میرنیوز

بسته بندی بیسکوییت + بسته بندی شکلات/ دستگاه بسته بندی

بسته بندی بیسکوییت + بسته بندی شکلات/ دستگاه بسته بندی 2021-10-25T13:02:33+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در دنیایی که تبلیغات حرف اول را در تضمین فروش محصولات می‌زند، بسته بندی محصول اصل اساسی برای فروش هر کالایی است. امروزه بیشتر از آن که با سلیقه خریدار در طعم و عطر و بو سر و کار داشته باشیم، با سلیقه زیبایی‌شناسی او روبرو هستیم. طعم مناسب و دلنشین کالاهای خوراکی مانند بیسکویت، کوکی و کلوچه می‌تواند مصرف‌کننده را از یک خریدار گذری به مشتری ثابت و پر و پا قرص تبدیل کند. اما برای اینکه مشتری خرید اول را انجام دهد نیاز دارد حس خوبی به کالای شما پیدا کند و این حس خوب بیش از هر چیزی از طریق «دیدن» صورت می‌گیرد بسته بندی بیسکوئیت تأثیر زیادی در انتخاب مشتریان دارد.

شما به عنوان صاحب کسب و کار یا کسی که می‌خواهد به تازگی وارد صنعت بسته بندی شود، اگر بتوانید بسته بندی جذاب و چشم‌نوازی برای محصول خود فراهم کنید، نسبت به دیگران، شانس بیشتری برای فروش کالای خود خواهید داشت. یک بسته بندی جذاب مانند قلاب عمل و مشتری را جذب کالای شما می‌کند.

به همین دلیل وقتی نوبت به صحبت در مورد عوامل تأثیرگذار برای فروش محصولات خوراکی می‌شود، بسته بندی را باید با فاصله زیادی نسبت به دیگر عوامل، در بالای جدول قرار داد.

پیشنهاد: استعلام قیمت و خرید دستگاه بسته بندی خرما - شرایط فروش ویژه - خدمات پس از فروش

ویژگی‌های ضروری برای بسته بندی بیسکوئیت و محصولات خوراکی

بسته بندی جذابی که بتواند مخاطب را درگیر خودش کند و او را مجاب کند که محصول را بخرد، تنها ویژگی مهم بسته بندی در صنایع بیسکوئیت و محصولات خوراکی نیست. تصور کنید خریدار جذب بسته شود و محصول را هم بخرد؛ اما وقتی جعبه را باز می‌کند می‌بینید که بیشتر بیسکویت‌ها خرد شده‌اند، یا نم گرفته‌اند یا از آن بدتر طعم و عطر خودشان را از دست داده‌اند. تمام این عوامل دست به دست هم می‌دهند و موجب می‌شوند بسته بندی که در ابتدا شبیه به یک «دو دو تا چهارتای» به نظر می‌رسید، تبدیل به معادله‌ای چند مجهولی شود. به طور کلی یک بسته بندی مناسب برای محصولاتی مانند بیسکویت، کوکی، کلوچه و دیگر محصولات خوراکی از این دست باید چنین شرایطی را مد نظر خود قرار بدهند.

پیشنهاد: استعلام قیمت و خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی - کیفیت ممتاز قطعات - خدمات پس از فروش

۱) اصول زیبایی‌شناسی را رعایت کند و چشم‌نواز باشد.

همانطور که گفتیم اولین راهکار شما برای جذب مخاطب است. اگر کسب و کار خودتان را دارید یا به تازگی می‌خواهید وارد این صنعت خوشمزه و پول‌ساز شوید، یادتان باشد که نظر کارشناسی گرافیست را نسبت به نظر دیگران، حتی نظر خودتان، مقدم بدانید.

۲) در برابر نم، رطوبت و ضربات وارد شده تا حدی مقاومت داشته باشد.

همان مثالی که کمی بالاتر زدم. تصور کنید چه فاجعه‌ای می‌شود که خریدار بعد از باز کردن کالایی از برند شما با یک محصول نم کشیده و خرد شده مواجه شود. انتشار چنین ویدئویی از محصولات شما در شبکه‌های اجتماعی، یک شبه می‌تواند اعتبار شما و برندتان را نابود کند و ضرر غیرقابل جبرانی بزند.

۳) عطر و طعم محصول را به مدت طولانی حفظ کند.

بخش مهمی از سودآوری هر محصولی، به ارسال محصولات به مناطق مختلف، بستگی دارد. این حمل و نقل زمان‌بر است؛ به همین جهت باید اطمینان حاصل کنید بسته بندی شما می‌تواند عطر و طعم محصول خوراکی شما را تا زمان رسیدن به دست خریدار حفظ کند. هیچ کس کلوچه‌ای را که مزه ماندگی بدهد، برای بار دوم نمی‌خرد. چنین تجربه‌ای می‌تواند منجر به شکل‌گیری تبلیغات دهان به دهان منفی برای محصول شما شود. تجربه‌ای که می‌تواند خیلی سریع شکست خط تولید آن محصول را به همراه داشته باشد.

۴) اطلاعات محصول روی جعبه نوشته شده باشد.

این روزها خریداران توجه زیادی به مواد مصرفی خود دارند. به همین جهت کالایی که به شکل دقیق مواد اولیه را توضیح نداده باشد یا اطلاعات مربوط به کالری را به شکل دقیق بیان نکرده باشد، چندان مورد توجه عموم خریداران قرار نمی‌گیرد.

با توجه به تمام این موارد، می‌توایند متناسب با نوع محصول تولیدی، میزان تولید و بودجه اختصاص یافته برای بخش بسته بندی، دستگاه بسته بندی مناسب خودتان را انتخاب کنید. در این بخش به بررسی انواع دستگاه‌های شرینگ پک یا شرینک پک می‌پردازیم.

بررسی انواع دستگاه شیرینک پک

عملکرد دستگاه‌های شرینک پک به طور کلی به این شکل است که لایه‌ای از فیلم دور محصول قرار می‌گیرد، سپس این لایه دوخت زده می‌شود و بعد در معرض گرما قرار می‌گیرد. در طی عملیات گرمادهی، فیلم جمع شده و اندازه محصول می‌شود. به این ترتیب مانند عایقی در برابر گرد و غبار و مایعات عمل می‌کند. در ادامه انواع دستگاه‌های شرینک پک را بررسی می‌کنیم.

شرینک کابینی R۸۰

این دستگاه همانطور که از نامش پیدا است یک کابین برای گرمادهی به محصول دارد. این دستگاه نیاز به اپراتور دارد. با این حال از آنجایی که کار با دستگاه‌های شرینک پک خیلی ساده است، یک اپراتور ساده با کمی آموزش به راحتی از پس کار با این دستگاه برمی‌آید. شرینک کابینی R۸۰ در هر ساعت، حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ جعبه را بسته بندی می‌کند. اپراتور دستگاه را درون فیلم می‌گذارد و داخل کابین می‌گذارد. مراحل دوخت و گرمادهی، همزمان، در همین بخش انجام می‌شود. با توجه به ویژگی‌ها و ابعاد دستگاه، می‌توانید از آن برای قنادی و انواع فروشگاه‌های سوغاتی استفاده کنید.

شرینک کابینی NPS۸۰

بسته بندی بیسکوییت + بسته بندی شکلات/ دستگاه بسته بندی

این دستگاه نیز مشخصصاتی مانند شرینک کابینی R۸۰ دارد. با این حال در صورتی که ظرفیت تولید شما بالا باشد، می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. شرینک کابینی NPS۸۰ در هر ساعت، حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ جعبه را بسته بندی می‌کند.

دستگاه شرینک کابینی NP۷۰

این دستگاه نسبت به دو دستگاه شرینک کابینی NPS۸۰ و R۸۰ کابین بزرگ‌تری دارد و از این جهت برای محصولات بزرگ‌تر می‌توان از آن استفاده کرد. این دستگاه در هر ساعت می‌تواند ۲۰۰ تا ۲۵۰ کالا را بسته بندی کند. همچنین توانایی ثبت ۶ برنامه کاری را در حافظه خود دارد.

شرینک پلی‌اتیلن NPM۹۰

تفاوت این دستگاه با دیگر دستگاه‌های شرینگ پک این است که دستگاه شرینک پلی‌اتیلن NPM۹۰ می‌تواند محصولاتی که دارای کفی یا وزن سنگین هستند، شرینک کند. این دستگاه که توانایی استفاده از فیلم‌های پلی اتیلن را دارا است در هر ساعت می‌تواند حدود ۴۸۰ محصول را شرینک کند.

شرینک نیمه اتومات SR۱۴۰-NPT۱۰

در این نوع از دستگاه‌های شرینک پک، مرحله دوخت فیلم توسط اپراتور انجام می‌شود اما بعد از آن در مرحله گرمادهی نیازی به اپراتور نیست. محصول روی نوار نقاله وارد تونل گرمادهی می‌شود و با حراردت دیدن محصول فیلم دور آن جمع می‌شود.

این دستگاه شامل دو بخش دستگاه دوخت SR۱۴۰ و تونل شرینک حرارتی NPT۱۰ است که به شکل جداگانه نیز قابل استفاده هستند. این دستگاه در هر ساعت می‌تواند تا ۷۰۰ محصول را بسته بندی کند.

شرینک نیمه اتومات NPV۱۰۰

این دستگاه به نسبت دستگاه نیمه اتومات SR۱۴۰-NPT۱۰ جمع و جورتر است. بر خلاف شرینک نیمه اتومات SR۱۴۰-NPT۱۰ که دو بخش جداگانه دارد، هر دو بخش سیستم دوخت و تونل گرمادهی دستگاه شرینک نیمه اتومات NPV۱۰۰ در کنار هم قرار گرفته‌اند. این دستگاه در هر ساعت می‌تواند بین ۴۰۰ تا ۵۵۰ جعبه را بسته بندی کند.

شرینک پک تمام اتوماتیک NPA۱۸۰۰-NPT۱۸۰۰

این دستگاه در هر دو بخش دوخت و تونل گرمادهی به شکل خودکار عمل می‌کند. دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک NPA۱۸۰۰-NPT۱۸۰۰ ترکیب دستگاه دوخت شرینک تمام اتوماتیک NPA۱۸۰۰ و دستگاه تونل شرینک تمام اتوماتیک NPT۱۸۰۰ است که به شکل جداگانه نیز قابل استفاده هستند. این دستگاه برای تولیدی‌ها و کارخانه‌هایی مناسب است که میزان تولید بالایی دارند. این دستگاه می‌تواند در هر ساعت حدود ۲۰۰۰ کالا را شرینک کند.

بسته بندی بیسکوییت + بسته بندی شکلات/ دستگاه بسته بندی

ویژگی‌های دستگاه‌های شیرینک پک

دستگاه‌های شرینک پک کارایی بسیار ساده‌ای دارند. اپراتوری که با این نوع دستگاه‌ها کار می‌کند، نیازی به آموزش زیادی ندارد. یک اپراتور ساده با کمی آموزش به راحتی می‌تواند با این دستگاه‌ها کار کند. از این جهت با استفاده از این نوع دستگاه‌ها، می‌توانید در هزینه‌های پرداختی اپراتور متخصص صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای انجام دهید. همچنین در مدل‌های اتوماتیک دستگاه‌های شرینگ پک به طور کلی می‌توانید هزینه‌های مربوط به اپراتور را حذف کنید. دستگاه‌های شرینک پک با کشیدن یک لایه نازک فیلم روی جعبه محصول می‌توانند:

الف) مانع از پارگی و باز شدن جعبه و در نتیجه خرابی محصول شوند.

ب) مانع از نفوذ آب و مایعات به درون جعبه شوند.

پ) با ایجاد یک لایه شفاف بر روی جعبه محصول، نه تنها زیبایی کار را کم نمی‌کنند بلکه موجب جذابیت بیشتر کالا نیز می‌شوند.

سخن پایانی

در این مطلب از لزوم استفاده از بسته بندی جذاب و دلنشین گفتیم. دستگاه‌های شرینک پک می‌توانند شما را در رسیدن به چنین هدفی یاری کنند. از طرفی با حفظ ایمنی و ارتقای ماندگاری محصولات، می‌توانند موجب شوند محصولات شما ماندگاری بالایی داشته باشند و با کیفیت مطلوب به دست خریدار برسند.

با توجه به اینکه بازار امروز بیش از هر زمانی رقابتی شده است، اشتباهاتی که می‌تواند منجر به خراب شدن تصویر برند شوند، خسارات جبران‌ناپذیری به محصول می‌زنند و حتی می‌توانند موجب مرگ یک برند شوند.

به همین جهت استفاده منطقی و هوشمندانه از دستگاه‌هایی که سلامت و کیفیت محصولات شما را تضمین می‌کند، می‌تواند نقش مهمی در رشد و گسترش برند شما داشته باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت

 آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت
2024-02-20T16:21:27+03:30
فروش خودرو بک X۳ را با قیمت قطعی ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
2024-02-20T16:21:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۸۱۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید

 حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید
2024-02-17T12:54:53+03:30
کارشناس بازار طلا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین اعیاد شعبانیه، تقاضا برای خرید انواع سکه ایجاد شده که همین تقاضا منجر به افزایش حباب شده ...

تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر

 تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر
2024-02-17T12:54:52+03:30
تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست اتومبیل رانی مجموعه ورزشی آزادی با حضور رسانه های تخصصی حوزه خودرو برگزار شد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:52+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد افزایش به ۲۰۱۳ دلار و ۵۹ سنت رسید.

وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است

 وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است
2024-02-17T12:54:51+03:30
وزیر صمت از عرضه خودروی «ری‌را» از اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: این خودرو از نظر کیفی در تراز جهانی است.

جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول

 جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول
2024-02-17T12:54:50+03:30
متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی دربخش "استعلام نوبت دهی" نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-17T12:54:49+03:30
هشتمین جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:49+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و۸۵۰ هزار تومان است.

ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور

 ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین کنگره ملی"راهبردهای پیشرفت صنعت ساختمان با تعامل مجلس، دولت، نظام مهندسی ساختمان و سازندگان" با حضور محمدرضا رضایی...

فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است

 فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین هم‌اندیشی فناورانه دبیران اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی کشور...

جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد

 جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
2024-02-09T18:14:40+03:30
طی برگزاری آیین‌های جداگانه و با حضور نمایندگان بانک پارسیان، جوایز ۱۰ برنده قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده ارزشمند سبای باشگاه مشتریان اهدا شد.

کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر

 کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر
2024-02-09T18:14:40+03:30
پانزدهمین سال تأسیس بانک شهر، گرامیداشت تأسیس نهادی است که فصل جدیدی در سپهر اقتصادی ایران اسلامی آغاز کرد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
2024-02-09T18:14:40+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۶۵۰هزار تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد
2024-02-09T18:14:39+03:30
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: از ظرفیت محصولات تجاری سنگین گروه بهمن می توان در حوزه حمل و نقل محصولات معدنی استفاده کرد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
2024-02-09T18:14:38+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد کاهش به ۲۰۳۳ دلار و ۴۲ سنت رسید.

ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود

 ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود
2024-02-06T11:14:33+03:30
ششمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز سه شنبه مورخ ۱۷  بهمن ماه ۱۴۰۲، انجام خواهد گرفت.

فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول

 فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
از امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، ۳ محصول شرکت کرمان موتور با مدل ۱۴۰۳ ویژه دهه مبارک فجر عرضه خواهد شد.

تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول

 تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۰ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
2024-02-06T11:14:32+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۲۰۲۸ دلار و ۳۶ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
2024-02-05T12:14:23+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد کاهش به ۲۰۳۰ دلار و ۳۱ سنت رسید.

فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-05T12:14:23+03:30
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: در کمتر از ۲۰ روز گذشته ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا طی پنج مرحله حراج در مرکز مبادله ایران به فروش رسیده که تاثیر آن در کنترل بازا...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)