میرنیوز
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بارسا، با نشان دادن ویژگیهای منحصر به فرد شخصیتی و حضور فعال آنلاین، میتوانید در جهت ایجاد یک برند شخصی که در بین مردم سراسر جهان طنینانداز شود، قدم بردارید.
پرسونال برندینگ چیست؟
ساخت برند شخصی به روشی معتبر با نشان دادن شخصیت خود، راهی عالی برای متمایز کردن خود از دیگران در زمینه کاری و توسعه پرسنال برندینگ شماست که نیازمند آموزش و کسب مهارت و تجربه از طریق شرکت در دوره برندسازی شخصی میباشد.
برندسازی شخصی (پرسونال برندینگ) ایجاد یک برند حول یک شخص به جای ایجاد یک نهاد تجاری است. از برندسازی شخصی برای کمک به پیشرفت شغلی افراد با قرار دادن آنها به عنوان یک متخصص در یک صنعت استفاده میشود. با توسعه یک برند شخصی، افراد میتوانند دنبالکنندگان اجتماعی خود را افزایش دهند. محصولات بیشتری را در تجارت خود بفروشند و فرصتهای ارزشمندتری را در حرفه خود ایجاد کنند. ساختن یک برند شخصی چیزی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد، میتواند به برنامهریزی زیاد و ماهها کار سخت نیاز داشته باشد تا نتایج مورد نظر حاصل شود. گاهی اوقات باید پس از دریافت بازخورد، برند شخصی خود را بهبود بخشید. این نوع برندسازی را میتوان خود برندی نیز نامید.
برای رشد برند شخصی خود، میتوانید یک بیانیه برند شخصی بنویسید. بیانیه پرسنال برندینگ مشخص میکند که مخاطبان شما چه کسانی خواهند بود، ارزشی که میخواهید به مخاطبان خود بدهید چگونه است و چرا مردم باید شما را دنبال کنند. هنگام ساختن برند شخصی خود، باید بیانیه خود را با عبارتی یک یا دو جملهای ارائه کنید اینگونه نشان میدهید که به آن وفادار هستید.
پرسونال برندینگ از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا به اعتبار بیشتر فرد کمک میکند. از آنجایی که افراد زیادی برندهای شخصیشان را میسازند، باید بتوانید به خوبی خود را معرفی کنید تا در این بین بتوانید مورد توجه قرار بگیرید.
برندهای شخصی (پرسونال برندینگ) بدون تعامل انسانی ساخته نمیشوند. البته بسیاری از اینفلوئنسرها در نهایت به جایی میرسند که کمتر با طرفداران خود تعامل دارند. اما اگر به تازگی برندسازی خود را شروع کردهاید، احتمالاً میخواهید به پیامهای دنبال کنندگان خود پاسخ دهید. این کار برای تجارت شما مفید است. هر روز زمانی را برای تعامل با دنبالکنندگان خود در رسانههای اجتماعی اختصاص دهید. آیا کسی شما را در یک پست تگ کرده است؟ به آن پاسخ دهید. آیا یکی از مقالات شما در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است؟ از آنها تشکر کنید. آیا مشتری در مورد محصول شما سوالی دارد؟ به آنها پاسخ دهید. مردم خواهان پاسخ سریع هستند. بسیار مهم است که برند شخصی خود را انسانی کنید.
استفاده از یک برند شخصی میتواند به ارتقای کسب و کار شما کمک کند. با پیروی از ترکیبی از نکات برندسازی شخصی مانند معتبر بودن، ثابت بودن و اجتماعی بودن به افزایش شانس موفقیت در حرفه خود کمک کنید. بدیهی است که قرار دادن خود در آنجا میتواند ترسناک به نظر برسد اما پاداش آن بسیار بیشتر از خطر آن است. شما میتوانید این قدرت را داشته باشید که واقعاً در جهان تأثیر بگذارید. میراث شما در دستان شماست.
۵ نکته کاربردی در پرسونال برندینگ
هنگامی که شروع به آموزش پرسنال برندینگ و توسعه برند شخصی خود کردید، بازخورد و اطمینان از همسویی نام تجاری خود با بیانیه برند شخصی شما به شما کمک میکند پیشرفت خود را بهبود بخشید. پرسونال برندینگ برای افراد مختلف بسیار موفق بوده است، اما بدون بیانیه برند شخصی شما، تشخیص اینکه چه زمانی در تلاشهای خود به موفقیت دست یافتهاید، دشوار است. پس فراموش نکنید که بسیار ضروری است که بدانید پیشرفت شما برای بهبود برند شخصیتان چگونه به نظر میرسد. در ادامه این ۵ نکته طلایی را برای بهبود برند شخصی خود دنبال کنید:
۱-تحقیق کنید و بیانیه پرسنال برندینگ خود را ایجاد کنید: مخاطبان خود را در این مرحله تعریف کنید و رقیبی را که ممکن است برای شما وجود داشته باشد بررسی نمایید.
۲-یک استراتژی پرسنال برندینگ بسازید: برنامهریزی کنید که چگونه با مخاطبان هدف خود درگیر شوید و تعریف کنید که موفقیت در دو ماه، نه ماه، دو سال آینده برای شما چگونه خواهد بود.
۳-برند شخصی خود را توسعه دهید: هدف خود را برای به اشتراک گذاشتن برند شخصی خود از طریق رسانههای اجتماعی و شبکههای اطلاعرسانی روشن کنید. وبلاگ نویسی، پادکست و سایر روشهایی را در نظر بگیرید که میتوانید برند شخصی خود را به گونهای تبلیغ کنید که مخاطبان شما به سرعت به محتوا دسترسی داشته باشند.
۴-موفقیت خود را به طور منظم اندازه گیری کنید: برای موفقیت برند شخصی باید مطمئن شوید که در مسیر درستی قرار دارید. حتی پیروزیهای کوچک را جشن بگیرید تا انگیزه خود را برای دستیابی به اهداف بیشتر حفظ کنید.
۵-ثابت قدم باشید: انسجام فقط مربوط به اشتراک گذاری هر روز پست در رسانههای اجتماعی نیست. بلکه در مورد یکسان سازی ظاهر برند و پیامرسانی است. آیا همه پستهای رسانههای اجتماعی شما متفاوت به نظر میرسند یا شبیه هم هستند؟ برخی به شما میگویند که باید در محتوای خود تنوع داشته باشید، اما حقیقت این است که هرچه پستها با هم سازگارتر باشند، افزایش دنبال کننده آسانتر می شود و همچنین مخاطبان شما عاشق نحوه ارائه محتوا خواهند شد.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
جزیره کبوتر کوش آداسی گنجینهای تاریخی در قلب دریای اژه
تأثیر کمبود منابع چوبی بر افزایش قیمت ترموود
آب و هوای کوش آداسی و بهترین زمان سفر
در عید نوروز به چه کشورهایی سفر کنیم؟
برای سفر به چین به چه میزان بودجه نیاز دارید؟
مرکز ژرژ پمپیدو؛ نماد هنر و فرهنگ مدرن در قلب پاریس
بازسازی بیش از ۲۰ هتل
قیمت دلار ۲۸ بهمن؛ دلار به ۷۲ هزار و ۶۳۲ تومان رسید
۷ نکته مهم قبل از خرید دستگاه تصفیه آب
پرفروشترین شیرآلات شودر و kwc کدام است؟
دوربین مداربسته پرفروش بازار که نباید از دست بدهید
راهنمای خرید انواع دستگاه پر کن مایعات
رپورتاژ آگهی چیست و چگونه میتوان تاثیرگذاری آن را افزایش داد؟
تفکر سیستمی در راهکارهای نرم افزاری یکپارچه (ERP)
همه چیز درباره ورق کامپوزیت؛ قیمت، ویژگیها و انواع آن
اینترنت ویژه مجتمعها چه مزیتها و کاربردهایی دارد؟
چرا باید در کشاورزی از تیلر استفاده کنیم؟
مزایا و معایب بلوک هبلکس
چگونه با کمترین هزینه بلیط هواپیما بخریم؟
مزایای پیش خرید بلیط قطار نسبت به خرید لحظه آخری
معرفی اسپری آنتی سپتیک طباسپت برای زخم
معاملات بازار ارز تجاری از یک میلیارد دلار عبور کرد
تامین ۱۲.۳ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و دارو
معاملات مرکز مبادله از یک میلیارد دلار عبور کرد
واردات سیبزمینی تا تثبیت قیمت در بازار ادامه دارد
کاهش یک میلیون تومانی حباب سکه؛ تب قیمتها آرام گرفت
قیمت طلا ۲۷ بهمن؛ اونس به ۲۸۸۲ دلار و ۵۲ سنت رسید
آغاز حراج خودروهای اموال تملیکی از دوشنبه
قیمت طلا ۲۷ بهمن؛ اونس به ۲۸۸۲ دلارو ۵۲ سنت رسید
جدول نرخ ارز شنبه ۲۷ بهمن؛ کاهش رسمی قیمت دلار برای سومین روز متوالی