میرنیوز

کجا تبلیغ کنیم تا بهتر جواب بگیریم؟

کجا تبلیغ کنیم تا بهتر جواب بگیریم؟ 2022-10-15T13:38:56+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به خاطر دارم سال ۱۳۸۶، وقتی برای اولین‌بار از زندگی کارمندی خداحافظی کردم و کسب وکار خودم را راه‌اندازی کردم، اینترنت چندان پیشرفت نکرده بود. از طرفی امکانات اپراتورها بسیار محدود بود و راه های تبلیغاتی به چاپ بنر، بیلبورد، بروشور، تبلیغات تلویزیونی و … محدود می‌ شد. پس تنها راهکار موفقیت هر کسب وکاری ارائه محصولات خوب و باکیفیت بود!

اما با گذر زمان و افزایش منابع و روش‌های دسترسی به اینترنت پرسرعت، همه‌چیز عوض شد و رفته‌رفته سوالات زیادی، ذهن صاحبان مشاغل مختلف را به خود مشغول کرد، سوالاتی مانند:

چطور تبلیغ کنیم؟

چطور تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

چگونه باید محصولات و خدمات خود را معرفی کنیم؟

و...

شما هم اگر در بازار رقابت با همکاران خود به مشکل خورده‌اید و نمی‌توانید وجه تمایزتان را به نمایش بگذارید با ما باشید تا یاد بگیریم کجا تبلیغ کنیم تا بهتر جواب بگیریم.

۷۱ درصد از بازاریابان معتقدند که بازاریابی تلفن همراه هسته اصلی تجارت آنهاست. همچنین اکثر مصرف‌کنندگان (۴۲.۰۴%) ترجیح می‌دهند ماهانه ۴ تا ۶ پیام از سوی کسب‌وکارهای موردعلاقه‌شان دریافت کنند.

آمار بازاریابی پیامکی همچنین نشان می‌دهد که تقریباً ۴۰٪ از مشتریان دوست دارند هفته‌ای دو تا سه‌بار از محصولات و خدمات برندها مطلع شوند، این درحالی است که تقریباً ۱۹٪ با دریافت پیامک تبلیغاتی یک‌بار در روز، مشکلی ندارند. بنابراین تبلیغات پیامکی بهترین مسیر برای بازاریابی موفق کسب و کار هاست.

چرا از تبلیغات پیامکی بهتر جواب می‌گیریم؟

طبق آماری که در بالا به آن اشاره کردیم، تبلیغات پیامکی به‌مراتب بیشتر از دیگر روش‌ها مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است، مابقی مسیر بستگی به این دارد که آیا ترفندهای موفقیت در بازاریابی پیامکی را جدی می‌گیرید یا خیر که در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

فعلاً می‌خواهیم ببینیم چرا از بین روش‌های متنوع بازاریابی، تبلیغات پیامکی بیشتر موردتوجه قرار گرفته است. اول اینکه ارسال پیامک تبلیغاتی که تنها از طریق پنل پیامکی امکانپذیر است، نسبت به روش‌هایی مانند چاپ بنر، بروشور، بیلبورد و… به صرفه تر است.

علاوه بر آن، با توجه به اینکه پیامک مستقیماً به‌دست مخاطب می‌رسد، احتمال دیده شدن آن، خیلی زیاد است. اینکه مخاطب با پیامک شما چه برخوردی داشته باشد، به خلاقیت شما برمی‌گردد، به‌طور کلی مخاطبان در برخورد با پیام‌های تبلیغاتی به ۳ شیوه عمل می‌ کنند:

دست ه‌ایی به‌محض خواندن چند کلمه اول پیام، آن را راهی سطل زباله می‌کنند.

دست ه‌ایی تا خواندن پایان پیام صبر می‌کنند و سپس آن را پاک می‌کنند.

دست ه‌ایی پیامک را می‌خوانند، اما پاک نمی کنند، به امید اینکه روزی به‌درد بخورد.

تا به اینجا کسب وکاری برنده است که مخاطب او در دسته سوم قرار می گیرد، اما باز هم تضمینی برای موفقیت او نخواهد بود؛ چرا؟ زیرا ممکن است بلافاصله بعد از شما، پیامکی از رقیب شما دریافت کند و تصمیم به استفاده از خدمات او را بگیرد! یا اصلاً آیا او زمانی که به خدمات و یا محصولات شما نیاز دارد، پیامک‌تان را به یاد می‌آورد؟ و… هزاران احتمال دیگری که می‌ت واند مخاطب را یک قدم از شما دورتر کند.

پس همه‌چیز به ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی ختم نمی‌شود و باید نکاتی را قبل و بعد از ارسال مدنظر داشته باشید تا به نتیجه دلخواه‌تان برسید.

کجا تبلیغ کنیم تا بهتر جواب بگیریم؟

ترفندهای موفقیت در بازاریابی پیامکی

راجع به پنل اس اماس چه می‌دانید؟ تابه ‌حال از این روش برای تبلیغات استفاده کرده‌اید؟ فکر می‌کنید کسی حوصله دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را دارد؟ چه نوع پیام‌هایی می‌تواند جذاب باشد؟

با رعایت یک‌سری نکات ساده، پاسخ تمام سوالات‌تان را می‌گیرید:

۱. زمان مناسبی برای ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاب کنید

هیچ‌کس دوست ندارد ساعت ۵ یا ۶ صبح پیام تبلیغاتی دریافت کند! پس اگر از سیستم ارسال خودکار پیامک سامانه ملی‌پیامک استفاده می‌کنید، حواس‌تان باشد زمان مناسبی را برای ارسال انتخاب کنید. ساعات اولیه صبح و یا آخر شب، پیشنهاد نمی‌شود.

علاوه بر آن، با توجه به نوع محصول و یا خدماتی که ارائه می‌دهید، باید متن جذابی آمده کنید و در زمان‌های معین ارسال کنید. برای مثال اگر رستوران دارید، بهترین زمان ارسال پیامک نزدیک ظهر است. زمانی که مخاطب شما گرسنه است و به‌محض دیدن پیام شما، با درصد احتمال زیادی برای خرید اقدام می‌کند. پس از قابلیت ارسال پیامک زمان‌بندی شده غافل نشوید.

۲. محتوای ساده، مختصر، مفید و جذابی را انتخاب کنید.

جلب نظر افراد غریبه تنها با چند کلمه کار سختی است، اما جادوی کلماتی مثل تخفیف ویژه، جشنواره فروش فوق‌العاده، ارسال رایگان، آخرین مهلت و… تأثیرگذاری پیام شما را دوچندان می‌کند.

۳. در معرفی کسب‌وکارتان صداقت پیشه کنید.

این روزها بازار رقابت چنان گسترده شده است که افراد زیادی برای دوام خودشان به کارهایی مانند کلاهبرداری روی آورده اند و همین باعث شد تا مخاطب اعتماد نکند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود اگر سایت و یا صفحه اینستاگرام دارید، حتماً لینک آنها را در پیامک تبلیغاتی درج کنید تا مخاطب بررسی کند، مطمئن شود و سپس اقدام کند.

۴. تخفیفات ویژه ارسال کنید.

شما باید ارتباط خود را با مخاطب حفظ کنید. اینکار با ارسال پیامک مناسبتی و یادآوری هم امکان‌پذیر است. کافیست از قابلیت ارسال زمان‌دار پنل پیامکی استفاده کنید و ضمن ارسال پیامک‌هایی از این دست، پیشنهادهای هیجان‌انگیز هم بفرستید. برای مثال اگر صاحب کافی‌شاپ هستید، پیامک زیر ایده خوبی است:

خانم یا آقای...

"امیدوارم هفته خوبی را آغاز کرده باشید"

کافه هما، نوید صبحانه‌ای با ۲۰% تخفیف را به شما می‌دهد

Business deal concept illustration

۵. به مخاطب احترام بگذارید

وقتی یک پیامک تبلیغاتی را باز می‌کنید که بدون هیچ مقدمه‌ای یک متن معمولی را نوشته است، چه فکری می‌کنید؟ قطعاً می‌گوئید حتی فرصت آماده کردن یک متن را هم نداشتند!! این پیامک از آن دست مواردی است که راهی سطل زباله می‌شود، مثل:

"تایپ، پرینت در منزل

تحویل فوری"

یا

"مهران احمدی عزیز😊

غذای سرد یا غذای گرم؟ شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

۱۰% تخفیف هدیه ما برای اولین خرید شما"

خیلی راحت می‌توانید با استفاده از قابلیت «شخصی‌سازی پیام» در پنل اس‌ام‌اس ملی‌پیامک، به مخاطب نشان دهید که برای او ارزش قائل هستید.

۶. خلاقیت به خرج دهید

شاید هزاران نفر در این دنیا یک شغل داشته باشند، اما آیا همه آنها به یک اندازه شهرت دارند؟ خیر! کسی موفق است که توانسته است با به‌کارگیری روش‌های خلاقانه، وجه تمایز خود را به مخاطب نشان دهد، تبلیغ کند و سعی کند خودش را متمایز نشان دهد.

به‌کارگیری این ترفندها برای شما سود زیادی دارد، زیرا بازاریابی پیامکی به‌طور کلی جز روش‌های ارزان‌قیمت است و بازدهی بالایی دارد. کافیست برای خرید پنل اس اماس از یک سامانه مطمئن اقدام کنید و به کمک قابلیت‌های متنوع آن مانند ارسال خودکار پیامک، ارسال بر اساس کد پستی، نقشه، جنسیت، شغل و… هر چند وقت یک‌بار پیام‌های متنوعی برای مشتریان خود ارسال کنید.

با توجه به آنچه گفته شد، بازاریابی پیامکی، به شرط رعایت نکات فوق، بازدهی خوبی خواهد داشت، اما این یک شرط کافی نیست! شما باید از سامانه‌ای کمک بگیرید تا تمام آنچه گفته شد را برای‌تان فراهم کند و در نهایت نتیجه را برایتان آنالیز کند. ملی‌پیامک همه این قابلیت‌ها را باهم دارد، پس اگر با سامانه ملی‌پیامک تبلیغ کنید حتماً جواب می‌گیرید.

این شرکت معتبر با ارائه مشاوره تلفنی رایگان نیز به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های پیامکی موفق‌تری را تجربه کنید، کافیست به آدرس melipayamak.com سری بزنید یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)