میرنیوز

خرید مصالح ساختمانی با کیفیت در تهران و شهرستان

خرید مصالح ساختمانی با کیفیت در تهران و شهرستان 2022-01-30T11:37:37+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مربوط به ساختمان، بازار خرید و فروش مصالح ساختمانی است. این تنوع به قدری گسترده و زیاد است که هیچ وقت نمی‌توانید تمامی مدل‌ها و انواع متریال ساختمانی را به حافظه بسپرید؛ اما اگر کارتان مربوط به ساختمان سازی باشد یا این که پیمانکار یک ساختمان هستید، حتماً لازم است که از مصالح با کیفیت را از متریال بی کیفیت تشخیص دهید.

به همین خاطر در این مقاله به سراغ متریال و مصالح ساختمانی با کیفیت رفته ایم و به شما می‌گوئیم که چگونه می‌توان بهترین خرید ممکن را داشت. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مصالح ساختمانی و نحوه خرید آنها به دست آورید، توصیه می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.

سیمان

یکی از اصلی ترین مصالح مربوط به ساختمان سازی، سیمان است. تصور ساخت یک سازه بدون استفاده از سیمان عملاً غیر ممکن است. از سیمان در جاهای مختلفی از سازه استفاده می‌شود. مثلاً برای ساخت ملات های مختلف، بتن‌ها و کف و سقف و...

به همین دلیل است که تغییر قیمت سیمان تا به این حد، در قیمت خانه و ساختمان اثرگذار است. حتماً شما هم شنیده اید که همین چند وقت پیش، به علت قطعی برق استان‌های متفاوت، میزان تولید سیمان در کارخانه‌ها کاهش پیدا کرد و همین باعث افزایش قیمت آن شد و به این ترتیب، تمام این مسائل به افزایش قیمت خانه انجامید.

تمام این نکات را ذکر کردیم تا بگوییم که سیمان تا چه حد برای ساختمان سازی مهم است. حالا باید بدانید که سیمان‌های زیادی در ساختمان سازی به کار می‌روند. معمولی‌ترین سیمان استفاده شده در ساختمان، سیمان پرتلند است که به صورت پاکتی به فروش می‌رسد.

سیمان سفید نیز در ساختمان سازی به کار می‌رود و کاربردهای زیادی دارد. استفاده از سیمان سفید می‌توانید کیفیت سازه را بالا ببرد و علاوه بر این، استفاده از گچ را نیز غیر ضروری سازد.

سیمان‌های تایپ ۱ و ۲ نیز در بازار موجود هستند. دقت داشته باشید که استحکام یک سازه، تا حد زیادی به مرغوبیت سیمان آن بستگی دارد؛ بنابراین دقت کنید که به سراغ بهترین سیمان‌های موجود بروید.

اگر بخواهیم یکی از بهترین مراجع خرید مصالح و متریال ساختمانی با کیفیت در تهران و شهرستان را به شما معرفی کنیم، باید سازه افزار را معرفی نمائیم. این وب سایت، بهترین بستر تبلیغاتی برای تمامی دارندگان و فروشندگان مصالح ساختمانی به حساب می‌آید. این فروشندگان کالاها و متریال خود را در معرض فروش قرار می‌دهند و به این ترتیب شما می‌توانید از میان صدها و هزاران آگهی تخصصی، کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

قیمت سیمان

خرید سرامیک و موزائیک

اگر با مراحل ساختمان سازی آشنایی دارید، پس به خوبی می‌دانید که یکی از اصلی ترین مراحل مربوط به نازک کاری ساختمان، نصب سرامیک و موزائیک است. امروزه از این دو متریال ساختمانی در جاهای مختلفی استفاده می‌شود اما هنوز هم به عنوان اصلی ترین محصول برای پوشش کف و دیوار به حساب می آیند.

سرامیک‌ها در انواع و اقسام زیادی تولید می‌شوند اما نوع سرامیک لعاب‌دار می‌تواند بهترین انتخاب باشد. سرامیک لعاب دار می‌تواند در برابر رطوبت، ضربه، تغییرات آب و هوایی و عوامل خارجی زیادی مقاومت کند و دچار آسیب نشود. به همین دلیل است که از سرامیک‌ها در کف سازه استفاده می‌کنند.

هم چنین به خاطر مقاومت بی نظیر آن، از سرامیک در جاهایی استفاده می‌شود که رفت و آمد زیادی جریان دارد.

اما در مورد موزائیک ماجرا متفاوت است. امروزه برای پوشش کف کمتر به سراغ موزائیک می‌روند اما در حال حاضر از این مصالح، بیشتر برای تزئین یک سازه استفاده می‌شود. البته لازم به ذکر است که از موزائیک هنوز هم برای پوشش کف حیاط استفاده می‌شود. در واقع اگر در گذشته از موزائیک برای پوشش کف خانه استفاده می‌شد، امروزه، این محصول جای خود را به سرامیک داده است.

برای خرید موزائیک قبل از هر چیزی باید ببینید که می‌خواهید از آن در کدام قسمت منزل استفاده کنید. اگر می‌خواهید از موزائیک در حیاط منزل استفاده کنید، دست شما برای انتخاب باز است چرا که تنوع خوبی در بازار وجود دارد. علاوه بر این، گاهی مواقع از موزائیک برای پوشش کف پشت بام و روف گاردن نیز استفاده می‌شود. استفاده از موزائیک این اجازه را می‌دهد که در فاصله‌ی میان موزاییک‌ها، تزئینات مختلفی را به کار برد (مثل کاشت گیاه یا استفاده از سنگ ریزه)

خرید آجر و بلوک

یکی از ابتدایی‌ترین مراحل ساخت یک ساختمان، مرحله‌ی آجر چینی است. آجر شاید یکی از معروف ترین مصالح باشد و همه می‌دانیم که بدون آجر نمی‌توان ساختمان ساخت؛ اما باید بگوییم که امروزه به جای آجر از مصالح و متریال متفاوت دیگری نیز استفاده می‌کنند و می‌توان این تنوع را در بازار به خوبی مشاهده کرد.

ساده‌ترین آجر موجود در بازار، آجر فشاری یا همان آجر زبره است. این آجر را با نام آجر گری نیز می‌شناسند. شیوه‌ی پخت این آجر، به صورت دستی و در کوره خانه است؛ اما آجرهای فشاری ماشینی نیز به بازار آمده اند که توسط دستگاه پخت می‌شوند و دیگر از نیروی انسانی برای ساخت آن استفاده نمی‌شود.

اما برای دیوار چینی، امروزه مصالح دیگری نیز به بازار آمده اند که کارایی‌های بسیار خوبی دارند. مثلاً یکی از بهترین مصالح برای دیوار چینی، استفاده از بلوک‌های سفالی است. این بلوک‌ها در ساختار خود دارای تعدادی سوراخ هستند و به همین دلیل، وزن آن کمتر است. کاهش وزن مصالح، در نهایت به کاهش وزن سازه می‌انجامد که بسیار ضروری و مهم است.

آجر ساختمانی

هم چنین از بلوک‌های بتنی، بلوک‌های هبلکس و … نیز برای ساخت دیوار استفاده می‌شود که هر کدام مزایای خود را دارند.

ناگفته نماند که در حال حاضر آجرهای جدیدتری نیز به بازار دارند که با نام آجر سوراخ دار معروف هستند. در واقع این آجرها نیز به خاطر وجود سوراخ، سبک هستند و به هنگام دیوارچینی هم، ملات سیمانی به داخل این سوراخ‌ها نفوذ می‌کند و چفت و بست سازه را محکم‌تر می‌سازد. استفاده از متریال سوراخ داری مثل آجر یا بلوک سفالی، باعث می‌شود که سازه، از لحاظ صدا نیز عایق شود و آرامش بیشتری برای محیط به همراه می‌آورد.

در نهایت این که باید بگوییم که خرید تمامی مصالح می‌تواند چالشی جدی برای هر ساختمان ساز یا پیمانکاری باشد اما با وجود وب سایت سازه افزار نباید نگران باشید. هزاران آگهی در بخش‌های مختلف ساختمان سازی، در انتظار شماست تا آنها را بررسی کنید و بر اساس نیاز خود، یکی از آنها را انتخاب نمائید. تمامی محصولاتی که توسط فروشندگان سازه افزار عرضه شده اند، از کیفیت بالایی برخوردارند.

علاوه بر این، فرقی نمی‌کند که در کجای ایران ساکن هستید، چرا که آگهی‌های سازه افزار از سرتاسر ایران هستند و شما می‌توانید به سادگی و سهولت خرید خود را انجام دهید. فراموش نکنید که خرید متریال با کیفیت در نهایت به ساخت یک سازه مرغوب منتهی می‌شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)