷۲ دلار و ۹۴ سنت
2024-09-18T08:45:07+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۲۵۷۲ دلار و ۹۴ سنت رسید.

۸ برند دیزل ژنراتور که بازار ایران را تسخیر کرده‌اند

۸ برند دیزل ژنراتور که بازار ایران را تسخیر کرده‌اند
2024-09-17T13:51:53+03:30
ایران نیز به دلیل نیازهای روزافزون به انرژی، بازار بزرگی برای خرید دیزل ژنراتور ایجاد کرده است که در آن برندهای مختلف، هر کدام با ویژگی‌ها و مزایای خاص خود، ...

ماست در مقدار بالا چگونه تولید می شود؟

ماست در مقدار بالا چگونه تولید می شود؟
2024-09-17T13:51:52+03:30
خط تولید ماست صنعتی، فرآیندی پیچیده و چند مرحله‌ای است که به دقت و کنترل دقیق نیاز دارد تا محصولی با کیفیت بالا تولید شود.

چگونه غذای حضرتی از حرم امام رضا(ع) بگیریم؟

چگونه غذای حضرتی از حرم امام رضا(ع) بگیریم؟
2024-09-17T13:51:52+03:30
اگر قصد دارید شانس خود را برای میل کردن این غذا امتحان کنید تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با روش‌های ثبت‌نام برای این غذا آشنا شوید.

ضدآفتاب دوفازی سولاریس موفق به اخذ گواهینامه نانو مقیاس شد

ضدآفتاب دوفازی سولاریس موفق به اخذ گواهینامه نانو مقیاس شد
2024-09-17T13:51:52+03:30
شرکت داروسازی  پارس حیان توانسته برای محافظت از پوست در برابر اثرات زیانبار نور خورشید، با استفاده از فناوری‌نانو انواع کرم‌های ضدآفتاب را تولید و به بازار ع...

شیپور ۱۲۷۶میلیارد تومان ارزش‌گذاری شد

شیپور ۱۲۷۶میلیارد تومان ارزش‌گذاری شد
2024-09-17T13:51:51+03:30
شیپور در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ به میزان ۲۸.۹میلیون یورو معادل ۱۲۷۶۰میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است. همچنین برنامه ورود به بورس این سازمان آغاز شده است.

چطور با ظروف و لوازم چوبی یک میز شیک برای مهمانی بچینیم؟

چطور با ظروف و لوازم چوبی یک میز شیک برای مهمانی بچینیم؟
2024-09-17T13:51:50+03:30
در این مقاله قصد داریم اصول درست چیدمان یک میز شیک با ظروف و لوازم چوبی را بررسی کنیم تا به راحتی در میهمانی ها و دورهمی ها از این ایده ها استفاده شود.

تفاوت کمپرسورهای اسکرال و سیلندرپیستونی کوپلند

تفاوت کمپرسورهای اسکرال و سیلندرپیستونی کوپلند
2024-09-17T13:51:50+03:30
تفاوت میان کمپرسورهای سیلندر پیستونی و اسکرال کوپلند در چیست و کدامیک بهتر است.

راهنمای خرید مبل تخت خواب شو جدید

راهنمای خرید مبل تخت خواب شو جدید
2024-09-17T13:51:50+03:30
اگر تصمیم گرفتید یک مبل تخت خواب شو جدید بخرید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

نامیا؛ پلی به سوی آینده دیجیتال کسب‌وکارها

نامیا؛ پلی به سوی آینده دیجیتال کسب‌وکارها
2024-09-17T13:38:29+03:30
در این مقاله، به بررسی دقیق‌تر نامیا، اهداف، امکانات و تأثیرات آن بر دنیای کسب‌وکار می‌پردازیم.

تعیین نرخ خرید تضمینی شیر با شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی است

تعیین نرخ خرید تضمینی شیر با شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی است
2024-09-17T12:45:07+03:30
بر اساس قانونف تعیین نرخ خرید تضمینی ۳۲ قلم کالای اساسی از جمله شیر خام با شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی بوده که متشکل از ۹...

نرخ ارز امروز ۲۷ شهریور؛ دلار نیمایی در کانال ۴۹ هزار تومان

نرخ ارز امروز ۲۷ شهریور؛ دلار نیمایی در کانال ۴۹ هزار تومان
2024-09-17T11:51:49+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۹ هزار و ۴۷۶ تومان و حواله دلار نیز با افزایش ۸۰ تومانی نسبت به روز قبل به ۴۶ هزار و ۱...

قیمت جهانی طلا امروز ۲۷ شهریور؛ هر اونس ۲۵۷۹ دلار و ۲۹ سنت

قیمت جهانی طلا امروز ۲۷ شهریور؛ هر اونس ۲۵۷۹ دلار و ۲۹ سنت
2024-09-17T08:45:07+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۲ درصد کاهش به ۲۵۷۹ دلار و ۲۹ سنت رسید.

قیمت جدید شیر خام درب دامداری‌ها مصوب اما ابلاغ نشده است

قیمت جدید شیر خام درب دامداری‌ها مصوب اما ابلاغ نشده است
2024-09-16T16:25:05+03:30
بنا به گفته رئیس اتحادیه گاوداران مبلغ ۱۸ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم شیرخام درب دامداری‌ها در نخستین جلسه ستاد تنظیم بازار مصوب شد. حال باید دید این قیمت،...

قیمت طلا و سکه امروز ۲۶ شهریور؛ سکه ۴۳ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان شد

قیمت طلا و سکه امروز ۲۶ شهریور؛ سکه ۴۳ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان شد
2024-09-16T16:25:04+03:30
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز در بازار طلای تهران با کاهش ۸۹ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۴۳ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید.

تغییر قیمت جدید شیر خام درب دامداری‌ها مصوب اما ابلاغ نشده است

تغییر قیمت جدید شیر خام درب دامداری‌ها مصوب اما ابلاغ نشده است
2024-09-16T15:31:45+03:30
بنا به گفته رئیس اتحادیه گاوداران مبلغ ۱۸ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم شیرخام درب دامداری‌ها در نخستین جلسه ستاد تنظیم بازار مصوب شد. حال باید دید این قیمت،...

با دستگاه جوجه کشی و تخم نطفه دار صاحب شغل دوم شو

با دستگاه جوجه کشی و تخم نطفه دار صاحب شغل دوم شو
2024-09-16T15:18:24+03:30
با استفاده از دستگاه جوجه کشی می توانید به یک راه مطمئن و آسان برای درآمد زایی  دستیابی پیدا کنید

آغاز فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو برای طرح مادران از فردا

آغاز فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو برای طرح مادران از فردا
2024-09-16T15:05:05+03:30
شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو از طریق ثبت نام در سامانه ثبت درخواست خرید برای طرح جوانی جمعیت از فردا سه شنبه فعال خواهد شد.

گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی؛ در مسیر توسعه گردشگری پایدار

گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی؛ در مسیر توسعه گردشگری پایدار
2024-09-16T13:58:25+03:30
«گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی» به عنوان بزرگترین گروه زنجیره ای خدمات اقامتی و پذیرایی کشور توانسته در دوره جدید با توسعه کمی و کیفی خدمات، در مسیر توسع...

معرفی منابع کنکور انسانی به توصیه رتبه‌ برترها

معرفی منابع کنکور انسانی به توصیه رتبه‌ برترها
2024-09-16T13:45:04+03:30
تا انتها با ما همراه باشید تا با منابع کنکور انسانی منتخب رتبه برترها و ویژگی‌های این منابع آشنا شوید. 

خرید یخ در بهشت ساز ایرانی با گارانتی

خرید یخ در بهشت ساز ایرانی با گارانتی
2024-09-16T13:45:03+03:30
قبل از ثبت سفارش دستگاه‌های یخ در بهشت باید با کارشناسان فروش مشورت کنید. کارشناسانی که فروش دستگاه‌های یخ در بهشت را بر عهده دارند استانداردهای دقیق دستگاه ...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)