میرنیوز

جزئیات قیمت رسمی ۴۷ ارز /نرخ دلار ثابت ماند

جزئیات قیمت رسمی ۴۷ ارز /نرخ دلار ثابت ماند 2020-03-25T09:49:34+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه ششم فروردین ماه ۹۹» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۷۸۶ ریال افزایش به قیمت ۴۹ هزار و ۶۰۲ ریال و هر یورو نیز با ۵۰ ریال افت به نرخ ۴۵ هزار و ۴۰۴ ریال ارزش‌گذاری شده است.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۸۸۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۱۶۰ ریال، کرون نروژ ۳ هزار و ۸۲۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۰ ریال، روپیه هند ۵۵۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۶ ریال، دینار کویت ۱۳۴ هزار و ۳۰۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۳۷۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۸۵۰ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۶ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۲۳ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۱۶۵ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۴ هزار و ۵۰۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۳۸۸ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۵۱۷ ریال، روبل روسیه ۵۳۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۸ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۵۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۵ هزار و ۹۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۶۹۳ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۱۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۷۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۳۴ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۲۲۷ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۴۵۵ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۵۷۳ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۴۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۷ هزار و ۷۹۶ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۵۳۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۱۷۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۴ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۳۲۶ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۱۰۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۵۶۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۱۸۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۸۱۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۳۲۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۲ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۵ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

توسعه خودروهای هیبریدی-برقی سرعت می‌یابد

توسعه خودروهای هیبریدی-برقی سرعت می‌یابد
2020-09-25T13:32:28+03:30
نخستین جلسه مشترک ایران خودرو و مپنا برای امکان سنجی همکاری مشترک برای توسعه خودروهای برقی برگزار شد.

بررسی و رفع مشکل اعطای تسهیلات به ۵۳ هزار مسکن مهر

بررسی و رفع مشکل اعطای تسهیلات به ۵۳ هزار مسکن مهر
2020-09-25T12:25:52+03:30
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهراز برگزاری جلسه مشترک رئیس کل بانک مرکزی و مسئولان بانک‌های عامل، برای بررسی و رفع مشکل اعطای تسهیلات به ۵۳ هزار ...

قیمت گوشت متعادل شد/ واردات برنج تاثیری بر قیمت برنج داخلی ندارد

قیمت گوشت متعادل شد/ واردات برنج تاثیری بر قیمت برنج داخلی ندارد
2020-09-25T12:25:52+03:30
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: حذف گوشت قرمز از فهرست دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی، منجر به افزایش تولید داخل و متعادل شدن گوشت قرمز و جلوگیری از رشد شتابان قیمت این ک...

روند تولید و عرضه لاستیک و سیمان زیر ذره بین

روند تولید و عرضه لاستیک و سیمان زیر ذره بین
2020-09-25T10:39:11+03:30
رئیس سازمان حمایت گفت: عملکرد دستگاههای نظارتی در روند تولید تا مصرف سیمان و لاستیک مورد رصد قرار گرفته و دستگاههایی که در این حوزه کوچکترین اغماضی داشته باش...

محکومیت آذویکو به تحویل خودروی جایگزین و پرداخت خسارت به مشتریان/ مهلت ایفای تعهدات؛ پایان بهمن ۹۹

محکومیت آذویکو به تحویل خودروی جایگزین و پرداخت خسارت به مشتریان/ مهلت ایفای تعهدات؛ پایان بهمن ۹۹
2020-09-24T18:39:08+03:30
مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، گفت: شرکت آذویکو ملزم به تحویل خودروی جایگزین و پرداخت خسارت مشتریان حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری شد.

قیمت سکه ۳ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۳ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید
2020-09-24T18:25:52+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۹ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

مدیران جهادی از هر بحرانی عبور می کنند

مدیران جهادی از هر بحرانی عبور می کنند
2020-09-24T15:25:43+03:30
نمایشگاه‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستاوردهای مهندسان بسیجی گروه صنعتی ایران خودرو، باحضور فرشادمقیمی، مدیرعامل ایرانخودرو و سردار بلالی، مشا...

در جنگ اقتصادی به خودکفایی کامل خواهیم رسید

در جنگ اقتصادی به خودکفایی کامل خواهیم رسید
2020-09-24T15:25:43+03:30
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در ارتقای استاندارد خودروها از اروپا چهار به اروپا پنج از هیچ کارشناس خارجی استفاده نکردیم.

تسلا از تعرفه‌های دولت ترامپ شکایت کرد / سقوط ۱۰ درصدی سهام تسلا

تسلا از تعرفه‌های دولت ترامپ شکایت کرد / سقوط ۱۰ درصدی سهام تسلا
2020-09-24T12:19:06+03:30
پس از شکایت شرکت تسلا از دولت ترامپ و نماینده تجاری آن، رابرت لایتایزر، در مورد تعرفه‌های وضع شده بر آیتم‌هایی که این شرکت از چین وارد می‌کند، سهام این شرکت ...

چگونه سرور مجازی ترکیه داشته باشیم؟

چگونه سرور مجازی ترکیه داشته باشیم؟
2020-09-23T16:49:06+03:30
حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به انجام امور بانکی خود از کشور ترکیه باشید و یا نیاز به باز کردن اکانت دولوپری گوگل و یا امور فریلنسری باشید ولی این کشور ...

چگونه مرکز فروش چمن مصنوعی را بیابیم؟

چگونه مرکز فروش چمن مصنوعی را بیابیم؟
2020-09-23T16:49:06+03:30
استفاده از چمن مصنوعی از هر لحاظی از جمله وقت، پول، صرفه جویی در مصرف انرژی مفید و به صرفه می باشد. اما مراکز و شرکت های بسیاری در این زمینه وجود دارند که شا...

وکیل رایگان، خدمتی نو از موسسه حقوقی اوستا

وکیل رایگان، خدمتی نو از موسسه حقوقی اوستا
2020-09-23T16:49:05+03:30
معنای لغوی وکیل، کارگزار ،مباشر ،کسی که شخص انجام کارهای خود را به وی واگذار می کند ،نمایندگان مجلس که از طرف مردم انتخاب می شود. ...

قیمت سکه ۲ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲ مهر ۱۳۹۹ به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید
2020-09-23T14:59:07+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی

ترجمه رسمی مدارک تحصیلی
2020-09-23T13:52:24+03:30
نحوه ترجمه مدارک تحصیلی صادره از وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد به صورت کامل در این مطلب توضیح داده شده است.

نکاتی درباره کپسول گاز بوتان

نکاتی درباره کپسول گاز بوتان
2020-09-23T13:52:24+03:30
برای این که با کپسول گاز بوتان و قیمت آن بیشتر آشنا شوید، با این مطلب همراه شوید.

قیمت جهانی طلا به افت ادامه داد / نگاه سرمایه‌گذاران به سوی بانک مرکزی آمریکا

قیمت جهانی طلا به افت ادامه داد / نگاه سرمایه‌گذاران به سوی بانک مرکزی آمریکا
2020-09-23T13:12:25+03:30
با تقویت دلار و نزدیک شدن آن به بالاترین سطح ۲ ماهه قیمت طلا برای دومین جلسه متوالی افت کرد. سرمایه‌گذاران از نزدیک ناظر اظهارات مقامات فدرال‌رزرو در مورد وض...

بهترین مرکز سرویس و تعمیر رادیاتور در ایران

بهترین مرکز سرویس و تعمیر رادیاتور در ایران
2020-09-23T12:35:50+03:30
مانند هر سیستم گرمایشی، تعمیر رادیاتور نیز ممکن است برای شما اتفاق بیفتد، و رادیاتور شما دچار خرابی  شود و کار نکند.

اجاره سرور اختصاصی ایران

اجاره سرور اختصاصی ایران
2020-09-23T12:15:49+03:30
سرور اختصاصی چیست و بهترین سرور اختصاصی دارای چه ویژگی هایی می باشد، این سوالی هست که پاسخش در متنی که توسط داده پردازی مبین ارائه شده و در ادامه به آن می پر...

جدیدترین گوشی های ۲۰۲۰ ال جی در راه ایران (با قیمت تکرار نشدنی!)

جدیدترین گوشی های ۲۰۲۰ ال جی در راه ایران (با قیمت تکرار نشدنی!)
2020-09-23T12:15:48+03:30
 حالا که هر روز فناوری های تازه به بازار تلفن های همراه هوشمند اضافه می شود، برند های مختلف تلاش می کنند جای بزرگتری برای خود در این بازار باز کنند. اما برای...

چرا مردم تمایل فراوانی را برای خرید آپارتمان در اندیشه و سکونت در این شهر زیبا را دارند؟

 چرا مردم تمایل فراوانی را برای خرید آپارتمان در اندیشه و سکونت در این شهر زیبا را دارند؟
2020-09-23T12:05:40+03:30
خرید آپارتمان در اندیشه در سال‌های اخیر با افزایش چشم‌گیری همراه بوده است و افراد بسیاری قصد دارند تا در شهر جدید اندیشه سکونت کنند ولی...

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۷/۰۲| قیمت طلا در مرز ۱۹۰۰ دلار

 قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۷/۰۲| قیمت طلا در مرز ۱۹۰۰ دلار
2020-09-23T12:05:40+03:30
به دنبال تشدید مجدد تنش ها بین آمریکا و چین و در حالی که نگرانی ها از کندی ترمیم اقتصادی همچنان ادامه دارد قیمت طلا روز چهارشنبه اندکی افزایش داشت، اما تقوی...

کشتی‌آرای: دلار اجازه کاهش قیمت طلا و سکه را نداد/ حباب سکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان!

 کشتی‌آرای: دلار اجازه کاهش قیمت طلا و سکه را نداد/ حباب سکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان!
2020-09-23T12:05:40+03:30
کشتی‌آرای با بیان اینکه با توجه به کاهش ۵۰ دلاری طلای جهانی باید قیمت طلا و سکه در بازار داخلی با کاهش بیشتری همراه می شد، گفت: افزایش قیمت دلار مانع از کاه...

بی ثباتی بازار طلا تا پایان ۲۰۲۰ در واکنش به انتخابات آمریکا

 بی ثباتی بازار طلا تا پایان ۲۰۲۰ در واکنش به انتخابات آمریکا
2020-09-23T12:05:40+03:30
شرکت خدمات مالی سیتی گروپ پیش بینی می کند به خاطر مخاطراتی که حول انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وجود دارد، قیمت طلا تا پایان سال جاری میلادی رکورد زده و ۲۰۰ ...

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۷/۰۲|افزایش قیمت ارز؛ دلار ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان شد

 قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌ها امروز ۹۹/۰۷/۰۲|افزایش قیمت ارز؛ دلار ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان شد
2020-09-23T12:05:40+03:30
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی دیروز ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

گزارش تسنیم| جزئیات رشد قیمت طلا و ارز در ۶ ماهه نخست امسال/ سکه ۱۱۶ درصد رشد کرد + جدول

 گزارش تسنیم| جزئیات رشد قیمت طلا و ارز در ۶ ماهه نخست امسال/ سکه ۱۱۶ درصد رشد کرد + جدول
2020-09-23T12:05:40+03:30
بررسی تغییرات قیمت طلا و ارز نشان می‌دهد، در ۶ ماه نخست امسال قیمت سکه ۱۱۶ درصد و دلار ۷۹ درصد افزایش یافته است.

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۷/۰۲؛ دلار رکورد می‌زند؟/ سکه ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۷/۰۲؛ دلار رکورد می‌زند؟/ سکه ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
2020-09-23T12:05:40+03:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۲۴۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و ...

قیمت دلار دوم مهر ۱۳۹۹ به ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید / هر یورو ۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان

قیمت دلار دوم مهر ۱۳۹۹ به ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید / هر یورو ۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان
2020-09-23T11:19:07+03:30
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهار شنبه دوم مهرماه ۱۳۹۹ در صرافی های بانکی به ۲۷هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

جزئیات نرخ رسمی ۴۷ ارز/کاهش نرخ رسمی یورو و پوند

جزئیات نرخ رسمی ۴۷ ارز/کاهش نرخ رسمی یورو و پوند
2020-09-23T11:19:06+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳ ارز افزایش و ۳۲ واحد پولی کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت بود.

چگونه از امنیت یک اپلیکیشن پرداخت مطمئن شده و به آن اعتماد کنیم؟

چگونه از امنیت یک اپلیکیشن پرداخت مطمئن شده و به آن اعتماد کنیم؟
2020-09-23T10:42:30+03:30
وقتی صحبت از اپلیکیشن‌های موبایل می شود شاید اولین فکری که به ذهن ما برسد بحث امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی باشد؛ مخصوصا وقتی بخواهیم یک اپلیکیشن پرداخت را ...

منهول پیش ساخته پلی اتیلن

منهول پیش ساخته پلی اتیلن