میرنیوز

قیمت صفر تا صد آسانسور و معرفی پکیج‌های اقتصادی جام لیفت

قیمت صفر تا صد آسانسور و معرفی پکیج‌های اقتصادی جام لیفت 2022-01-01T11:24:51+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همانطور که می‌دانید بر اثر تورم چند سال گذشته، قیمت انواع آسانسور افزایش ۱۰۰ الی ۲۰۰ درصدی را داشته است. از آنجا که قیمت آسانسور به نوع و قطعات آن بستگی دارد لذا در این بخش قیمت صفر تا صد آسانسور و معرفی پکیج های اقتصادی جام لیفت مورد بررسی قرار گرفته شده است؛ جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص تا پایان با ما همراه باشید.

آسانسور چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع آسانسور از جمله تجهیزات حمل و نقل عمودی است که از آن جهت جابجایی راحت انسان یا کالا بین طبقات استفاده می‌شود. کلیه آسانسورها در داشتن کابین، حرکت عمودی و توقف در سطوح مختلف با هم وجه اشتراک دارند اما از نظر نحوه اعمال نیروی محرکه به کابین متفاوت هستند و از نیروهای کششی، هیدرولیک، وینچی، مغناطیسی و پنوماتیک استفاده می‌کنند. از آنجا که آسانسور از ضروری‌ترین ملزومات ساختمان‌های مختلف بخصوص ساختمان‌های مرتفع است، لذا قیمت آسانسور (قیمت کابین آسانسور، قیمت قطعات و هزینه نصب و تعمیر و نگهداری آن) همواره مورد توجه قرار دارد.

انواع آسانسور کدامند؟

آسانسورها بر اساس مبنای تقسیم‌بندی انواع مختلفی دارند؛ به عنوان مثال انواع آسانسور بر اساس مکانیسم آسانسور به چهار دسته آسانسور هیدرولیکی، کششی، هیبریدی و مغناطیسی تقسیم‌بندی می‌شوند که هر کدام از این نوع آسانسورها خود دارای تقسیم‌بندی دیگری هستند مانند آسانسور هیدرولیکی که به آسانسور هیدرولیکی تلسکوپی، آسانسور هیدرولیکی غیرتلسکوپی، آسانسور هیدرولیکی همراه با چاله، هیدرولیکی بدون چاله و آسانسور هیدرولیکی طنابی تقسیم‌بندی می‌شود.

آسانسورها بر اساس نوع ساختمان‌ها به آسانسورهای بیمارستان، آسانسورهای مسکونی، آسانسورهای کشاورزی، آسانسورهای صنعتی، آسانسورهای مخصوص پارکینگ‌ها و آسانسورهای بیمارستان‌ها دسته‌بندی می‌شوند. بسیاری از شرکت‌های فروشنده آسانسور به دلیل آگاهی بهتر از نحوه نصب و راه اندازی آسانسور، کار نصب آن را نیز انجام می‌دهند لذا قیمت آسانسور تعیین شده از سوی این شرکت‌ها شامل قیمت کلی فروش و نصب آسانسور است.

آسانسور فروشگاهی چه کاربردی دارد؟

عموما یکی از پرمصرف‌ترین سبک آسانسورهای موجود در بازار، آسانسور فروشگاهی است که به دلیل کاربردهای متنوعی که دارد در فروشگاه‌ها شاهد استفاده متنوعی از این محصولات هستیم. از آسانسور فروشگاهی یا مغازه‌ای برای حمل و انتقال مواد فروشگاه‌های نظیر پوشاک، کتاب، ابزارآلات، موادغذایی، قطعات خودرو، قطعات صنعتی و... در فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، رستوران‌ها و انبارها استفاده می‌شود.

چه عواملی بر قیمت آسانسور موثر است؟

به طور کلی می‌توان گفت که عوامل متعددی در تعیین قیمت آسانسور دخیل هستند که از جمله این عوامل می‌توان به طبقات یک ساختمان، گنجایش نفرات آسانسور و سرعت آسانسور، نوع آسانسور، بهره‌گیری از قطعات ساخت داخل کشور یا خارج، شرکت تولیدکننده، نرخ روز ارز و... اشاره کرد. بنابراین نمی‌توان یک قیمت ثابت و مشخص برای انواع آسانسورها در نظر گرفت و تعیین قیمت دقیق تولید آن‌ها نیاز به بررسی‌های اصولی و دقیقی دارد که باید توسط تیم تخصصی انجام شود.

قطعات مورد استفاده در آسانسور

آسانسورهای مختلفی شامل قطعاتی نظیر موتور،ریل و درب، کابین، دیکتاتور آسانسور، مگنت، قفل لولایی درب، الکتروسیگنال، کفشک، گاورنر، فلکه هرز گرد، براکت ریل، لقمه ریل، انکودر، ریل، پشت بند ریل، سیم بکسل، قلاب سر بکسل، وزنه تعادل Counter Weight، تابلو فرمان AC۲، تابلو فرمانVVVF، جعبه سه فاز، جعبه ریویزیون، تراول کابل و... است.

حال که با آسانسور، انواع و نحوه‌ی کارکرد آن آشنا شدید در ادامه شما را با شرکت جام لیفت و خدمات آن آشنا خواهیم کرد.

شرکت جام لیفت

تولیدات گروه جام لیفت شامل درب لولایی، درب تمام اتوماتیک آسانسور، تولید کابین لوکس استیل، کابین نیمه استیل آسانسور و قطعات مکانیکی و راه اندازی آسانسور است که کلیه تولیدات این شرکت باکیفیت بسیار بالایی مطابق با استانداردهای روز جهانی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شوند. علاوه بر آن، این شرکت در زمینه‌ی واردات قطعات صنعتی مربوط به آسانسور نیز فعالیت دارد.

محصولات وارداتی شرکت جام لیفت شامل قطعاتی چون تابلو فرمان‌های مخصوص گیربکس و گیرلس، موتورگیربکس و گیرلس، قطعات یدکی موتورگیربکس‌ها، ریل و متعلقات آن، انواع درب‌های آسانسور اروپایی، قطعات مکانیکی آسانسور می‌باشد که لوازم راه اندازی آسانسور نظیر فتوسل پرده‌ای، سیم بکسل و تراول کابل، اورلود دیجیتالی، دیکتاتور، پاراشوت و گاورنر لوازم جانبی آسانسور و تامین کلیه قطعات درب سلکوم و قطعات درب فرماتور و پریسما را نیز شامل می‌شود.

با توجه به تورم و نوسان قیمت در قطعات معمولا نرخ ثابتی برای تمامی قطعات وجود ندارد. با این حال برای اطلاع از قیمت آسانسور وقطعات آن از جمله آسانسور کششی می‌توانید به سایت شرکت آسانسور جام لیفت مراجعه نمایید؛ همچنین جهت اطلاع از مواردی چون قیمت آسانسور فروشگاهی، قیمت پک کامل آسانسور، قیمت روز ریل و درب آسانسور باید قیمت‌ها از واحد فروش شرکت استعلام گردد. شرکت جام لیفت قطعات مختلف انواع آسانسور را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت آسانسور در اختیار مصرف‌کنندگان این قطعات قرار می‌دهد.

از پکیج‌های اقتصادی جام لیفت بیشتر بدانید

تیم جام لیفت برای خریداران پکیج‌های اقتصادی متنوعی را در نظر گرفته است که هر خریدار با توجه به نیاز خود می‌تواند پکیج‌ها را انتخاب و سفارش دهد. کلیه خریداران پکیج‌های اقتصادی جام لیفت باید توجه کنند که قبل از ثبت سفارش خود به دلیل نوسانات ارز باید از قیمت آسانسور به روز کلیه پکیج‌ها و موجود بودن آنها اطلاع داشته باشند. لذا با تماس با واحد فروش از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت تخصصی تیم جام لیفت اطلاعات مورد نیاز در این خصوص دریافت کنند.

قیمت پکیج قطعات آسانسور


از پکیج‌های اقتصادی جام لیفت می‌توان به پکیج قیمت آسانسور چهار طبقه ۴ نفره ، پکیج قطعات آسانسور ۵ طبقه، پکیج قطعات آسانسور ۶ طبقه و پکیج قطعات آسانسور ۷ طبقه و...اشاره کرد. استفاده از پکیج‌های متنوع جام لیفت با تخفیفات ویژه سبب صرفه جویی در قیمت آسانسور، هزینه‌ها و دریافت قطعات و خدمات مورد نیاز شما با کمترین هزینه ممکن خواهد شد لذا پیشنهاد ما به شما استفاده از پکیج‌های ارائه شده توسط شرکت جام لیفت است.

خدمات قابل ارائه شرکت آسانسور جام لیفت

شرکت جام لیفت شرکتی با سابقه و بسیار معتبری در زمینه ارائه آسانسورهای مسافری و آسانسورهای باری استکه قطعات آسانسور را تولید و نوسازی می‌کند و خدمات متنوع و باکیفیتی را جهت افزایش طول عمر آسانسور ارائه می‌دهد. شرکت جام لیفت با سابقه ای بیش از ۱۰ سال، با دانش فنی بالا و اشتیاق به طراحی مدرن و فناوری توانسته آسانسورهای استانداردی را به خریداران محترم عرضه کند. در واقع ما با بهره گیری از مجموعه‌ای از تهیه کنندگان داخلی و خارجی و مدیریت دقیق، کیفیت کلیه خدمات خود را تضمین می‌کنیم. از این‌رو آسانسور شما در سطح بالایی از کیفیت قرار خواهد داشت و کیفیت عالی خود را برای مدت طولانی حفظ خواهد کرد.

شرکت معتبر جام لیفت طی ۱۰ سال فعالیت خود با کادری مجرب در بخش‌های مختلف و با خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز توانسته با حضور مداوم در عرصه‌های فروش، تامین قطعات آسانسور در ایران و کشورهای همسایه سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. تیم تخصصی جام لیفت با ایجاد بستر مناسبی در فضای آنلاین دنیای دیجیتال امروز توانسته فروشگاه اینترنتی جامع و امن تجاری را جهت خرید قطعات آسانسور به خریداران معرفی نماید.

شرکت جام لیفت با واردات و تامین انواع قطعات آسانسور، بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت به بازار مصرف عرضه می‌کند. خدمات پس از فروش، کیفیت بالای محصولات، ارائه مشاوره رایگان و قیمت‌های منصفانه از مهم‌ترین ویژگی‌های تیم جام لیفت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی https://jamlift.ir مراجعه نمایید و مشاوره دریافت نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)