میرنیوز

نکاتی که حین سفارش طراحی سایت باید توجه کنید

نکاتی که حین سفارش طراحی سایت باید توجه کنید 2022-08-31T12:02:14+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، عصر کنونی به عصر دیجیتال معروف است چرا که بشر برای رفع کوچکترین نیازهای خود نیز اقدام به دریافت کمک از اینترنت و فضای مجازی می کند. از طرفی دیگر روزانه بر تعداد کسب و کارهایی که در اینترنت فعالیت می کنند افزوده شده و بازار از حالت رقابت سنتی خارج می شود. پیش از این رقابت ها به صورت منطقه ای صورت می پذیرفت و هر کسب و کاری با دیگر رقبای خود در منطقه ای که دارای فروشگاه بود رقابت می کردند. اینترنت شرایطی را فراهم کرده است که شما با تمامی افرادی که هم صنف هستید رقابت کنید.

بنابراین می توان گفت برقراری ارتباط گسترده با مخاطب و رقابت در سطح جهانی می تواند افزایش اعتبار، ارتقا بازدید، افزایش کسب درآمد و رونق کسب و کار را نیز به همراه داشته باشد. دریافت این مزایا در گرو وب سایتی است که برای کسب و کار خود طراحی کرده اید. اگر تصمیم به سفارش طراحی سایت گرفته اید بهتر است با شرایط بستن قرارداد با شرکت های طراحی سایت آشنایی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان مجموعه نبض نت بهره مند شوید.

راهنمای سفارش طراحی سایت

اولین نکته در مورد شروع فرایند طراحی سایت انتخاب نوع وب سایت است. وب سایتی که قرار است برای شما طراحی شود یک طراحی سایت فروشگاهی است یا شرکتی؟ محصولی به فروش می رسانید و یا اینکه به ارائه خدمات می پردازید؟ در حالت کلی وب سایت ها به دو صورت مختلف طراحی می شوند. وب سایت شما می تواند به صورت کاملا اختصاصی و با کدنویسی طراحی شود و یا اینکه از طریق قالب های آماده و با وردپرس سایت خود را دریافت کنید. تفاوت اصلی این دو روش طراحی در کدهایی است که نوشته می شود. در واقع در صورتی که از قالب های آماده استفاده شود کدی نوشته نمی شود مگر اینکه طراح شما دارای تخصص در زمینه کدنویسی باشد.

در ابتدا مشخص کنید سایت اختصای می خواهید و یا وردپرسی. در نظر داشته باشید این دو سایت از نظر قیمت تفاوت بسیار زیادی دارند. پیشنهاد می کنیم در صورتی که نیازی به امکانات خاص در وب سایت خود ندارید از طراحی سایت با وردپرس استفاده کنید. همچنین شما می توانید برای اطمینان از انتخاب خود با طراحان مجموعه نبض نت مشورت کنید. برخی از امکانات توسط کدنویسی اضافه بر روی وب سایت های وردپرسی قابل پیاده سازی هستند. شما می توانید امکانات مورد نظر خود را با طراحان نبض نت در میان بگذارید و با اطلاعات کافی در مورد نوع وب سایت خود تصمیم گیری کنید.

در زمینه سفارش طراحی سایت در نظر داشته باشید که وب سایت شما باید از نظر بصری و محتوا و همچنین از نظر فنی کاملا ایده آل باشد. همچنین امکانات اولیه مانند چت آنلاین، پشتیبانی آنلاین، راه های ارتباطی، طراحی UI و UX و ... به طور کامل در وب سایت رعایت شده باشد. مواردی که بیان شد نیازهای اولیه یک وب سایت می باشد برای داشتن آن ها نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید.

نکات مهم پیش از اینکه سایت خود را سفارش دهید

یکی از مهم ترین نکات پیش از شروع طراحی سایت، تعیین اهداف و مشخص کردن مخاطبان است. وب سایت را به چه منظوری راه اندازی می کنید؟ هدف شما تماس کاربر است و یا ثبت سفارش؟ مشخص کردن هدف باعث می شود که نحوه دسترسی کاربر به سایت را نیز طرح ریزی کنید. بدین صورت که کاربر با مراجعه به سایت سردرگم نشود و به راحتی بتواند به هدف خود از وارد شدن به سایت دست پیدا کند.

طراحی سایت یک پروژه بلند مدت است و مانند هر پروژه دیگری ممکن است به مشکلاتی برخورد کند و در نتیجه نیاز به بررسی و تصحیح داشته باشد. بنابراین شرکتی را انتخاب کنید که دارای پشتیبانی باشد. بسیاری از شرکت ها پس از طراحی و تحویل سایت دیگر پشتیبانی ارائه نمی دهند و یا در ازای ارائه پشتیبانی، هزینه ای را دریافت می کنند. شما عزیزان می توانید به مدت یکسال به صورت کاملا رایگان از پشتیبانی مجموعه نبض نت بهره مند شوید و نگرانی بابت سایت نداشته باشید.

از دیگر نکات مهم در زمینه سفارش طراحی سایت انتخاب لوگو و نام سایت است. وب سایت بر اساس لوگو شما طراحی می شود. در واقع می توان گفت اگر طراح سایت شما باتجربه باشد پیش از شروع طراحی سایت در ابتدا درخواست لوگو می دهد. چرا که طراحی بخش های مختلف سایت و انتخاب نوع رنگبندی کاملا به لوگو وابسته است. در صورتی که هنوز برای سایت خود لوگو طراحی نکرده اید می توانید از طراح لوگوی مجموعه نبض نت کمک بخواهید. طبیعتا زمانی که طراحی سایت و طراحی لوگو را به یک شرکت می سپارید با هزینه های کمتری می توانید این پروژه را به سرانجام برسانید.

می دانید که طراحی سایت به تنهایی کافی نیست و می بایست ماه ها تلاش کرد تا سایت به نتایج برتر گوگل دست پیدا کند. بدین طریق می توان به تعداد مشتریان بی نهایتی دست پیدا کرد. برخلاف تصور عموم سئو سایت از همان روزهای ابتدایی طراحی سایت شروع می شود. این تکته در گرو تجربه طراح سایت شماست. بسیاری از نکات طراحی بر اثر تجربه کاری بدست می آید. بسیاری از طراحان تازه کار در مورد طراحی سایت بر اساس اصول سئو اطلاعاتی ندارند و ممکن است وب سایت شما به سختی به نتایج برتر دست پیدا کند. بنابراین در انتخاب شرکت طراح دقت لازم را داشته باشید.

نکاتی که حین سفارش طراحی سایت باید توجه کنید

محدوده تعرفه سفارش طراحی سایت

همین حالا با چند شرکت طراحی سایت تماس بگیرید و تعرفه های طراحی سایت را دریافت کنید. با قیمت های متنوعی روبرو می شوید و ممکن است هیچ نقطه اشتراکی میان قیمت ها به دست نیاورید. آنچه که این قیمت ها را از هم متمایز می کند خدماتی است که هر شرکت برای شما در نظر گرفته است. بنابراین به فکر یک طراحی سایت ارزان با کوهی از مشکل نباشید. در عین حال گول هزینه های سنگین طراحی سایت را نیز نخورید. قیمت طراحی سایت کاملا معقول است و متناسب با امکاناتی می باشد که شما برای وب سایت خود در نظر گرفته اید.

دریافت قیمت طراحی سایت: ۰۹۱۲۶۷۱۸۱۵۱

اگر به هر دلیلی قیمت های طراحی سایت برای شما معقول نبود می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از طراحی سایت اقتصادی مجموعه نبض نت بهره مند شوید.

سفارش سایت وردپرس یا اختصاصی؟

شاید این سوال هنوز برای شما یک گره وانشده باشد. پاسخ این سوال نزد طراحان سایت نبض نت است. امکاناتی را که برای وب سایت خود در نظر گرفته اید لیست کنید و آن را در اختیار طراحان سایت نبض نت بگذارید. پس از جلسه ای که میان طراحان برای سفارش وب سایت شما صورت می گیرد. نتیجه نهایی برای امکان پیاده سازی امکانات مورد نظر شما روی وردپرس اعلام می گردد. در نظر داشته باشید با وردپرس می توانید با هزینه بسیار کمتر یک سایت نیمه اختصاصی داشته باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)