میرنیوز

فروش ویژه پرواز لحظه آخری در رسپینا آغاز شد

فروش ویژه پرواز لحظه آخری در رسپینا آغاز شد 2022-08-28T10:28:58+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بلیط هواپیما لحظه آخری یکی از انواع بلیط بوده که دارای قوانین و شرایط منحصر به خود است. بلیط لحظه آخری در بیشتر ایام با قیمتی پایین‌تر به فروش می‌رسد اما یافتن این بلیط‌ها نیاز به رصد روزانه و حتی ساعتی دارد. برای خرید بلیط لحظه آخری هواپیما ابتدا باید با ویژگی‌های این نوع بلیط‌ها آشنا شوید و سپس در زمانی درست و با روشی آسان این بلیط‌ها را خریداری نمایید.

خصوصیات بلیط هواپیما لحظه آخری

بلیط لحظه آخری هواپیما در واقع نوعی بلیط بوده که توسط متولیان فروش متفاوتی ارائه می‌شود. بلیط‌های هواپیما بر اساس نوع فروشنده و همچنین نحوه قیمت گذاری به دو نوع سیستمی و چارتر تقسیم شده که بلیط‌های لحظه آخری همان بلیط چارتری بوده که در ساعات نزدیک به پرواز با قیمتی متفاوت (کمتر یا بیشتر) از بلیط اصلی به فروش می‌رسد.

بلیط هواپیما سیستمی مستقیماً توسط ایرلاین‌ها به فروش رسیده و قیمت آن مستقیماً از سوی سازمان هواپیمایی کشور تعیین می‌شود. اما بلیط‌های چارتر و بلیط لحظه آخری توسط برخی شرکت‌ها تحت عنوان شرکت چارترکننده عرضه شده که در حقیقت همان بلیط سیستمی بوده که با قیمتی متفاوت ارائه می‌شود. شرکت‌های چارتر کننده با توجه به میزان تقاضا برای این بلیط‌ها، در روزهای مختلف نرخ متفاوتی تعیین می‌کنند. در جدول پایین شمایی کلی از بلیط لحظه آخری و سیستمی آورده‌ایم.

عنوان

بلیط سیستمی

بلیط لحظه آخری

نوسان قیمت

ندارد

دارد

قابلیت استرداد

دارد (همراه با عودت وجه)

دارد (بدون عودت وجه)

نرخ متفاوت برای کودک

دارد

ندارد

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از رسپینا

ویژگی بلیط‌های لحظه آخری و نحوه فروش و تفاوت قیمت آن در رزوهای مختلف باعث شده است که رزرو این بلیط‌ها برای بسیاری از مسافران دشوار باشد. معمولاً مسافران برای خرید این بلیط‌ها روزها و ساعت‌های مختلفی را در سایت‌های متعدد سپری کرده تا بتوانند بهترین بلیط را خریداری کنند. اما در صورتی که به سایت رسپینا مراجعه کنید، می‌توانید با استفاده با استفاده از امکانات و آفرهای ویژه، بلیط لحظه آخری را ارزان‌تر خریداری کنید. به طور کلی با روش‌های زیر می‌توانید بلیط هواپیما لحظه آخری خریداری کنید.

تماس با کارشناسان برای زمان خرید بلیط لحظه آخری

استفاده از سرویس خبرم کن

استفاده از سرویس چند بخرم

انتخاب بهترین زمان خرید بلیط لحظه آخری

تماس با کارشناسان رسپینا برای خرید بلیط لحظه آخری هواپیما

ویژگی بلیط هواپیما لحظه آخری باعث شده است که نتوان زمان و یا قاعده مشخصی را برای خرید این بلیط‌ها مشخص کرد. اما کارشناسان رسپینا همه روزه مشاوره‌های زیادی برای خرید بلیط لحظه آخری به مسافران می‌دهند و از نحوه تغییر قیمت و زمان صحیح رزرو آن اطلاعات کافی دارند. توصیه می‌کنیم به جای جست و جوی بلیط هواپیما لحظه آخری در سایت‌های مختلف، با کارشناسان رسپینا تماس بگیرید و از نحوه و زمان فروش این بلیط‌ها برای مقاصد مختلف جویا شوید.

بلیط هواپیما لحظه آخری

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری در سایت رسپینا

به منظور خرید بلیط هواپیما لحظه آخری می‌توانید مستقیماً از وب سایت رسپینا اقدام کنید. پس از اینکه مبدا و مقصد خود را وارد کردید وارد صفحه پروازها می‌شوید. در این صفحه علاوه بر لیست پروازها، فیلترهای متفاوتی را در قسمت‌های بالا و سمت راست آن مشاهده می‌کنید که هر کدام از آنها عملکرد متفاوتی دارد. بطور مثال در قسمت بالای صفحه تقویم پروازی را مشاهده می‌کنید که حداقل قیمت را در روزهای مختلف نشان می‌دهد.

یکی از خدمات ممتاز رسپینا برای یافتن بلیط لحظه آخری هواپیما با قیمتی مناسب، سرویس اطلاع به مسافر تحت عنوان خبرم کن است. این سرویس به صورت آیکون زنگوله شکلی در سمت راست صفحه پروازها قرار گرته که با فعال سازی آن می‌توانید از آخرین تغییرات قیمت آن بلیط مطلع شوید. پس از انتخاب این گزینه، پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که باید در آن میزان تغییر قیمت بلیط به همراه شماره تماس را باید وارد کنید. پس از تایید نهایی در صورتی که قیمت بلیط هواپیما حتی در ساعات نزدیک به پرواز کاهش یابد، این کاهش قیمت به شماره همراه شما پیامک خواهد شد و می‌توانید بلیط هواپیما لحظه اخری تهیه کنید.

رزرو خودکار بلیط هواپیما لحظه آخری در رسپینا

برخی مسافران به دلیل مشغله‌های متعدد برای جستجوی بلیط هواپیما لحظه آخری و حتی خرید آن زمان کافی ندارند و ممکن است خرید بلیط را به فرد دیگری واگذار کنند. توصیه ما این است که خرید بلیط هواپیما لحظه آخری با قیمت مناسب را به رسپینا واگذار کنید. وب سایت رسپینا امکانی را برای مسافران فراهم کرده است که بتوانند بلیط لحظه آخری را حتی در ساعات نزدیک به پرواز و با قیمت دلخواه مسافر رزرو کنند.

پس از اینکه پرواز خود را انتخاب و اطلاعات مسافران را وارد کردید در انتهای صفحه رزرو، گزینه‌ای تحت عنوان چند بخرم وجود دارد. این سرویس به شما امکان رزرو بلیط هواپیما با نرخ دلخواه را می‌دهد که می‌توانید میزان آن را تعیین کنید. با فعالسازی این سرویس، می‌توانید در ساعات نزدیک به پرواز بدون جستجو در سایت‌های دیگر، بلیط هواپیما لحظه آخری با قیمت مناسب را بخرید.

چه زمانی بلیط هواپیما لحظه آخری رسپینا بخریم؟

زمان خرید بلیط لحظه آخری شاید مهم‌ترین مولفه در تعیین قیمت نهایی آن باشد. به دلیل عرضه متفاوت این بلیط‌ها و نحوه قیمت گذاری آن، شرکت‌های ارائه دهنده آن در صدد کسب سود بیشتر و یا جلوگیری از زیان هستند. در واقع رفتار مسافران و میزان عرضه و تقاضا برای خرید بلیط لحظه آخری هواپیما، عامل تعیین کننده قیمت بلیط لحظه آخری است. به همین دلیل در روزهایی از سال که میزان مسافرت‌ها بیشتر است، این شرکت‌ها با افزایش قیمت بلیط لحظه آخری، سعی می‌کنند سود بیشتری کسب کنند که البته این افزایش سقف معینی دارد.

در مقابل روزهایی نیز وجود دارند که در آن می‌توان بلیط هواپیما لحظه آخری را با قیمتی مناسب خریداری کرد. معمولاً در زمان‌هایی از طول سال که میزان مسافرت‌ها کمتر بوده و تقاضا برای خرید بلیط هواپیما پایین‌تر است، شرکت‌های چارتری به منظور کاهش میزان خسارت، سعی می‌کنند در ساعات نزدیک به پرواز قیمت بلیط‌ها را کاهش دهند تا هواپیما با ظرفیت کامل پرواز کند.

بلیط لحظه آخری

بهترین قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری در رسپینا

شرکت رسپینا با ارائه پایین‌ترین نرخ بلیط هواپیما به ویژه در پروازهای لحظه آخری و تضمین قیمت بلیط هواپیما، پایین‌ترین نرخ ممکن برای خرید بلیط را فراهم می‌کند. علاوه بر این هنگام خرید بلیط از رسپینا با وارد کردن کد RSP می‌توانید بلیط هواپیما را با تخفیف خریداری کنید. آیا شما تاکنون بلیط هواپیما لحظه آخری خریداری کرده‌اید؟ تجربیات خود را در مورد نحوه خرید و قیمت بلیط هواپیما در قسمت کامنت ها در میان بگذارید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)