میرنیوز

قیمت ساندویچ پانل ۱۴۰۲ چقدر است؟

قیمت ساندویچ پانل ۱۴۰۲ چقدر است؟ 2023-09-03T15:23:35+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ساندویچ پانل، مصالح مدرن سه لایه‌ای هستند که در ساختار آنها از انواع ورق‌های فولادی (آلوزینک، گالوانیزه، آلومینیوم) و فوم های عایق میانی (پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه) در ابعاد و ضخامت‌های مختلف و برای کاربری‌های متنوع استفاده شده است. با توجه به افزایش نرخ قیمت ارز و آهن آلات این محصول سازه‌ای دستخوش نوسانات قیمتی فراوانی است. قیمت ساندویچ پانل به عنوان مصالح نوین ساختمانی، امروزه از اهمیت بسیار زیادی برای کسانی که در پی داشتن سازه‌ها و ساختمان‌هایی با این نوع پوشش سقف و دیوار هستند، برخوردار است.

از جمله عوامل موثر بر قیمت اینگونه از مصالح پیشرفته ساختمانی می‌توان به جنس ورق، فوم عایق میانی، نوع کاربری پانل، ابعاد و اندازه پنل و … اشاره کرد که در ادامه به بررسی هرکدام و میزان تاثیر آن بر قیمت ساندویچ پانل صحبت می‌کنیم.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل چقدر است؟

قیمت ساندویچ پانل های سقفی، دیواری، سردخانه‌ای و کلین روم بسته به متراژهای مختلف از ۳۷۵ هزار تومان هر متر مربع شروع می‌شود. قیمت ساندویچ پانل ها بسته به خرید از تولید کننده یا فروشنده می‌تواند متفاوت باشد برای دسترسی به لیست قیمت ساندویچ پانل در سال ۱۴۰۲ با شماره‌های ما تماس بگیرد.

نوع کاربری ساندویچ پانل موثر بر قیمت آن

ساندویچ پانل ها به طور کلی برای دو منظوره پوشش دیوار و سقف سازه طراحی و تولید می‌شوند که ساخت هر کدام از ساندویچ پانل های دیواری و ساندویچ پانل سقفی نیازمند بررسی و سنجش‌های خاصی است و هر کدام با ساختار متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند.

به عنوان مثال ساندویچ پانل های دیواری به دلیل قرارگیری به عنوان پوشش دیوار باید به لحاظ ضربه، فشار، مقاومت در برابر زلزله و … مقاوم‌تر ساخته شود و غالباً اینگونه پانل ها به صورت دو رو ورق در بازار طراحی و تولید می‌شوند که می‌تواند بر قیمت ساندویچ پنل مورد نظر بسیار تاثیر گذار باشد.

در مقابل ساندویچ پانل های سقفی اغلب به لحاظ مقاومت در برابر بارهای متمرکز یا گسترده بر روی آن و عدم انتقال حرارت مورد بررسی و سنجش قرار می‌گیرند و در حالت کلی دارای ضخامت بیشتری بود و شکل ورق‌های فولادی آن به حالت ذوزنقه‌ای یا سه گام و پنج گام است که می‌تواند بسیار بر قیمت ساندویچ پانل سقفی تاثیر گذار باشد.

نکته حائز اهمیت دیگر هم نوع کاربری آن هاست یعنی ساندویچ پانلی که بناست به عنوان پوشش دیوار و سقف انواع سردخانه، سوله، کلین روم، ویلا و … مورد استفاده قرار گیرند با یکدیگر کاملاً متفاوت هستند.

تاثیر جنس ورق بر قیمت ساندویچ پانل

همانطور که در بخش‌های ابتدایی اشاره کردیم، ساندویچ پانل ها با استفاده از ورق‌های فولادی در دو لایه بیرونی خود، طراحی شده اند، از همین رو جنس این نوع ورق‌ها می‌توانند بسیار تاثیر گذار بر قیمت ساندویچ پانل باشد. زیرا که اینگونه مواد اولیه براساس قیمت آهن و فولاد قیمت گذاری می‌شوند.

انواع جنس ورق‌های پوششی ساندویچ پانل ها شامل ورق‌های گالوانیزه، آلوزینک، استیل و آلومینیوم است.

نوع ورق گالوانیزه

در اغلب موارد به دلیل ویژگی و سبک وزن بودن ورق گالوانیزه، از آنها به منظور پوشش بدنه پانل ها استفاده می‌کنند. به همین منظور کیفیت ورق گالوانیزه می‌تواند بسیار تاثیر گذار بر قیمت پانل های ساندویچی باشد.

این نوع ورق‌ها در دو شکل ورق گالوانیزه رنگی به شکل سینوسی، کرکره‌ای و شیروانی و همچنین با فرم ذوزنقه، سفال پالرمو، شادولاین، نیزه و… طراحی و تولید می‌شوند.

قیمت هر مترمربع ساندویچ پانل چقدر است؟

جنس فوم عایق میانی و تاثیر آن بر قیمت ساندویچ پانل

از دیگر عوامل موثر بر قیمت انواع ساندویچ پانل می‌تواند به فوم تزریقی میان آن و کیفیت تزریق فوم اشاره کرد. فوم های عایق موجود در انواع ساندویچ پانل ها از جنس فوم پلی یورتان (PIR یا PUR)، پلی استایرن (EPS یا XPS)، پشم سنگ و شیشه باشد که هر کدام از عوامل فوق دارای ویژگی‌های منحصر بفرد خود بوده که برای کاربری‌های مختلف، این فوم ها با درصد بیشتر یا کمتری تزریق می‌شوند.

تاثیر فوم های عایق میانی از زمانی بر قیمت ساندویچ پانل مشهود می‌شود که بدانید اگر کیفیت فوم عایق میانی پایین باشد ممکن است در بین دو ورق حباب هوا ایجاد شود و امکان فرو رفتن و خراب شدن ساندویچ پانل بسیار بالاتر می‌رود.

ابعاد و اندازه پانل

مسلماً در هر سازه یا محصولی، یکی از عوامل موثر بر افزایش یا کاهش قیمت آن، ابعاد و اندازه آن هاست. ساندویچ پانل ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و هر چقدر یک ساندویچ پانل دارای ابعاد و ضخامت بیشتری باشد، می‌تواند بسیار بر قیمت ساندویچ پانل موثر باشد.

برند سازنده تاثیر گذار بر قیمت ساندویچ پانل

برندهای متنوعی در کشور یا خارج از کشور، اقدام به تولید انواع ساندویچ پانل با طرح‌ها یا اندازه‌های متنوع می‌کنند و ممکن است همین عامل سبب شود تا برند محصول را موثر بر قیمت ساندویچ پانل شناخت.

تاثیر رال رنگ بر قیمت ساندویچ پانل

رنگ بندی ساندویچ پانل هم می‌توانند بر قیمت آنها تاثیر گذار باشد، ساندویچ پانل های به دلیل قرارگیری در مناطق مختلف و براساس شرایط آب و هوایی متفاوت است. به عنوان مثال در شرایط گرم و خشک نمی‌توان از ساندویچ پانل هایی با رنگ تیره استفاده کرد، زیرا رنگ تیره گرما را به خود جذب می‌کند و ممکن است ضریب انتقال حرارتی بالا رفته و فرمولاسیون ورق‌ها بهم بریزد و حتی در دراز مدت باعث پوسیدگی و احتراق در آنها شود.

به همین دلیل اغلب کارخانجات تولیدی ساندویچ پانل، با توجه به محل قرارگیری سازه، از رال رنگ مختلفی استفاده می‌کنند که می‌تواند بر قیمت ساندویچ پانل تاثیر گذار باشد.

هزینه حمل و نصب ساندویچ پانل

آخرین عامل موثر بر نوسانات قیمت ساندویچ پانل ها، هزینه نصب و حمل آن است که در هر پروژه‌ای بر اساس محل قرارگیری و نصب پروژه و تعداد نصاب مورد نیاز برای آن، متفاوت است.

ساندویچ پانل چیست؟

ابتدا به این سوال می‌پردازیم که ساندویچ پانل چیست؟ پانل های ساندویچی، نوعی از مصالح نوین ساختمانی هستند که به از دو لایه ورق فولادی و یک لایه فوم تزریقی بین این دو ورق ساخته شده اند و به دلیل وزن سبک، نصب آسان، ضد حریق، مقاومت بالا در برابر زلزله و سرعت بالا در نصب برای ساخت انواع سازه‌های پیش ساخته از قبیل کانکس، خانه پیش ساخته، سوله، آشیانه هواپیماها و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت انواع ساندویچ پانل

راهنمای انتخاب ساندویچ پانل مناسب بر اساس قیمت

به منظور انتخاب ساندویچ پانل مناسب با توجه به قیمت، باید به چند نکته توجه کنید.

محل قرارگیری پروژه خود را ارزیابی کنید وبراساس آن محصول را سفارش دهید.

از کیفیت محصول و دارا بودن نشان CE اروپا اطمینان حاصل فرمایید.

ابعاد مناسب برای قرارگیری پانل را در نظر بگیرید.

از شرکت‌های معتبر محصول را خریداری نمایید.

به همین منظور شما عزیزان می‌توانید با مشاوره رایگان کارشناسان ما، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و در به محل یا منزل تحویل بگیرید.

راه‌های ارتباطی برای خرید و قیمت ساندویچ پانل

لیست قیمت ساندویچ پانل: ۰۵۱۳۶۲۲۸۸۱۴

شماره تماس برای خرید ساندویچ پانل: ۰۵۱۳۶۲۲۸۸۰

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)