میرنیوز

آشنایی با روش +SFUE جدیدترین روش کاشت مو در ایران

آشنایی با روش +SFUE جدیدترین روش کاشت مو در ایران 2022-02-05T10:02:54+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کاشت مو روشی قطعی و کم عارضه برای بازیابی موهای از دست رفته است. امروزه کاشت مو با روش‌های متعددی انجام می‌شود که هر یک ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. از میان روش‌های مختلف کاشت مو، یکی از جدیدترین و پرمزیت ترین این روش‌ها، متد SUPER FUE PLUS است. به منظور آشنایی بیشتر با متد کاشت موی SUPER FUE PLUS PLUS قصد داریم در این مطلب به تفصیل درخصوص آن صحبت کنیم. بنابراین اگر قصد آشنایی با این روش جدید کاشت مو را دارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کاشت مو چیست؟

ریزش مو موضوعی نگران کننده است؛ چرا که با زیبایی و جوانی چهره ارتباط تنگاتنگی دارد. دلایل متعددی می‌توانند باعث ریزش مو شوند که هر یک با روش‌های درمانی خاص، تحت کنترل و درمان قرار می‌گیرند. یکی از روش‌های درمان ریزش مو، کاشت مو است. بدون شک می‌توان گفت که کاشت مو، یکی از بهترین و موفق ترین روش‌های درمان ریزش مو است. سال هاست که متخصصان پوست و مو و جراحان زیبایی در سراسر دنیا، برای درمان ریزش مو اقدام به کاشت مو می‌کنند. اگرچه روش‌های متعددی برای کاشت مو وجود دارد؛ با این حال تمرکز همه آنها بر انتقال فولیکول‌ها یا گرافت های سالم مو از ناحیه برداشت (بانک مو) به ناحیه تحت ریزش است. فولیکول‌های انتقال یافته، مقاوم به درمان هستند و در نتیجه پس از انتقال به ناحیه بی مو، دچار ریزش نمی‌شوند.

اگر به دلایلی همچون آلوپسی آندروژنی یا ریزش موی ارثی، بیماری زمینه‌ای کنترل یا درمان شده، شکستگی، سوختگی و … دچار ریزش مو شده اید، می‌توانید از کاشت مو برای ترمیم موهای از دست رفته استفاده نمایید.

کاشت مو به روش‌های متعددی انجام می‌شود. روش‌های قدیمی تر، مبتنی بر برداشت نواری فولیکول‌ها بودند؛ به این صورت که تمام فولیکول‌های مورد نیاز، به صورت یکجا از ناحیه بانک مو که معمولاً در پشت سر واقع است، استخراج می‌شدند. اما در جدیدترین روش‌های کاشت مو، فولیکول‌ها به صورت واحدی برداشته می‌شوند و درنتیجه دیگر نیازی به ایجاد برش‌های بزرگ در ناحیه بانک مو نیست. روش‌های جدید، به روش‌های غیرجراحی کاشت مو، موسوم اند.

کاشت مو به روش SUPER FUE PLUS

روش SUPER FUE PLUS، یک روش جدید کاشت مو با کارایی بالا برای درمان ریزش مو است. این روش، جزو روش‌های بدون جراحی است؛ که مبتنی بر متد FUE (Follicular Unit Extraction) می‌باشند. همانطور که قبلاً هم گفتیم، در روش‌های بدون جراحی یا روش‌های مبتنی بر متد FUE، دیگر نیازی به ایجاد برش‌های بزرگ در پشت سر نیست و فولیکول‌ها به صورت تکی و با ایجاد سوراخ‌هایی با قطر کمتر از ۱ میلی متر استخراج می‌شوند. اما تفاوتی که روش جدید SUPER FUE PLUS با روش FUE دارد، در این است که در روش +SFUE از دستگاه‌های هوشمند برای استخراج و کاشت فولیکول‌ها استفاده می‌شود. این درحالی بود که فرآیند کاشت مو به روش FUE به دلیل اینکه به صورت دستی و بدون دستگاه، توسط پزشک انجام می‌شد بسیار زمانبر و خسته کننده بود.

نکته حائز اهمیت در خصوص روش SUPER FUE PLUS این است، که اگرچه مراحل برداشت و کاشت فولیکول‌ها به وسیله دستگاه‌های هوشمند صورت می‌گیرد؛ با این حال این پزشک است که باید با طرز استفاده صحیح از دستگاه‌ها آشنایی داشته باشد. بنابراین انتخاب پزشک ماهر در زمینه کاشت مو به روش SUPER FUE PLUS، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

نمونه کاشت مو به روش +SFUE

کاندید مناسب برای کاشت مو به روش +SFUE

روش SUPER FUE PLUS به طور کلی برای اکثر افرادی که کاشت مو به آنها توصیه می‌شود، مناسب است. با این حال، این پزشک است که باید درمورد روش کاشت موی مناسب شما، تصمیم گیری نماید. کاشت مو به روش +SFUE، به افرادی با شرایط زیر توصیه می‌شود:

افرادی که به دلیل ضربه یا سوختگی، دچار ریزش مو شده اند؛

افرادی که دچار ریزش موی ژنتیکی هستند؛

افرادی که پوست سر آنها به دلایل ژنتیکی، انجام ورزش‌های سنگین یا کاشت موی قبلی سفت شده است و به همین دلیل، امکان استفاده از روش‌های کاشت موی قبلی مانند FUT در آنها فراهم نیست.

مراحل کاشت مو به روش +SFUE

مراحل کاشت مو با روش +SFUE، تفاوت‌هایی با روش‌های قبلی دارد. در ادامه، هر یک از مراحل کاشت مو به روش +SFUE را به طور مفصل شرح داده ایم.

اسکن و آنالیز سر

در این مرحله ابتدا پوست سر با استفاده از دستگاه‌های بسیار پیشرفته ۳D Scanner اسکن و آنالیز می‌شود. اطلاعات و نتایج حاصل از اسکن سر که در مراحل بعدی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند، عبارتند از:

اندازه گیری گستردگی ناحیه کاشت و تعیین تعداد فولیکول‌های مورد نظر برای رسیدن به حداکثر تراکم

آنالیز ناحیه برداشت فولیکول و تعیین تعداد فولیکول‌های قابل برداشت

بررسی ویژگی‌های پوست سر همچون چربی، کشسانی، رطوبت و...

بررسی و تعیین فولیکول‌های ضخیم با ریشه چندتایی

بررسی عمق ریشه موها؛ به منظور برداشت فولیکول‌ها با کمترین احتمال آسیب به آنها

بررسی وضعیت خون رسانی پوست سر

بررسی درصد موهای سفید و سیاه و برداشت حداکثری موهای سیاه رنگ

ترسیم خط مو با استفاده از دستگاه لیزری

ترسیم الگوی کاشت مو

بررسی بیماری‌های پوستی سر

پس از اسکن و ترسیم لیزری خط رویش موها، نوبت ضدعفونی سر در نقاط برداشت و کاشت می‌رسد. ضدعفونی سر، از اولین اقدامات در تمام روش‌های کاشت مو است که با هدف از بین بردن آلودگی‌ها و کاهش احتمال عفونت صورت می‌گیرد. علاوه بر آن، ضدعفونی سر باعث افزایش سرعت خون رسانی و در نتیجه بهبود سریع‌تر جای زخم‌ها می‌شود.

نمونه کاشت مو به روش +SFUE

بی حس کردن پوست سر

بی حسی سر با هدف کاهش درد در حین برداشت و کاشت فولیکول‌ها صورت می‌گیرد. در کاشت مو به روش +SFUE، بی حسی با استفاده از دستگاه Needle Less SUPER FUE PLUS انجام می‌شود. یکی از مزیت‌های این دستگاه بی حسی، عدم استفاده از سوزن است. در سایر روش‌های کاشت مو، بی حسی با استفاده از تزریق مواد بی حس کننده انجام می‌شود. نفوذ سوزن به بخش‌های عمیق پوست سر، علاوه بر اینکه درد زیادی را به بیمار تحمیل می‌کند، باعث آسیب به ریشه‌های مو نیز می‌شود.

استخراج فولیکول‌ها از منطقه اهداکننده

در این مرحله، دستگاه هوشمند اقدام به استخراج فولیکول‌های چندتایی با حداکثر ضخامت می‌کند. قابلیت تنظیم سرعت چرخش کانولا، تنظیم زاویه، کمترین مقدار خونریزی، کمترین مقدار آسیب به فولیکول‌ها، افزایش ۵ الی ۷ برابری سرعت و دقت برداشت و احتمال ۴ الی ۵ برابری برداشت گرافت های ضخیم و چند ریشه‌ای، از جمله قابلیت‌هایی هستند که در نسل جدید این دستگاه ایجاد شده است.

از طرفی به دلیل استفاده از قلم و پانچ یک بار مصرف در این دستگاه، احتمال انتقال بیماری و عفونت کاهش می‌یابد. همچنین در مرحله برداشت فولیکول‌ها، به ریشه موها هیچ گونه آسیبی وارد نمی‌شود.

ذخیره فولیکول‌های استخراج شده

هرچقدر فاصله زمانی بین برداشت تا کاشت فولیکول‌ها بیشتر باشد و به عبارتی فولیکول‌ها، مدت زمان بیشتری را در خارج از سر سپری کنند، احتمال آسیب به آنها افزایش می‌یابد. بنابراین به منظور در امان نگه داشتن فولیکول‌ها از آسیب، آنها را در محوطه‌ای سربسته، کاملاً استریل و حاوی مواد مغذی به نام HGP، نگهداری می‌کنیم. این امر مانع از وارد شدن شوک و آسیب به فولیکول‌های برداشت شده می‌شود. در روش‌های قدیمی کاشت مو، فولیکول‌های برداشت شده درون مایعی به نام سرم قرار داده می‌شدند و بخشی از آنها از بین می‌رفتند؛ اما در روش SUPER FUE PLUS با توجه به شرایط فراهم شده، کمتر از ۵ درصد فولیکول‌ها از بین می‌روند.

در گام بعدی، فولیکول‌های برداشت شده ترمیم می‌شوند و آماده مرحله کاشت می‌گردند.

کاشت واحدهای فولیکولی در منطقه دریافت کننده

با توجه به طراحی دقیق خط رویش مو در مراحل قبلی و امکان برداشت فولیکول‌هایی با بهترین کیفیت، کاشت مو با فاصله نزدیک به هم و با تراکم بالا در خط رویش مو انجام می‌شود. به همین خاطر، کاشت خط مو با استفاده از دستگاه Implant SUPER FUE PLUS، باعث رسیدن به تراکم حداکثری و حالتی کاملاً طبیعی می‌شود.

با استفاده از دستگاه‌های هوشمند، شکاف‌های یکنواخت و یک جهت در عمق مناسبی از پوست، بدون خطای انسانی ایجاد می‌شوند. با استفاده از این دستگاه‌ها احتمال ایجاد شکاف‌های موثر ۳ الی ۴ برابر بیشتر می‌شود و احتمال اسکار، نکروز و التهابات پوستی به مقدار قابل توجهی کاهش می‌یابد. با توجه به یک دست و یک جهت بودن شکاف‌ها، موها بعد از رشد حالت خواب و نمای کاملاً طبیعی دارند. کاشت موها در شکاف‌های ایجاد شده توسط دستگاه IMP GE انجام می‌شود.

مزایای کاشت مو به روش +SFUE

مزایای کاشت مو به روش SUPER FUE PLUS، عبارتند از:

استفاده از دستگاه‌های مخصوص برای بی حسی

طبیعی بودن خط رویش مو

برداشت گرافت های ضخیم و چندتایی

احتمال بیشتر زنده ماندن فولیکول‌ها در مرحله ذخیره سازی

عدم آسیب به ریشه موها

ایجاد تراکم ۴ تا ۵ برابری نسبت به روش‌های قدیمی کاشت

مشخص شدن نتیجه کاشت مو در بازه زمانی کمتر

عدم ایجاد زخم و اسکار

کاربرد در کاشت موی ابرو، ریش و سبیل

منبع: رویان سلامت

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)