میرنیوز

چرا از کتابفروشی‌های آنلاین خرید کنیم؟

چرا از کتابفروشی‌های آنلاین خرید کنیم؟ 2023-08-15T12:25:21+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید شما هم متوجۀ بازار داغ کتاب‌های الکترونیک و کتاب‌های صوتی شده باشید. امروزه این کتاب‌ها طرفداران بسیاری دارد اما اگر شما هم حس می‌کنید هیچ چیزی قابل مقایسه با کتاب‌های چاپی نیست باید بگوییم که شما یک عاشق واقعی کتاب هستید. کتاب‌ها علاوه بر ارائۀ دانش و حس زندگی، منبعی فوق‌العاده برای لذت و سرگرمی محسوب می‌شوند. کتاب‌ها جادویی و منحصربه‌فرد هستند و شما را با خود به دنیاهای مختلف می‌کشانند. اما سوال این است که با وجود اینترنت و تکنولوژی، شما کتاب‌های چاپی خود را از کجا تهیه می‌کنید؟

در سال‌های اخیر کتابفروشی‌های آنلاین بسیار محبوب شده‌اند و بسیاری از مردم اکنون کتاب‌هایشان را به‌صورت آنلاین می‌خرند. یکی از دلایل اصلی این تغییر و روی آوردن مردم به کتابفروشی‌های آنلاین، مزایای آن‌ها نسبت به کتابفروشی‌های معمولی است.

خرید کتاب به‌صورت آنلاین چندین مزیت دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

خرید کتاب با تخفیف

یکی از مزیت‌های بسیار مهم فروشگاه‌های اینترنتی این است که می‌توانید اجناس مورد نظرتان را با تخفیف خریداری کنید. فروشگاه‌های آنلاین کتاب هم عموماً از این قاعده مستثنی نیستند و در این فروشگاه‌ها می‌توانید کتاب‌ها را با قیمتی کمتر از پشت جلدشان خریداری کنید و در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید.

صرفه‌جویی در زمان

اگر بخواهید به کتابفروشی‌های بزرگ شهرتان مراجعه کنید مجبورید به مرکز شهر بروید یا ساعت‌های زیادی را در مترو یا ترافیک سپری کنید. پس از آن نیز برای پیدا کردن کتاب موردنظرتان، مجبورید ساعت‌ها در قفسه‌های مختلف سرگردان باشید یا از مغازه‌ای به مغازۀ دیگر بروید.

اما با وجود کتابفروشی‌های آنلاین دیگر نیازی به این کار نیست. کافی‌ست یک کتابفروشی آنلاین و معتبر پیدا کنید و کتاب‌تان را سفارش دهید و پس از پرداخت هزینه آن را درب منزل‌تان تحویل بگیرید که این بدان معناست که لازم نیست نگران حمل کیسه‌های سنگین کتاب باشید. همچنین این یک مزیت فوق‌العاده به‌خصوص برای کسانی است که به هر علتی همیشه در خانه هستند یا در شرایط آب‌وهوایی خاص، که دوست ندارید از منزل خارج شوید کتاب مورد نظرتان به دست‌تان می‌رسد.

پس با سفارش آنلاین بدون صرف هزینۀ زیاد، کتاب‌هایتان را درب منزل تحویل بگیرید و از خواندن آن‌ها لذت ببرید.

ظرفیت و دسترسی نامحدود فروشگاه‌های آنلاین

انبار و قفسه‌های کتابفروشی‌ها محدود است و فروشگاه‌های معمولی فضای محدودی برای نمایش کتاب‌ها دارند. بنابراین برای پیدا کردن کتاب موردنظرتان ممکن است مجبور شوید ساعت‌ها در فروشگاه‌های مختلف بچرخید. اما فروشگاه‌های اینترنتی پایگاه‌های دادۀ عظیمی دارند و شما می‌توانید بین کتاب‌های مختلف، کتاب مورد نظرتان را پیدا کنید. حتی اگر کتاب مورد نظرتان در یک فروشگاه موجود نبود، شما تنها یک کلیک با فروشگاه معتبر دیگری فاصله دارید.

دسترسی آسان به کتاب‌ها

ناشران و کتابفروشی‌های آنلاین طیف وسیع‌تری از کتاب‌ها را برای شما به نمایش می‌گذارند. این بدان معنا است که بسته به ترجیحات خود می‌توانید از بین عناوین و نویسندگان مختلف به جست‌وجو بپردازید. به‌علاوه کتابفروشی‌های آنلاین از الگوریتم‌های مختلفی استفاده می‌کنند و بسته به خرید شما، کتاب‌های دیگری نیز برای خواندن به شما پیشنهاد می‌کنند که می‌تواند گزینۀ خوبی برای‌تان محسوب شود.

نمی‌دانید دوست دارید چه کتابی بخوانید؟ هیچ مشکلی نیست! اکثر کتاب‌فروشی‌های آنلاین کتاب‌ها را بسته به ژانر، نویسنده و عناوین خاص آن دسته‌بندی می‌کنند. به ژانر جنایی علاقه دارید؟ کافی‌ست با یک کلیک وارد دسته‌بندی کتاب‌های جنایی شوید و از بین آن‌ها محبوب‌ترین کتاب را انتخاب کنید. شاید این کتاب، کتاب جدید موردعلاقه‌تان شود و این‌گونه به راحتی و بدون گشتن و سرگردانی در کتابفروشی‌های مختلف، می‌توانید کتاب‌های مورد نظرتان را خریداری کنید.

دسترسی آسان به اطلاعات کتاب

بسیاری از کتابفروشی‌های آنلاین با افزودن بخش توضیحات یا نقدوبررسی خلاصه‌ای از کتاب‌ها را ارائه می‌کنند که می‌توانید با مطالعۀ آن‌ها از محتوا و موضوع کتاب آگاه شوید. همچنین در بخش نظرات می‌توانید نظر دیگر خریداران و خوانندگان را مشاهده کنید، که به شما کمک می‌کند کتابی مناسب با سلیقۀ خود پیدا کنید و یا شاید حتی از خریدن کتابی منصرف شوید و پول خود را صرف کتابی هم‌راستای سلیقه‌تان بکنید.

مقایسۀ کتاب‌های مختلف

بسیاری از سایت‌های آنلاین فروش کتاب، به شما امکان می‌دهند تا از بین هزاران کتاب و مقایسۀ آن‌ها کتاب بهتری را در هر زمینه انتخاب کنید. این ویژگی مخصوصاً در مورد کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی بسیار مفید خواهد بود. می‌توانید به راحتی تنها با چند کلیک، از میان هزاران کتاب، کتابی را انتخاب کنید که هماهنگ با نیازتان باشد.

در کتابفروشی آنلاین دنبال چه چیزی باشیم؟

بهتر است قبل از شیرجه‌زدن در دنیای کتاب‌های آنلاین، کمی آگاهی به‌دست بیاورید. سایت‌های مختلف را بررسی کنید و شرایط ارسال و تخفیف‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید. نکتۀ مهم‌تر این است که باید فروشگاهی پیدا کنید که واقعاً بتوانید به آن اعتماد کنید و مطمئن شوید که کتاب‌ها را در کمترین زمان ممکن با کمترین آسیب فیزیکی به دست شما می‌رساند. بهتر است مطمئن شوید که سایت نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد و اطلاعات کافی در مورد کتاب مثل عکس جلد، نام نویسنده، قیمت و نمونۀ کتاب را در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای خرید کتاب به صورت آنلاین می‌توانید به ۳۰ بوک، بهترین سایت خرید کتاب به انتخاب کاربران اینترنتی و بزرگترین کتابفروشی آنلاین ایران، مراجعه کنید.

شما می‌توانید به راحتی با ثبت‌نام در این سایت، کتاب‌های متنوعی را برای سلیقه‌های مختلف و کودکان و نوجوانان پیدا کنید و در بین بیش از ۱۲۰ هزار عنوان کتاب به جستجو بپردازید، با یک کلیک آن‌ها را وارد سبد خریدتان کنید و با استفاده از کد تخفیف ویژۀ مناسبت‌ها و فصل‌های مختلف، هزینه‌هایتان را کاهش دهید و در واقع کمتر بپردازید و بیشتر بخوانید. دو مزیت دیگر استفاده از سی‌بوک این است که تیم پشتبانی همیشه آمادۀ شنیدن شکایت‌ها و پیگیری سفارشات شماست و نیز این که کتاب‌ها را در کمترین زمان ممکن به دستتان می‌رساند.

در سایت فروشگاه کتاب سی‌بوک نه‌تنها دسترسی به کتاب‌ها راحت است بلکه می‌توانید با مطالعۀ نمونۀ کتاب یا بخش نقد و بررسی آن، اطلاعات کافی در مورد نویسنده، محتوا و موضوع کتاب به‌دست آورید. مهم نیست در کجای ایران زندگی می‌کنید، کتاب‌هایتان با بسته‌بندی مطمئن از طریق پست (و پیک برای تهران) با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، به دست‌تان خواهد رسید. پس همین الان وارد کتابفروشی سی بوک شوید و نگاهی به کتاب‌های مختلف این سایت بیندازید.

سایت خرید کتاب ۳۰بوک

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)