میرنیوز

هتل های سنتی اصفهان با معماری خاص

هتل های سنتی اصفهان با معماری خاص 2023-01-16T12:04:24+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اصفهان، شهری باستانی و قدیمی با هزاران سال سابقه که امتداد رودخانه اش را در پی بگیرید به بناهای تاریخی زیادی سر در می‌آورید. این شهر پر جنب و جوش، هر ساله از میهمانان زیادی استقبال می‌کند و آنها را به بازدید از بناهای تاریخی که هنوز سرپا هستند دعوت می‌کند.

اگر دوست دارید چند روزی را میهمان این شهر باشید باید یکی از هتل‌های اصفهان را رزرو کنید تا بتوانید سر حوصله و با وقت کافی جاذبه‌های گردشگری آن را ببینید. با توجه به پیشینه تاریخی اصفهان، هتل‌های سنتی زیادی با معماری خاص در آن پیدا می‌شود که خودشان دنیایی سرشار از شگفتی برای دیدن و لذت بردن هستند. ما در این نوشتار قصد داریم هتل‌های سنتی اصفهان که معماری‌های خاص دارند را به شما معرفی کنیم؛ علاوه بر این، لیست جاذبه‌های اصفهان را شرح می‌دهیم تا بتوانید برنامه ریزی کاملی را تدارک ببینید.

لیست هتل‌های اصفهان با معماری خاص و متفاوت

اگر تمایل دارید سفری کامل و همه چیز تمام را در عمر خود تجربه کنید، به اصفهان سفر کنید، در هتل‌های سنتی آن اقامت کنید و سپس به پرطرفدارترین جاهای دیدنی آن سر بزنید. شما می‌توانید یکی از هتل‌های سنتی اصفهان را به راحتی و با تخفیف ویژه از رزرواسیون سیتا رزرو کنید و سفری لذت بخش را تجربه نمائید. از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل عباسی اصفهان، هتل قصر منشی اصفهان، هتل عمارت شهسواران اصفهان، هتل کاخ سرهنگ اصفهان، هتل خان نشین اصفهان، هتل خانه کشیش اصفهان، هتل کریاس اصفهان و هتل سنتی اصفهان اشاره نمود. بنای این هتل‌ها همگی مربوط به دوران صفویه و قاجاریه است که مورد بازسازی و بهره برداری قرار گرفته اند. در ادامه با این هتل‌ها آشا می‌شوید.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی یکی از بهترین هتل‌های اصفهان است که مربوط به دوران صفویه بوده و در سال ۱۱۰۶ به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد. هتل عباسی اصفهان در ابتدا کاروانسرا بود، سپس مهمانسرا و در نهایت با عنوان هتل ۵ ستاره عباسی با معماری خاص ایرانی خود به گردشگران خدمت رسانی می‌کند. این هتل در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت و برای میهمانانی که به معماری‌های سنتی علاقه دارند، دارای سوئیت های صفوی و قاجاری است. از جمله امکانات خاص این هتل می‌توان به دو رستوران، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن ورزش، خدمات پزشکی، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات اشاره نمود.

هتل های سنتی اصفهان با معماری خاص

هتل قصر منشی اصفهان

هتل قصر منشی نیز یکی از هتل‌های اصفهان است که در اواخر دوران صفوی و اوایل دوران قاجار ساخته شد. این هتل در سال ۱۳۹۴ مرمت شد و نهایتاً در سال ۱۴۰۰ مورد بازسای قرار گرفت. معماری بسیار خاص این هتل به طوری است که گردشگران داخلی و خارجی را متحیر می‌کند. اتاق قاجار، قیصریه، افشاریه، صفویه و زندیه از جمله اتاق‌های بسیار زیبای این هتل سنتی است. پر طرفدارترین و محبوب ترین اتاق این اقامتگاه اتاق آینه است که با آینه‌های کوچک و تلفیق با معماری سنتی ساخته شده است. از جمله امکانات ویژه این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی و ماساژ نام برد.

هتل های سنتی اصفهان با معماری خاص

هتل عمارت شهسواران اصفهان

هتل عمارت شهسواران یکی از بهترین هتل‌های اصفهان با معماری بسیار زیبا خاص است که بنای آن به ۱۵۰ سال پیش بر می‌گردد و مربوط به دوران قاجاریه است. این عمارت در سال ۱۳۹۸ توسط مهدی شهسواریان خریداری و مرمت شد. پس از دو سال یعنی سال ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار گرفت. تمامی اتاق‌های این هتل دارای معماری سنتی بوده و آینه کاری شده است. امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، خدمات تور، اینترنت و… برای راحتی میهمانان در این هتل زیبا قرار گرفته است.

هتل کاخ سرهنگ اصفهان

۳۵۰ سال پیش، در دوران صفوی، یکی از هتل‌های اصفهان که اکنون بسیار محبوب است ساخته شد. برای مرمت و بازسازی هتل کاخ سرهنگ اصفهان، ۳۰ استاد از هنرهای مختلف دست به کار شدند و هنر خود را بدین شکلی که اکنون است به نمایش در آوردند. تمامی اتاق‌های این هتل به شکل سنتی با معماری صفوی طراحی شده است. امکاناتی مثل رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، چایخانه سنتی، جکوزی و پارکینگ در اختیار میهمانان قرار گرفته است.

هتل خان نشین اصفهان

هتل خان نشین یکی از بهترین هتل‌های اصفهان است که متعلق به دوران صفویه است. وجه تمایز این هتل ارتفاع بلند آن نسبت به دیگر هتل‌های سنتی است. نمای بیرونی، داخلی و اتاق‌های هتل خان نشین، معماری سنتی دارد. این هتل ۱ طبقه ۱۰ اتاق و ۲۷ تخت دارد و دارای امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، مرکز خرید، چایخانه سنتی، گشت نیمروزی، پارکینگ و اینترنت است.

هتل کریاس اصفهان

هتل کریاس اصفهان یکی از هتل‌های اصفهان است که قدمت آن به دوره قاجار بر می‌گردد و معماری بسیار خاص و زیبا دارد. این هتل در گذشته با نام خانه تاریخی نظام الاسلام شناخته می‌شد که پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۶ تعداد ۱۵ اتاق مختلف با ظرفیت و دیزاین های متفاوت در اختیار گردشگران قرار داده شد. رستوران (با ۱۰۰ نفر ظرفیت)، کافی شاپ، گشت نیم روزی، اینترنت، صرافی و… از جمله امکانات این هتل زیباست.

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین معماری‌ها را دارد. بنای این هتل مربوط به دوران صفویه است. این هتل گرچه معماری صفوی دارد اما دارای تجهیزات و امکانات مدرن و به روزی است. این هتل ۱۵ اتاق سنتی و بسیار زیبا دارد که با وسایل شیکی در اختیار گردشگران قرار گرفته است. هتل سنتی اصفهان کافی شاپ، فضای سبز، گشت نیم روزی، چایخانه سنتی، خدمات تور، پارکینگ و اینترنت دارد.

هتل خانه کشیش اصفهان

هتل کشیش همانطور که از نامش معلوم است یکی از هتل‌های اصفهان است که متعلق به یک کشیش بوده و سبک معماری صفوی دارد. این هتل در سال ۱۳۹۷ با ۱۲ اتاق مختلف با ظرفیت‌ها و طراحی‌های متفاوت مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل سنتی امکاناتی همچون رستوران، سالن کنفرانس، کافی شاپ، فضای سبز، اینترنت و… را در دسترس قرار داده است.

جاذبه‌های گردشگری اصفهان

پس از اینکه یکی از بهترین هتل‌های اصفهان با معماری سنتی را رزرو کردید می‌توانید یک برنامه کامل برای بازدید از جاهای دیدنی اصفهان تدارک ببینید. ما در این قسمت تصمیم داریم معروف ترین و پرطرفدارترین این جاذبه‌ها را به شما معرفی کنیم. سی و سه پل، پل خواجو، پل مارنان، میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، منارجنبان، عمارت عالی قاپو، کاخ چهلستون، کلیسای وانک، چهارباغ عباسی، کاخ هشت بهشت، مدرسه چهار باغ، حمام شیخ بهایی و حمام علیقلی آقا از جمله پر بازدیدترین جاهای دیدنی اصفهان است. همچنین آرامگاه صائب تبریزی، پاک کوهستانی صفه، کوه آتشگاه، خانه جواهری، باغ پرندگان، خانه مشیر الملک اصفهان، آرامگاه بابا قاسم، موزه هنرهای تزئینی، مسجد جامع عتیق و خانه ملاباشی از دیگر جاهای دیدنی اصفهان است.

به پایان معرفی هتل‌های سنتی اصفهان با معماری خاص، رسیدیم. امیدواریم بتوانید به کمک این نوشتار، ابتدا یکی از هتل‌های اصفهان را از رزرواسیون سیتا به راحتی رزرو کنید و سپس از جاذبه‌های اصفهان بازدید کنید. اگر از سفر به اصفهان و اقامت در هتل‌های سنتی آن خاطره‌ای دارید، با رزرواسیون سیتا (Cita.ir) به اشتراک بگذارید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت

 آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت
2024-02-20T16:21:27+03:30
فروش خودرو بک X۳ را با قیمت قطعی ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
2024-02-20T16:21:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۸۱۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید

 حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید
2024-02-17T12:54:53+03:30
کارشناس بازار طلا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین اعیاد شعبانیه، تقاضا برای خرید انواع سکه ایجاد شده که همین تقاضا منجر به افزایش حباب شده ...

تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر

 تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر
2024-02-17T12:54:52+03:30
تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست اتومبیل رانی مجموعه ورزشی آزادی با حضور رسانه های تخصصی حوزه خودرو برگزار شد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:52+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد افزایش به ۲۰۱۳ دلار و ۵۹ سنت رسید.

وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است

 وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است
2024-02-17T12:54:51+03:30
وزیر صمت از عرضه خودروی «ری‌را» از اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: این خودرو از نظر کیفی در تراز جهانی است.

جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول

 جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول
2024-02-17T12:54:50+03:30
متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی دربخش "استعلام نوبت دهی" نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-17T12:54:49+03:30
هشتمین جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:49+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و۸۵۰ هزار تومان است.

ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور

 ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین کنگره ملی"راهبردهای پیشرفت صنعت ساختمان با تعامل مجلس، دولت، نظام مهندسی ساختمان و سازندگان" با حضور محمدرضا رضایی...

فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است

 فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین هم‌اندیشی فناورانه دبیران اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی کشور...

جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد

 جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
2024-02-09T18:14:40+03:30
طی برگزاری آیین‌های جداگانه و با حضور نمایندگان بانک پارسیان، جوایز ۱۰ برنده قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده ارزشمند سبای باشگاه مشتریان اهدا شد.

کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر

 کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر
2024-02-09T18:14:40+03:30
پانزدهمین سال تأسیس بانک شهر، گرامیداشت تأسیس نهادی است که فصل جدیدی در سپهر اقتصادی ایران اسلامی آغاز کرد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
2024-02-09T18:14:40+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۶۵۰هزار تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد
2024-02-09T18:14:39+03:30
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: از ظرفیت محصولات تجاری سنگین گروه بهمن می توان در حوزه حمل و نقل محصولات معدنی استفاده کرد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
2024-02-09T18:14:38+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد کاهش به ۲۰۳۳ دلار و ۴۲ سنت رسید.

ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود

 ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود
2024-02-06T11:14:33+03:30
ششمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز سه شنبه مورخ ۱۷  بهمن ماه ۱۴۰۲، انجام خواهد گرفت.

فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول

 فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
از امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، ۳ محصول شرکت کرمان موتور با مدل ۱۴۰۳ ویژه دهه مبارک فجر عرضه خواهد شد.

تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول

 تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۰ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
2024-02-06T11:14:32+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۲۰۲۸ دلار و ۳۶ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
2024-02-05T12:14:23+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد کاهش به ۲۰۳۰ دلار و ۳۱ سنت رسید.

فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-05T12:14:23+03:30
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: در کمتر از ۲۰ روز گذشته ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا طی پنج مرحله حراج در مرکز مبادله ایران به فروش رسیده که تاثیر آن در کنترل بازا...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)