میرنیوز

مخاطب شعار سال ۱۴۰۰ کیست؟

مخاطب شعار سال ۱۴۰۰ کیست؟ 2021-12-20T15:24:28+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چند وقتی است کارگران یک معدن در شهرستان خواف که سال‌ها از شغلی پایدار و مطلوبی برخوردار بودند دیگر به سرکار خود نمی‌روند، کارگرانی که در این روزهای سخت معیشت خود را به سختی می‌گذرانند. این شرکت معدنی از بزرگترین معادن سنگ آهن کشور و از تامین کنندگان اصلی سنگ آهن ذوب آهن اصفهان است که در نظر دارد تولید سنگ آهن به میزان سالیانه ۲ میلیون تن را در شهرستان خواف خراسان رضوی محقق کند.

در دهه های گذشته رهبر انقلاب در نامگذاری سال ها به بحث های فرهنگی توجه داشتند، اما در چند سال اخیر و علی الخصوص در دهه ۹۰، رهبری تاکید ویژه ای به بحث های اقتصادی و مسئله تولید و اشتغال زایی در کشور دارد.

بر همین اساس رهبر انقلاب در ادامه شعار سال ۹۹ که جهش تولید نام داشت، امسال را سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نام گذاری کردند. ایشان شعار جهش تولید را یک شعار کاملاً انقلابی خواندند و خاطرنشان کردند: تحقق جهش تولید هم تأثیرات عمیق اقتصادی در کشور از جمله در مسئله ارزش پول ملی دارد و هم موجب اعتماد به‌نفس ملی، رضایتمندی عمومی و تضمین‌کننده امنیت ملی است و همچنین افزدند: تولید ملی بدون فراهم کردن زیر ساخت هایش محقق نخواهد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای علت تحقق نیافتن کامل جهش تولید در سال ۹۹ را وجود موانع و همچنین حمایت نشدن تولید در همه بخش‌ها دانستند و با اشاره به معضل واردات و قاچاق، گفتند: ضعف های قانونی و واردات رقیب خارجیِ محصولی که در داخل با همت جوانان در حال تولید است، و یا قاچاق آن از طریق دست های خیانتکار، مانع تولید است و موجب شکست خوردن آن می‌شود.

مخاطب شعار سال ۱۴۰۰ کیست؟

رهبر انقلاب اسلامی، ایجاد مشوّق‌هایی از جمله مشوّق‌های سرمایه‌گذاری را لازمه جهش تولید خواندند و افزودند: اوضاع کسب‌وکار در کشور باید به‌گونه‌ای باشد که افراد به سرمایه‌گذاری در تولید تشویق شوند و از افزایش هزینه‌های تولید جلوگیری شود.

کشور در یک جنگ اقتصادی قرار دارد و تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی در سالی که گذشت به اوج خود رسید؛ بنابراین به نظر می رسد که سال ۱۴۰۰ در هر وضعیتی که باشد فشارهای اقتصادی کاهش پیدا کرده و وضعیت معیشتی بهتر خواهد شد؛ پس همه باید با تکیه بر سرمایه های مادی و معنوی، برای جهش تولید، کمتر شدن نرخ بیکاری، افزایش اشتغال و استقلال اقتصادی کشور تلاش کنند.

ایشان افزودند: چه دولت کنونی و چه دولت آینده، باید با حمایت های همه‌جانبه‌ی قانونی، دولتی و حکومتی از تولید و رفع موانع آن، همت کنند که امسال جهش تولید به معنی واقعی تحقق یابد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: بر این اساس شعار سال ۱۴۰۰، «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» است.

با عدم تمدید پروانه بهره‌برداری معادن امیرسنگان پارسیان واقع در خراسان رضوی، متاسفانه در آستانه ورود به فصل زمستان همه کارگران و پرسنل و پیمانکاران این شرکت بیکار شده اند، موضوعی که با شعار سال ۱۴۰۰ و همچنین تلاش‌های ریاست محترم جمهور برای بازگشت به کار واحدهای تعطیل شده هیچ سنخیتی ندارد.

ماجرا چیست؟

گروه معادن امیر سنگان پارسیان، معادن وابسته به یک شرکت معدنی در شهرستان خواف استان خراسان رضوی از آبان ماه غیر فعال شده است و این امر باعث بیکاری هزار کارگر شده است.
حسین عرب زوزنی نماینده کارگران شرکت معدنی امیر سنگان پارسیان از مشکلات این روزهای کارگران این طور می‌گوید: در این شرکت نیروهای از کار افتاده‌ای در بخش‌های خدمات فعالیت می‌کنند که در صورت تعطیلی شرکت توان کار در معدن دیگر را ندارند.

عرب زوزنی گفت: در صورت تعطیلی شرکت، نیروهای بیکارشده باید برای اشتغال در آزمون‌های جذب و استخدام شرکت کنند که با این وضعیت اشتغال بعید است دوباره بتوانند در جایی دیگر شاغل شوند.

نماینده کارگران شرکت معدنی امیر سنگان پارسیان افزود: این شرکت اشتغال مستقیم برای هزار نفر را ایجاد کرده است ضمن اینکه این شرکت ۱۵ سال است که فعالیت می‌کند و در طول این مدت کارگران از پرداختی‌های خود راضی بوده اند.

او ادامه داد: توقف فعالیت معدن باعث بلا تکلیفی و بیکاری کارگران شده است تا به حال چندین بار به فرمانداری خواف مراجعه کرده ایم و تأکید کرده اند به محض روی کارآمدن پیمانکار جدید اشتغال دوباره ایجاد خواهد شد.

مخاطب شعار سال ۱۴۰۰ کیست؟

عرب زوزنی خاطرنشان کرد: روی کارآمدن پیمانکار جدید برای بهره برداری از معدن حداقل شش ماه زمان می‌برد و در این مدت چه کسی باید جوابگوی معیشت کارگران باشد.ضمن اینکه آیا پیمانکار جدید نیز بتواند کارنامه مطلوبی در رسیدگی به معیشت کارگران داشته باشد در ابهام است.

چه مشکلی برای این شرکت معدنی ایجاد شده است؟

شرکت معدنی امیر سنگان پارسیان از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در منطقه سنگان خواف آغاز کرده است ارزش سرمایه گذاری این شرکت در حال حاضر حدود ۵ هزار میلیارد تومان است و فعالیت این شرکت باعث اشتغال مستقیم هزار نفر کارگر و اشتغال غیر مستقیم هزار نفر دیگر شده است.

تقی حاجیوند مدیر عامل شرکت معدنی امیر سنگان پارسیان گفت: در تاریخ ۱۳ آبان امسال با قطع سوخت ماشین آلات معدنی عملا فعالیت معدن متوقف شد.

حاجیوند اظهار کرد: علت توقف فعالیت معدن به دلیل تمدید نشدن پروانه شرکت است.

چرا پروانه شرکت تمدید نشد؟

تمدید نشدن پروانه شرکت معدنی امیر سنگان پارسیان داستان طولانی دارد. داستانی که طبق گفته مسئولان شرکت به یک دعوای قضایی در سال ۹۸ مربوط می‌شود. در سال ۹۸ شرکت امیر سنگان پارسیان رأیی از دیوان عدالت اداری برای وزارت صمت می‌آورد که منشأ اختلافاتی می‌شود. اختلافاتی که در نهایت منجر به تمدید نشدن پروانه بهره برداری شرکت می‌شود.

قضیه رأی دیوان عدالت اداری چیست؟

بر اساس اظهارات مدیر عامل شرکت امیر سنگان پارسیان بخشنامه‌ای در سال ۱۳۹۲ صادر می‌شود که طبق این بخشنامه جریمه حقوق دولتی متعلقه به اضافه برداشت‌ها به نحو چشمگیری افزایش یافت و با وجود اینکه اصولا محدوده‌های معدنی باید از تاریخ صدور بخشنامه جریمه حقوق دولتی اضافه برداشت را پرداخت می‌کردند، اما این قانون توسط مسئولان وقت وزارت صنعت و معدن عطف به ما سبق شد و در این مورد این شرکت نیز از سال ۱۳۸۵ اعمال شد.

طبق این بخشنامه تمام هفت سال فعالیت شرکت مشمول بخشنامه جدید می‌شود. این بخشنامه جدید باعث شد که شرکت در سال ۱۳۹۸ به پرداخت حدود ۳۰۰ میلیارد تومان محکوم شود. این بخشنامه جدید به دلیل اینکه موجب تضییع حقوق بهره بردار می‌شد باعث پیگیری قضایی موضوع از سوی شرکت امیر سنگان پارسیان در دیوان عدالت اداری شد.

جزئیات ماجرا چه بود؟

از مدیر عامل شرکت درباره جزئیات دعوای حقوقی سوال می‌کنم و حاجیوند این طور پاسخ می‌دهد: در سال ۹۸ رأیی از سوی دیوان عدالت اداری و در سال ۹۹ رأیی از شعبه ۲۰ دادگاه حقوقی تهران آورده می‌شود که در آن با تأکید بر اشتباه بودن نحوه محاسبه جریمه اضافه برداشت وزارت صمت محکوم به استرداد مبلغ ۱۴۷ میلیارد تومان می‌شود.

و یک تخلف دیگر

از آنجایی که طبق قانون معادن و دستور العمل‌های موجود اظهار نظر در مورد تمدید پروانه بهره برداری معادن سنگ آهن در حوزه شورای عالی معادن به ریاست وزیر صنعت و معدن است در اقدامی غیر قانونی این اختیارات در مورد شرکت امیرسنگان پارسیان به شورای معادن استان واگذار و این شورا نیز بدون دعوت بهره بردار و شنیدن اظهارات و دفاعیات بهره بردار، نسبت به تمدید نشدن پروانه اقدام کردند و در نهایت منجر به تعطیلی کامل معدن و بیکاری بیش از هزار نفر شد.

ناامنی در فضای سرمایه گذاری حوزه معدن و بیکاری مرزنشینان

مخاطب شعار سال ۱۴۰۰ کیست؟

کارشکنی‌های این چنینی باعث می‌شود در حوزه معادن امید به سرمایه گذاری ثابت و پایدار وجود نداشته باشد، چرا که از لحاظ منطق اقتصادی قابل توجیه نیست که فعال اقتصادی و سرمایه گذار بدون امید به تمدید پروانه بهره برداری معدن در این حوزه سرمایه گذاری کند. از سوی دیگر این رویه باعث بیکاری ۱۰۰۰ کارگر در شهر مرزی خواف و به طبع آن موجب از هم پاشیده شدن کانون گرم تعداد زیادی از خانواده ها در اقصی نقاط استان خراسان رضوی می شود.

معمایی که همچنان حل نشده باقی مانده این است که با تعطیل کردن معدن های شرکت امیر سنگان پارسیان که یک شرکت معدنی فعال و ازهر لحاظ مراحل قانونی را رعایت و حتی حقوق کارگران را بروز پرداخت کرده است، فروش دگرباره معادن این شرکت به شرکتی دیگر، چه تغییر و تحول عجیب و قریب و شگرفی بهتر و اصولی تر از شرایط کاری فعلی رقم خواهد زد؟

و درنهایت، این سؤال در اذهان متبادر می شود که واقعا مخاطب شعار سال ۱۴۰۰ «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» کیست؟

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)