میرنیوز

مشاوره ازدواج و ۱۲ نکته ای که باید بدانید

مشاوره ازدواج و ۱۲ نکته ای که باید بدانید 2022-03-19T09:56:15+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر،حتی اگر احساس می کنید که رابطه شما و شریک زندگی شما یک رابطه قوی است. برای مشاوره قبل از ازدواج تردید نکنید، زیرا قوی‌ترین رابطه‌ها نیز از یادگیری مهارت های مشاوره پیش از ازدواج سود می برند. نکات مشاوره ازدواج می تواند به شما کمک کند تا رابطه خود را بیش از پیش تقویت کنید و اگر در رابطه خود مشکل دارید، می توانید از آنها برای حل برخی از مشکلات زندگی مشترک استفاده کنید.

مهمترین نکات مشاوره ازدواج

ممکن است قبل از شروع زندگی مشترک زوج‌های جوان مشکلات مختلفی داشته باشند، اما راه‌های زیادی نیز وجود دارد که می‌توانید روی آنها کار کنید. مشاوران ازدواج بر روی برخی از مهم‌ترین نکات و مهم‌ترین زمینه‌هایی تمرکز می‌کنند که شما و همسرتان برای داشتن یک رابطه سالم و شاد و ازدواج طولانی‌مدت باید به آنها توجه کنید. اگر فعالانه در تلاش برای بهتر شدن رابطه خود هستید، بی تردید شروع خوبی خواهید داشت.

۱. صادق باشید

اولین چیزی که باید در مورد مشاوره ازدواج بدانید این است که شما و همسرتان باید با یکدیگر صادق باشید. اگر با یکدیگر و از طرفی با مشاور خود صادق نباشید، نمی توانید متوجه شوید که ریشه مشکلات شما چیست. اگر ندانید مشکلات رابطه شما چیست، نمی توانید آنها را حل کنید. بنابراین عدم صداقت تنها شما را با مشکلات بیشتری روبرو می کند. با صداقت کامل، می توانید به شریک زندگی خود بگویید که در رابطه خود چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید و این به رابطه شما اجازه می دهد تا یکدیگر را درک کنید.

۲. ارتباط موثر برقرار کنید

شما باید با شریک زندگی خود و مشاوره خود ارتباط سازنده ای برقرار کنید. وقتی در مورد چیزی که شما را آزار می دهد صحبت می کنید، رابطه شما بهبود پیدا می کند. برقراری ارتباط موثر به این معنی است که وقتی درمانگر یا شریک زندگی شما از شما سوالی می پرسد یا مشکلی دارید، درباره آن حتما بحث کنید. سکوت گزینه خوبی نیست. هر زمانی که با قدرت و با انگیزه کامل در مورد هر چیزی که تجربه یا احساس می کنید بحث کنید، می توانید بر آن غلبه کنید. وقتی در مورد چیزهایی که از آنها خوشحال نیستید و متاسفانه در زندگی شما اتفاق می افتد، صحبت می کنید به خود و شریک زندگی تان کمک می کنید تا مشکل را حل کنید.

۳. به صورت سالم و سازنده انتقاد کنید

در هر رابطه ای زمان هایی وجود دارد که شما و شریک زندگی تان با یکدیگر اختلاف نظر دارید. زمان‌هایی پیش می‌آید که نمی‌توانید بفهمید که چه کاری باید انجام دهید، یا مطمئن نیستید که چگونه روی یک موضوع به توافق برسید. گاهی اوقات می توانید با یکدیگر توافق کنید، اما گاهی اوقات ممکن است نیاز داشته باشید که بیشتر در مورد یک تصمیم فکر کنید. هنگامی که این اتفاق می افتد، مهم است که بدانید چگونه به طور سالم از یکدیگر انتقاد کنید و چگونه آن اختلاف را به طور دوستانه حل کنید، بدون اینکه به یکدیگر حمله کنید.

مشاوره تلفنی ازدواج

۴. برای تغییر زندگی انعطاف پذیر باشید

اگر مایل به ایجاد تغییرات در زندگی خود نباشید، هرگز نمی توانید رابطه خود را بهبود ببخشید. اگر مایل به ایجاد تغییرات مثبت پس از صحبت با مشاوره ازدواج و شریک زندگی خود هستید، باید برای بدست آوردن آنچه که برای آینده و زندگی زناشویی خود مفید می دانید، تلاش کنید. تمایلی که شما برای تغییر دادن نکات منفی خود دارید به معنای رسیدن به نتایج مثبت است. اگر از ایجاد هر گونه تغییری امتناع می کنید، به احتمال زیاد رابطه شما قادر به بهبود نخواهد بود. ممکن است رابطه شما دیر یا زود به پایان برسد.

۵. در جلسات مشاروه ازدواج شرکت کنید

وقتی جلساتی را برای مشاوره ازدواج با همسرتان برنامه ریزی می کنید، باید مطمئن شوید که هر یک از شما متعهد به شرکت در این مشاوره پیش از ازدواج هستید. اگر مشاوره خانواده ای در کار نباشد، شما نمی توانید بر مشکلاتی که با آن روبرو هستید غلبه کنید. این بدان معنی است که مطمئن شوید که در جلسات مشاوره قبل از ازدواج خود شرکت می کنید تا همه چیزهایی را که قبلاً در مورد آنها صحبت کرده ایم در این جلسات بیان شود.

۶. حتما برای یکدیگر وقت بگذارید

گذراندن زمان با هم برای شناخت یکدیگر بسیار مهم است. متاسفانه این چیزی است که بسیاری از زوج ها به آن اهمیت نمی دهند، حتی به آن فکر نمی کنند. شما فرض می کنید که به دلیل زندگی مشترک زمان کافی را با هم می گذرانید، اما آیا در این زمان ها به اندازه کافی به شریک زندگی خود توجه می کنید؟ عادت کردن به زندگی ساده روزمره به عنوان هم خانه بیش از هر چیزی برای زندگی مشترک سمی است. زمانی را برای وقت گذراندن با یکدیگر برنامه ریزی کنید و به طور فعال کاری را با هم انجام دهید. حالا این میتواند صحبت کردن سر میز آشپزخانه باشد یا بیرون رفتن برای قرار ملاقات، مهم نیست چه فعالیتی باشد. مهم این است که شما به یکدیگر توجه کنید.

۷. به شریک زندگی خود گوش دهید

هر چند وقت یکبار نشستن و صحبت کردن با یکدیگر برای نشاط زندگی مشترک بسیار مهم خواهد بود. از این طریق در مورد روز یکدیگر و چیزهایی که برای یکدیگر مهم هستند، مطلع می شوید. اگر واقعاً بنشینید و صحبت کنید و سپس به حرف های یکدیگر گوش دهید، هر روز بهتر و بهتر با یکدیگر آشنا خواهید شد. که این یکی از مهمترین اهداف مشاوره ازدواج است. باید بدانید که از وقتی این فرآیند را شروع کنید به شریک زندگی خود نزدیک‌تر می‌شوید.

۸. حامی شریک زندگی خود باشید

شریک زندگی شما در زندگی خود با مشکلاتی رو به روست که برای او مهم و دشوار است. آن‌ها در موقعیت هایی قرار خواهند گرفت که احساس می‌کنند تنها هستند یا فکر می‌کنند بدون کمک باید از پس این مشکلات برآیند. این زمانی است که شما باید از عشق خود پشتیبانی کنید. فرقی نمی کند که آنها در برابر مشکلات قوی باشند یا نباشند. وظیفه شما این است که آنجا باشید و به آنها کمک کنید تا از این مشکلات عبور کنند. به شریک زندگی خود نشان دهید که به او وفادارید و مهم نیست که در زندگی آنها چه اتفاقی بیفتد. تحت هر شرایطی همیشه در در کنار آنها خواهید بود.

۹. به رابطه مثبت فکر کنید

حمایت از یکدیگر در زندگی مشترک مستلزم مثبت بودن است. این بدان معناست که با شریک زندگی خود در مورد چیزهای خوب صحبت کنید و به او امید دهید. او را به خاطر کارهای خوبی که انجام می دهد تحسین و تشویق کنید. یکی از مهمترین اصول مشاوره ازدواج این است که دستاوردهای شریک زندگی خود را تحسین کنید. به آنها بگویید که متوجه فداکاری هایی که در زندگی انجام می دهند، هستید. کمک های آنها را در رابطه به رسمیت بشناسید و از آنها سپاسگزار باشید. آنها را وظیفه ندانید. به هیچ وجه کارهایی که برای حمایت از شما و سایر اعضای خانواده انجام می دهند را نادیده نگیرید.

مشاوره ازدواج تلفنی آویژه

۱۰. شریک زندگی خود را در جریان زندگی خود قرار دهید

زمان هایی پیش می آید که شما باید کارهایتان را به تنهایی انجام دهید. این بدان معنا نیست که شما باید به طور کامل به خودتان متکی باشید. در این مواقع راهی بیابید که با شریک زندگی خود در مورد این مسائل صحبت کنید. اجازه دادن به شریک زندگی خود برای دانستن اینکه چه کارهایی انجام می دهید راهی برای نگه داشتن او در جریان زندگی شماست. این یعنی اعتمادسازی خود جوش که در مشاوره های قبل از ازدواج بسیار بر این موضوع تاکید می شود.

۱۱. با کمک یکدیگر تصمیم بگیرید

وقتی صحبت از چیزی می شود که قرار است بر زندگی هر دوی شما تأثیر بگذارد، مهم است که آن تصمیمات را با هم بگیرید. فرض نکنید که شریک زندگی شما با تصمیمات شما همراه خواهد بود. در عوض، وقت بگذارید و به این فکر کنید که این تصمیم بر رابطه شما چه تاثیری دارد و سپس درباره آن صحبت کنید. اجازه دهید همسرتان نظرات شما را بداند و همچنین به او اجازه دهید نظرات خود را بیان کند تا بتوانید کاری را انجام دهید که برای هر دوی شما مفید باشد.

۱۲. به شریک زندگی خود توجه کنید

گاهی اوقات ارزش دارد که هر چند وقت یکبار برای زندگی خود خلاقیت داشته باشید. به صورت خودجوش برای شریک زندگی خود کار خاصی را انجام دهد. نشان دادن اینکه به همسرتان اهمیت می دهید کاری است که باید هر چند وقت یکبار انجام دهید. گاهی اوقات به این معنی است که کاری شیرین و خوب انجام دهید که او سورپرایز شود. لازم نیست کار بزرگی باشد، چیزهای کوچک هم می تواند برای آنها ارزشمند باشد و شریک زندگی شما ببینند چقدر برای شما مهم هستند.

پیدا کردن مشاوره ازدواج خوب

برای مراجعه به مشاوره ازدواج اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید فرد متخصصی را پیدا کرده اید که بتواند در این فرآیند به شما کمک کند. شما باید یک درمانگر مشاوره ازدواجی را پیدا کنید که شما و شریک زندگیتان به او اعتماد داشته باشید. از طرفی این مشاور ازدواج باید به شما برای بهبود ازدواجتان کمک کند. راه های زیادی برای پیدا کردن درمانگر مختلف وجود دارد، شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت مرکز مشاوره روانشناسی آویژه مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)