میرنیوز

بهترین تلویزیون آندروید ۲۰۲۲ سری ۸ وارد بازار شد!

بهترین تلویزیون آندروید ۲۰۲۲ سری ۸ وارد بازار شد! 2022-08-02T12:14:55+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر قصد خرید تلویزیون ۵۵ اینچ هوشمند دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم تلویزیون ۵۵ اینچ هوشمند ۵۵X۸۰K را برای شما معرفی کنیم.

تلویزیون هوشمند ۵۵X۸۰K

اگر قصد خرید تلویزیون ۵۵ اینچ هوشمند دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم تلویزیون ۵۵ اینچ هوشمند ۵۵X۸۰K را برای شما معرفی کنیم. در این تلویزیون قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای وجود دارد که ارزش خرید این محصول را افزایش داده است. مهمترین نکته در این محصول این است که این تلویزیون توسط برند خوب تولید شده است و می‌تواند کیفیت ساخت بالایی را برایتان ارائه دهد. تلویزیون ۵۵X۸۰K از نظر ظاهر و طراحی کاملاً شیک است و فریمی که در اطراف تلویزیون وجود دارد کاملاً باریک طراحی شده است و می‌تواند تمامی تمرکز شما را برای محتواها حفظ کند.

در تلویزیون ۵۵X۸۰K امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. قیمت تلویزیون رکسوند بسته به سال ساخت و امکانات و برندی که تلویزیون دارند متفاوت است. این تلویزیون در دسته تلویزیون‌های اسمارت ۲۰۲۲ قرار می‌گیرد و به فناوری مینی ال ای دی مجهز شده است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رکسوند اطلاعات بیشتری از این تلویزیون را به دست بیاورید. قیمت تلویزیون ۲۰۲۲ کمی نسبت به مدل‌های سال قبل بیشتر شده ولی در عوض باگ هایی که در مدل‌های سال قبل بوده به صورت کامل حذف شده و تصاویر بسیار شفاف‌تر و واضح‌تری را می‌توانید مشاهده کنید. برای دیدن بهترین تلویزیون‌های ۲۰۲۲ می‌توانید وارد سایت رکسوند شوید و همه مدل‌ها را با مدل‌های سال قبل به صورت کامل مقایسه کنید. در سایت رکسوند علاوه بر تلویزیون می‌توانید سایر لوازم خانگی دیگر هم مثل یخچال، لباسشویی و ظرفشویی و کولر هم مشاهده کنید و بر اساس بودجه‌ای که در نظر گرفتید بهترین‌ها رو انتخاب کنید. قیمت یخچال و سایر وسایل خانگی هم بستگی به برند و سال ساخت و امکاناتی که دارند متفاوت است و برای راهنمایی بیشتری می‌توانید با مشاورین سایت رکسوند تماس بگیرید تا در این موضوع هم شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

تلویزیون سونی X80K

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون ۵۵X۸۰K

امروزه بیشتر لوازم خانگی به گوشی موبایل و تلویزیون‌های هوشمند وصل می‌شوند و می‌توانید راحت از طریق تلویزیون یا گوشی موبایلتون کنترلشون کنید. قیمت لباسشویی هایی که این امکانات هوشمند رو دارند کمی بیشتر از لباسشویی‌های ساده است ولی در عوض راحتی و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. تلویزیون فورکی مدل ۵۵X۸۰K به سیستم عامل گوگل تی وی مجهز شده است. این سیستم عامل می‌تواند رابط کاربری آسان باشد که دسترسی شما را به دنیای اطلاعات و داده‌ها فراهم کند. با خرید تلویزیون هوشمند ۵۵X۸۰K زندگی مدرن می‌خواهید داشت. در این تلویزیون سیستم عامل اندروید به کار رفته است که باعث شده است دنیایی از امکانات و قابلیت‌ها برایتان ارائه شود. سیستم عامل اندروید رابط کاربری بسیار آسانی دارد و دسترسی شما را به گوگل پلی استور فراهم می‌کند. شما می‌توانید بیش از ۷۰۰ هزار برنامه و فیلم تلویزیونی دسترسی داشته باشید و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را دانلود و نصب کنید. در این تلویزیون امکان جستجوی صوتی نیز فراهم شده است و شما بدون نیاز به تایپ کردن به تمامی محتوا دسترسی خواهید داشت. تلویزیون ۵۵X۸۰K پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی دارد و با انواع دستگاه‌های هوشمند متصل شده و به راحتی می‌تواند اطلاعات و داده‌ها را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون نمایش دهد. شما می‌توانید این تلویزیون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی رکسوند خریداری نمایید.

طراحی تلویزیون ۵۵ اینچ ۵۵X۸۰K

تلویزیون ۲۰۲۲ ۵۵X۸۰K سایز صفحه نمایش ۵۵ اینچ دارد و از طراحی بسیار کاربرپسندی برخوردار است. هنگام خرید تلویزیون یکی از نخستین فاکتوری که برای کاربران اهمیت بسیار بالایی دارد این است که به ظاهر و طراحی تلویزیون توجه داشته باشند. سازنده تلویزیون‌های OLED در طراحی تلویزیون‌های خود نسبت به سایر برندها امتیاز بیشتری دارد. قیمت تلویزیون OLED نسبت به سایر تلویزیون‌ها نیز کمی بالاتر است و یکی از دلایل آن همین بخش طراحی تلویزیون می‌باشد. این تلویزیون از نظر طراحی کاملاً پیشرفته و پیشگام است و به‌روزترین متدهای زیبایی شناسی را در این تلویزیون به کار برده است. تلویزیون ۵۵X۸۰K در سال ۲۰۲۲ تولید شده است و کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و به خاطر داشتن مواد با کیفیت از طول عمر بالایی نیز پشتیبانی می‌کند. پلاستیکی که در ساخت این تلویزیون به کار رفته است کاملاً با کیفیت است. تلویزیون ۵۵ اینچ ۵۵X۸۰K وزن سبکی دارد و با محیط زیست کاملاً سازگار است. شما می‌توانید این تلویزیون را خریداری کنید و تا سالیان سال از این محصول استفاده کنید زیرا این تلویزیون طول عمر بسیار زیادی دارد و حتی بسته بندی که برای این محصول به کار رفته است هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند. تلویزیون هوشمند ۵۵X۸۰K می‌تواند در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند زیرا به حسگرهایی مجهز شده است که نور صفحه نمایش را متناسب با محیط اطراف تنظیم می‌کند. این تلویزیون از قابلیت Living Décor برخوردار است و می‌تواند خانه شما را زیباتر و شیک‌تر کند. پایه‌های تلویزیون ۵۵X۸۰K از نوع پایه‌های دو شاخه‌ای است که در دو طرف تلویزیون قرار می‌گیرد. در قاب پشتی این محصول پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید سایر دستگاه‌ها را به راحتی به صفحه نمایش تلویزیون متصل کرده و اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید.

تلویزیون سونی X80K

کیفیت تصویر تلویزیون ۵۵X۸۰K

تلویزیون ۲۰۲۲ مدل ۵۵X۸۰K تمامی تصاویر را با کیفیت تصویر ۴K نمایش می‌دهد. این تلویزیون سایز صفحه نمایش ۵۵ اینچ مجهز شده است و می‌تواند محتوا را با بالاترین سطح کیفیت نمایش دهد. کیفیت تصویر تلویزیون یکی از مهم‌ترین فاکتورها است که در خرید تلویزیون قیمت تلویزیون کاملاً موثر می‌باشد. در این تلویزیون فناوری‌های تصویری مختلفی به کار رفته است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. یکی از فناوری‌های تلویزیون ۵۵X۸۰K وجود قابلیت دایرکت ال ای دی Direct LED می‌باشد. با وجود این نور پس زمینه تلویزیون ۵۵X۸۰K روشنایی و کنتراست تصاویر را تنظیم کرده و می‌تواند محتوا را با بالاترین سطح کیفیت برایتان ارائه دهد. در این محصول شما می‌توانید جزئیات بالایی از محتوا را مشاهده کنید. یکی از فناوری‌هایی که روشنایی صفحه نمایش را تنظیم می‌کند فناوری Frame Dimming می‌باشد با وجود این قابلیت شما از تلویزیون در هر محیطی که استفاده کنید بالاترین سطح کیفیت را دریافت می‌کنید. در تلویزیون ۵۵X۸۰K تمامی رنگ‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند با جزئیات بسیار بالایی برایتان ارائه شود.

تلویزیون سونی X80K

سیستم صوتی تلویزیون اسمارت ۵۵X۸۰K

تلویزیون ۵۵ اینچ مدل ۵۵X۸۰K به کیفیت تصویر فوق‌العاده مجهز شده است. این تلویزیون می‌تواند تصاویر را باکیفیت فورکا نمایش داده و صداها را نیز با ۲۰ وات قدرت صوتی برایتان ارائه می‌دهد. در این تلویزیون سیستم صوتی مناسبی به کار رفته است که باعث شده است تا شما بتوانید جشن و مهمانی‌های خود را سر و سامان دهید. این تلویزیون صدا و تصویر را به صورت هماهنگ ارائه می‌دهد. شما با خرید تلویزیون ۵۵X۸۰K سینمای خانگی را به خانه خود وارد کرده‌اید و می‌توانید صداها را با کیفیت بالایی بشنوید. تلویزیون ۵۵X۸۰K به بلندگوهای Bass Reflex و X-Balanced مجهز شده است و می‌تواند صداها را با قدرت ۲۰ وات برایتان ارائه دهد. در این محصول فناوری دالبی دیجیتال بر روی کیفیت صوفی نقش بسیار مهمی داشته است و باعث شده است که صدا به صورت رسا و واضح ارائه شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)