میرنیوز

نقاشی ساختمان ارزان؛ گروه رنگ کاران ساختمان عیوضی

نقاشی ساختمان ارزان؛ گروه رنگ کاران ساختمان عیوضی 2021-11-03T12:22:33+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نقاشی ساختمان از روش‌های دلنشینی است که می‌توان جهت جلوه بخشیدن به نمای داخلی انجام می‌گیرد. تاریخچۀ نقاشی ساختمان به دوران زندگی انسان‌های اولیه باز می‌گردد چون شواهدی از کاربرد رنگ بر روی دیواره‌های غارها مشاهده شده است.

گروه رنگ گاران ساختمان، این مقاله را جهت آشنایی شما با امور خدمات نقاشی ساختمان، معرفی متریال، سبک‌های مختلف رنگ آمیزی ساختمان و مواردی از این قبیل فراهم نموده است. تا در صورت نیاز، با دانش بیشتر بتوانید سبک مورد پسند خود را جهت انجام نقاشی ساختمان منزل و یا محیط کار انتخاب نمایید.

نحوۀ نقاشی ساختمان و ابزارآلات مورد نیاز

اجرای نقاشی ساختمان محدودیت زمانی ندارد و هر موقع از زمان که از یکنواخت بودن رنگ دیوار و سقف منزل و محیط اداری خسته شدید، می‌توانید یک رنگ جدید جایگزین نقاشی قدیمی نمابید.

در گذشته از خون حیوانات، زغال، رنگ برخی از گیاهان جهت رنگ آمیزی و ترسیم نقش و نگارهای مختلف بر روی دیوارهای غار استفاده می‌نمودند. بدین ترتیب بتوانند محل زندگی خود را تغییر دهند. با گذشت زمان، انسان توانست مواد مختلفی را پیدا کند و از آنها به عنوان متریال رنگ کاری ساختمان استفاده نمایند که می‌توان به حنا، روناس، گل سفید، لاجورد و … اشاره نمود.

هر چه بر دانش انسان افزوده شد، محققین توانستند موفق به جایگزین رنگ‌های مصنوعی بجای رنگ‌های طبیعی شوند که در نتیجۀ آن شاهد رنگ‌های شیمیایی موجود در بازار باشیم. اجرای نقاشی ساختمان با رنگ‌های مصنوعی، می‌تواند زیبایی فوق العاده ای به نمای داخلی منزل دهد و این چنین بتواند حال و هوای محیط خانه را از یکنواختی خارج نمود.

در گذشته از شاخه‌ها، برگ درختان، دست و پارچه جهت نقاشی دیوار غارها استفاده می‌نمودند ولی هر چه بر دانش انسان افزوده شد، آنها توانستند موفق به ساخت قلم مو گردند.

اسپری رنگ و غلطک رنگ نیز از جدیدترین ابزارآلاتی هستند که جهت عملیات نقاشی ساختمان ساخته شده اند و مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند. هر کدام از آنها را می‌توان در موقعیت‌های مختلف رنگ آمیزی به کار برد و بدین ترتیب مدت زمان نقاشی ساختمان را تسریع ببخشند.

نقاشی ساختمان رنگ روغن

معرفی انواع رنگ مورد نیاز برای نقاشی ساختمان

چندین دهه است که شاهد تنوع رنگ‌هایی هستیم که جهت نقاشی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های ساختاری و فیزیکی متفاوت از یکدیگر می‌باشند.

اگر علاقه مند به اجرای نقاشی ساختمان در نمای قسمت‌های مختلف ساختمان هستید، می‌توانید هر کدام از آنها را با آگاهی بیشتر انتخاب نمائید و جهت تزئین نمای منزل و یا محیط اداری و تجاری بکار گیرید. گروه رنگ کاران ساختمان عیوضی از شما اجازه می‌خواهد که در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی و مزایای انواع رنگ مورد نیاز برای امور نقاشی ساختمان بپردازد.

رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک از جمله رنگ‌های قدیمی است که استفاده از آن بسیار راحت است و ماندگاری بالایی دارد و جهت رقیق سازی آن از آب استفاده می‌شود. امکان استفادۀ چند باره از رنگ‌های پلاستیکی وجود دارد.

رنگ روغن

رنگ روغن از جمله رنگ‌های محبوب و پرفروش در حوزۀ نقاشی ساختمان محسوب می‌شود. ماندگاری این رنگ بسیار بالاست و در سه دسته بندی رنگ روغن مات، رنگ روغن براق و رنگ روغن نیمه مات قابل تهیه است. به دلیل ویژگی‌های ظاهری و ساختاری که از آن برخوردار است، جهت رنگ آمیزی درب، پنجره، نرده و قطعات فلزی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می‌شود چون مانع از زنگ زدگی فلزات می‌شود.

معمولاً جهت رنگ آمیزی محیطی که نیازمند به نظافت بیشتری داشته باشد، مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. جهت رقیق سازی رنگ روغن از مادۀ شیمیایی چون تینر استفاده می‌شود. رنگ روغن قابل شستشو است و به راحتی می‌توان لکه‌ها و آلودگی‌ها را از روی آن با دستمال مرطوب پاک نمود.

رنگ مولتی کالر

رنگ مولتی کالر از دیگر انواع رنگ رایج جهت فعالیت‌های نقاشی ساختمان به شمار می‌رود. کاربرد عمدۀ این نوع رنگ، برای پوشاندن ایرادات سطوح مختلف می‌باشد. این نوع رنگ مقاومت بالایی در برابر گرد و خاک و دود دارد و گزینۀ مناسبی برای نقاشی ساختمان‌های پر تردد و شلوغ می‌باشد. نیاز به ذکر است که این نوع رنگ هیچ گونه بوی بدی تولید نمی‌کند.

رنگ بلکا

رنگ بلکا از جمله رنگ‌هایی است که از پنبه ساخته می‌شود و به نوحی دارای پوشش سلولزی است و از آن می‌توان بجای کاغذ دیواری نیز استفاده نمود. از مهمترین ویژگی‌های رنگ بلکا می‌توان به قابل شستشو بودن آن اشاره نمود و به هیچ عنوان ترک نمی‌خورد.

رنگ پتینه

رنگ پتینه به نقاش ساختمان اجازۀ طراحی کردن را بر روی هر سطحی می‌دهد و از مقاومت بالایی برخوردار است و دیرتر کثیفی و آلودگی را به خود جذب می‌کند.

رنگ کنیتکس آکریلیک روغنی

رنگ کنیتکس آکریلیک روغنی از جمله رنگ‌هایی است که جهت پوشاندن ترک‌ها و سوراخ‌ها که به عنوان نواقص ساختمانی به شمار می‌روند، مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. از خواص این نوع رنگ، می‌توان به خاصیت آب گریزی آن اشاره نمود و از آب به عنوان حلال و رقیق کنندۀ این رنگ استفاده می‌شوند.

نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس، زیبایی خاصی به دکوراسیون می بخشد و چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. معمولاً این رنگ نقاشی به عنوان رنگ با کیفیت و مرغوب شناخته می‌شود. گروه رنگ کاران ساختمان عیوضی متناسب با محیط‌های مختلف قادر به ارائه بهترین خدمات به مشتریان است.

جهت استفاده از رنگ کنیتکس، یک نقاش ساختمان حرفه ای می‌تواند با ترکیب آن با دیگر انواع رنگ، رنگ‌های متنوع و با کیفیتی را تولید نموده و زیبایی دکوراسیون را دو چندان نمایند.

از مهمترین ویژگی‌های نقاشی ساختمان کنیتکس، می‌توان به خاصیت چسبندگی و انعطاف پذیری بالای آن اشاره نمود و این مسئله موجب جلوگیری از پوسته و طبله شدن رنگ جلوگیری می‌کند. این نوع رنگ، مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت، ساییدگی، آلودگی‌های قارچی، باکتری و همچنین اشتعال دارد و از ماندگاری بالایی در برابر شستشو برخوردار است.

جهت سفارش نقاشی ساختمان با متریال با دوام، می‌توانید از تخصص گروه نقاشی رنگ کاران عیوضی بهره مند گردید. این مجموعه دارای سال‌ها سابقۀ فعالیت در حوزۀ ارائه خدمات نقاشی ساختمان در تهران می‌باشد. متشکل از تیم کاری مجرب بوده و از مواد اولیۀ درجه یک جهت رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف ساختمان استفاده می‌نمایند.

نقاشی ساختمان رنگ روغن

هزینۀ نقاشی ساختمان

اجازه می‌خواهیم کلام آخر مقاله را به شرح چگونگی محاسبۀ قیمت نقاشی ساختمان بپردازیم.

هزینۀ نقاشی ساختمان بر اساس متراژ یا همان هر متر مربع محاسبه می‌شود. البته حجم کار زیرسازی (برطرف نمودن نقوص بستر دیوار از جمله ترک، نمناک بودن دیوار و …)، نوع و برند رنگ و میزان مصرف رنگ موارد دیگری هستند که بر روی قیمت نقاشی ساختمان تأثیرگذار خواهند بود.

نکتۀ مهم دیگری که در رابطه با تعیین قیمت نقاشی ساختمان وجود دارد، میزان مهارت نقاش ساختمان و کیفیت کار اجرا است. به عبارتی دستمزد نقاش ساختمان حرفه ای بیشتر از یک نقاش ساختمان مبتدی است و به راحتی می‌توان از روی نتیجۀ کار به این موضوع مهم پی برد.

https://rangkaransakhteman.com/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)