میرنیوز

معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری در ایران

معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری در ایران 2021-11-14T12:15:50+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نرم افزار حسابداری سیستمی است که داده‌های مربوط به فعالیت‌های تجاری را دریافت و اندازه گیری کرده و طی گزارشات به عنوان نتایج فعالیت و عملکرد واحد تجاری در اختیار مدیران قرار می‌دهد. برنامه ریزی مالی، استقراض، مالیات بر درآمد، و سرمایه گذاری ها تماماً بر یک سیستم اطلاعاتی که آن را نرم افزار حسابداری می‌نامند، استوار است.

نرم افزار حقوق و دستمزد و برنامه حسابداری از مهم‌ترین ابزارهای مدیریت مالی در شرکت‌ها هستند. تمامی فعالیت‌های مالی بصورت یکپارچه حول محور حسابداری در نرم افزار قابل پیاده سازی است. تمامی گزارشات حسابداری، نمودارها مدیران را در جریان روند کسب و کار خود قرار می‌دهد. صورت‌های مالی است که توان تصمیم گیری در افراد را ارتقا می‌دهد. صورت‌های مالی اسنادی هستند که وضعیت افراد یا واحدهای تجاری در قالب مقادیر پول گزارش می‌کنند. نرم افزار حسابداری به راحتی این گزارشات را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد. و به راحتی وضعیت سودآور بودن سازمان را مشخص می‌کند. گزارشات ترازنامه صحت تمامی اسناد و ثبت‌ها را نشان می‌دهد. گزارشات دفاتر، گزارشات تراز در نرم افزار حسابداری تعبیه شده است. نرم افزارهای حسابداری بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری هر کدام با کدینگ مخصوص به خود امکان تعریف حساب‌ها را برای حسابداران فراهم کرده است.

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری خوب

نرم افزارهای حسابداری متعددی در بازار موجود است، ما در این مقاله به بررسی بهترین نرم افزارهای حسابداری موجود می‌پردازیم. نرم افزار حسابداری معمولاً دارای امکانات مشابه است، اینکه کدام نرم افزار حسابداری کارآمدتر است، به دقت گزارشات، سرعت بالای نرم افزار، کاربری ساده، پشتیبانی قوی و همچنین امنیت بالای آن بستگی دارد. از مهمترین معیارهای انتخاب نرم افزار حسابداری نحوه پیاده سازی تمامی فرآیندهای مالی کسب و کار در نرم افزار است. در این مقاله به معرفی بهترین‌های نرم افزار حسابداری می‌پردازیم.

معرفی ۵ بهترین نرم افزار حسابداری

همانطور که در بالا به آن اشاره شد و ویژگی‌های مهم و مطرح نرم افزار حسابداری در آن بررسی شد، در ادامه به معرفی بهترین نرم افزار حسابداری می‌پردازیم.

نرم افزار حسابداری میزان

نرم افزار حسابداری سیستم یکپارچه مالی میزان با دو دهه سابقه خدمت در زمینه تولید نرم افزار حسابداری فعالیت می‌کند. با توجه به پشتیبانی قوی و امکانات فراوان نرم افزار حسابداری میزان مورد توجه شرکت‌ها و موسسات حسابداری قرار گرفته است، این سیستم امکان تعریف شرکت بصورت نامحدود را دارا می‌باشد. بنابراین امکان مدیریت هم زمان چندین کسب و کار به راحتی قابل دسترس است. حساب‌ها در نرم افزار حسابداری میزان در هفت سطح گروه حساب‌ها، کل، معین، تفضیل و سه سطح تفضیلی شناور شامل اشخاص، مراکز هزینه و واحدها تعریف می‌شود. شما می‌توانید به ساده‌ترین شکل کدینگ حساب خودتان را در سیستم پیاده‌سازی کنید و یا از کدینگ های پیش فرض نرم افزار حسابداری میزان استفاده کنید. یکی از نقاط قوت نرم افزار حسابداری شرکتی میزان پشتیبانی برجسته آن است که او را نسبت به نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار متفاوت می‌کند. نرم افزار حسابداری میزان انعطاف بالایی در تعریف حساب‌ها و پوشش فرآیندهای مختلف شرکت‌ها را دارا است. حسابدار با توجه به نیازش می‌تواند طول کدینگ را تغییر دهد. در نرم افزار حسابداری یکپارچه میزان علاوه بر پوشش شرکت‌های بازرگانی، خدماتی می‌توانید گزارشات را برای هر مرکز هزینه یا واحدها و یا بصورت تجمیعی داشته باشید تا بتوانند سود زیان را برای یک پروژه و یا تمامی پروژه‌ها بدست بیاورند، که نیازهای شرکتهای پیمانکاری هم پوشش داده شود. نرم افزار حسابداری دارای پنل مدیریتی است که امکان تعریف دسترسی پیشرفته برای کاربران وجود دارد، تمامی قسمت‌ها و گزارشات کاربران قابلیت شخصی ساز در چاپ‌ها را دارا است.

https://www.hesabdari-mizan.com/fa/

نرم افزار حسابداری سپیدار

نرم افزار حسابداری سپیدار با توجه به نوع فعالیت شرکت‌ها بسته ارائه می‌دهد. برای کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این امکان را به کاربران خود می‌دهد، تا فرآیندهای کسب و کار خود را به سادگی و هوشمندانگی مدیریت کنند. یک نرم افزار جامع است که تمام زیر شاخه‌ها را پوشش می‌دهد. گزارش‌گیری دقیق، محاسبه دقیق، پشتیبانی نرم افزار سپیدار همگی از نقاط قوت آن می‌باشد. خرید نرم افزارحسابداری از یک شرکت با سابقه فعال در ان زمینه بسیار حائز اهمیت است.

نرم افزار حسابداری پیوست

نرم افزار حسابداری پیوست ابزار قدرتمندی در حوزه‌های متنوعی از فعالیت‌های سازمانی و اقتصادی است. نرم افزار حسابداری از عناصر تشکیل دهنده مدیریت مالی همچون نرم افزار حسابداری، خزانه داری، بازرگانی و انبار بوده است. سابقه یک دهه فعالیت توسعه و عرضه نرم افزارهای مالی، منطبق بر اصول و قواعد حسابداری به کوشش متخصصان و طراحان نرم افزار را دارا می‌باشد. نرم افزار حسابداری پیوست در عین سادگی و کاربر پسند به عنوان یک نرم افزار جامع با قابلیت انعطاف در طراحی کدینگ حرفه ای در اختیار کاربران قرار داده است.

www. payvast.com

نرم افزار حسابداری شایگان

نرم افزار حسابداری حسابگر نرم افزاری برای مدیریت یکپارچه امور مالی است که نرم افزار حسابداری شایگان آن را به بازار عرضه کرده است. نرم افزار حسابداری شایگان دارای مرکز هزینه و تفضیلی شناور است. نرم افزار حسابداری شایگان با نر افزار انبارداری بصورت یکپارچه هستند. انبارگردانی و ثبت و ویرایش مغایرت از امکانات نرم افزار انباری آن است. تمامی خرید و فروش‌ها برگشتی و سفارشات در نرم افزار ثبت می‌گردد و قابلیت گزارشگیری دارد. دریافت، پرداخت و چک‌ها همگی در سیستم ثبت می‌گردد. همچنین دارای دفاتر اقساط است تا مدیریت کالاهای قسطی را به راحتی برای کاربران فراهم کند. نرم افزار حسابداری از طریق مرورگرهای اینترنتی قابل دسترسی است.

www.shygunsys.net

نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزارهای مالی و حسابداری یکپارچه هلو، انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و … همچنین نسخه‌های یکپارچه برای فروشگاه‌ها، شرکت‌ها، تولیدها وجود دارد. دارای امکانات بی شماری از جمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک‌ها بصورت اتوماتیک و دریافت گزارشات متنوع هستند. نرم افزار هلو پرکاربردترین نرم افزار مالی و حسابداری است که در نسخه‌های تک کاربره و شبکه قابل ارائه است.

www.holoo.co.ir

معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری در ایران

تصمیم گیرندگان برای اتخاذ تصمیم به اطلاعات صحیحی نیاز دارند. هدف از استفاده از نرم افزار حسابداری نگهداری از سوابق حسابداری است. که در هنگام تصمیم گیری بسیار مورد توجه هستند. حسابداری و تجارت از هم قابل تفکیک نیستند و همواره تصمیمات صحیح تجاری با اطلاعات مربوط و قابل اتکا نرم افزار حسابداری پیوند ناگسستنی است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)