میرنیوز
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایکوپرس- محمدرضا هادی نژاد، با اشاره به این نکته که مدیریت ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به ماموریت محوله در راستای افزایش رضایت مشتریان در زنجیره ارزش و صیانت از مشتریان، نظرسنجیهای دورهای از فرآیندهای جاری را انجام میدهد، گفت: سنجش رضایت از فرآیند فروش تا تحویل خودرو، کیفیت اولیه محصول (سه ماه بعد از تحویل) و کیفیت دوام محصول (24 ماه بعد از زمان تحویل)، فرآیند پذیرش تا ترخیص در شبکه نمایندگی، امدادرسانی و همچنین سنجش رضایت مشتریان از فرآیند رسیدگی به درخواست ها و شکایت ها در حوزه های فروش، خدمات پس از فروش، کیفیت محصول و امدادخودرو از جمله این ارزیابیهاست.
وی با اشاره به نتایج نظرسنجی رضایت مشتریان از خدمات فروش زمستان 1401، تشریح کرد: در این نظرسنجی رضایت مشتریان از خدمات فروش شرکت ایران خودرو ارزیابی و عوامل موثر بر آن شناسایی شده و جامعه آماری شامل مشتریانی است که در زمستان 1401 خودروی خود را از نمایندگیهای سطح کشور تحویل گرفتهاند.
مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این که بر این اساس، میانگین رضایت مشتریان از خدمات فروش در زمستان سال 1401 عدد 74.17 را کسب کرده است که نسبت به پاییز همان سال، 0.3 درصد رشد و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 12 درصد رشد داشته است، گفت: عمدهترین علت آن بهبود «تحویل به موقع» و «اطلاع رسانی شرایط فروش» است که به ترتیب نرخ رشد 7.3 درصد و 1.6 درصد را داشته است.
وی با بیان این که میانگین رضایت از رسیدگی به درخواست ها و شکایت ها در زمستان 1401 عدد 60.33 را به خود اختصاص داده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته 6.5 درصد رشد داشته، اظهار کرد: به تفکیک حوزه های مرتبط، امداد خودرو 66.95 درصد، خدمات پس از فروش 64.04 درصد، فروش 59.6 درصد و کیفیت محصول 54.17 درصد (نیمه دوم 1401) بوده است که عمده ترین دلایل این میزان رشد بهبود رضایت در «زمان به طول انجامیده برای رسیدگی به درخواست»، «سهولت فرآیند ثبت درخواست» و «اولین تماس از سوی کارشناس» است.
هادینژاد با بیان این که میانگین رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش با کسب مقدار 73.42 در زمستان 1401 نسبت به دوره قبل از آن 1.5 درصد رشد و نسبت به دوره مشابه در سال قبل 5.7 درصد رشد داشته، یادآور شد: بیش ترین نرخ رشد مربوط «رضایت از هزینه»، «اطلاع رسانی مناسب در مورد تعمیرات و تعویض ها»، «انجام کامل تعمیرات یا سرویس دوره ای» و «آراستگی فضاهای داخلی تعمیرگاه برای پذیرش و ترخیص» است.
انتهای پیام/
منبع : خبرگزاری تسنیم
بهترین زمان خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی
بورسیه تحصیلی همراه اول در مقطع کارشناسی
مزایای یادگیری زبان فرانسه برای کودکان
آنالیز فولادهای تندبر، بررسی تخصصی انواع فولاد تندبر
از ورق شیت تا ورق آلومینیوم با مهر استیل
راهنمای جامع مراکز تجویز و فروش لنزهای تماسی نوع اسکلرال
چرا سازندگان از درب پلی وود در ساختمانهای خود استفاده میکنند؟
چه عواملی را پیش از خرید میز و صندلی در نظر بگیریم؟
چگونگی خرید وان و جکوزی در پرشین جکوزی
خرید تضمینی گندم از مرز ۱۱.۹ میلیون تن عبور کرد
خرید تضمینی گندم به بیش از ۱۱.۹ میلیون تن رسید
قیمت طلا و سکه امروز ۱۷ شهریور؛ سکه ۴۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان شد
نمایشگاه تجهیزات ورزشی در ایرانمال
با تخفیفهای استثنایی آسیاتک/ همیشه «کیفیت، تعیینکننده است!»
نتایج قرعه کشی ایران خودرو تا فردا اعلام میشود
نرخ ارز در مرکز مبادله ایران؛ امروز شنبه ۱۷ شهریور
قیمت جهانی طلا امروز ۱۷ شهریور؛ هر اونس ۲۴۹۷ دلار و ۳۱ سنت
حراج سکه امروز ساعت ۱۲ برگزار میشود
قیمت جهانی طلا امروز ۱۶ شهریور؛ طلا سقوط کرد
حراج سکه فردا برگزار میشود
افزایش قطره چکانی قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ شهریور؛ سکه ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد
متوسط قیمت یک متر واحد مسکونی در تهران چقدر افزایش یافت؟
متوسط قیمت یک متر واحد مسکونی در تهران چقدر است؟
قیمت خودرو به ثبات نسبی رسید/ بازار آرام است+ جدول
قیمت جهانی طلا امروز ۱۵ شهریور؛ هر اونس ۲۴۹۴ دلار و ۵۴ سنت
دانلود جوکر بانوان قسمت ۳ کامل (جوکر ۲ فصل ۲ قسمت ۳)
تولید ۵ هزار دستگاه خودروی برقی و هیبریدی تا پایان سال
ثبات قیمت دلار و یورو امروز ۱۴ شهریور در مرکز مبادله
شیوه نامه جدید برگزاری حراج سکه طلای مرکز مبادله اعلام شد