میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خودتان را در قالب شخصی در نظر بگیرید که کارش به ساختمان سازی مربوط است. مثلاً فروشنده مصالح یا اینکه خدماتی در زمینه ساخت استخر یا نصب آسانسور و …ارائه میکند. در چنین شرایطی، این فرد اگر بخواهد بازار خود را گسترش داده و کسب و کار را رونق دهد، چه راهکاری دارد، باید مشتریان خود را از کجا پیدا کند؟
ما در این مقاله تصمیم داریم یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی را به شما معرفی کنیم و بگوییم اگر کسب و کارتان مربوط به ساختمان سازی است، حتماً ادامه این مطلب را از دست ندهید.
بانک اطلاعات ساختمانی چیست؟
برای اینکه بتوانید یک شخص را به مشتری خود تبدیل کنید، به چه چیزهایی نیاز دارید؟ احتمالاً همه میدانیم که اولین کار این است که تا جای ممکن، راجع به نیاز آن فرد اطلاعات به دست بیاوریم. اینکه به چه چیزی احتیاج دارد، چگونه میخواهد آن را تهیه کنید و...
حالا تصور کنید که تمام این اطلاعات در یک دیتابیس بزرگ جمع آوری شده باشند. در چنین شرایطی، شما یک بانک اطلاعات ساختمان خواهید داشت که شما را به درک بهتر بازار و تدوین یک استراتژی درست نزدیک میکند.
این بانکهای اطلاعاتی را میتوان اصل و اساس یک کسب و کار ساختمانی دانست. اگر فروشنده مصالح هستید یا خدماتی در رابطه با ساختمان سازی ارائه میکنید، لازم است که این دیتابیس را در اختیار داشته باشید.
اما چرا؟ این بانک اطلاعاتی حاوی چه دیتاهایی است که میتواند شما را کمک کند؟
ارتباط مستقیمی با سازندگان پیدا خواهید کرد.
اولین و مهمترین اطلاعاتی که در رابطه با یک بانک اطلاعات ساختمانی وجود دارد این است که شما میتوانید به شماره موبایل ساختمان سازان دسترسی داشته باشید. ساختمان ساز کسی است که تمام تصمیمات مربوط به ساختمان را اتخاذ میکند:
اینکه چه مصالحی خریداری کنند، از کجا این مصالح را بخرند یا اینکه یک ساختمان چه امکاناتی داشته باشد…همه و همه بر عهدهی پیمانکار یا همان ساختمان ساز است. بنابراین دسترسی به شماره تلفن سازندگان، به شما این امکان را خواهد داد که ارتباط مستقیم و بی واسطهای با آنها داشته باشید و خیلی راحت تبلیغات خود را انجام دهید.
در واقع میتوان با استفاده از یک پنل پیامکی، تبلیغ خود را مستقیماً به بازار هدف برسانید و مطمئن شوید که به دست کسانی که میتوانند برای یک ساختمان تصمیم بگیرند، خواهد رسید.
اطلاعات پروژههای ساختمانی را به دست میآورید.
برخی از این اطلاعات، حاوی نکات بسیار مهمی در رابطه با پروژه هستند و میتوانند در بازاریابی بهتر به شما کمک کنند. مثلاً تصور کنید که شما خدماتی ارائه میکنید که فقط مخصوص ساختمانهایی با متراژ و مساحت زیاد است. در چنین شرایطی میتوانید فیلتر متراژ مورد نظرتان را روی بانک اطلاعاتی اعمال کنید و به این صورت، فقط پروژههایی به شما نمایش داده میشوند که متراژی بالاتر از خواست شما دارند.
در واقع با استفاده از این اطلاعات حیاتی و ارزشمند، میتوانید بازاریابی هدفمند تر و بهتری داشته باشید و بازار هدف خودتان را بهتر پیدا کنید.
بازاریابی بهتری خواهید داشت.
زمانی که صحبت از بازاریابی و تبلیغات باشد، آمار و اطلاعات میتوانند بسیار راهگشا باشند و متریال خوبی برای تجزیه و تحلیل در اختیارتان قرار بدهند. همانطور که میدانید بهترین ابزاری که برای بازاریابی در حوزه ساختمان سازی وجود دارد، همین بانک اطلاعات ساختمان است. این بانکها به شما کمک میکنند تا بازار هدف خود را به درستی بشناسید و تصمیمهای درست تری بگیرید.
این اطلاعات شامل شماره موبایل پیمانکاران، منطقهای که پروژه در آن ساخته میشود، متراژ و مساحت ساختمان، امکانات ویژه آن، مرحله ساخت ساختمان و … میشود.
بنابراین از هر لحاظ، یک بانک اطلاعات ساختمانی میتواند بهترین گزینه برای رونق کسب و کار ساختمانی باشد.
چرا بانک اطلاعات ساختمانی وبسایت درساخت؟
اما حالا که با مزایای در اختیار داشتن یک بانک اطلاعات ساختمانی آشنا شدید، میخواهیم دیتابیس بزرگ درساخت را به شما معرفی کنیم و بگوییم که چرا در میان تمام بانکهای اطلاعات ساختمانی، از همه بهتر است:
اطلاعات جامع و کاملی دارد
اولین و مهمترین نکته اینجاست که اطلاعات موجود در این دیتابیس، شامل تمام پروژههای ساختمانی تهران و حومه میباشد و از این حیث کامل است.
آپدیت و به روز است
یک بانک اطلاعاتی، باید در وهله ی اول کاملاً آپدیت و به روز باشد تا اطلاعات آن مفید باشند. در غیر این صورت، این اطلاعات نه تنها فایدهای نخواهند داشت، بلکه باعث ضرر رسیدن بیشتر نیز خواهند شد.
اطلاعات درستی دارد
اطلاعات ناقص یا غلط، میتواند شما را به بیراهه بکشاند و روند بازاریابی را دشوار کند. اما درصد خطای موجود در این بانک اطلاعاتی بسیار ناچیز است. روزانه افراد زیادی این بانک اطلاعاتی را رصد میکنند و در صورت یافتن خطا، فوراً آن را برطرف خواهند کرد.
پروژههای ساختمانی جدید به آن اضافه میشود
اصلی ترین مزیت یک بانک اطلاعاتی این است که پروژههای ساختمانی جدید را نیز فهرست کرده و اطلاعاتشان را به ثبت کند. بانک اطلاعات ساختمانی در ساخت نیاز، روزانه حدود ۵۰ پروژه ساختمانی جدید را به بانک اطلاعاتی خود اضافه میکند تا مطمئن باشد همواره مشتریهای جدیدتری خواهید داشت.
در نهایت باید بگوییم که اگر به پیشرفت شغلتان علاقه دارید، باید یک بانک اطلاعاتی در اختیارتان باشد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
شرایط ابطال گارانتی خودرو اعلام شد
راهنمای کامل برای استایل اسپرت مردانه
قیمت دلار به ۵۲۹۲۴ تومان رسید
جوجهریزی امسال نسبتبه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت
راهنمای سفر به مشهد در خلوتترین زمانها
قیمت آجر سفال ۱۴۰۳؛ محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع دیوار ۲۰سانتی
بررسی مهمترین دلایل کار نکردن ماشین لباسشویی
چگونه سوختگی فرش را از بین ببریم؟
تقویت سئو با افزایش دامین اتوریتی و خرید ورودی گوگل
خدمات تخصصی شیشه اتومبیل تهران
قیمت سکه یک میلیون تومان افزایش یافت
برنجهای وارداتی در حال ترخیص است
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد+ جدول
امروز اول آذر سکه در بازار طلا ۵۲میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد
مقایسه ویدئو پروژکتور با تلویزیون
سیستم ERP چیست؟
چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم؟
آموزش برق خودرو آموزشگاه تهران پایتخت
معرفی و خرید بهترین تشک های خارجی
آغاز حراج جدید سکه از ساعت ۱۲
آغاز حراج جدید سکه ازساعت۱۲
قیمت هر اونس طلا امروز به ۲۶۴۰ دلار و ۸۵ سنت رسید
قیمت طلا و سکه ۲۹ آبان؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۲۹ آبان؛ پیشتازی دلار نیما
از خلاقیت تا تولید؛ چرا خدمات پرینت سه بعدی تحولی در صنعت شماست؟
معرفی بهترین مقاصد برای سفر در فصول سرد سال
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ؛ استراتژی برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل
رجیستری گوشی های آیفون آغاز شد
هدیه ای خاص برای فرزندتان با فروشگاه کودک شاپ
انواع دیوار سبک و ارزان