میرنیوز

اجرای شیروانی و نکات مهم آن

اجرای شیروانی و نکات مهم آن 2022-01-04T03:45:30+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سقف شیروانی یکی از انواع سقف هایی است که برای ساختمان های مختلف به کار می رود که اگر این سقف ها را از زاویه روبه رو نگاه کنیم، به شکل مثلثی است که یک گوشه ی آن به سمت بالا بوده و دارای شیب های متفاوت در طرفین است. مجموعه آراز سقف به عنوان یکی از مجرب ترین مجریان سقف شیروانی بهترین خدمات سقف های شیروانی و آردواز را به شما ارائه کند؛ بنابراین برای سفارش اجرای سقف شیروانی به سایت مراجعه فرمایید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

مزایای اجرای سقف شیروانی

سقف های شیروانی دارای مزایای بسیار زیادی هستند که توجه طراحان و معماران را به خود جلب کرده است و این سقف ها امروزه در بسیاری از شهرها به چشم می خورند.

یکی از این مزایا استفاده از این سقف ها کاربرد آن برای انواع ساختمان ها بوده و به همین جهت فرقی نمی کند که برای چه نوع ساختمانی می خواهید سقف شیروانی را اجرا کنید زیرا این سقف مناسب برای انواع ساختمان های اداری ، تجاری ، مسکونی ، ویلایی ، آپارتمان و غیره است.

از جهت زیبایی سقف های شیروانی بسیار خیره کننده هستند و جذابیت بالایی را دارند بنابراین افراد زیادی به دلیل زیبایی از این سقف ها بهره می برند. استفاده از رنگ های شاد و زیبا در این سقف ها می تواند جذابیت یک ساختمان را تکمیل نماید همچنین سقف های شیروانی در طرح های خاص و منحصر به فرد اجرا می شوند و از مصالح گوناگون در جهت زیبایی آنها استفاده می شود.

سقف های شیروانی وزن سبکی دارند و این به دلیل کاهش اندازه های تیر و ستون های آن می باشد بنابراین از بروز مشکلات ناشی از سنگین بودن سقف جلوگیری خواهد کرد.

همچنین از نظر هزینه نیز سقف های شیروانی بسیار به دلیل مصالح به کار رفته در آن به صرفه تر از سقف های مسطح می باشند.

یکی از موارد مهم که برای اجرای سقف های شیروانی در نظر گرفته می شود، مقاومت بالای آن در برابر انواع آب و هوا است. بنابراین در منطقه های بارانی، سقف های شیروانی بیشتر استفاده می شود. مرکز آراز سقف از بهترین مراکز طراح و مجری سقف شیروانی و انواع سقف های شیب دار است که خدماتی بسیار عالی را با کمترین هزینه به شما ارائه می کند. برای دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

اجرای شیروانی سقف

دلیل استفاده از سقف شیروانی

اجرای سقف شیروانی در مناطق بارانی و سردسیر بسیار مورد توجه قرار گرفته زیرا در این مناطق بارش برف و باران بسیار زیاد بوده و با توجه به اینکه سقف های شیروانی حالت شیبدار دارند ، آب باران و برف از طریق لوله های ناودانی به پایین سرازیر می شود، بنابراین به سقف‌ شیروانی هیچ آسیبی وارد نخواهد شد و سقف سالم می ماند. هزینه اجرای سقف های شیروانی بسیار کمتر از سقف های معمولی بوده و به جهت اینکه مصالح مورد استفاده در این سقف ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است، در نتیجه اجرای این سقف ها مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از اجزای بسیار مهم در هر ساختمانی سقف آن می باشد که به عنوان پوششی برای ساختمان ها در نظر گرفته می‌شود بنابراین اگر سقف از زیبایی بسیار زیادی برخوردار باشد، می تواند تاثیرات زیادی را در نمای ساختمان داشته باشد. سقف شیروانی در کنار تمام مزیت هایی که برای مناطق بارانی و بادخیز در مقابل گرما و سرما دارد، از نظر زیبایی نیز بسیار مورد توجه واقع شده است. آراز سقف به عنوان مجری سقف شیروانی، ساخت سقف ها را با کیفیت بسیار بالایی انجام می دهد و هزینه های در نظر گرفته شده در این مجموعه بسیار مناسب است زیرا با مدیریت هزینه و خرید ها و با در نظر گرفتن حداقل دستمزد، هزینه نهایی برای مشتریان مقرون به صرفه خواهد بود.

بهترین مجری سقف شیروانی

از عوامل مهم در ساخت ساختمان ها، طراحی و معماری است و با توجه به اینکه در مناطق بارانی از ویلاها استفاده ی زیادی می شود، در جهت زیبایی و کارآیی سقف ویلا، اجرای سقف های شیروانی مورد توجه واقع شده است، همچنین امروزه علاوه بر مناطق بارانی در سایر شهر های کشورمان به ویژه در حومه ی شهر ها ،ساخت ساختمان‌ هایی با سقف های ویلایی بسیار زیاد شده است. آراز سقف یکی از بهترین و معتبرترین مجریان سقف های شیروانی در کشورمان است که با بهره گیری از طراحان مجرب معماری و نیروی کار حرفه ای و با تجربه، انواع سقف های شیروانی را مناسب برای ساختمان های مختلف اجرا می نماید.

نحوه اجرای سقف شیروانی

سقف شیروانی باید توسط مراکز معتبر و بهترین مجری سقف شیروانی انجام گیرد تا بتوان این سقف ها را به بهترین شکل پیاده سازی کرد. سقف شیروانی دارای زیر سازی بوده که بسیار مهم است و در ابتدا، دور تا دور فضا را با استفاده از پروفیل فلزی و یا چوبی به صورت کلاف ایجاد می کنند. کلاف ایجاد شده باید به اسکلت سازه اتصال داشته باشد و به صورت مقاوم بنا شود تا بتواند در شرایط باد و باران و غیره مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهد. پروفیل های استفاده شده در کلاف برای اجرای سقف شیروانی با توجه به ارتفاع آن و قسمت میانی سقف و مصالح پوششی آن و ... تعیین می‌شود همچنین این سقف ها باید به شکل صحیحی مهندسی شوند تا بتوان به درستی و به صورت کاملاً اصولی آن را پیاده سازی نمود. کلاف با توجه به نوع سقف شیبدار به صورت یک طرفه ، دوطرفه، چند طرف و غیره ساخته می شود و بر روی محل مورد نظر قرار داده شده و پروفیل های جانبی به پروفیل های اصلی وصل می گردد تا سقف شیبدار ایجاد شود. پس از اتمام زیرسازی در اجرای سقف شیروانی از مصالح مختلف از جمله فلز یا چوب و غیره پوشش اولیه انجام می شود و برای پوشش نهایی نیز انواع مصالح مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی اجرای سقف شیروانی

دوام و ماندگاری بالا

هزینه بسیار مناسب

اجرای طرح های زیبا و خاص

انتخاب مجری سقف شیروانی اهمیت بسیار زیادی در نحوه پیاده سازی آن دارد و امروزه مراکز زیادی در حوزه ی طراحی و اجرای سقف های شیروانی فعالیت دارند که یکی از معتبرترین مجموعه ها در این زمینه، مرکز آراز سقف می باشد.

انواع سقف شیروانی

شینگل

تایل کینگستون

تایل های سفالی

آندولین

آندوویلا

تایل دکرا

آکروتایل

خدمات اجرای سقف شیروانی با بهترین کیفیت

مرکزی آراز سقف از مراکز معتبر و تخصصی اجرای سقف های شیروانی در کشورمان است، این مجموعه معتبر با سابقه و تجربه بالا در عرصه ی خدمات ساختمانی از جمله اجرای شیروانی و آردواز، بهترین خدمات را به شما ارائه می کند.

اجرای شیروانی و نکات مهم آن

مجری سقف شیروانی با بهره گیری از پرسنل مجرب و مهندسین با تجربه قادر به ارائه خدمات انواع سقف های شیبدار و شیروانی مناسب برای ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، سوله ها و آلاچیق و غیره می باشد. اجرای سقف های شیروانی نیاز به دانش بالا و مهارت و تجربه فراوان در این زمینه را دارد و تنها مراکز تخصصی هستند که می توانند این سقف ها را به شکل استاندارد و طبق اصول اجرا نمایند، بنابراین ما به شما مرکز آراز سقف را به عنوان طراح و مجری سقف شیروانی پیشنهاد می کنیم.

https://arazsaghf.com/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)