میرنیوز

 دوربین Canon SX۶۰ HS؛ انتخابی منحصر به فرد؟!!!

 دوربین Canon SX۶۰ HS؛ انتخابی منحصر به فرد؟!!! 2020-03-26T10:53:00+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مکس شاپ، اطلاعات چندانی نیاز نیست تا دو شرکت قدرتمند کانن و نیکون را بشناسید. این دو کمپانی بزرگ تقریبا برای هر سطحی چندین دوربین با ویژگی‌های منحصر به فرد را وارد بازار کرده‌اند تا هر شخص بتواند به راحتی دوربین مورد نظر خود را تهیه کند؛ اما دوربینی که در این مطلب قصد داریم راجع به آن صحبت کنیم یک دوربین  DSLR نیست و به عنوان یک دوربین بدون آینه شناخته می شود. دوربین Canon PowerShot SX۶۰ HS یکی از پرفروش‌ترین دوربین‌های بدون آینه شرکت Canon است که با قیمتی مناسب ویژگی‌های اساسی را از خود به نمایش می‌گذارد؛ پیشرفت تکنولوژی و کشش مردم به سوی دوربین‌های بدون آینه سبب شده تا این دوربین در مدت زمان کوتاهی به فروش قابل توجهی دست یابد.

 سنسور و پردازنده قدرتمند

دوربین SX۶۰ HS در حقیقت نسخه به‌روز شده دوربین SX۵۰ SH است که در تاریخ 9.15.2014 وارد بازار شد؛ همانطور که می‌دانید نسخه پیشین این دوربین امکان زوم ۵۰x را برای شما فراهم می‌ساخت، اما حال دوربین SX۶۰ SH آمده تا بتوانید با آن تجربه زوم ۶۵x را تجربه کنید. این دوربین از یک سنسور ۱۶.۱ مگاپیکسلی CMOS استفاده می‌کند؛ این دوربین جدید حساسیت ISO بین ۱۰۰ تا ۳۲.۰۰۰ در اختیار شما قرار می‌دهد و این امکان را فراهم ساخته تا در نورهای کم نیز بتوانید تصاویر با کیفیتی را به ثبت برسانید؛ دوربین SX۶۰ HS این محدوده ISO را مدیون پردازشگر قدرتمند Digic ۶ است. ضمنا این پردازشگر این امکان را فراهم کرده تا بتوانید با سرعت ۶.۴ فریم بر ثانیه به عکاسی پیاپی بپردازید و سوژه‌های متحرک تصاویر با کیفیتی را به ثبت برسانید.

 نگاهی دقیق‌تر به عملکرد دوربین

 دوربین Canon SX۶۰ HS؛ انتخابی منحصر به فرد؟!!!

همانطور که می‌دانید دوربین SX۶۰ SH یک دوربین سوپر زوم است؛ این دوربین میزان بزرگ‌نمایی ۶۵ برابر را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ از ویژگی‌های اساسی این دوربین می‌توان به لرزش‌گیر IS اشاره داشت که به عنوان یک فاکتور اساسی برای این دوربین کوچک محسوب می‌شود؛ لرزش‌گیر جای گرفته در این دوربین لرزش و تکان‌ها دست را به میزان قابل توجهی متوقف می‌کند و در نتیجه تصویری شارپ و یکدست را به شما ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به سیستم فوکوس ۹ نقطه‌ای آن اشاره کرد، موتور فوکوس به کار رفته در این دوربین سرعت بسیار بالایی را از خود به نمایش می‌گذارد و در عین حال بسیار بی سر و صدا عمل می‌کند. همانند اکثر دوربین‌های شرکت Canon، این دوربین نیز به یک صفحه نمایش متحرک مجهز شده تا شما بتوانید به راحتی آن را در جهت‌های مختلف بچرخانید؛ در حقیقت این قابلیت زمانی به شما کمک می‌کند که قصد داشته باشید در زوایایی نامطلوب به عکاسی و فیلمبرداری بپردازید؛ نکته ناراحت کننده در مورد  نمایشگر این لنز لمسی نبودن آن است.

 دوربین Canon SX۶۰ HS؛ انتخابی منحصر به فرد؟!!!

علاوه بر کیفیت عکاسی مطلوب، کمپانی Canon این امکان را در این دوربین قرار داده تا بتوانید با رزولوشن Full HD با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه به فیلمبرداری بپردازید؛ همچنین می‌توانید با استفاده از رزولوشن HD از قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن نیز استفاده کنید؛ در زمان فیلمبرداری می‌توانید به راحتی ISO دوربین را تغییر دهید و تصاویر خلاقانه‌ای را به ثبت برسانید. صداهای شما در این دوربین به صورت استریو ضبط می‌شوند که به شما امکان کنترل دقیق‌تر صدا را می‌دهد.

همانند اکثر دوربین‌های کمپانی Canon این دوربین نیز از نسل جدید سیستم‌های ارتباطی استفاده می‌ند که شما را قادر می‌سازد به راحتی تصاویر خود را از طریق برنامه اختصاصی شرکت Canon بر روی گوشی هوشمند خود انتقال دهید؛ ضمنا سیستم Wifi این دوربین شما را قادر می‌سازد تا بتوانید به راحتی دوربین را از راه دور کنترل کنید و به بخشی از تنظیمات دوربین نیز دسترسی داشته باشید.

. مشخصات فیزیکی

ابعاد این دوربین ۱۲۸x۹۳x۱۱۴ می باشد؛ همچنین وزن این دوربین نیز نسبت به مدل قبلی ۵۵ گرم سنگین‌تر شده و به دوربینی با وزن ۶۵۰ گرم تبدیل شده است؛ این دوربین به صورت کاملا ارگونومیک طراحی شده است و همین امر سبب شده تا دوربین راحت و مطمئن‌تر در دست جای گیرد. در این دوربین برخلاف مدل قبلی دکمه چرخان قرار گرفته که امکان دستیابی به مدهای مختلف دوربین را آسان‌تر از قبل کرده است. باتری دوربین نسبت به مدل قبلی نیز بهبود قابل ملاحظه‌ای داشته سات شما در این دوربین می‌توانید با هر بار شارژ کامل ۳۴۰ شات عکس بگیرید. دوربین SX۶۰ از یک لنز اپتیکال با بزرگ‌نمایی ۶۵ برابری استفاده می‌کند؛ باید توجه داشته باشید در این دوربین امکان تغییر لنز وجود ندارد؛ این دوربین از یک لرزش‌گیر IS با ۸ حالت مختلف استفاده می‌کند که ۴ حالت مربوط به عکاسی و ۴ حالت مربوط به سیستم فیلمبرداری است.

 دوربین Canon SX۶۰ HS؛ انتخابی منحصر به فرد؟!!!

. جمع بندی

دوربین Canon SX۶۰ یکی پرفروش‌ترین دوربین‌های فروشگاه Maxshop است؛ این دوربین ویژگی‌های اساسی را از خود به نمایش می‌گذارد و یک انتخاب هوشمندانه برای عکاسی نجومی و حیات وحش است؛ ضمنا این دوربین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید عکاسی ماکرو را نیز تجربه کنید و با دقت بالایی از سوژه خود عکس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

توسعه خودروهای هیبریدی-برقی سرعت می‌یابد

توسعه خودروهای هیبریدی-برقی سرعت می‌یابد
2020-09-25T13:32:28+03:30
نخستین جلسه مشترک ایران خودرو و مپنا برای امکان سنجی همکاری مشترک برای توسعه خودروهای برقی برگزار شد.

بررسی و رفع مشکل اعطای تسهیلات به ۵۳ هزار مسکن مهر

بررسی و رفع مشکل اعطای تسهیلات به ۵۳ هزار مسکن مهر
2020-09-25T12:25:52+03:30
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهراز برگزاری جلسه مشترک رئیس کل بانک مرکزی و مسئولان بانک‌های عامل، برای بررسی و رفع مشکل اعطای تسهیلات به ۵۳ هزار ...

قیمت گوشت متعادل شد/ واردات برنج تاثیری بر قیمت برنج داخلی ندارد

قیمت گوشت متعادل شد/ واردات برنج تاثیری بر قیمت برنج داخلی ندارد
2020-09-25T12:25:52+03:30
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: حذف گوشت قرمز از فهرست دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی، منجر به افزایش تولید داخل و متعادل شدن گوشت قرمز و جلوگیری از رشد شتابان قیمت این ک...

روند تولید و عرضه لاستیک و سیمان زیر ذره بین

روند تولید و عرضه لاستیک و سیمان زیر ذره بین
2020-09-25T10:39:11+03:30
رئیس سازمان حمایت گفت: عملکرد دستگاههای نظارتی در روند تولید تا مصرف سیمان و لاستیک مورد رصد قرار گرفته و دستگاههایی که در این حوزه کوچکترین اغماضی داشته باش...

محکومیت آذویکو به تحویل خودروی جایگزین و پرداخت خسارت به مشتریان/ مهلت ایفای تعهدات؛ پایان بهمن ۹۹

محکومیت آذویکو به تحویل خودروی جایگزین و پرداخت خسارت به مشتریان/ مهلت ایفای تعهدات؛ پایان بهمن ۹۹
2020-09-24T18:39:08+03:30
مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، گفت: شرکت آذویکو ملزم به تحویل خودروی جایگزین و پرداخت خسارت مشتریان حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری شد.

قیمت سکه ۳ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۳ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید
2020-09-24T18:25:52+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۹ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

مدیران جهادی از هر بحرانی عبور می کنند

مدیران جهادی از هر بحرانی عبور می کنند
2020-09-24T15:25:43+03:30
نمایشگاه‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستاوردهای مهندسان بسیجی گروه صنعتی ایران خودرو، باحضور فرشادمقیمی، مدیرعامل ایرانخودرو و سردار بلالی، مشا...

در جنگ اقتصادی به خودکفایی کامل خواهیم رسید

در جنگ اقتصادی به خودکفایی کامل خواهیم رسید
2020-09-24T15:25:43+03:30
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در ارتقای استاندارد خودروها از اروپا چهار به اروپا پنج از هیچ کارشناس خارجی استفاده نکردیم.

تسلا از تعرفه‌های دولت ترامپ شکایت کرد / سقوط ۱۰ درصدی سهام تسلا

تسلا از تعرفه‌های دولت ترامپ شکایت کرد / سقوط ۱۰ درصدی سهام تسلا
2020-09-24T12:19:06+03:30
پس از شکایت شرکت تسلا از دولت ترامپ و نماینده تجاری آن، رابرت لایتایزر، در مورد تعرفه‌های وضع شده بر آیتم‌هایی که این شرکت از چین وارد می‌کند، سهام این شرکت ...

چگونه سرور مجازی ترکیه داشته باشیم؟

چگونه سرور مجازی ترکیه داشته باشیم؟
2020-09-23T16:49:06+03:30
حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به انجام امور بانکی خود از کشور ترکیه باشید و یا نیاز به باز کردن اکانت دولوپری گوگل و یا امور فریلنسری باشید ولی این کشور ...

چگونه مرکز فروش چمن مصنوعی را بیابیم؟

چگونه مرکز فروش چمن مصنوعی را بیابیم؟
2020-09-23T16:49:06+03:30
استفاده از چمن مصنوعی از هر لحاظی از جمله وقت، پول، صرفه جویی در مصرف انرژی مفید و به صرفه می باشد. اما مراکز و شرکت های بسیاری در این زمینه وجود دارند که شا...

وکیل رایگان، خدمتی نو از موسسه حقوقی اوستا

وکیل رایگان، خدمتی نو از موسسه حقوقی اوستا
2020-09-23T16:49:05+03:30
معنای لغوی وکیل، کارگزار ،مباشر ،کسی که شخص انجام کارهای خود را به وی واگذار می کند ،نمایندگان مجلس که از طرف مردم انتخاب می شود. ...

قیمت سکه ۲ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید
2020-09-23T14:59:07+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی
2020-09-23T13:52:24+03:30
نحوه ترجمه مدارک تحصیلی صادره از وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد به صورت کامل در این مطلب توضیح داده شده است.

نکاتی درباره کپسول گاز بوتان

نکاتی درباره کپسول گاز بوتان
2020-09-23T13:52:24+03:30
برای این که با کپسول گاز بوتان و قیمت آن بیشتر آشنا شوید، با این مطلب همراه شوید.

قیمت جهانی طلا به افت ادامه داد / نگاه سرمایه‌گذاران به سوی بانک مرکزی آمریکا

قیمت جهانی طلا به افت ادامه داد / نگاه سرمایه‌گذاران به سوی بانک مرکزی آمریکا
2020-09-23T13:12:25+03:30
با تقویت دلار و نزدیک شدن آن به بالاترین سطح ۲ ماهه قیمت طلا برای دومین جلسه متوالی افت کرد. سرمایه‌گذاران از نزدیک ناظر اظهارات مقامات فدرال‌رزرو در مورد وض...

بهترین مرکز سرویس و تعمیر رادیاتور در ایران

بهترین مرکز سرویس و تعمیر رادیاتور در ایران
2020-09-23T12:35:50+03:30
مانند هر سیستم گرمایشی، تعمیر رادیاتور نیز ممکن است برای شما اتفاق بیفتد، و رادیاتور شما دچار خرابی  شود و کار نکند.

اجاره سرور اختصاصی ایران

اجاره سرور اختصاصی ایران
2020-09-23T12:15:49+03:30
سرور اختصاصی چیست و بهترین سرور اختصاصی دارای چه ویژگی هایی می باشد، این سوالی هست که پاسخش در متنی که توسط داده پردازی مبین ارائه شده و در ادامه به آن می پر...

جدیدترین گوشی های ۲۰۲۰ ال جی در راه ایران (با قیمت تکرار نشدنی!)

جدیدترین گوشی های ۲۰۲۰ ال جی در راه ایران (با قیمت تکرار نشدنی!)
2020-09-23T12:15:48+03:30
 حالا که هر روز فناوری های تازه به بازار تلفن های همراه هوشمند اضافه می شود، برند های مختلف تلاش می کنند جای بزرگتری برای خود در این بازار باز کنند. اما برای...

چرا مردم تمایل فراوانی را برای خرید آپارتمان در اندیشه و سکونت در این شهر زیبا را دارند؟

 چرا مردم تمایل فراوانی را برای خرید آپارتمان در اندیشه و سکونت در این شهر زیبا را دارند؟
2020-09-23T12:05:40+03:30
خرید آپارتمان در اندیشه در سال‌های اخیر با افزایش چشم‌گیری همراه بوده است و افراد بسیاری قصد دارند تا در شهر جدید اندیشه سکونت کنند ولی...

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۷/۰۲| قیمت طلا در مرز ۱۹۰۰ دلار

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۷/۰۲| قیمت طلا در مرز ۱۹۰۰ دلار
2020-09-23T12:05:40+03:30
به دنبال تشدید مجدد تنش ها بین آمریکا و چین و در حالی که نگرانی ها از کندی ترمیم اقتصادی همچنان ادامه دارد قیمت طلا روز چهارشنبه اندکی افزایش داشت، اما تقوی...

کشتی‌آرای: دلار اجازه کاهش قیمت طلا و سکه را نداد/ حباب سکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان!

 کشتی‌آرای: دلار اجازه کاهش قیمت طلا و سکه را نداد/ حباب سکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان!
2020-09-23T12:05:40+03:30
کشتی‌آرای با بیان اینکه با توجه به کاهش ۵۰ دلاری طلای جهانی باید قیمت طلا و سکه در بازار داخلی با کاهش بیشتری همراه می شد، گفت: افزایش قیمت دلار مانع از کاه...

بی ثباتی بازار طلا تا پایان ۲۰۲۰ در واکنش به انتخابات آمریکا

 بی ثباتی بازار طلا تا پایان ۲۰۲۰ در واکنش به انتخابات آمریکا
2020-09-23T12:05:40+03:30
شرکت خدمات مالی سیتی گروپ پیش بینی می کند به خاطر مخاطراتی که حول انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وجود دارد، قیمت طلا تا پایان سال جاری میلادی رکورد زده و ۲۰۰ ...

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۷/۰۲|افزایش قیمت ارز؛ دلار ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان شد

 قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۷/۰۲|افزایش قیمت ارز؛ دلار ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان شد
2020-09-23T12:05:40+03:30
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی دیروز ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

گزارش تسنیم| جزئیات رشد قیمت طلا و ارز در ۶ ماهه نخست امسال/ سکه ۱۱۶ درصد رشد کرد + جدول

 گزارش تسنیم| جزئیات رشد قیمت طلا و ارز در ۶ ماهه نخست امسال/ سکه ۱۱۶ درصد رشد کرد + جدول
2020-09-23T12:05:40+03:30
بررسی تغییرات قیمت طلا و ارز نشان می‌دهد، در ۶ ماه نخست امسال قیمت سکه ۱۱۶ درصد و دلار ۷۹ درصد افزایش یافته است.

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۷/۰۲؛ دلار رکورد می‌زند؟/ سکه ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۷/۰۲؛ دلار رکورد می‌زند؟/ سکه ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
2020-09-23T12:05:40+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۴۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و ...

قیمت دلار دوم مهر ۱۳۹۹ به ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید / هر یورو ۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان

قیمت دلار دوم مهر ۱۳۹۹ به ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید / هر یورو ۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان
2020-09-23T11:19:07+03:30
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهار شنبه دوم مهرماه ۱۳۹۹ در صرافی های بانکی به ۲۷هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

جزئیات نرخ رسمی ۴۷ ارز/کاهش نرخ رسمی یورو و پوند

جزئیات نرخ رسمی ۴۷ ارز/کاهش نرخ رسمی یورو و پوند
2020-09-23T11:19:06+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳ ارز افزایش و ۳۲ واحد پولی کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت بود.

چگونه از امنیت یک اپلیکیشن پرداخت مطمئن شده و به آن اعتماد کنیم؟

چگونه از امنیت یک اپلیکیشن پرداخت مطمئن شده و به آن اعتماد کنیم؟
2020-09-23T10:42:30+03:30
وقتی صحبت از اپلیکیشن‌های موبایل می شود شاید اولین فکری که به ذهن ما برسد بحث امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی باشد؛ مخصوصا وقتی بخواهیم یک اپلیکیشن پرداخت را ...

منهول پیش ساخته پلی اتیلن

منهول پیش ساخته پلی اتیلن