میرنیوز

کسب و کارهایی که سئونبض می تواند به آن ها کمک کند

کسب و کارهایی که سئونبض می تواند به آن ها کمک کند 2022-03-02T13:02:51+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تقریباً هر کسب و کاری می‌تواند از بهینه سازی موتور جستجو (سئو سایت) بهره مند شود. اگر محصول یا خدماتی برای ارائه دارید، کسی وجود دارد که فعالانه آن را جستجو می‌کند. فرقی نمی‌کند که آن شخص مصرف کننده نهایی باشد یا کارمند شرکت دیگری. کسب و کارها باید مطمئن شوند که مشتریانشان در صورت نیاز می‌توانند آنها را پیدا کنند و سئو این امکان را فراهم می‌کند. با وجود یک استراتژی موثر سئو، مشتریان احتمالی می‌توانند عبارات مرتبط را در موتورهای جستجو جستجو کنند که آنها را به سمت کسب و کار شما بکشاند.

در حالی که درست است که سئو تقریباً برای هر صنعتی می‌تواند مؤثر باشد، اما ما متوجه شده ایم که صنایع خاصی می‌توانند از سئو بیشتر از سایرین بهره ببرند و به طور حتم آن را به جدایی ناپذیرترین و پرسودترین بخش کمپین‌های بازاریابی آنها تبدیل می‌کنند. در اینجا هشت صنعت اصلی آورده شده است که با استفاده از راه حل های موثر سئو در استراتژی‌های بازاریابی خود، بالاترین بازگشت سرمایه را دریافت می‌کنند.

خدمات حرفه‌ای

وب سایت شما درب ورودی جدید تجارت شماست. مطالعات نشان داده است که بیش از ۸۰ درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید یا سرمایه گذاری به صورت آنلاین تحقیق می‌کنند. مشتریان می‌خواهند به وب‌سایت شما نگاه کنند تا ببینند چه خدماتی ارائه می‌دهید و نظرات را برای تعیین کیفیت کار شما مطالعه کنند. اگر وب‌سایت شما در نتایج Google نشان داده نمی‌شود، ممکن است حتی در نظر نگیرید و غیرقابل کشف و غیرقابل دسترسی باقی بمانید. شرکت‌هایی که خدمات حرفه‌ای ارائه می‌کنند، از جمله حسابداران، مشاوران فناوری اطلاعات، برنامه ریزان مالی و بسیاری دیگر، می‌خواهند مشتریان احتمالی را بر اساس موقعیت مکانی خود هدف قرار دهند. افرادی که می‌خواهند یک کسب و کار جدید یا موجود را با خدمات حرفه‌ای بهبود بخشند، به دنبال شرکت‌هایی در نزدیکی منطقه خود می‌گردند و شیوه‌های سئو محلی می‌توانند به شرکت‌ها کمک کنند تا به طور مؤثرتری به مخاطبان هدف خود دست یابند.

کسب و کارهایی که سئونبض می تواند به آن ها کمک کند

تعمیرات و یا بازسازی خانه

خدمات تعمیر و نوسازی خانه نیز اگر می‌خواهند شاهد افزایش بازدیدها باشند، به راه‌حل‌های سئوی محلی نیاز دارند. افرادی که نیاز به تعمیر یا بازسازی از هر نوعی دارند، به صورت محلی به دنبال نزدیک ترین مشاغل می‌گردند، به همین دلیل است که این مشاغل باید مشتریان را در مناطق خدمات خود با سئو محلی هدف قرار دهند. برای مثال، اگر یک شرکت بازسازی آشپزخانه در تهران را اداره می‌کنید و وب‌سایت شما در صفحه اول گوگل برای جستجوهایی مانند «بازسازی آشپزخانه تهران» یا «آشپزخانه سفارشی در تهران» نمایش داده نمی‌شود، مشتریان احتمالی که این عبارات را جستجو می‌کنند. نمی‌تواند شما را پیدا کنند.

اقدامات پزشکی

دندانپزشکان، پزشکان و سایرین در صنعت پزشکی نیز خدمات محلی ارائه می‌دهند که مردم در منطقه خود به دنبال آن خواهند بود. چه روی آوردن به شرکت‌های بیمه سلامت جدید و چه تجربه علائمی که مستلزم مراجعه به پزشک مجاور است، مواقع زیادی وجود دارد که مردم می‌خواهند به دنبال یک مطب پزشکی محلی باشند. اگر تازه وارد شهر شده‌اید یا پزشک خانواده‌تان اخیراً از کار خارج شده است، احتمالاً برای شروع جستجوی خود به Google مراجعه کنید. سئوی محلی می‌تواند اطمینان حاصل کند که مردم شما را نسبت به سایر رقبا تشخیص می‌دهند.

کسب و کار آنلاین

کسب و کارهای آنلاین چاره‌ای جز استفاده از سئو برای جذب بازدید از طریق موتورهای جستجو ندارند. شرکت‌هایی که صرفاً فروشگاه‌های آنلاین دارند، تجارت دیگری برای جذب مردم محلی ندارند، به این معنی که محصولات فقط از طریق استراتژی‌های ورودی و خروجی به صورت آنلاین قابل فروش هستند. اگر می‌خواهید مردم محصول شما را پیدا کنند، باید حضور آنلاین خود را تا حد امکان گسترش دهید. سئو برای موفقیت یک کسب و کار در این چهار صنعت بسیار مهم است، همراه با بهینه سازی موبایل، تعامل با رسانه‌های اجتماعی، محتوای تولید شده توسط کاربر و موارد دیگر. شرکت‌ها می‌توانند از طریق یک کمپین سئو کامل که آنها را در معرض مشتریان بالقوه بلندمدت قرار می‌دهد، سرنخ‌های با کیفیت بیشتری دریافت کنند.

صنعت املاک و مستغلات

صنعت املاک و مستغلات توجه آنلاین زیادی را از افرادی که به دنبال خانه‌ها، آپارتمان‌ها یا ویلاهای جدید هستند به خود جلب می‌کند. استراتژی‌های سئو برای صنعت املاک و مستغلات مهم هستند، از نمایندگان گرفته تا خود شرکت‌های املاک و مستغلات، تاکید خاصی بر سئوی محلی وجود دارد، زیرا مردم شهرهای خاص، شهرک‌ها و حتی کدهای پستی را جستجو می‌کنند که کسب‌وکارها می‌توانند برای آن‌ها بهینه‌سازی کنند. افرادی که به دنبال انواع خاصی از املاک و مستغلات هستند، مانند طرح‌های خاص خانه، می‌توانند آنها را با تبلیغات بهینه سازی کافی نیز بیابند.

کسب و کارهایی که چند شعبه دارند

کسب‌وکارهایی که مکان‌هایی در مناطق مختلف دارند، از مردم می‌خواهند که هر یک از آنها را به راحتی پیدا کنند. یک کمپین سئو که هر مکان را در جستجوی محلی پوشش می‌دهد، می‌تواند مطمئن شود که مشتریان مکان مناسب را در نزدیکی خود پیدا می‌کنند. برای مثال، کسب‌وکارها می‌توانند برای معاملات خاص در فروشگاه‌های خاصی تبلیغ کنند و به صورت محلی برای آنها بهینه‌سازی کنند و با موفقیت بیشتر توجه افرادی را که به دنبال آن محصولات یا خدمات در آن مناطق هستند جلب کنند.

رستوران‌ها

رستوران‌ها همچنین می‌توانند از مزایای سئو برای بهبود تجارت خود استفاده کنند. افرادی که به دنبال یک غذای خاص در شهری نزدیک به رستورانی هستند که آن را ارائه می‌دهد، می‌توانند به راحتی آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند. یک کمپین سئو کامل به رستوران شما کمک می‌کند تا دید بیشتری نسبت به مکان‌های رقیب داشته باشد و به طور موثر الهام‌بخش نظرات بیشتری از مشتریان محلی باشد و بر دید آنلاین شما تأثیر بگذارد.

خدمات حیوانات خانگی

مشاغلی که خدمات حیوانات خانگی را ارائه می‌دهند نیز می‌توانند از کمپین‌های سئو محلی بهره مند شوند. صاحبان حیوانات خانگی اغلب به دنبال نظافت حیوانات خانگی و سایر خدمات حیوانات خانگی در منطقه خود هستند. برای مکان‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند، مهم است که مطمئن شوید حضور آنلاین آنها نسبت به رقبا برتری به آنها می‌دهد. در حالی که اینها برخی از صنایع کلیدی هستند که می‌توانند تا حد زیادی از سئو سود ببرند، بسیاری دیگر نیز وجود دارند که می‌توانند از شیوه‌های فعلی سئو برای جذب مشتریان هدف بیشتر استفاده کنند. سئو در ترکیب با سایر خدمات بازاریابی آنلاین مانند مدیریت رسانه‌های اجتماعی، نوشتن وبلاگ و فهرست محلی، می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا فراتر از رقبای آنلاین برتری پیدا کند.

سئو سایت با سئونبض

پس از اتمام طراحی وبسایت، شما نیازمند نشر محتوا و قرار دهی محتوای قابل عرضه خود در داخل وبسایت هستید و یا نیازمند بهبود رتبه وبسایت خود در گوگل در جهت فروش خدمات و یا محصولات بیشتر می‌باشید. بدون شک بهترین راه و آسان‌ترین و البته ارزان‌ترین راه برای فروش مستمر و البته دائمی بالا در وبسایت، موتورهای جستجو هستند که امروزه گوگل تنها موتور جستجو گری است که به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. سئو سایت به شما کمک خواهد کرد تا در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید. البته این کار را نیز می‌توان به کمک و واسطه google adwords نیز انجام داد اما فرآیند google adwords همواره نیازمند هزینه است و البته مردم دید خوب و جالبی به تبلیغات ندارند. به همین منظور سئو می‌تواند روش مناسب‌تری باشد و البته اثر سئو در صورت توجه و به روز رسانی صحیح می‌تواند یک روش ضمانت شده برای جایگاه و البته درآمد شما به شمار آید. سئونبض با به کار گیری گروهی خبره و با تجربه و با دانش بالا خدمات سئو سایت را از صفر تا صد ارائه می‌دهد و این ضمانت را به شما خواهد داد که وبسایت شما در صدر بدرخشد. برخی از ویژگی‌ها ارائه شده توسط سئونبض:

گالری تصاویر با قالب اختصاصی

بنرهای تبلیغاتی

رپرتاژ های تبلیغاتی

مدیریت مطالب

مدیریت فایل‌های تصویری

مدیریت مقالات

انتشار محتوا

لود شدن سریع صفحات

بخش معرفی محصولات

لینک سازی حرفه‌ای داخلی

لینک سازی قدرتمند خارجی

بهینه سازی برای تلفن همراه

محصول گذاری بهینه

تولید محتوای حرفه‌ای

انطباق محتوا وابسته به مخاطبین هدف

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده نمودید سئو وبسایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اقداماتی جامع در جهت بهبود سئو وبسایت باید بر وبسایت پیاده سازی شود. سئو وبسایت در واقع استفاده درست و بهینه از وبسایت که بهتر است توسط کارشناس سئو و یا با نظارت کارشناس صورت پذیرد. در صورتی که به یک سئو قدرتمند برای وبسایت خود نیاز دارید می‌توانید سئو داخلی و خارجی وبسایت خود را به ما بسپارید. کارشناسان سئو نبض با بررسی وبسایت شما و رقبا، به بهبود سئو وبسایت شما کمک خواهند نمود مشاوره سئو را می‌توانید با کمترین قیمت دریافت کنید و وبسایت را به صد نتایج خواهند رساند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)