میرنیوز

راهنمای خرید دیزل ژنراتور با بهترین قیمت

راهنمای خرید دیزل ژنراتور با بهترین قیمت 2022-07-24T12:21:51+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دیزل ژنراتور یک مولد برق است که از تجهیزات اصلی آن می‌توان به موتور دیزل، ژنراتور و سایر متعلقات دیگر اشاره کرد. کارکرد دیزل ژنراتور به این شکل است که نیروی مکانیکی که از سوختن گازوئیل در موتور دیزل به وجود می‌آید را به ژنراتور منتقل کرده و طی این فرآیند جریان برق تولید می‌شود؛ بنابراین از آن‌جا که وظیفه دستگاه ژنراتور تولید برق است، به آن موتور برق نیز می‌گویند.

راهنمای خرید دیزل ژنراتور با بهترین قیمت

ما در این مطلب سعی داریم درباره خرید دیزل ژنراتور و نکاتی که برای خرید باید در نظر گرفته شود صحبت کنیم. می‌دانید که امروزه در بسیاری از کارخانجات، تولیدی‌ها و همچنین مراکز درمانی و پروژه‌های ساختمانی و تاسیساتی با استفاده از دیزل ژنراتور، برق مورد نیاز را تامین می‌کنند؛ زیرا زمان‌هایی وجود دارد که با قطعی برق انجام بسیاری از کارها با اختلال روبه‌رو می‌شود، در حالی که با استفاده از دیزل ژنراتور می‌توان بدون هیچ مشکلی به کارها ادامه داد. چنانچه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، به شما خواهیم گفت که برای خرید این محصول چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید.

images_1658647083.png

لازم است بدانید که دیزل ژنراتورها را می‌توان در توان‌های گوناگونی تولید کرد به این جهت که بتوان از آن‌ها جهت تولید برق خانگی، تولیدی‌های کوچک و بزرگ و همچنین کارخانجات و مراکز درمانی استفاده کرد؛ زیرا طبعاً شما نمی‌توانید برق یک مرکز درمانی بزرگ را از طریق یک ژنراتور کوچکی که برای برق‌دهی به یک مغازه و یا خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، تامین نمایید.

با بخش‌های مختلف دیزل ژنراتور آشنا شوید

دیزل ژنراتور مانند هر نوع ژنراتور دیگری دارای دو بخش موتور دیزلی و آلترناتور است که همان ژنراتور می‌باشد. سوختی که این دستگاه برای مصرف برق استفاده می‌کند گازوئیل است. موتور دیزل ژنراتور با استفاده از این سوخت شروع به حرکت کرده و برق تولید می‌کند. ما در ادامه این بخش به معرفی اجزای دیزل ژنراتور یا موتور برق اشاره خواهیم کرد:

موتور ژنراتور:

این بخش توسط سوخت گازوئیل روشن شده و منبع انرژی مکانیکی به شمار می‌آید که این انرژی را به دیزل ژنراتور وارد می‌کند. هنگامی که قصد خرید دیزل ژنراتور دارید باید این نکته را در نظر بگیرید که میزاتن قدرت هر موتور دیزلی با حداکثر توان خروجی آن سنجیده می‌شود.

دینام

ژنراتور یا دینام، بخش دیگری از دیزل ژنراتور به شمار می‌آید که انرژی مکانیکی تولید شده را به برق تبدیل می‌کند. در طراحی و ساخت ژنراتور قطعات متحرک و ثابت بسیاری به کار می‌رود که ارتباط مکانیکی و درست آن‌ها با یک‌دیگر می‌تواند حرکت نسبی بین میدان‌های مغناطیسی و الکتریکی به‌وجود آورده و در نهایت برق را تولید نماید.

سیستم‌های سوخت

هر ژنراتوری نیاز به سوختی برای به کار افتادن موتور دارد تا بتواند برق را تولید نماید. ممکن است نوع سوخت مصرفی برای هر دیزل ژنراتوری با دیگری فرق داشته باشد؛ اما دستگاه‌هایی که در حال حاضر تولید شده‌اند، از گاز و گازوئیل استفاده می‌کنند.

رگولاتور ولتاژ

این قسمت میزان ولتاژ خروجی ژنراتور را تعیین می‌کند؛ بنابراین اگر برای تامین برق مکان بزرگی نیاز به خرید دیزل ژنراتور دارید باید به این نکته توجه داشته باشید.

سیستم‌های خنک کننده

دستگاهی مانند دیزل ژنراتور نیز مانند هر دستگاه دیگری پس از مدتی که از شروع به کار آن می‌گذرد، داغ می‌شود؛ بنابراین نیاز به سیستم خنک‌کننده‌ای دارد که بتواند طول‌عمر دستگاه را افزایش دهد. برای خنک کردن دیزل ژنراتور اغلب از آب استفاده می‌شود، ولی گاهی از هیدروژن نیز به‌عنوان خنک‌کننده سیم پیچ‌های استاتور در دیزل ژنراتورهای بزرگ‌تر نیز استفاده می‌شود.

اگزوز

هر دستگاهی که با استفاده از سوخت کار می‌کند، تولید دود کرده و این دود سمی است؛ بنابراین یک مسیر خروجی برای این دود لازم است. اگزوز بخشی است که این وظیفه را برعهده دارد که از چدن، آهن و یا فولاد ساخته می‌شود و باید توجه داشت تا مسیر انتهایی این اگزوز به خارج از محیط انتقال یابد تا بتواند دود حاصل شده را به بیرون انتقال دهد.

سیستم‌های روانکاری

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم، در ساخت دیزل ژنراتورها، قطعات ثابت و متحرک بسیاری به کار می‌روند که لازم است هرچند مدت یک‌بار سرویس شده و روغن‌کاری شوند. سیستم روانکاو از این موضوع مراقبت می‌کند به شرط آنکه سطح روغن موجود در مخزن روانکاو هر ۸ ساعت چک شود.

شارژر باتری

عملکرد فیلتر دیزل مانند یک صافی است و در یک دیزل ژنراتور فیلترهای مختلفی مانند فیلتر روغن، هوا، فیلتر آب و همچنین فیلتر سوخت استفاده می‌شود. تعویض به‌موقع هر یک از این فیلترها به طول‌عمر بالا و عملکرد بهتر دستگاه کمک خواهد کرد.

images_1658647108.png

شارژر باتری

شارژر اتوماتیک باتری یکی از اجزای تابلو برق دیزل ژنراتور محسوب می‌شود. این قطعه یک وسیله الکترونیکی کوچک است که جهت نظارت بر خروجی برق باطری و شارژ باتری نصب می‌شود. شارژر باتری به‌طور خودکار ولتاژ ترمینال خروجی الکتریکی باتری را مشاهده نموده و در صورت نیاز اقدام به شارژ آن می‌کند

کنترل پنل

از طریق این بخش می‌توان عملکرد ژنراتور مدیریت کرد، به همین جهت تولیدکنندگان کنترل پنل‌های ساده‌ای را طراحی می‌کنند که تمامی افراد بتوانند از آن استفاده نمایند. از آن‌جا که قیمت اجزای دیزل ژنراتور در قیمت تمام شده، این محصول اهمیت دارد لازم است حتماً به جزئیات آن توجه نمایید.

نکاتی که قبل از خرید دیزل ژنراتور باید بدانید

پیش از مراجعه به مراکز فروش دیزل ژنراتور کاراسهند برای خرید این دستگاه، بهتر است نیز خود را مشخص کرده و از فروشنده بخواهید متناسب با نیاز شما دستگاهی با توان مناسب در اختیارتان قرار دهد؛ زیرا در کاتالوگ‌هایی که اغلب فروشندگان در اختیارتان قرار می‌دهند توان عملی دیزل ژنراتور با واقعیت و استانداردهایی که ذکر شده منافات دارد. ما در ادامه به نکات دیگری اشاره خواهیم کرد:

۱. برند دستگاه

به برندی که دیزل ژنراتور را تولید کرده است توجه کنید. شاید شما در قبال نام برند هزینه بیشتری بپردازید؛ اما این تنها بخش مهم مسئله نیست. از آن‌جا که دیزل ژنراتورها عموماً به واسطه برندشان شناخته می‌شوند، به شما پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید این محصول برندهایی را انتخاب کنید که کیفیت محصولات‌شان در دنیا شناخته شده باشد.

۲. توان دستگاه

از دیگر عوامل مهم در خرید دیزل ژنراتور توجه به توان آن است؛ زیرا با توجه به نیازی که داریم، دستگاهی باید خریداری شود که بتواند برق مورد نیاز ما را تامین نماید. در ضمن این نکته را نیز در نظر داشته باشید که قیمت دیزل ژنراتور به این امر بستگی داشته و لازم است جهت توسعه کسب‌وکارتان محصولی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای آتی شما را در تامین برق برطرف نماید.

۳. مصرف سوخت

در این خصوص به این نکته توجه کنید که همیشه میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور باید کم‌تر از توان آن باشد. برای آنکه متوجه شوید میزان مصرف سوخت دیزل‌ها چقدر است می‌توانید به جداولی که بر این اساس طراحی شده مراجعه کنید.

۴. خدمات پس از فروش و گارانتی

شرکتی که در زمینه فروش دیزل ژنراتور فعالیت دارد، باید پس از فروش محصول، گارانتی و خدمات پس از فروش آن را بر عهده گیرد تا بتوانید در صورت بروز مشکل با آن‌ها تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده را برطرف نمایند.

images_1658647127.png

درباره شرکت کارا سهند

شرکت مهندسی «کاراسهند» یکی از چند شرکت معتبر فروش دیزل ژنراتور در کشور به شمار می‌آید که می‌تواند این محصول را در قدرت‌های ۱۱ الی ۲۵۰۰ و از برندهای مختلف در اختیارتان قرار دهد؛ بنابراین اگر مایل به خرید دیزل ژنراتور هستید، پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت کاراسهند مراجعه کرده و کاتالوگ انواع دیزل ژنراتور ولوو، پرکینز و غیره را ببینید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)