میرنیوز
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، این شرکت در حالی در چهارده سال گذشته همواره در بین شرکتهای ارایه دهنده خدمات پس از فروش صنعت خودرو، بالاترین امتیاز را کسب کرد که با بهبود مستمر در تمام شاخصها و انجام اقدامات اصلاحی مطابق با نیاز مشتریان، در سال گذشته موفق شده بود، «رتبه یک» این عرصه را که تا آن زمان هیچ شرکتی موفق به کسب آن نشده بود، از آن خود کند و امسال نیز با حفظ تمام برتریهای پیشین خود، برای دومین بار با کسب سه ستاره کامل در ارزیابیهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، همچنان در جایگاه رتبه یکیها صدرنشین باشد.
برآیند امتیاز شرکت ایساکو در ارزیابی فرآیندها، زیرساختها و عملکرد، مطابق بازنگری چهار ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش که نشات گرفته از قانون حمایت از مصرف کننده است، برابر با 86.7 بوده و این امتیاز 35 درصد بالاتر از متوسط خط صنعت و همچنین فراتر از تمامی شرکتها در زمینه خدمات پس از فروش خودرو بوده است.
لازم به ذکر است، بیش ترین رشد شرکت اﯾﺴﺎﮐﻮ ﺑﺮ اﺳﺎس دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ارزیابی بازنگری چهار ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش در بخش ارزیابی نمایندگیها و رضایت مشتریان بوده، همچنین علاوه بر افزایش امتیاز شاخص رضایت مشتریان، شاخص رضایت نمایندگیهای مجاز نیز از پشتیبانی این شرکت در تحقق خواستههای مشتریان افزایش یافته است.
این موفقیت در حالی به دست آمد که مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو علاوه بر تاکید بر تلاش در مسیر ارتقای رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، نگاه ویژهای بر حمایتهای فنی و مدیریتی از نمایندگیهای مجاز به منظور تسهیل در چرخه خدمترسانی به مشتریان داشته است. دورنمای این تاکید نیز بر این منطق استوار بود که هر چه میزان رضایت نمایندگیها از سهولت اجرای فرآیندها در شرکت مادر بالاتر باشد، خدمات مناسبتتر و با کیفیتتری به مشتریان نهایی مجموعه ارایه میشود و این چرخه باعث رشد کلی رضایت مشتریان خواهد شد و کسب امتیاز 83 در این شاخص (DSI) نیز موید تلاش موفق ایساکو در این مسیر است.
ایساکو با رویکرد استفاده از منابع داخلی و تسریع در تامین قطعات، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص و دارا بودن تجهیزات تعمیرگاهی به روز، برخورداری از نیروی انسانی ماهر و بهرهمندی از بزرگترین مرکز آموزش فنی خودرو در سطح کشور، تاکنون توانسته است 14 سال پیاپی افتخار ارایه بهترین خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور را به خود اختصاص دهد.
تحقق خواستهها و نیازهای مشتریان سرلوحه تمام اقدامات مجموعه خدمات پس از فروش ایرانخودرو است و این مجموعه با برنامهریزی دقیق ستاد، کوشش کارکنان در اجرای برنامههای مدون و تلاش مضاعف نمایندگیهای مجاز در راستای تحقق این مهم، گام برمیدارد؛ این راه ادامه دارد تا ایساکو با توسعه مستمر زیرساختها، چابکسازی فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود، به رضایت کامل مشتریان از خدمات پس از فروش دست یابد.
انتهای پیام/
منبع : خبرگزاری تسنیم
مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است
چهلمین حراج شمش طلا یکشنبه برگزار میشود
قیمت جهانی طلا امروز ۵ مردادماه؛ هر اونس ۲۳۶۹ دلار و ۳۴ سنت شد
قیمت جهانی نفت امروز ۵ مردادماه؛ برنت ۸۲ دلار و ۴۹ سنت شد
دانلود سریال «زخم کاری۳» قسمت ۷ فصل سوم قسمت هفتم نسخه کامل
کرمانشاه بر مدار اینترنت فوق سریع فیبر نوری قرار گرفت
قیمت طلا و سکه امروز ۴ مرداد؛ سکه ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارزهای مبادلهای چهارم مرداد؛ افزایش قیمت دلار، یورو و درهم
تعرفه واردات خودروهای کارکرده از خودروهای نو باید کمتر باشد
قیمت طلای جهانی امروز ۴ مردادماه؛ هر اونس ۲۳۹۸ دلار و ۱۷ سنت
قیمت ۶ محصول ایران خودرو افزایش یافت
پیش فروش ۴ محصول سایپا آغاز شد
دستگاه بدنسازی ایمپالس برای تجهیز باشگاه
فراگیری شیمی کنکور در یک ماه
جراحی تنگی کانال نخاعی کمر چه مزایایی دارد؟
قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران
قیمت فراورده های لبنی در حال اصلاح است
زمان واردات اولین خودروی کارکرده مشخص نیست/ تعرفه نباید تغییر کند
قیمت طلا و سکه امروز سوم مرداد؛ سکه ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شد
چرخه معیوب گوشت قرمز از تولید تا بازار
نرخ گوشت قرمز متناسب با قیمت تمامشده است
قیمت فراروده های لبنی در حال اصلاح است
دهکهای یک تا ۴ با ۱۰۰ میلیون تومان صاحبخانه میشوند
دکوراسیون شیک و لوکس در تهران
چگونه با کاهش مصرف برق خانگی به صنایع کمک کنیم؟
رشد ۴۱۵ واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات صبحگاهی
فروش بیش از ۷ تن طلا در ۳۹ حراج
برپایی هفته دیزاین تهران همزمان با نمایشگاه صادراتی صنعت مبلمان
نرخ ارزهای مبادلهای سوم مرداد؛ ثبات قیمت دلار و کاهش اندک یورو
قیمت جهانی طلا ۳ مرداد؛ هر اونس ۲۴۰۹ دلار و ۶۵ سنت