میرنیوز
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایپانیوز، احمد کریمپور سرپرست مرکز امور مشتریان گروه سایپا در این نشست گفت: بر اساس دستور و تاکید مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا، مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان جزو اولویتهای اصلی گروه سایپا قرار گرفته و بر این اساس پروژههای متعددی در این حوزه تعریف شده و به دنبال انجام آن هستیم.
کریم پور سیاستهای گروه خودروسازی سایپا در بحث افزایش رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات را برای مشتریان تشریح کرد و افزود: با تاکید مدیرعامل گروه سایپا مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان جزو اولویتهای اصلی گروه سایپا است و پروژههای متعدد و بزرگی در این حوزه تعریف شده و به دنبال انجام آن هستیم.
او تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که تا پایان سال کانالهای ارتباطی از جمله اپلیکیشن موبایل، فالواپ، باشگاه مشتریان، خدمات بیشتر خط تماس ارتباطی ۰۹۶۵۵۰ که در اختیار مشتریان قرار دارد را توسعه دهیم چرا که اقدامات اصلاحی با محوریت نظر مشتری در اولویت قرار گرفته است.
او افزود: برای برگزاری این نشست در ابتدا بررسیهای صورت گرفت و امکانسنجی انجام شد و با رعایت همه پروتکلهای بهداشتی و با توجه به محدودیتهای که در محل برگزاری داشتیم، تعداد ۵۰ نفر از مشتریان محصولات متنوع گروه سایپا به صورت اتفاقی و رندوم انتخاب شدند.
کریم پور تاکید کرد: نمونههای انتخاب شده بر اساس فراوانی مدل محصول در سطح استان خراسان رضوی انتخاب شدند.
او با اشاره به اینکه برگزاری این نشست، بیان همراهی همه جانبه گروه سایپا با مشتریان خود است گفت: شاخص احساسی و عاطفی مشتری نسبت به استفاده از محصولات در نظرسنجی و ارتباط تلفنی ایجاد نمیشود و این فرصت با تاکید مدیرعامل گروه طی یک نشست صمیمانه انجام شد و خوشبختانه تصمیمگیریهای بسیار خوبی در این نشست صورت پذیرفت.
سرپرست مرکز امور مشتریان گروه سایپا گفت: به دلیل استفاده حداکثری از جلسه، برنامه به نحوی برگزار شد که بیشترین زمان ممکن به شنیدن صحبتهای مشتریان اختصاص یافت و به همین خاطر در خصوص تمامی محصولات چند نفر از مشتریان، نظرات، انتقادات، پیشنهادات و صحبتهای خود را بیان کردند و سپس مدیران عامل شرکتهای گروه و مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش توضیحاتی ارائه دادند.
او با بیان اینکه مشتریان از انجام این نشست بسیار رضایت داشتند، گفت: در این جلسه تصمیمات کلان در حوزههای طراحی، کیفیت، مهندسی برای بلندمدت گرفته شد و همچنین مواردی هم نیاز به اقدامات سریع در حوزه خدمات، امداد و تامین قطعه بود که تصمیمگیری شد و در کل جمع بندی مناسبی صورت گرفت.
کریم پور گفت: در پایان هم قائم مقام مدیرعامل گروه در حوزه بازاریابی و خدمات پس از فروش ضمن قدردانی از حضور مشتریان، برای برگزاری نشستهای اینچنینی به صورت جامعتر و با جامعه فراوانی بیشتر در برنامههای مختلف تاکید کرد.
منبع : خبرگزاری مهر
جزیره کبوتر کوش آداسی گنجینهای تاریخی در قلب دریای اژه
تأثیر کمبود منابع چوبی بر افزایش قیمت ترموود
آب و هوای کوش آداسی و بهترین زمان سفر
در عید نوروز به چه کشورهایی سفر کنیم؟
برای سفر به چین به چه میزان بودجه نیاز دارید؟
مرکز ژرژ پمپیدو؛ نماد هنر و فرهنگ مدرن در قلب پاریس
بازسازی بیش از ۲۰ هتل
قیمت دلار ۲۸ بهمن؛ دلار به ۷۲ هزار و ۶۳۲ تومان رسید
۷ نکته مهم قبل از خرید دستگاه تصفیه آب
پرفروشترین شیرآلات شودر و kwc کدام است؟
دوربین مداربسته پرفروش بازار که نباید از دست بدهید
راهنمای خرید انواع دستگاه پر کن مایعات
رپورتاژ آگهی چیست و چگونه میتوان تاثیرگذاری آن را افزایش داد؟
تفکر سیستمی در راهکارهای نرم افزاری یکپارچه (ERP)
همه چیز درباره ورق کامپوزیت؛ قیمت، ویژگیها و انواع آن
اینترنت ویژه مجتمعها چه مزیتها و کاربردهایی دارد؟
چرا باید در کشاورزی از تیلر استفاده کنیم؟
مزایا و معایب بلوک هبلکس
چگونه با کمترین هزینه بلیط هواپیما بخریم؟
مزایای پیش خرید بلیط قطار نسبت به خرید لحظه آخری
معرفی اسپری آنتی سپتیک طباسپت برای زخم
معاملات بازار ارز تجاری از یک میلیارد دلار عبور کرد
تامین ۱۲.۳ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و دارو
معاملات مرکز مبادله از یک میلیارد دلار عبور کرد
واردات سیبزمینی تا تثبیت قیمت در بازار ادامه دارد
کاهش یک میلیون تومانی حباب سکه؛ تب قیمتها آرام گرفت
قیمت طلا ۲۷ بهمن؛ اونس به ۲۸۸۲ دلار و ۵۲ سنت رسید
آغاز حراج خودروهای اموال تملیکی از دوشنبه
قیمت طلا ۲۷ بهمن؛ اونس به ۲۸۸۲ دلارو ۵۲ سنت رسید
جدول نرخ ارز شنبه ۲۷ بهمن؛ کاهش رسمی قیمت دلار برای سومین روز متوالی