میرنیوز

سرمایه‌گذاری۳هزار و ۸۷۰ میلیاردتومانی در گروه مینو طی ۴سال گذشته

سرمایه‌گذاری۳هزار و ۸۷۰ میلیاردتومانی در گروه مینو طی ۴سال گذشته 2022-04-24T16:40:49+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دکتر عباسیانفر مدیرعامل هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان در آیین افتتاحیه رسمی شرکت صنایع چاپ و بسته بندی تندیس مینو و پروژه های توسعه ای شرکت صنعتی مینو با اشاره به سرعت انجام پروژه های مذکور گفت: امروز کارخانه‌ی کارتن سازی را افتتاح کردیم؛ پروژه‌ای که شاید به لحاظ سرعت در ایجاد، احداث و راه‌اندازی و بهره‌برداری نمونه‌ی فوق‌العاده‌ای در گروه صنعتی مینو باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی مینو ادامه داد: از آغاز کلنگ‌زنی تا شروع به کار این پروژه، حدود ده ماه طول کشید و این پروژه به بهره‌برداری رسید. این کارخانه که سالانه قادر است صد و دوازده میلیون متر مربع کارتن تولید کند با سرمایه‌گذاری دویست و چهل و هشت میلیارد تومانی ایجاد شده و تصور می کنم با یک سوم از تولید این کارخانه، نیاز داخلی گروه صنعتی مینو تامین و مابقی روانه بازار شود. با توجه به ظرفیت موجود در گروه و به خصوص شرکت قاسم ایران و ارتباط آن با شرکت‌ها و تامین کننده‌های مختلف، به سهولت می‌توانیم این دو سوم تولید مازاد نیاز گروه را به بازار عرضه کنیم.

دکتر عباسیانفر با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در به ثمر رسیدن این پروژه گفت: دوستان و مدیران زیادی در این پروژه زحمت کشیدند؛ از زحمات شبانه‌روزی آقای مهندس سهرابی تشکر ویژه می‌کنم. از آقای مهندس قلندرلکی در دوران تصدی ایشان و بعد از ایشان از آقای درفشی به عنوان مدیرعامل شرکت صنعتی مینو تشکر می‌کنم که زحمات بسیار زیادی متحمل شدند؛ همچنین از آقای مهرعطا در خصوص خرید ماشین آلات و تجهیزات و ترخیص آن از گمرک و تامین مواد اولیه تشکر می‌کنم و در نهایت از تمام مهندسین و تکنسین هایی که در این مسیر زحمت کشیدند سپاس گزاری می کنم.

مدیرعامل هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان اضافه کرد: برای راه اندازی و بهره برداری از خطوط جدید بیسکویت، حدود دویست و چهل میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که یکی از این دو خط، امروز به بهره‌برداری رسید و دیگری نیز به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و روزانه بین صد تا صد و بیست تن به ظرفیت تولید بیسکویت در گروه صنعتی مینو خواهد افزود.

دکتر عباسیانفر در ادامه به مرور کوتاهی بر فعالیت ها و پروژه‌هایی که طی چهار سال گذشته در گروه صنعتی مینو به بهره‌برداری رسیده، پرداخت و گفت: از سال ۱۳۹۷ تاکنون، پنج کارخانه به این مجموعه اضافه شده است و علاوه براین، فرآیند توسعه، نوسازی و بازسازی نیز در این گروه به صورت لاینقطع ادامه داشته و در تمام دوران‌ها و در تمام مدیریت‌ها این کار بدون وقفه انجام شده است.

سرمایه گذاری هزار و ۱۷۰ میلیارد تومانی برای خرید و راه اندازی ۶ شرکت

مدیرعامل هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان ادامه داد: اولین کارخانه‌ای که در بهمن ماه ۱۳۹۷ خریداری شد، کارخانه‌ی روغن پرتو دانه‌ی خزر بود که در زمینی به مساحت ده هکتار در شهرک صنعتی بهشهر واقع شده و ظرفیت تولید آن چهارصد تن روغن در روز است؛ یک پکیج کامل از انواع روغن‌های جامد، مایع، مارگارین و روغن‌های صاف برای صنف صنعت و همچنین مصرف خانوار در بسته‌بندی‌های متنوع اعم از پت و حلب، در این کارخانه تولید می شود. گروه صنعتی مینو این کارخانه را با سرمایه‌گذاری دویست میلیارد تومانی خریداری کرد و از همان ابتدا چون مشکل ویژه‌ای نداشت با یک اورهال خیلی مختصر از اول فروردین ۱۳۹۸ شروع به کار کرد و از آن زمان تاکنون بدون وقفه تولید داشته است. اگر ما مشکل تامین روغن خام در کشور نداشتیم، به جرات می توان گفت طی دو سال ابتدایی، کل سرمایه ما برمی گشت ولی به خاطر مشکل مواد اولیه و بحران روغن خام که در کشور به وجود آمد ما به اهداف مد نظرمان نرسیدیم.

سرمایه‌گذاری۳هزار و ۸۷۰ میلیاردتومانی در گروه مینو طی ۴سال گذشته

مدیرعامل گروه صنعتی مینو به دومین کارخانه‌ای که در تیر ماه ۱۳۹۹ خریداری شد اشاره کرد و گفت: کارخانه‌ی قند فسا با سرمایه‌گذاری صد و پنج میلیارد تومان خریداری شد. این کارخانه در مساحت نوزده هکتار و در مرکز شهر فسا قرار گرفته و همچنین دویست و سیزده هکتار انواع باغات و اراضی کشاورزی دارد که شامل پنج حلقه چاه و دو حلقه قنات است.

دکتر عباسیانفر، شرکت کشت و صنعت ماریان یا همان برند معروف چاشنی را سومین کارخانه‌ای اعلام کرد که در آبان ماه ۱۳۹۹ خریداری شد و ادامه داد: این شرکت با سرمایه‌گذاری دویست و شصت و پنج میلیارد تومانی خریداری شد؛ این کارخانه در چهارباغ کرج به مساحت پنجاه و هفت هزار متر مربع واقع شده و انواع کمپوت، کنسرو، ترشیجات و مرباجات را تولید می‌کند.

مدیرعامل هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان با بیان این مطلب که شرکت مینو مارت یا فروشگاه های زنجیره‌ای پیوند را در فروردین ماه سال گذشته فعال کردیم و تاکنون تعداد سی فروشگاه در نقاط مختلف کشور افتتاح شده است، به پنجمین کارخانه ی خریداری شده توسط این هلدینگ اشاره کرد و گفت: کارخانه آب معدنی رباط زاگرس لرستان که در شهرستان خرم‌آباد واقع شده و مجهز به تجهیزات روز دنیا با بهترین برندهای اروپایی می باشد، با سرمایه گذاری صد و پنجاه و دو میلیارد تومانی به گروه ملحق شده که قادر است به جز آب معدنی؛ آب میوه، آب گازدار، انواع آب میوه‌های گازدار و ماءالشعیر را تولید کند.

ششمین شرکت و کارخانه ای که امروز به گروه صنعتی مینو پیوست، صنایع چاپ و بسته بندی تندیس مینو است که بخش قابل توجهی از نیاز داخلی شرکت های تولیدی را به نیازهای بسته بندی، کارتن و چاپ پاسخ می دهد.

دکتر عباسیانفر ادامه داد: برای این شش شرکت جمعاً نهصد و هفتاد میلیارد تومان هزینه شده و دویست میلیارد تومان هم برای سرمایه در گردش این پنج و شش پروژه هزینه شده که در مجموع، هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان برای خرید و راه‌اندازی و سرمایه در گردش این شش پروژه هزینه کردیم.

سرمایه گذاری بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی و نوسازی

مدیرعامل گروه صنعتی مینو با اشاره به نوسازی و بازسازی خطوط تولید با توجه به رشد تکنولوژی در جهان گفت: در شرکت صنعتی مینو ۴۷۰ میلیارد تومان طی چهار سال گذشته هزینه شده است. در شرکت صنعتی پارس مینو، دوازده پروژه اجرا شده که برای این پروژه ها مجموعاً ۳۴۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است. در شرکت قاسم ایران جهت خرید سی و هشت دستگاه ایسوزو، ۵۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و همچنین در شرکت صنایع غذایی مینو شرق نیز جهت اجرای پنج پروژه، ۹۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است. برای شرکت رهاورد سازندگی آزادگان ۳۲ میلیارد تومان ماشین‌آلات خریداری شده که در مجموع در شرکت های گروه بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

انقلابی در شرکت رسا

دکتر عباسیانفر در تشریح اقدامات ارزشمند شرکت رهاورد سازندگی آزادگان (رسا) گفت: اگر بخواهم به صورت ویژه به شرکت رسا بپردازم باید بگویم انقلابی در این شرکت ایجاد شده و در حال حاضر شرکت رسا صاحب گرید A ابنیه و اجرا است و اکثر گواهی های ISO و استانداردهای کشور را برای ساخت و ساز و ساختمان دریافت کرده است. شرکت رسا در حال حاضر ۲۶۵۰ واحد در حال ساخت دارد که از ۱۰ تا ۱۰۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ ۵ هزار واحد زمین تحویل گرفته و تجهیز کارگاه شده است؛ ۱۰ هزار واحد قرارداد نوشته شده است و ۵۰ هزار واحد دیگر را از دولت از پروژه مسکن‌های ملی که قبلاً به سپاه واگذار کرده بود آماده‌ی انعقاد قرارداد است.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)