میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، وی در این باره گفت: درحال حاضر تپسل و مدیااد بیش از ۸۰ درصد رسانههای ورزشی و غیر ورزشی را جذب کرده و با آمادهسازی خدمات ویژه، کمپین «پاس گل تپسل» را راه اندازی میکند.
تپسل، بزرگترین مجری تبلیغات دیجیتال جامجهانی است و از این به بعد با مهمترین رسانههای این حوزه از جمله «ورزش ۳، فوتبالی و…» به صورت انحصاری کار میکند.
کمپین «پاس گل تپسل»
تپسل اعلام کرده همیشه جام جهانی امکان ویژهای برای تبلیغات و رشد مقیاسپذیر بیزینسها فراهم میکند. بر همین اساس تپسل تمام امکانات زیرساختی و خدماتی خود را جهت کمک به بیزینسها به کار گرفته است.
رویداد «عکس یادگاری» سه شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ با هدف اطلاعرسانی و ایجاد همافزایی تیمها در جهت اقدامات گسترده تپسل در جام جهانی با عنوان کمپین «پاس گل تپسل» برگزار شد. اطلاعات دقیقتر کمپین «پاس گل تپسل» به زودی بهوسیله این شرکت اطلاعرسانی خواهد شد.
تپسل از استراتژی چراغ خاموش بودن خارج شده است!
فروغی تاکید کرد: در این مدت رقبا فعالیت خیلی خوبی در مارکت انجام دادهاند که این باعث شد ما از استراتژی چراغ خاموش بودن خارج شویم و تلاش کنیم تا جایگاه واقعی تپسل نشان داده شود.
وی افزود: من فکر میکنم این رقابت باعث میشود بازار تبلیغات دیجیتال بزرگتر شود و این در مجموع به سود صنعت تبلیغات دیجیتال خواهد بود. تلاش ما همیشه این بوده تا اندازه بازار تبلیغات دیجیتال را گستردهتر کنیم تا علاوه بر خود تپسل، کل صنعت و در نهایت کل اکوسیستم و بیزینسها از مزایای آن بهرهمند شوند.
سال ۱۴۰۰ برای ما سال سختی بود
فروغی گفت: سال گذشته برای ما سال به نسبت سختی بود چرا که برخلاف مسیر رو به رشدی که در سالهای گذشته داشتیم، یک فضای نگرانکننده و ابهامآلود در میان کارکنان شرکت حاکم شد که دلیل آن به تصمیمات سال ۱۳۹۹ برمیگشت. از آنجا که ما در تپسل همیشه جزو موفقترین مجموعههای تبلیغات دیجیتال در ایران بودیم و کمتر تجربه شکست داشتیم؛ این تصور در همه ما نهادینه شده بود که تپسل هیچگاه با بحران مواجه نخواهد شد.
در اوایل سال ۱۳۹۹ که با کافهبازار همکاریمان را در زمینه تبلیغات در جستجو (سرچادز) به صورت انحصاری شروع کرده بودیم، بعد از مدتی پیشنهاد همکاری در زمینه تبلیغات ویدیوئی مطرح شد. بعد از بررسیهایی که انجام دادیم متوجه شدیم پروژه ریسک بالایی دارد، ولی اگر به نتیجه دلخواه نزدیک شود، یکی از موفقترین و تاثیرگذارترین پروژههای تبلیغات دیجیتال ایران و نقطه عطف دیگری در کارنامه تپسل خواهد بود؛ بنابراین وارد همکاری شدیم.
وی تاکید کرد: متاسفانه نتایج و عملکرد ما در این مسیر با انتظاراتمان فاصله داشت. کمکم مشخص شد که در عمل و اجرا این مسیر برای هیچ ذینفعی در این زنجیره توجیه اقتصادی ندارد، ولی بهواسطه تعهدی که داشتیم، علیرغم تمامی مشکلات، تا انتها در کنار این پروژه ماندیم. این مسئله شرکت را متحمل دو آسیب کرد: آسیب کم اهمیتتر، ضرر مالی بود که تلاش کردیم با ابتکار عمل و همراهی، مسئله را در اسرع وقت جبران کنیم. آسیب دوم اما عمیقتر بود؛ تا قبل از این اتفاق همه باور داشتیم که در بازار بهترین هستیم و خواهیم ماند؛ اما با این اتفاق، کمکم ابر ناامیدی بر شرکت سایه انداخت. و از آنجایی که صنعت ما پررقابت و پر تغییر است، از گوشه و کنار این پیام شنیده میشد که پگاه در حال افول است. در صورتی که شرکت تمام فعالیتهایش را با قدرت بیش از پیش ادامه میداد و اعداد چیزی مخالف با آن را نشان میداد، به گونهای که به عنوان مثال حتی گردش مالی ما نسبت به سال گذشته بیش از ۲ برابر شده بود.
فروغی تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ ساده نبود، اما دستاوردهای بسیار آن بهواسطه همان دشواری رقم خورده بود. تغییرات امروز، تابآوری بیش از پیش، امید، اطمینان و انگیزه مضاعف، حاصل گذر از همان سختیهاست. تمام تلاش ما همواره بر این بوده که این صنعت را با نوآوری و خلاقیت پیشرفت داده و بزرگ کنیم و سهم بیشتری برای تبلیغات دیجیتال که معادل با موفقیت بیشتر مشتریان ماست، در ایران بسازیم. قطعاً به مرور خبرهای بیشتر و روبهجلوتری از تپسل خواهید شنید.
بزرگترین نقطه قوت تپسل، در زمینه فنی و تکنیکال است
عباس حسینی مدیر ارشد فنی و کوفاندر در پنل گفت وگوی مدیران ارشد با کارکنان رویداد «عکس یادگاری» درباره قدرت فنی و تکنیکال تپسل خبر داد و گفت: ما دو سال زودتر از رقبا وارد فضای موبایل و اپلیکیشن شدیم و مارکت را گرفتیم و آنقدر به لحاظ فنی جلوتر بودیم که هیچ رقیبی نتوانست سهم بازار ما را بگیرد. درصورتی که با دو سال تاخیر با مدیااد وارد فضای تبلیغات وبسایت شدیم، در حالی که کل مارکت دست رقبا بود به راحتی و ظرف مدت کوتاهی ۴۰ درصد از بازار را از آن خودمان کردیم که این رشد مثل هر سال ادامهدار خواهد بود.
حسینی افزود: چیزی که مسلم است بزرگترین نقطه قوت تپسل، در زمینه فنی و تکنیکال است و این امنیت و ثباتی به بیزینس میدهد که هیچ رقیبی نمیتواند به راحتی به آن دست یابد. این روزها در حال آمادهسازی زیرساختی برای یکپارچه سازی کل خدمات تبلیغات دیجیتال در یک پلتفرم واحد هستیم که اتفاق بسیار بزرگی در مارکت محسوب میشود.
محصولات هلدینگ پگاه
در پایان فروغی افزود: تمام برندهای ما در چهار دسته تقسیمبندی میشوند و در نهایت با چهار اسم هم شناخته خواهند شد؛
تپسل: که شامل تمام تبلیغات دیجیتال است. مدیااد، تپسل، تگرو، پوشه، رپهاب و … در آینده در یک پلتفرم واحد قرار خواهند گرفت.
متریکس: در زمینه مارکتینگ تکنولوژی فعالیت میکند.
مدیاهاوس: که زیرمجموعههایش سلام سینما، بیپتونز و … هستند.
فانتوری: در زمینه تولید و نشر بازی فعالیت میکند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
قیمت روز ارزهای مبادلهای/ یورو رشد کرد
آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
دستیابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات عید فطر
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونهای موفق در خدمات بانکی کشور است
حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگیهای خاص
بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعهکشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند