میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر کمی وبگردی کرده باشید احتمالاً به ذهن شما هم آمده است که چگونه این تعداد فراوان کسب و کار آنلاین و بر پایه وبسایت یا شبکههای اجتماعی به وجود آمدهاند و روزانه نیز به آنها افزوده میشود. هر کسب و کار سنتی شاید به فکر شروع دیجیتالی کردن فعالیت خود باشد اما اکثر آنها نمیدانند از کجا شروع کنند. برای چشیدن مزههای دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید.
چرا شروع دیجیتال مارکتینگ تا این حد اهمیت دارد؟
هر روز بر تعداد کاربران دیجیتال افزوده میشود.
با وجود فناوریهای پیشرفته و واقعیت مجازی، مصرف کننده امروزی و مدرن برای کمتر خریدی به سراغ مغازههای سنتی میرود. تبلیغات دیجیتال، تخفیفهای بیشتر، امنیت سرمایه و خرید، صرفهجویی در زمان و دهها دلیل دیگر باعث افزایش تقاضای مصرف کننده برای دریافت محصولات و خدمات آنلاین شده است.
استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ مقرون به صرفه تر هستند.
یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی دیجیتال این است که هزینه تبلیغات در پلتفرمهای دیجیتال هم مقرون به صرفه و هم موثرتر از سایر روشهای تبلیغات هستند. کسبوکارها میتوانند از طریق ایمیل مارکتینگ، بازاریابی شبکههای اجتماعی و سئو، تنها با کسری از قیمتی که برای تولید و توزیع تبلیغات چاپی هزینه میشود، کار خود را توسعه دهند.
پیگیری و اندازهگیری نتایج کمپینهای دیجیتال مارکتینگ آسانتر و دقیقتر است.
بازاریابی دیجیتال به وبمستر ها و صاحبان کسب و کار این مزیت را ارائه میدهد که اطلاعات مفید کمپین را تجزیه و تحلیل کنند. با استفاده از ابزارها و نرم افزارهای تحلیلی دیجیتال مارکتینگ مانند گوگل آنالیتیکس، صاحبان کسب و کار و بازاریابان میتوان محتوای تبلیغاتی مختلف را آزمایش کرد تا دید چه چیزی در بین مخاطبان هدف تاثیرگذارتر است.
با دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شما میتواند برابر میلیونها کاربر نمایش داده شود.
تبلیغات سنتی میتواند برای دستیابی به مخاطب هدف در منطقهای خاص مؤثر باشد. به عنوان مثال، اگر میخواهید موقعیت جغرافیایی خاصی را هدف قرار دهید، تبلیغات بنری، رادیویی و تلویزیونی میتواند راهی عالی برای دستیابی به آن مخاطبان محلی باشد. با این حال، اگر به دنبال راههایی برای گسترش مخاطبان هدف یا دستیابی به مخاطبان جدید در سراسر کشور یا جهان هستید، دیجیتال مارکتینگ میتواند به شما کمک کند تا میزان دیده شدن خود را افزایش دهید.
رقبای شما در حال انجام این کار هستند!
اگر میخواهید در صنعت خود باقی بمانید و توسط رقبا حذف نشوید، بسیار مهم است که با آنها همگام باشید. این احتمال وجود دارد که بسیاری از آنها در حال حاضر از استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ برای دستیابی و جذب مشتریان جدید، تاثیرگذاری بر تصمیمات خرید و … استفاده میکنند.
برای مطالعه و اطلاعات بیشتر در مورد روشها و استراتژیهای بازاریابی دیجیتال، مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست را مطالعه نمایید.
مزههای دیجیتال مارکتینگ به سبک ایران وب لایف!!
سئو با طعم دارچین!
سئو یا بهینه سازی وبسایت برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو (گوگل به عنوان مهمترین) را میتوان به نوشیدنی چای نسبت داد: فعالیتی که هر روز باید روی سایت انجام شود اما بعد از کسب رتبههای بالا روی کلمات کلیدی، خستگی زحمات انجام شده را رفع میکند.
سئو یکی از اصلی ترین شاخههای دیجیتال مارکتینگ است که برای افزایش میزان دیده شدن، فروش و تعداد مشتریان باید آن را جزو استراتژیهای اصلی کسب و کار خود قرار دهید.
یه سایت خوش عطر و خوشمزه!
کاپوچینو نوشیدنی است که طراحی زیبا و خوشمزهای از دانههای قهوه ارائه میدهد و عطر و طعم آن هوشیاری را افزایش میدهد. طراحی سایت را میتوان پایهای برای شروع دیجیتال مارکتینگ دانست و در این روزها هر شرکتی باید وبسایتی برای نمایش دادن خدمات و محصولات خود داشته باشد.
با سوشال مدیا مارکتینگ رشد پیجتو مزه کن!
SMM یا سوشال مدیا مارکتینگ به تمامی فعالیتهایی گفته میشود که برای افزایش آگاهی از برند، جلب نظر مخاطبان و افزایش فروش انجام میشود. پویایی، طرحها و رنگهای شاد سوشال مدیا ما را به یاد نوشیدنی مانند اسموتی میاندازد: ترش، شیرین، خنک و جذاب!
داشتن شبکه اجتماعی که با برنامه تولید محتوا پیش میرود، پویا است و تمامی ایدههای آن با طراحی و فکر اجرا میشود برای تمامی شرکتهایی که قصد دارند خود را با جلوهای متفاوت به کاربر نشان دهند؛ لازم است.
نعنا، یخ، لیمو، عکس!
ما آدمها موجودات بصری هستیم و یک تصویر را سریعتر و راحتتر از یک متن به یاد میآوریم به همین دلیل است که اهمیت بسته بندی محصولات بخصوص در دید اول بسیار بیشتر از محتویات یا توضیحات آن است. این ویژگی در شبکههای اجتماعی و وبسایت نیز به اوج خود میرسد. با آژانس دیجیتال مارکتینگی مذاکره کنید که تیم و استودیو حرفهای عکاسی برای گرفتن شات هایی با نهایت کیفیت از محصولات و خدمات شما داشته باشند.
عکاسی مانند نوشیدنی موهیتو است و هر کسی نمیتواند آن را خوب درست کند!
ایران وب لایف؛ کاملترین آژانس دیجیتال مارکتینگ
آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف به عنوان کاملترین شرکت ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال در جدیدترین کمپین خود تحت عنوان "مزههای دیجیتال مارکتینگ" اقدام به تلفیق خدمات اصلی خود به همراه آفرهای ویژه کرده است. شما میتوانید پس از مشاهده نمونه کارهای قوی این مجموعه در هر خدمت دیجیتال مارکتینگی، بسته به نیاز کسب و کار خود از پکیج ها به همراه آفرها انتخاب نمایید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
قیمت روز ارزهای مبادلهای/ یورو رشد کرد
آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
دستیابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات عید فطر
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونهای موفق در خدمات بانکی کشور است
حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگیهای خاص
بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعهکشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند