میرنیوز

آشنایی با کشور زیبا و دیدنی ترکیه

آشنایی با کشور زیبا و دیدنی ترکیه 2020-03-16T12:39:46+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کشور ترکیه از شمال با دریا سیاه، از غرب با دریای مرمر و اژه و از جنوب با دریای مدیترانه احاطه شده است دو تنگه مهم بسفر و داردانل در اختیار کشور ترکیه می‌باشد. پایتخت ترکیه شهر زیبای آنکار می‌باشد و شهرهای مهم آن می‌توان به استانبول، ازمیر، بورسا، آدانا، آنتالیا و قونیه اشاره کرد. زبان اصلی مردم ترکیه، ترکی استانبولی می‌باشد. واحد پول این کشور لیر ترکیه است. این کشور دارای یک تاریخ غنی از دوره‌های روم، بیزانس و عثمانی می‌باشد. از این دوران‌ها آثار زیادی به جامانده است که شما در سفر با تور ترکیه ارزان می‌توانید از آن‌ها بازدید نمائید.

مساحت و موقعیت جغرافیایی ترکیه

ترکیه با مساحتی بالغ بر ۷۸۳۳۵۶ کیلومتر مربع از شرق به به غرب امتداد یافته است. جمعیت کشور ترکیه حدود ۸۵ میلیون نفر می‌باشد. ترکیب نژادی این کشور حدود ۷۵ درصد مردم ترک، ۱۸ درصد کرد و حدود ۱۰ درصد سایر اقوام قومی ترکیه می‌باشند.

نقش همسایه کشور ترکیه

ترکیه از شرق و با کشورهای ایران، گرجستان، ارمنستان، نخجوان، در جنوب با سوریه و عراق، از شمال غربی با کشورهای بلغارستان، یونان، همسایه می‌باشد. ترکیه با قرار گرفتن در یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین منقاط دنیا، دارای یک موقعیت جغرافیای راهبردی بسیار عالی است. ترکیه گذرگاه شمال غرب آسیا و اروپا محسوب می‌شود و کشور ایران و سایر کشورها از خاک این کشور برای ترانزیت کالا و انرژی استفاده می‌نمایند.

آب و هوای ترکیه

هر ساله میلیون‌ها گردشگر و توریست به ترکیه سفر می‌کنند. آب و هوای ترکیه نقش به سزایی در جذب گردشگر به این کشور دارد، ولیکن به دلیل اینکه هر منطقه و قسمت ترکیه دارای یک نوع آب و هواست در کل طول سال همواره گردشگران بسیاری در ترکیه دیده می‌شوند. ترکیه توسط کوه‌های بلند و دریاهای آزاد بسیاری احاطه شده است که این امر شگفتی‌های طبیعی این کشور را دوچندان می‌کند. آب و هوای ترکیه بسیار متنوع است که از آب و هوای مدیترانه ای تا آب و هوای قاره‌ای را شامل می‌شود. قسمت‌های شمالی ترکیه دارای آب و هوای اقیانوسی است در حالیکه قسمت‌های جنوبی آن آب و هوای معتدل مدیترانه ای دارند و قسمت‌های داخلی نسبتاً خشک و قاره ایست.

دین رسمی کشور ترکیه

مردم ترکیه اکثریت مسلمان می‌باشند که ۸۰ درصد آن‌ها سنی و ۱۹ درصد آن‌ها شیعه هستند. تنها ۰/۲ درصد از جمعیت کشور ترکیه مسیحی و یهودی می‌باشند. شیعیان ترکیه در نزدیکی مرز ایران زندگی می‌کنند و اکثر آن‌ها از ایران به ترکیه مهاجرت کرده اند. در کشور ترکیه بر جدایی دین از سیاست تاکید دارند و دولت این کشور یک حکومت سکولار می‌باشد. پیروان دین در کشور ترکیه از مذاهب مختلفی چون، حنفی، شافعی، و پیروان اهل سنت، علویان و سایر ادیان تشکیل شده اند.

آشنایی با کشور زیبا و دیدنی ترکیه

آشنایی و بررسی مناطق مهم ترکیه

ترکیه دارای هفت منطقه جغرافیایی مهم می‌باشد که هر کدام از این مناطق شامل استان‌ها و شهرهای متعددی می‌باشند که باهم آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

منطقه مارمارا ترکیه

این منطقه بخش شمال غربی کشور می‌باشد که در هر دو قاره آسیا و اروپا را شامل می‌شود. پرجمعیت‌ترین بخش کشور، منطقه‌ی مارمارا می‌باشد شهر بزرگ و محبوب استانبولنیز در این بخش واقع شده است. از دیگر استان‌های منطقه‌ی مارمارا که گردشگران بسیاری را با تور ترکیه لحظه آخری به آن سفر می‌کنند می‌توان به:

· بالیکسیر (Balıkesir)

· بیله‌جک (Bilecik)

· بورسا (Bursa)

· چاناق‌قلعه (Çanakkale)

· سقاریه (Sakarya)

نام برد.

منطقه دریای سیاه

این منطقه بخش کوهستانی کشور ترکیه است که این بخش نیز دارای جمعیت زیادی می‌باشد. یکی از مهم‌ترین شهرهای این بخش، شهر بندری ترابزوناست. از دیگر استان‌های مهم این بخش می‌توان به:

آماسیه (Amasya)، بارتین (Bartın)، گره‌سون (Giresun)، قسطمونی (Kastamonu)، قره‌بوک (Karabük)، اردو (Ordu)، ریزه (Rize)، سامسون (Samsun)، سینوپ (Sinop)، توقات (Tokat)، ترابزون (Trabzon) و زونگولداغ (Zonguldak) نام برد.

منطقه باستانی اژه

یکی از مهم‌ترین بخش‌های تاریخی و باستانی کشور ترکیه، بخش اژه است. این منطقه شامل آثار به جامانده از دوران یونان باستان می‌باشد که یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری ترکیهنیز محسوب می‌شود. از مهم‌ترین و معروف ترین شهرها و استان‌های بخش اژه می‌توان به:

· افسوس (Ephesus)

· میلتوس (Miletus)

· بدروم

· آیدین (Aydın)

· ازمیر (İzmir)

· مانیسا (Manisa)

· عشاق (Uşak)

· دنیزلی (Denizli)

· کوتاهیه (Kütahya)

· موغله (Muğla)

اشاره کرد.

منطقه مدیترانه ترکیه

این محدوده شامل بخش‌های دریای مدیترانه و محدوده‌ی کوه‌های توروس می‌باشد. این منطقه یک منطقه‌ی کوهستانی و ساحلی از فلات آناتولی است. از مهم‌ترین شهرهای این منطقه که بسیار هم محبوب می‌باشند می‌توان به آنتالیا و آلانیا اشاره کرد. همچنین دیگر استان‌های این منطقه می‌توان از:

· آدانا (Adana)

· آنتالیا (Antalya)

· مرسین (Mersin)

· بوردور (Burdur)

· هاتای (Hatay)

· اسپارتا (Isparta)

· عثمانیه (Osmaniye)

نام برد.

آشنایی با کشور زیبا و دیدنی ترکیه

منطقه آناتولی مرکزی و پایتخت کشور ترکیه

منطقه آناتولی مرکزی ترکیه، مرکز کشور ترکیه می‌توان نام برد. آناتولی مرکزی یک منطقه تاریخی می‌باشد که پایتخت ترکیه شهر آنکارا نیز در این منطقه واقع شده است. شهرهای مهم دیگر ترکیه مانند قونیه، قیصری و کاپادوکیا نیز در این بخش قرار دارند.

از دیگر شهرهای منطقه آناتولی مرکزی می‌توان از:

· چانقری (Çankırı)

· اسکی شهر (Eskişehir)

· قرامان (Karaman)

· سیواس (Sivas)

· یوزگات (Yozgat)

· آکسارای (Aksaray)

· قرقلرایلی (Kırıkkale)

· قرشهر (Kırşehir)

· نوشهر (Nevşehir)

نام برد.

منطقه کردستان ترکیه یا جنوب شرق آناتولی ترکیه

یکی از مناطق مهم ترکیه بخش کرد نشین این کشور می‌باشد که در جنوب شرقی آناتولی قرار دارد و به عنوان کردستان ترکیه شناخته می‌شود. این شهر با عراق و سوریه هم مرز می‌باشد. آناتولی جنوب شرقی جز منطقه‌ی تاریخی بین النهرین و محل اولیه تمدن شهری بوده است. دو میراث جهانی یونسکو نیز در این منطقه قرار دارند.

استان‌های مهم این منطقه می‌توان از:

· ماردین (Mardin)

· شانلی‌اورفه (Şanlıurfa)

· آدیامان (Adıyaman)

· باتمان (Batman)

· دیاربکر (Diyarbakır)

· غازی عینتاب (Gaziantep)

· سیرت (Siirt)

· بتلیس (Bitlis)

· بینگول (Bingöl)

· قهرمان مرعش (Kahramanmaraş)

نام برد.

منطقه آناتولی شرقی کشور ترکیه

این بخش شرقی ترین منطقه ترکیه محسوب می‌شود. این منطقه در گذشته قسمتی از کشور ارمنستان بوده است. در حال حاضر نیز کم‌ترین تراکم جمعیت را دارد. فعالیت اصلی این منطقه کشاورزی و دامداری می‌باشد. شهرها و استان‌های مهم این بخش می‌توان از:

· وان (Van)

· آغری (Ağrı)

· بینگول (Bingöl)

· الازیغ (Elazığ)

· حکاری (Hakkari)

· ایغدیر (Iğdır)

· قارص (Kars)

· تونج‌ایلی (Tunceli)

نام برد.

آشنایی با کشور زیبا و دیدنی ترکیه

بازدید از شهرهای اروپایی ترکیه

همان طور که باهم بررسی کردیم کشور ترکیه بین دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است. البته بخش بیشتری این کشور در آسیا و تنها ۵ درصد آن در اروپا می‌باشد. بخش اروپایی آن به شدت محبوب می‌باشد و سالانه میزبان گردشگران زیادی در تور ترکیه می‌باشد. تعداد شهرهای اروپایی ترکیه بسیار محدود است ولی با این حال شهرهای معروف و محبوبی می‌باشند. از مهم‌ترین و محبوب ترین شهرهای اروپایی ترکیهمی‌توان به:

· شهر زیبا و بزرگ استانبول

· پایتخت ترکیه آنکارا

· شهر زیبا و ساحلی آنتالیا

· شهر ساحلی مارماریس

· شهر باستانی ازمیر

نام برد. این شهرها بخش بزرگی از صنعت گردشگری ترکیه را تقبل می‌کنند و جز محبوب ترین شهرهای گردشگری ترکیه می‌باشند.

اقتصاد کشور ترکیه در سال ۲۰۲۰

اقتصاد ترکیه ترکیبی از صنایع بومی و مدرن می‌باشد و صنعت کشاورزی نقش بسزایی در اقتصاد ترکیه دارد. بخش مهم و تاثیر گذار در اقتصاد این کشور بخش گردشگری می‌باشد که بسیار پیشرفت کرده است و اقتصاد این کشور وابسته به توریست و گردشگران می‌باشد سالانه میلیون‌ها گردشگر به شهرهای ترکیه سفر می‌کنند. بخش خصوصی اقتصاد ترکیه نقش مهم و تاثیر گذاری در بانکداری و حمل و نقل ارتباطات دارد. همچنین این کشور از لحاظ صادرات محصولات کشاورزی، تولیدات صنعت نساجی و… نیز پیشرو می‌باشد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)