میرنیوز

تعمیر پکیج را به افراد ناشی نسپارید

تعمیر پکیج را به افراد ناشی نسپارید 2023-07-30T11:37:14+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تعمیر پکیج را به افراد ناشی نسپارید، چراکه انجام این کار باعث می‌گردد مشکلات از قبیل: اتلاف وقت -اتلاف هزینه به همراه خسارت جانی برای شما به وجود بیاورد. در این مقاله مجموعه فراز تعمیر قصد دارد با ارائه راهنمایی و مشاوره در رابطه با تعمیرات پکیج این اگاهی را به شما بدهد تا دچار مشکلاتی از این قبیل نشوید.

واگذاری تعمیرات پکیج به نمایندگی معتبر

براساس آنچه در نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس وجود دارد، انجام هرگونه تعمیرات توسط تعمیرکار باید به صورت استاندارد انجام شود. مرکز ارائه خدمات پس از فروش تا زمان اتمام رفع مشکل در کنار شما جهت عدم خرابی حضور داشته باشد. در ادامه به تاریخچه شرکت ایران رادیاتور می‌پردازیم. شرکت ایران رادیاتور یا گروه صنعتی ایران رادیاتور با تولید رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج شوفاژ دیواری، پکیج شوفاژ زمینی و مشعل‌های خانگی و صنعتی به بزرگترین کمپانی تولید کننده این محصولات در کل خاورمیانه تبدیل شده است. شرکت ایران رادیاتور در سال ۱۳۵۸ در بدو امر با استفاده از چند ماشین صنعتی و تعداد محدودی کارگر شروع به فعالیت نمود. در آن زمان صنعت ریخته گری در ایران پیشرفت چندانی نداشت و اغلب دستگاه‌ها و شیوه‌های ریخته گری از اروپا وارد می‌شد و ایران در ریخته گری رادیاتورهای آلومینیومی هنوز به خود کفایی نرسیده بود. شرکت ایران رادیاتور در سال‌های اول در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع فعالیت خود را با امکانات محدود آغاز کرد و در سال ۱۳۵۹ اولین رادیاتورهای آلومینیومی تولید این شرکت وارد بازار ایران شد و در بین مصرف کنندگان با استقبال بسیار خوبی هم روبرو گردید.

سایر محصولات ایران رادیاتور

از بین محصولات ایران رادیاتور به رادیاتورهای آلومینیومی و مشعل‌های خانگی و صنعتی اشاره کردیم. ایران رادیاتور در سال ۱۳۷۸ محصول جدیدی روانه بازار کرد و آن انواع حوله خشک کن در حمام‌ها بودند و همین تولیدات باعث شد در سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۸ از طرف وزارت بازرگانی نشان تولید کننده برتر و صادر کننده نمونه را دریافت کند.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

یکی از محصولات با کیفیت و خوب شرکت ایران رادیاتور پکیج‌های دیواری هستند که این کمپانی در سال ۱۳۸۳ شروع به طراحی و تحقیقات در زمینه ساخت آنها کرد. در مرحله اول قطعات مورد نیاز برای ساخت پکیج دیواری به صورت SKD وارد شد. این قطعات از بهترین و با کیفیت ترین کشورهای تولید کننده آنها سفارش داده شده به طوری که فقط موتور پکیج‌های دیواری از شرکت معروف آلمانی به نام WILLO خریداری می‌شدند. علاقه و پافشاری شرکت ایران رادیاتور در تأمین قطعات از کشورهای صاحب برند و با کیفیت منجر به تولید محصولات ماندگار و با کیفیت و البته با دوام توسط این شرکت گردید و خیلی زود توانست با برند معروف ایرانی بوتان در این زمینه رقابت تنگاتنگی داشته باشد. در صورت خرابی پکیج خود در منطقه فردیس می‌توانید از مرکز تعمیرات پکیج در فردیس (فراز تعمیر) کمک بگیرد.

اول بخوانید بعد تعمیرات پکیج انجام دهید

شایع‌ترین مشکلات مصرف کنندگان پکیج ایران رادیاتور این است که دستگاه به یک باره خاموش می‌شود و دیگر با هر تلاشی روشن نمی‌شود. اگر شما هم از این پکیج دیواری ایران رادیاتور استفاده می‌کنید و می‌خواهید علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور را بدانید. در این مقاله از نمایندگی پکیج ایران رادیاتور اندیشه، قصد داریم شما با اصلی ترین علت‌های بروز این مشکل آشنا کنیم و راهکارهایی را برای رفع مشکل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور ارائه دهیم.

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور می‌تواند به خاطر وجود رسوب در لوله‌های پکیج دیواری ایران رادیاتور باشد. برای جلوگیری از ایجاد رسوب در لوله‌ها می‌توانید از دستگاه سختی‌گیر در مدار لوله‌ها استفاده کنید یا برای رفع این مشکل از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

تعمیرات پکیج را به افراد ناشی نسپارید

ایراد و خرابی در پمپ پکیج

علت روشن نشدن مشعل پکیج ایران رادیاتور می‌تواند به دلیل خرابی پمپ سیستم باشد. زیرا در صورتی که پمپ پکیج نتواند پمپاژ آب را انجام دهد در این صورت برد پکیج، خرابی را تشخص داده و دیگر سیستم روشن نخواهد شد.

خرابی دودکش پکیج دیواری ایران رادیاتور

از دلایل دیگری که ممکن است سیستم روشن نشود می‌توان به خرابی دودکش اشاره کرد. از جمله مسدود شدن دودکش و عدم رعایت فاصله استاندارد از سقف، مانع تخلیه دود خواهد شد. می‌توانید از سنسور تجمع دود استفاده کنید تا در صورت بروز مشکل و تجمع دود، دستگاه خاموش شده و مشکلی رخ ندهد.

خرابی و ایراد در الکترودهای تشخیص شعله

در بخش مشعل پکیج دیواری ایران رادیاتور، الکترود یون قرار دارد. اگر این بخش کثیف باشد، خراب شده باشد و یا بین یون و جرقه‌زن فاصله استاندارد رعایت نشده باشد، شعله سیستم روشن نخواهد شد.

برای رفع این مشکل می‌توانید الکترود یون را کمی به شعله نزدیک‌تر کنید و یا آن را تمیز کنید. اگر همچنان سیستم روشن نشود ممکن است الکترود نیاز به تعویض داشته باشد و یا ایراد و خرابی از بخش‌های دیگر باشد.

تعمیرات پکیج

خرابی و ایراد در شمعک

در داخل سیستم پکیج، لوله بسیار نازکی تعبیه شده است که جریان گاز را برای روشن کردن پکیج به شمعک می‌رساند. ممکن است این لوله به خاطر تجمیع آلودگی مسدود شده باشد در این صورت گاز به شمعک نمی‌رسد و سیستم روشن نخواهد شد. جهت تعمیر این خرابی لازم است تا این لوله تعویض شده و یا آلودگی آن تمیز شود.

گرم شدن بیش از حد پکیج دیواری

برای هر پکیج دیواری دمای نرمال در نظر گرفته شده است. در صورتی که دمای سیستم بالا رود سیستم حفاظتی تعبیه شده در پکیج دیواری ایران رادیاتور آن را خاموش می‌کند. حل مشکل بالا رفتن بیش از حد دما که باعث روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور خواهد شد، نیاز به تعمیرکار متخصص دارد.

خرابی و ایراد در برد پکیج دیواری ایران رادیاتور

از دلایلی دیگری که ممکن است پکیج دیواری ایران رادیاتور روشن نشود، می‌تواند به خاطر خرابی و ایراد در برد سیستم باشد. البته توجه نمائید که این مشکل به ندرت باعث روشن نشدن پکیج می‌شود. از عوامل خرابی برد، نواسانات جریان برق خواهد بود. تعمیر و رفع ایراد برد سیستم کار حساسی است و نیاز به تخصص دارد.

خرابی سنسور NTC پکیج ایران دیواری رادیاتور

در صورتی که دمای آب موجود در لوله‌های سیستم از حد مجاز بیشتر شود در این صورت سنسور NTC دستگاه را خاموش می‌کند. خاموش شدن سیستم باعث کاهش دمای آب لوله‌ها می‌شود و تا زمانی که دما کاهش نیابد و به حد استاندارد نرسد سیستم روشن نخواهد شد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)