میرنیوز
به گزارش ایسنا بنابر اعلام همکاران سیستم، راهکارهایی مانند نرمافزار CRM یا حسابداری آنلاین مبتنی بر سیستم ابری (SaaS) علاوه بر این که در فضای ابری میزبانی میشوند، برای دسترسی به آنها باید به اینترنت متصل باشید. در حالی که در سیستمهای نصبی نرمافزارها مانند نرمافزار CRM روی رایانه شخصی یا سازمانی نصب و اجرا میشوند. سرویسهای ابری مبتنی بر SaaS اولین بار در دهه ۱۹۹۰ میلادی ارائه شدند، ولی گستره استفاده آنها به مرور افزایش یافت و در سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ سازمان های بیشتری استفاده از آنها را آغاز کردند.
در این مدت بسیاری از کاربران از این تکنولوژی استقبال کردند. بزرگترین مانع پذیرش نگرانی در مورد امنیت دادهها در فضای ابری بود. مشکل مشابهی در مورد مصرفکنندگانی که قصد خرید از آمازون داشتند و میخواستند جزئیات کارت اعتباری خود را به آمازون بدهند، وجود داشت. با بهبود اقدامات امنیتی و ورود بیشتر فروشندگان به فضای مجازی، کاربران SaaS نیز راحتتر با این موضوع روبهرو شدند. علیرغم نگرانیهای امنیتی از حدود سال ۲۰۱۰ SaaS شروع به رشد و پیشرفت کرد و از نظر تعداد فروشندگان و کاربران و نرخ پذیرش این دسته از نرم افزار ها مانند کاربران نرم افزار CRM هرساله در حال افزایش است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد CRM ، لطفاً مراجعه کنید: CRM مخفف چیست.
در سال ۲۰۱۷ مقاله ای در فوربس با عنوان: "پنج دلیل اینکه SaaS بهترین سرمایهگذاری شما برای تغییر در سال جاری باشد" منتشر شد که در آن هزینهها، تعمیر و نگهداری، فضا، ارتقاء سیستم و شخصی سازیها و عملکرد آنها و مدیریت زمان به عنوان نقاط مثبت این سیستم نرم افزاری برشمرده شده بودند.
هزینه اولیه سرویس ابری مبتنی بر نرم افزار معمولا کمتر از سرویس های نصبی است. شما نیازی به خرید و نگهداری سخت افزار ندارید، فقط به مرورگر و دسترسی به اینترنت نیاز دارید. از آنجایی که هیچ سخت افزاری وجود ندارد، به کاهش زمان مورد نیاز برای راه اندازی که به نوعی برای شما هزینه است نیز کمک می کند. زمان نصب، زمان آموزش و راهاندازی اینها زمان هایی که صرف می کنید در واقع سرمایه گذاری های زمانی شما هستند که برای راه اندازی سیستمی مانند نرم افزار CRM انجام می شود. البته در هر دو نوع ابر و نصبی باید برای آموزش هزینههای لازم را مد نظر داشته باشید.
باید بگوییم که هیچ سیستمی باعث دردسر کمتر نیست. اما شما برای نگهداری از این سیستم ابری مانند نرم افزار CRM ابری (SaaS) نیاز به اتاق اختصاصی در دفتر کار و همچنین نیاز به سرویس و تعویض یا به روز رسانی فیزیکی ندارید. سیستم ابری میتواند به صورت خودکار از دادههای شما بکآپ بگیرد. سخت افزار دقیقا همان جایی است که باید باشد و همچنین متخصصانی که میدانند چگونه از آن نگهداری کنند. زمان بروز ایراد در سیستم نیازی به صرف وقت برای توضیحات پشت تلفن با تیم پشتیبانی برای بازبینی نحوه عملکرد سخت افزار نیست، فقط کافی است که به تولید کننده اطلاع دهید که مشکلی وجود دارد و آنها آن را برای شما برطرف میکنند.
سیستمهای نصبی نیاز به یک تیم اختصاصی فناوری اطلاعات دارند که برای جلوگیری از خرابی سخت افزار علاوه بر صرف وقت و هزینه بسیار برای نگهداری از آن باید بررسیهای مرتب انجام دهند و بکآپهای منظمی باید گرفته شود. برای اطمینان از بکآپگیری صحیح باید آزمایشات کامل برای بازیابی اطلاعات نیز صورت گیرد. هزینه تهویه سرورها و سخت افزار نیز باید محاسبه شود.
ارتقاء SaaS مانند یک نرمافزار CRM ابری سریع و یکپارچه بوده و توسط فروشنده انجام میشود، همچنین به طور معمول در هزینه اشتراک نیز دیده شده است. این باعث می شود تا همیشه از جدیدترین نسخه و بدون هیچگونه نصب مجدد یا شخصی سازی مجدد ویژگیهای از پیش تعیین شده استفاده کنید. هر مشکلی میتواند بلافاصله رسیدگی شده و سیستم به روز شود.
در سیستمهای نصبی برخی اوقات امکان بارگزاری سفارشی سازی های انجام شده با نسخههای بعدی وجود ندارد و تغییراتی توسط خود استفاده کننده باید در سیستم انجام شود. همچنین در زمان ارتقاء سیستم تیمهای آیتی باید تنظیمات را کامل آزمایش کرده و مجددا در رایانههای کاربران نصب و پیاده سازی کنند. بنابراین به روز آوری برخی از سیستمهای نصبی به پرداخت اضافه هزینه علاوه بر حق پشتیبانی احتیاج دارند.
زمان استقرار و نصب سرویس هایSaaS مانند یک نرم افزار CRM ابری معمولا به شکل قابل توجهی کوتاهتر از سیستمهای پیشفرض است. سیستم SaaS علاوه بر پیشگیری از هزینههای اضافه، راهاندازی و نصب در چندین منطقه، شرکتهای مختلف و بخشهای متنوع را آسان میکند یعنی نرم افزار CRM ابری شما می تواند در نقاط مختلف به راحتی در دسترس کاربران باشد. همچنین با توسعه کسب و کار افزودن کاربرهای بیشتر به سیستم SaaS آسان است. این سیستمها برای اطیمنان از حداکثر عملکرد شبکه ساخته و متناسب با نیازهای کسب و کار طراحی شدهاند.
با سیستم های نصبی، سرعت و عملکرد سیستم به سرورهای داخلی متکی است، معنی آن این است که با توسعه و رشد کسب و کار استفاده از ظرفیت سرورها بیشتر شده و برای پشتیبانی به منابع و سخت افزار بیشتری نیاز خواهد داشت.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
حراج بعدی شمش طلا فردا برگزار میشود
همکاری خاتمالانبیا با تاپیکو در راستای اجرای منویاتِ رهبری
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
عزم فولادیها برای تحقق شعار سال؛ احیای تولید با تکیه برداخل
بیمهگر حج تمتع مشخص شد
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
ادامه ریزش قیمتها در بازار/ دلار به ۵۸هزار تومان نزدیک شد
تحویل اولین سری لاماری ایما هیبرید به مشتریان
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
"ریرا "در آستانه تجاریسازی شد
۶ موفقیت کچاد در سال ۱۴۰۲
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
وکالتی کردن حساب مشتریان در بانک رفاه برای خرید خودرو برقی
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
حفظ کیفیت خط قرمز و اولویت نخست مدیران خودرو است
ثبتنام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت
دلار مبادلهای ثابت ماند/ یورو رشد کرد
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد