میرنیوز

خدمات بهینه سازی سایت و مشاوره سئو آنلاین

خدمات بهینه سازی سایت و مشاوره سئو آنلاین 2021-11-01T13:55:55+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چگونه از خدمات بهینه سازی سایت و مشاوره سئو آنلاین استفاده کنم؟ اصلا وبسایت من به چه خدماتی در زمینه بهینه سازی نیاز دارد؟ برای بهبود رتبه‌های سایتم در میان رقبا چقدر باید هزینه کنم؟ آیا یک استراتژی متناسب با ماهیت کسب و کار من وجود دارد که در مدت زمان کوتاه‌تری سایت من را به سودآوری برساند؟ اگر برای بهینه سازی سایت هزینه کردم اما سایت به درآمد نرسید باید چه اقدامی انجام دهم؟ پاسخ تمامی این سوالات را فقط یک متخصص سئو یا بهینه سازی سایت می‌تواند در اختیار شما قرار دهد.

حالا چگونه می‌توانیم از تجارب و تخصص یک کارشناس سئو در قالب یک جلسه مشاوره سئو بهره‌مند شویم؟! دو راه پیش‌رو دارید: یا به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ یا تیمی که در زمینه بهینه سازی سایت فعالیت می‌کند مراجعه کنید یا اینکه از خدمات بهینه سازی سایت و مشاوره سئو آنلاین استفاده کنید. اگر نظر من را بخواهید، راهکار دوم را پیشنهاد می‌کنم.

چرا؟ چون اگر مشاوری که می‌خواهید از او مشاوره دریافت کنید در شهر دیگری باشد، باید هزینه و زمان زیادی را صرف مراجعه حضوری نزد آن مشاور کنید؛ چرا از خدمات مشاوره آنلاین سئو استفاده نکنید؟

چرا حتی با استفاده از خدمات سئو نتیجه مطلوبی نمی‌گیریم؟

رقابت بر سر گرفتن جایگاهی بهتر در نتایج جستجو کاربر تا حدی شدت گرفته است که امکان ندارد سایتی را پیدا کنید بی‌آن که از خدمات بهینه سازی سایت استفاده کند موفق به کسب رتبه و جایگاه خوبی در نتایج جستجو شده باشد. در چنین شرایطی تمام افرادی که یک سایت خدماتی، فروشگاهی، شرکتی و... دارند تمایل دارند که از خدمات سئو در راستای بهبود وضعیت سایت خود بهره‌مند شوند.

اما آیا فکر می‌کنید تمام افرادی که از خدمات سئو استفاده می‌کنند رضایت کامل دارند؟ خیر! بسیار پیش آمده است که صاحبین سایت‌های اینترنتی با اینکه هزینه زیادی برای بهینه سازی خود پرداخت کرده‌اند، اما به نتیجه‌ای که انتظارش را داشته‌اند نرسیده‌اند. این موضوع چندین دلیل دارد:

خدمات سئو را از تیمی غیر متخصص و کم تجربه دریافت کرده‌اند.

پیش از دریافت این خدمات، مشاوره دریافت نکرده‌اند به همین خاطر دید درستی راجع‌به بهینه سازی سایت و نتایج آن ندارند.

با دریافت مشاوره سئو آنلاین با استراتژی پیش روید

مشاوره سئو آنلاین

استفاده از خدمات سئو بدون یک استراتژی از پیش تعیین شده درست مانند این است که بدون نقشه راه در مسیری ناشناس شروع به حرکت کنید که اصلا نمی‌دانید قرار است شما را به کجا برساند! همان‌طور که کمی پیش هم اشاره کردم دلیل نیمی از نارضایتی‌ها از خدمات سئو، عدم دریافت مشاوره، تعیین استراتژی و تحلیل کسب و کار است. نمی‌توان از یک نسخه یکسان برای تمامی سایت‌های اینترنتی استفاده کرد چراکه ماهیت یک سایت فروشگاهی با سایتی که فقط قصد دارد خدمات یک بیزینس را معرفی کند زمین تا آسمان متفاوت است.

بنابراین پیش از اینکه شروع به استفاده از خدمات سئو کنید، باید استراتژی مناسب کسب و کارتان تهیه و تدوین شود و برای تهیه این استراتژی لازم است که کسب و کارتان ابتدا به خوبی تحلیل شده و رقبای آن، نقاط قوت، نقاط ضعف و... همگی شناسایی شوند. خب چه کسی این اقدامات را انجام می‌دهد؟ یک مشاور بهینه سازی و سئو سایت تمامی این اقدامات را انجام خواهد داد.

در یک جلسه خدمات بهینه سازی سایت چه سوالاتی بپرسیم؟

اگر می‌خواهید از خدمات سئو به بهترین شکل ممکن استفاده کنید در جلسه‌ای که با مشاور سئو دارید راجع‌به هر چیزی که برایتان مبهم است سوال کنید. عموما افرادی که اطلاعات تخصصی در حوزه بهینه سازی سایت ندارند، انتظار دارند بلافاصله پس از آن که شروع به استفاده از خدمات سئو می‌کنند ترافیک بالایی را تجربه کنند و این دلیل اصلی نارضایتی صاحبان کسب و کار از خدمات سئو است.

اگر در جلسه بهینه سازی سایت و مشاوره سئو آنلاین جواد یاسمی شرکت کنید به تمامی سوالات و ابهامات ذهنیتان پاسخ داده می‌شود. برای روشن‌تر شدن مسیر می‌توانید سوالات زیر را از مشاور سئو بپرسید:

۱. مناسب‌ترین استراتژی برای سایت من با توجه به مدل کسب و کارم چیست؟

۲. آیا تاکنون پروژه بهینه سازی سایتی که مشابه با بیزینس من باشد را داشته‌اید؟

۳. چه مدت زمانی لازم است تا سایت به نتیجه‌ای که می‌خواهم برسد؟

۴. چگونه و با چه استراتژی‌هایی می‌توانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم؟

۵. آیا نیاز است که نیروهای فنی مجموعه ما برای بهبود سایت اقدامی انجام دهند؟

با پرسیدن سوالات فوق دید روشن‌تری نسبت به خدمات سئو پیدا خواهید کرد و اطمینان می‌یابید که هزینه‌تان را بیهوه صرف نکرده‌اید.

اهمیت دریافت مشاوره seo پیش از طراحی سایت

مشاوره سئو پیش از طراحی سایت

آیا هنوز یک سایت اینترنتی برای کسب و کار خود طراحی نکرده‌اید؟ پس دست نگه دارید! بهتر است ابتدا مشاوره ی سئو دریافت کنید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند مشاوره‌ی بهینه سازی سایت قدمی است که باید پس از اجرای فاز طراحی سایت برداشته شود. اما آیا می‌دانستید با طراحی سایت طبق اصول سئو می‌توانید بخش زیادی از هزینه‌هایی که بعدا باید برای ارتقای رتبه‌های سایت خود بپردازید را کاهش دهید؟

به عبارتی دیگر سایت‌هایی که از همان ابتدا طبق اصول سئو و اصطلاحا سئوبیس طراحی شده‌اند در مدت زمان کوتاه‌تر و با صرف هزینه‌های کمتری به نتیجه می‌رسند. پس پیش از اقدام به طراحی سایت بهتر است از مشاوره سئو بهره‌مند شوید. یک مشاور حرفه‌ای سئو پس از آنالیز رقبا و تحقیق کلمات کلیدی به شما خواهد گفت که برای رسیدن به نتیجه مطلوب دقیقا به چه صفحاتی در سایتتان نیاز خواهید داشت.

چرا من از مشاوره سئو آنلاین استفاده کردم؟

چندی پیش به دنبال یک شرکت فعال در حوزه بهینه سازی سایت‌های اینترنتی بودم که با جواد یاسمی، متخصص مشاوره سئو و خدمات سئو، آشنا شدم. امکان مراجعه به دفتر ایشان را نداشتم اما به راحتی توانستم در یک جلسه مشاوره آنلاین سوالات و درخواست‌های خود را عنوان کرده و پاسخ آن‌ها را دریافت کنم.

استفاده از خدمات بهینه سازی سایت و مشاوره سئو آنلاین در هزینه و زمانتان صرفه جویی می‌کند. تصور کنید تنها برای یک جلسه مشاوره نزد یک متخصص بهینه سازی سایت به عنوان مثال به تهران سفر کرده‌اید. در چنین شرایطی اگر با آن مشاور به توافق نرسید فقط زمان و هزینه خود را صرف کرده‌اید. این درحالی‌ست که با مشاوره آنلاین سئو می‌توانید حتی از خارج کشور از خدمات و مشاوره‌های متخصصان که در داخل کشور حضور دارند بهره‌مند شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)