میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چه زمانی مشتری طرفدار برند شما خواهد بود و شما را به دیگران معرفی خواهد کرد؟ واضح است، زمانی که تجربهای بینظیر از کارکردن با شما کسب کرده باشد و این موضوع تنها زمانی رخ میدهد که فرآیندی که مشتری در کسب و کارشما طی کرده است، کمترین پیچیدگی و زمان اجرا را داشته باشد. به عبارت دیگر، سازمان شما باید فرآیندهای کلیدی خود را به طور دقیق پایش کرده و در جهت کاهش پیچیدگی و افزایش بهرهوری آن حرکت کند تا مشتریان طرفداری داشته باشد.
جلسات عارضه یابی دیگر کافی نیست
برای رسیدن به این هدف، باید وضعیت اجرای فرایندهای مشتری محور خود را به طور کامل رصد و عارضههای موجود را شناسایی کرده و به سرعت در جهت رفع آنها حرکت کنید. به عبارت دیگر برای کسب سود هرچه بیشتر باید تحلیلی دقیق و معتبر از سازمان خود و موقعیت کنونیاش داشته باشید اما چالشی که وجود دارد این است که برای رسیدن به این هدف راههای قدیمی و سنتی پاسخگو نیست. چرا؟ مثال زیر مطلب را برای شما شفافتر میکند:
شما به عنوان یک مدیر متوجه نقصی در سازمان خود میشوید. آمار، ارقام و تحلیلها نشاندهنده نوعی مشکل و نزول است. اما این نقص از کجاست. بسیاری از کارفرماها و مدیران نمیتوانند دید کامل و جامعی از سازمان خود و فرایندهایی که در ان اجرا میشود داشته باشند. پیدا کردن مسئله حقیقی از حل مسئله برای یک مدیر پیچیدهتر است. پس جلسات عارضهیابی تشکیل میدهید و تلاش میکنید طی ساعتها بحث و تبادل نظر به مسئله اصلی و اساسی پی ببرید. در اینجا دو ایراد مهم مطرح است:
۱. احتمال اینکه مسئله حقیقی و درست را در نهایت نتوانید پیدا کنید بسیار است.
۲. این جلسات زمان و هزینه زیادی را میطلبند. به عنوان یک مدیر، زمان شما بسیار ارزشمند هست. شما الویتهای بسیار مهمی دارید و میتوانستید این زمان را در کارها و فعالیتهایی متمرکز کنید که بیشترین سود را به شرکت شما میرساند.
اما فقط درک اشتباه مسئله نیست. شاید اصلاً متوجه نشوید مسئلهای وجود دارد! برای شفاف شدن بگذارید مثال دوم را بزنم:
شما به عنوان مدیر کسبوکار خود اصلا متوجه هیچ نوع عارضهای نمیشوید و گمان میکنید که همه چیز طبق اصول پیش میرود در حالی که در برخی مواقع اینگونه نیست. فرضیات شما با واقعیت سازمان شما متفاوت است. در اینگونه مواقع چه میکنید؟ شاید زمانی از مسئله آگاه شوید که خیلی دیر شده باشد و این عارضه تبدیل به مسئلهای پیچیده و دشوار شده باشد. وقتی به مسئله آگاه نباشیم چطور آن را حل کنیم؟
نگران نباشید راهحل این چالش وجود دارد و آن چیزی نیست جز تحول دیجیتال. تحول دیجیتال، دنیای کسبوکار شما را شفاف میکند و به شما درک کامل و جامعی از آنچه در سازمانتان رخ میدهد، هدیه میکند. با تکنولوژی هیچ ضعف و مشکلی از سازمان، بر شما پوشیده نخواهد بود و دیگر نیازی به جلسات عارضه یابی طولانی و صرف وقت و انرژی زیاد نیست.
سوالی که پیش میآید این است: تحول دیجیتال چگونه به کمک ما میآید؟
با فرآیندکاوی
ایده فرایندکاوی، کشف، نظارت و بهبود فرایندهای واقعی است( نه فرایندهای خیالی!).
پروفسور ویل وندر آلست
پدر فرایندکاوی
فرایندکاوی
فرایندکاوی تکنولوژی نوظهوری است که مبتنی بر دادههای واقعی سازمان و در کمترین زمان، اقدام به کشف و پایش کامل واقعیتفرایندهای کلیدی آن میکند. به کمک فرآیندکاوی و با تحلیل فعالیتهای مربوط به هر فرایند، دید کاملی از سازمان خود بدست آورید و عملکرد فرایندهای سازمانی خود را بهبود بخشید. فرایندکاوی مانند ایکسری تمام سازمان شما را اسکن میکند. شما با فرایندکاوی میتوانید ارتباط بین واحدهای مختلف سازمان را به طور کاملا شفاف درک کنید وحتی یک قدم پیشتر بروید و نقش هرکدام در ایجاد مشکلات سازمانتان را درک کنید.
فرآیندکاوی تمام مشکلاتی را که برای ریشه یابی آنها انرژی زیادی صرف کرده بودید و یا حتی عارضههایی را که روحتان هم از آنها بیخبر است، در کسری از زمان، مقابل چشمانتان قرار میدهد. فرآیندکاوی چشم جهان بین شما خواهد بود.
با فرایندکاوی تحولی در تجربه مشتریان شما ایجاد خواهد شد که دیگر اولویتِ اول مشتری ماندن، برای شما آرزو نخواهد بود.
اما حالا چگونه از فرایندکاوی برای رسیدن سازمانمان به رشد حداکثری استفاده کنیم؟
بهفالب نخستین نرمافزار فرایندکاوی در ایران و خاورمیانه است که مبتنی بر دادههای واقعی سازمان شما، اقدام به کشف واقیت فرآیندهای کلیدی سازمان شما میکند. با بهفالب میتوانید انحرافات موجود، ضعفهای ثبت داده در سیستمهای اطلاعاتی، فعالیتها و یا منابع سازمانی گلوگاهی و بسیاری دیگر از عارضههای سازمان خود را در کمترین زمان ممکن شناسایی کرده و با رفع آنها و استفاده بهینه از منابع موجود، بهره وری سازمان خود را افزایش دهید.
شما با دانشی که اکنون از فرایندکاوی کسب کردید، میتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. اما پیشنهاد ما به شما این است که این نرمافزار را کاملا رایگان امتحان کنید. بعد از اینکه به مزایا و امکانات بینظیری که در اختیار شما قرار میدهد آگاه شوید، شاید به این نتیجه برسید که چقدر دیر با بهفالب آشنا شدید. ما برای شما این فرصت را فراهم کردهایم که از طریق درخواست تور بهفالب در کمترین زمان ممکن با قابلیتهای بهفالب آشنا شوید.
بهفالب پیشران تحول دیجیتال
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
قیمت روز ارزهای مبادلهای/ یورو رشد کرد
آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
دستیابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات عید فطر
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونهای موفق در خدمات بانکی کشور است
حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگیهای خاص
بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعهکشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند