میرنیوز

معرفی نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

معرفی نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو 2022-02-12T09:56:18+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه نرم افزارهای مالی و حسابداری به یکی از اصلی‌ترین ارکان در حوزه‌ی شغلی مالی مبدل شده‌اند که البته این میزان از محبوبیت به دلیل آسان شدن مدیریت امور حسابداری کسب و کارها است. در چندین سال اخیر نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین پا به میدان گذاشته‌اند و بیش از تصور بنیانگذاران این عرصه، مورد توجه و اقبال فعالان این حوزه قرار گرفتند. در واقع دوره‌ی استفاده از نرم افزارهای آنلاین به پایان رسیده و با پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهای تحت وب و آنلاین، پیشتاز این عرصه شده‌اند. از این رو بر آن آمدیم تا در این مقاله به بررسی مزایای حسابداری آنلاین و ابری بپردازیم و در نهایت یکی از بهترین نرم افزارهای ابری را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

نرم افزار حسابداری آنلاین چیست؟

به دسته‌ای از نرم افزارهای حسابداری که از سیستم ذخیره سازی ابری استفاده می‌کنند و به صورت آنلاین و تحت وب ارائه می‌شوند، نرم افزار حسابداری آنلاین می‌گویند. جالب است بدانید که این دسته از نرم افزارهای حسابداری نیازی به نصب ندارند و از هر مکان و در هر زمانی صرفاً با اتصال به اینترنت، به راحتی می‌توانید به پنل کاربری خود دسترسی پیدا کنید و کارهای مالی کسب و کارتان را به راحتی انجام دهید. اما در این میان موضوعی که بیش از هر چیزی اهمیت دارد این است که نرم افزارهای مالی تحت وب که آخرین تکنولوژی استفاده شده برای نرم افزارهای مالی به حساب می آیند، بیش از پیش موجب صرفه جویی در زمان انجام کار می‌شوند و تا حد قابل توجهی از خطاهای انسانی جلوگیری می‌کنند.

اهمیت نرم افزار حسابداری آنلاین

از آنجایی که نرم افزارهای حسابداری آنلاین همگام با تکنولوژی هستند، گزینه مناسب‌تری نسبت به نرم افزارهای نصبی و آفلاینی که زمان زیادی نیز برای نصب برنامه بایستی صرف کرد، به شمار می‌روند. مزیت دیگری که این دسته از نرم افزارهای حسابداری دارند این است که در هر زمانی و با هر گجتی، صرفاً با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می‌توانید به پنل مالی خود دسترسی پیدا کنید و امور حسابداری و مالی خود را به راحتی انجام دهید. از دیگر ویژگی‌های بسیار خوبی که این دسته از نرم افزارها دارند این است که به دلیل ابری بودن فضای ذخیره سازی اطلاعات، دیگر نیازی به فضای ذخیره سازی در داخل سیستم نیست و نه تنها فضایی از کامپیوتر یا لپ تاپ را اشغال نمی‌کنند، بلکه از سنگین شدن سیستم و تبعات بعد از آن هم در امان می‌مانید. علاوه بر تمامی نکات گفته شده، یکی از موارد مهمی که افراد را به سمت نرم افزارهای ابری سوق داده می‌دهد این است که این دسته از نرم افزارها به صورت خودکار آپدیت می‌شوند و این نظر مشکلی برایتان پیش نخواهند آورد.

نکاتی در خرید نرم‌افزار حسابداری

بدیهی است که نرم افزارهای حسابداری با توجه به کارکردی که در شرکت‌ها و سازمان‌ها دارند، از اهمیت بسزایی برخوردار هستند. بنابراین در هنگام خرید نرم افزارهای حسابداری تحت وب و ابری، بایستی به یکسری از المان‌های اساسی و مهم توجه کنید تا در نهایت بیشترین بازخورد و نزدیک‌ترین بازده به خواسته تان را تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا مهم‌ترین نکات قابل توجه در خرید یک سیستم مالی ابری و آنلاین را با یکدیگر بررسی کنیم.

قیمت مناسب

یکی از مزیت‌های قابل رقابتی که یک شرکت نرم افزاری حسابداری آنلاین برای محصول خود می‌تواند در نظر بگیرد این است که تناسب خوب و معقولی بین خدماتی که ارائه می‌دهد با قیمت گذاری محصول خود در نظر بگیرد. اگر در صفحات وب گشت و گذاری داشته باشید، حتماً با شرکت‌های متعدد با قیمت‌های متنوعی برخورد کرده‌اید. فراموش نکنید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست و از طرفی قیمت بالا به معنی کیفیت بیشتر نیست!

کاربری آسان

از فاکتورهای مهمی که کاربران در هنگام خرید نرم افزار حسابداری آنلاین به آن توجه می‌کنند این است که با حداقل تخصص بتوانند تمام نیازهای خود را به راحتی و با بالاترین کیفیت ممکن رفع نمایند. بنابراین برای اطمینان حاصل کردن از راحت بودن کار با نرم افزار حسابداری آنلاین مورد انتخابیتان و آشنایی با خدمات آن، بهتر است پنلی را انتخاب کنید که به شما قابلیت تست پیش از خرید نهایی را می‌دهد.

اهمیت نرم افزار حسابداری آنلاین

داشبورد جامع و کامل

یکی از نکاتی که پیش از تهیه یک نرم افزار حسابداری آنلاین بایستی به آن توجه کرد، داشبورد و خدماتی است که به شما ارائه می‌دهد. پس می‌توان گفت که داشبورد پنل کاربری یک نرم افزار حسابداری، در عین سادگی در کارکرد آن، بایستی جامع باشد و نیازهای مختلف افراد را با توجه به کسب و کاری که دارند، به طور کامل برطرف سازد.

پشتیبانی مناسب

پشتیبانی مناسب نیز از دیگر نکات قابل تأملی است که در هنگام خرید نرم افزارهای حسابداری تحت وب بایستی به آن توجه کنید. خدمات پشتیبانی از عوامل مهمی است که باعث می‌شود تا شما با خیال راحت تری کار خود را انجام دهید و خیالتان راحت باشد که در مواقع ضروری از جانب شرکت ارائه دهنده، همراهی در جهت رفع مشکل و نیازتان در اختیار دارید. علاوه بر آن توجه کنید که دسترسی سریع و آسان از راه‌های مختلف اعم از تیکت، تماس، شبکه‌های اجتماعی و غیره با پشتیبان داشته باشید.

بهترین نرم‌افزار حسابداری آنلاین

نرم افزار حسابداری آنلاین که در عین سرعت و دقت بالایی که دارد، به خوبی اطلاعات شما را حفظ کند، داشبورد جامع و البته ساده و قابل استفاده‌ای داشته باشد و امثالهم، می‌تواند لقب بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین را از آنِ خود نماید. در میان بازار متنوع این محصول، در نظر گرفتن این نکات می‌تواند راهنمای خوب و مؤثری در جهت خواسته شما باشد.

فینتو، بهترین نرم‌افزار حسابداری آنلاین

فینتو، بهترین نرم‌افزار حسابداری آنلاین

نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو با ارائه خدمات مختلفی از جمله نرم افزار حضور و غیاب آنلاین، نرم افزار تنخواه گردان آنلاین، نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین و همچنین نرم افزار حسابداری آنلاین آماده خدمت رسانی به شرکت‌ها و مؤسسات است. نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو با هدف سهولت در انجام کلیه امور حسابداری برای مدیران شرکت‌ها و مؤسسات و همچنین بخش مالی سازمان‌ها طراحی شده و پا به میدان رقابت گذاشته است. در ادامه به برخی از ویژگی‌های نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو می‌پردازیم:

کنترل موجودی انبار شرکت در پایان هر ماه

مطلع شدن از حجم و زمان سفارش هرگونه کالا

ثبت و ضبط نمودن عملیات چک‌های دریافتی و پرداختی شرکت

کنترل ورود و خروج محصولات جدید به داخل انبار

ثبت و ضبط نمودن دستمزد کارگران و محاسبه کلیه هزینه‌ها

مدیریت نمودن حساب‌ها

قابلیت اتصال به نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو

ایجاد فاکتورهای سفارشات با آرم و لوگوی شرکت مربوطه

مقرون به صرفه بودن و سرعت عمل بالا

پیش از این اشاره کردیم که قبل از خرید نرم افزار حسابداری آنلاین، برای مدتی با آن کار کنید تا از مزیت‌ها و معایب احتمالی آن مطلع شوید. از این رو فینتو به شما این امکان را می‌دهد که ۱۵ روز به صورت رایگان از خدمات حسابداری این نرم افزار بطور رایگان استفاده کنید. بی شک بعد از آن همراه همیشگی فینتو خواهید شد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)